AZa 17.07.2007 11:31:18 | |
---|
Joo oli kyllä mahtava keikka! Ja oli hienoa olla aivan edessä. Lighbulb Sun oli mukava kuulla, olikin sitten ainoa "vanhempi" biisi. Ja Fear Of A Blank Planetin biisit saivat aivan uusia ulottuvuuksia livesoiton jälkeen. Varsinkin Way Out Of Here aukesi ihan eritavalla kun näki vähän niitä tausta(sivu :p)projektioita. ***** |
V Aalto 17.07.2007 12:33:54 | |
---|
Kyllä oli niin mielettömän vaikuttava keikka ettei järkeä. Huikea tunnelma, erinomainen settilista (tosin Sound of Muzakia mäkin jäin kaipaamaan, Sleep Together olis varmaan voitu jättää pois mutta hyvä näinkin), loistava valaistus, tyylikkäät videot (mitä nyt vähän Way out of Heren aikana niitä kattelin) ja tietty mulle maailman parhaimpiin lukeutuva bändi. Kyllä siinä melko euforisiin tunnelmiin päästiin, ehdottomasti menee mun keikkakokemuksien Top 2:een. |
AZa 17.07.2007 17:52:32 | |
---|
Heheh.. oli muuten paras kun Sleep Togetherin aikana Wilson heilui todella epämääräisesti, ihan kuin ei olisi pysynyt tolpillaan :D Laulukin tuntui "takkuilevan", mutta sitten huomasin youtubesta, että ihan samanlaista performanssia on ollut muillakin livekeikoilla. Oli vaan jotenkin huvittavan näköistä :) |
Fortune 17.07.2007 17:54:11 | |
---|
Kyllähän tuo PT oli Ilosaaren ehdoton kuningas, mikään muu ei kolahtanut varsinaisista festivaaliesiintyjistä läheskään yhtä kovaa (Sulo-klubilla yllätti positiivisesti CMX), jollei nyt sitten aina rautaista PMMP:tä lasketa. Itselleni PT on varsin tuore tuttavuus, Deadwing ja uusin ovat olleet viikon kuuntelussa ja kyllä keikan perusteella täytyy käydä ainakin In absentia hakemassa kotiin - hienoa, intensiivistä ja taidolla vedettyä matskua, show oli myös maailmanluokkaa. Tästä on hyvä jäädä odottelemaan syksyistä Rushia... Look behind you, a three-necked guitar!
Barry White, I won't let you Barry White |
gorgonoidi 17.07.2007 23:30:51 | |
---|
Hierveän vähän puhutaan todellakin noista vanhoista levyistä. Olen itse huomannut diggaavani vanhasta kamasta reilusti enemmän, uudemmat levyt eivät ole koskaan mitenkään hirveästi iskeneet. Tosin kun Deadwing ilmestyi, se räjäytti aivot pihalle. |
zombywoof 17.07.2007 23:38:37 | |
---|
Suosittelen tosiaan noita vanhempiakin levyjä. Signify, Stupid Dream ja Lightbulb Sun on hyviä levyjä kaikki ja sit kannattaa tsekata myös loistava livelevy Coma Divine. |
gorgonoidi 18.07.2007 00:12:57 | |
---|
Suosittelen tosiaan noita vanhempiakin levyjä. Signify, Stupid Dream ja Lightbulb Sun on hyviä levyjä kaikki ja sit kannattaa tsekata myös loistava livelevy Coma Divine. No tarkoitin oikeastaan ysäri puolta ihan, noista kaikkia en ole kuullut kokonaan, mutta Sky Moves Sidewaysiä lähinnä tarkoitin. 95 tais tulla. |
Tee 18.07.2007 00:43:11 | |
---|
No tarkoitin oikeastaan ysäri puolta ihan, noista kaikkia en ole kuullut kokonaan, mutta Sky Moves Sidewaysiä lähinnä tarkoitin. 95 tais tulla. Joo itelle paukkuu kans samalla tavalla toi 90-luvun alun enempi ambientmeininki. Ja In Absentiassa on parhaat soundit! ;) It's so relieving, to know that you're leaving, as soon as you get paid :-EEEEEEEEEE
|
jigsore 18.07.2007 01:26:39 | |
---|
Hierveän vähän puhutaan todellakin noista vanhoista levyistä. Olen itse huomannut diggaavani vanhasta kamasta reilusti enemmän, uudemmat levyt eivät ole koskaan mitenkään hirveästi iskeneet. Vähän sama juttu. Stars Die -tupla on kyllä täydellinen tutustumispaketti niiden aikojen meininkiin. Pidän kyllä In Absentiasta ja tästä uusimmasta, mutta vanhempi kama onnistuu jotenkin nostamaan tunteet pintaan. |
Musta Arkipyhä 18.07.2007 08:45:09 | |
---|
Itse aloitin Porcupine Tree:n kuuntelun tuosta levystä ja hyvin kolahti. Hyvin kuvastaa sitä musiikkityyliä mitä PT nykyään vetää. Vanhemmat levyt ovat ehkä hieman kevyempiä, mutta hyviä nekin. Jos vielä saa kysyä missä Anttilassa levyä oli ja paljon maksoi? :o Voisi itsekin käydä poistamassa. Kuopiossa.Siinä 2cd/15e tarjouksessa Anttilassa. "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) |
