HaloOfFlies 09.09.2010 12:10:41 | |
---|
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Proge 09.09.2010 16:41:36 | |
---|
|
Käyttäjätunnus 06.10.2010 16:09:30 | |
---|
Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
Booombox 06.10.2010 19:43:47 | |
---|
Tissit! Hyvä video. we all are mad as hatters here |
arsu 06.10.2010 20:02:25 | |
---|
Tukee: Tissit! Hyvä video. Nyt ei kyllä tissit pelastanu, olihan se aika höpönpöpön. Meni vähän pointti ohi meikäläiseltä, ellei sitten kuulu johonkin "Saw 8" soundtrackille ja video on siitä revitty... |
professori 06.10.2010 20:25:36 | |
---|
Tissit! Hyvä video. Nauroin ja sait plussan. "Paljon pilasit, kaiken munasit, nyt pillusi on kylmennyt" - Pekka Siitoin (muistokirjoitus vaimonsa kuolinilmoitukseen Turun Sanomissa) |
hjukke 06.10.2010 23:37:39 | |
---|
Joo eipä ollut tissien lisäks juuri mitään, nimenomaan tekotaiteellinen maku jäi. |
Jokapaikanapina 07.10.2010 20:10:44 | |
---|
Siinähän se killu teurastamollu kuin mikäkin sika |
HaloOfFlies 21.12.2010 12:03:52 (muokattu 21.12.2010 12:16:28) | |
---|
Last Of My Kindista tullut nytten video. Nähtävissä täällä: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=151228 Lisäksi samassa uutisessa sanotaan, että A Looking In View kilpailee parhaan hardrock-biisin Grammystä yhdessä mm. Soundgardenin ja Stone Temple Pilotsin kanssa. Bändiltä on myös tulossa 3D-konserttielokuva, joka on kuvattu Seattlen Key Arenan keikalla lokakuun 8. päivä. Leffa tullaan näkemään teattereissa ja siitä tulee myöhemmin 3D Bluray-DVD. Tuli mahtava fiilis tuosta videosta kun näki tuon yleisömeren. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
hjukke 09.03.2011 07:37:46 | |
---|
|
Cathi777 09.03.2011 09:22:09 | |
---|
Only pop music can break my heart... |
HaloOfFlies 09.03.2011 09:56:48 | |
---|
Cathi777: Elämäntapoihin nähden yllättävän pitkälle äijä kuitenkin selvisi. Joo. Eipä onnistunut kaveri pääsemään huumeista irti. Hyviä jamitteluhetkiä Laynen kanssa sinne yläkertaan. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 14.04.2011 23:39:15 (muokattu 15.04.2011 00:29:45) | |
---|
Tänään kuuntelin taas pitkästä aikaa Black Gives Way To Blueta. Taso vaan nousee korkeammaksi joka kuuntelulla. Acid Bubble ei vieläkään sytytä (jotenkin se Jerryn nopea riffittely kuulostaa irralliselta), mutta kun Lesson Learned lähti käyntiin heti perään niin johan jyräsi ja kunnolla! Kyllä tässä kaikki klassikkolevyn ainekset on. Viiden tähden levy aivan ehdottomasti. Aktivoituvat pitkästä aikaa liverintamalla. Elokuussa bändi esiintyy Winnipegin Canad Inns Stadiumilla Rock On The Range-festarin pääesiintyjänä. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
fuzzgun 24.04.2011 20:17:35 | |
---|
danny: Tänään kuuntelin taas pitkästä aikaa Black Gives Way To Blueta. Taso vaan nousee korkeammaksi joka kuuntelulla. Niin minäkin ja olen samaa mieltä. Täynnä jykeviä riffejä ja kieroutuneita lauluharmonioita, eli juuri niitä elementtejä jotka tekevät AiC:sta niin omalaatuisen ja mielenkiintoisen bändin. Kokonaisuutena kenties Dirtin jälkeen AiC:n paras levy. Jerry Cantrellista puhuttaessa mainitaan muuten aina miehen kitarointi, mutta laulupuoli monesti unohtuu. Sääli, sillä mies on myös erinomainen laulaja, ja varsinkin lauluharmonioiden tekijänä raskaamman musan puolella melko ainutlaatuinen tapaus. Hyvä idea pistää DuVall vetämään lähinnä stemmoja. Ei kuulosta juuri miltään ilman Cantrellia, Last Of My Kind tulee yleensä skipattua. "Ketään ei todellakaan haeta himasta. Saa olla aikamoinen Sibelius, jos pitää himasta hakea. Paitsi Silu, se haetaan aina himasta." |
Pedroz 25.04.2011 11:55:04 | |
---|
fuzzgun: Hyvä idea pistää DuVall vetämään lähinnä stemmoja. Ei kuulosta juuri miltään ilman Cantrellia, Last Of My Kind tulee yleensä skipattua. Itselleni tuo taas on melkeinpä suosikkibiisi, juuri siksi, että DuVallkin pääsee esille. Tässäkin AiC-versiossa vokalistien yhteispeli on kuitenkin niitä hienoimpia asioita, ja olen samaa mieltä siitä, että kyseessä on Dirtin jälkeen bändin hienoin levy. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Tumppi. 16.05.2011 08:22:37 | |