iku13 18.07.2007 16:19:33 | |
---|
Ensimmäistä kertaa ko. bändiä rokissa näin (ja kuuntelin) ja eipä jäänyt mikään hyvin ihmeellinen maku suuhun. Hypetys oli kova etukäteen ja siihen suhteutettuna aika pettynyt olo on nyt. Tool tuli mulla ekana mieleen ja varmaankin vaatisi useamman kuuntelukerran ennen kuin aukeaisi kukkaan. Ja sit kuten joku jo aikaisemminkin sanoi, live-soitto tuntui olevan vähän turhan varmanpäälle vedetty, eli voisin kuvitella että levytetty matsku kuullostaa 99% samalta. |
Turmis 18.07.2007 19:32:02 (muokattu 18.07.2007 19:33:13) | |
---|
Ensimmäistä kertaa ko. bändiä rokissa näin (ja kuuntelin) ja eipä jäänyt mikään hyvin ihmeellinen maku suuhun. Hypetys oli kova etukäteen ja siihen suhteutettuna aika pettynyt olo on nyt. Kun pääset PT:n kanssa sinuiksi, niin veikkaan että tulet syvästi katumaan sitä, että et ollut tutustunut ollenkaan bändin musiikkiin ennen keikkaa... ;) ...live-soitto tuntui olevan vähän turhan varmanpäälle vedetty, eli voisin kuvitella että levytetty matsku kuullostaa 99% samalta. Osa jutuista tuntui tulevan taustanauhalta, välissä ainakin Anesthetizessa ensimmäisen ja toisen osion väliosa, missä tulee se kitarajuttu vuorotellen vasemmalta ja oikealta puolen, kitaroita kuului vaikka kumpikaan kepittäjistä ei koskenutkaan soittimeensa. Katsokaapa vaikkapa Youtubesta klippejä ja laittakaa vastaava kappale soimaan CD:ltä, hyvin pysyy synkassa kun kappaleet saa kohdalleen. :) Tokihan naksu tarvittiin myös videoiden synkkaamisen vuoksi, mutta kyllähän sieltä ääniäkin tuli. Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista. |
Spawn 18.07.2007 21:08:40 | |
---|
Osa jutuista tuntui tulevan taustanauhalta, välissä ainakin Anesthetizessa ensimmäisen ja toisen osion väliosa, missä tulee se kitarajuttu vuorotellen vasemmalta ja oikealta puolen, kitaroita kuului vaikka kumpikaan kepittäjistä ei koskenutkaan soittimeensa. Mie sitten vissiin katsoin väärin kun olin katsovinani Wesleyn soittaneen siinä kohtaa. Mutta oli aivan tajuton keikka. Omasta mielestäni setti oli tajuttoman tiukka ja kyllähän siinä toisessa rivissä varmaan vähän erilainen se tunnelma on kuin kauempaa katsottuna. Paras keikka jolla olen ollut, ainakin tällä hetkellä fiilikset ovat sellaiset. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
ANtTIKRISTUS 19.07.2007 00:17:45 | |
---|
Odotan malttamattomana, että Ali tulee kumoamaan PLAYBACK syytöksenne! :D Vakuutan antamani tiedot oikeiksi ja ilmoitan, jos tietoni muuttuvat. |
Ali 19.07.2007 00:25:02 | |
---|
Odotan malttamattomana, että Ali tulee kumoamaan PLAYBACK syytöksenne! :D Hohoo, empäs edes täysin kumoa. PT käyttää taustanauhoja joissain kohdissa, mitään esimerkkiä en nyt tosin osaa heittää. Harrison ohjaa kait videoprojektioita jollain midi-kontrollerihässäkällä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
TimoS 01.08.2007 12:18:00 | |
---|
Käykääpäs bändin etusivulla laittamassa vaatimus sisään että poijaat saataisiin tänne uudemman kerran. Siinä heti etusivulla löytyy Demand It painike. |
Borlag 01.08.2007 12:28:56 | |
---|
Käykääpäs bändin etusivulla laittamassa vaatimus sisään että poijaat saataisiin tänne uudemman kerran. Siinä heti etusivulla löytyy Demand It painike. Jotain huhua ollut että saattaa jopa tulla nyt seuraavalla Euroopan pätkällä, sen verta hyvä vastaanotto Ilosaaressa kuulemma. Itse en valitettavasti päässyt paikalle, vuoden ainoa päivä kun ei vaan kyennyt (muksun synttärit muun muassa) |
gorgonoidi 01.08.2007 12:31:32 (muokattu 01.08.2007 12:31:59) | |
---|
Jos klubi keikka tulee niin olen varmasti menossa! Edit: Mutta eipä vielä villiinnytä :P |
jigsore 05.08.2007 13:15:03 | |
---|
Kyl tää Deadwing on sittenkin aika hyvetty, vaati vähän syventymistä vaan. Menee ehkä jopa In Absentian ohitte. |
gorgonoidi 05.08.2007 13:55:32 | |
---|
Kyl tää Deadwing on sittenkin aika hyvetty, vaati vähän syventymistä vaan. Menee ehkä jopa In Absentian ohitte. Meikäläisen mielestä se pesee In Absentian ihan kevyesti. |