---|
AIC on minulle tärkeä bändi. Kuuntelin pitkään joskus muinoin Nirvanaa, Pearl Jammia, Soundgardenia, Mudhoneyta. Törmäsin jossain vaiheessa nirvanan kautta AIC:iin, ihastuin yhtyeen tapaan lähestyä grungea metallimaisin piirtein, olihan tämä alkuvuosinaan vain tavallinen metal-yhtye, grungen lyötyä läpi (1991 tarkkaan ottaen) sai AIC:kin grungemaisia piirteitä. Jerry Cantrell on minulle kitaristina idoli, itseasiassa menin ja tilasin hänen kehittelemänsä signaturemallin, G&L Rampagen. :D Laulussa vaikuttajiani ovat monet, Layne staleyltä olen ottanut tiettyjä tapoja laulaa, lisäksi Kurt Cobainilta ja Chris Cornellilta. Tuon Alice in Chainssin Dirt -albumin aattelin hankkia seuraavaks kun meen levykaupoille, kait sieltä vois nirvanaakin tarttua mukaan.. vaihteeks.. :D "REDRUM" -Kurt Cobain |
Mohla 18.05.2011 09:02:00 | |
---|
fuzzgun: Niin minäkin ja olen samaa mieltä. Täynnä jykeviä riffejä ja kieroutuneita lauluharmonioita, eli juuri niitä elementtejä jotka tekevät AiC:sta niin omalaatuisen ja mielenkiintoisen bändin. Kokonaisuutena kenties Dirtin jälkeen AiC:n paras levy. Jerry Cantrellista puhuttaessa mainitaan muuten aina miehen kitarointi, mutta laulupuoli monesti unohtuu. Sääli, sillä mies on myös erinomainen laulaja, ja varsinkin lauluharmonioiden tekijänä raskaamman musan puolella melko ainutlaatuinen tapaus. Hyvä idea pistää DuVall vetämään lähinnä stemmoja. Ei kuulosta juuri miltään ilman Cantrellia, Last Of My Kind tulee yleensä skipattua. Jännää miten eri tavalla mielipiteet menee, kun mä pidän Cantrellia kyllä ihan hyvänä kakkoslaulajana ja hyvien stemmojen tekijänä, mutta lead-laulajana Cantrell on musta vähän tylsä. En tiedä miksi, pieninä annoksina joissain biiseissä toimii oikein hyvin, mutta koko levyllinen pääosin Cantrellin laulamaa matskua ei vaan jotenkin toimi niin hyvin. Sama vika oli Cantrellin soololevyissäkin (jotka on muuten välillä hyvin lähellä BGWTB:tä). Samasta syystä mun suosikkibiisit uudella levyllä on just nuo muutama, jossa Duvall pääsee vilauttelemaan hienoa ja persoonallista ääntään. Toivon, että seuraavalla levyllä kuultaisiin enemmän Last Of My Kindin kaltaisia vetoja. Mutta näähän on vaan makuasioita. Omalla tavallaan ymmärrän tuon Cantrellin äänen viehätyksen, vaikkei mulle ihan niin kovaa uppoakaan. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
HaloOfFlies 19.05.2011 22:33:31 (muokattu 19.05.2011 22:37:24) | |
---|
Alkavat kesällä äänittää uutta albumia. Julkaisu ensi vuonna varmaankin. http://grungereport.net/?p=2326 Vuodesta 2012 taitaa tulla melkoinen grungen juhlavuosi kun Soundgarden, Pearl Jam, Alice In Chains ja Stone Temple Pilots pukkaavat kaikki uudet albumit pihalle. It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
Tympee Huttunen 20.05.2011 16:12:35 (muokattu 20.05.2011 16:16:48) | |
---|
danny: Alkavat kesällä äänittää uutta albumia. Julkaisu ensi vuonna varmaankin. http://grungereport.net/?p=2326 Vuodesta 2012 taitaa tulla melkoinen grungen juhlavuosi kun Soundgarden, Pearl Jam, Alice In Chains ja Stone Temple Pilots pukkaavat kaikki uudet albumit pihalle. Grungen juhlavuodet jäi 90-luvulle, eikä sitä vanhojen bändien jäähdyttelyalbumit tuo takaisin. Itse olen koittanut taas viimeisintä AiC-lättyä kuunnella, mutta ei vaan tunnu lähtevän alkuinnostuksen jälkeen. Levyn ekat sinkkulohkaisut toimivat hyvin, mutta muuten jäi homma vähän kesken. DuVall hoitaa tonttinsa miten pystyy, mutta jotenkin ääni on todella vaisu ja laimea koko albumimittaa ajatellen. Cantrell taas laulaa Staley-maneerein ja on jotenkin hassu kuvio, kun hän koittaa paikata Laynea ja DuVall taas Cantrellia. |
arsu 21.05.2011 11:33:07 | |
---|
Lastinen: Grungen juhlavuodet jäi 90-luvulle, eikä sitä vanhojen bändien jäähdyttelyalbumit tuo takaisin. Äläs nyt. Uusin AIC oli helvetin positiivinen yllätys, ja myös Backspacer on loistava albumi. Enkä näe mitään syytä miksi uudesta Soundgardenin albumista ei tulisi hyvää levyä. |