![]() 14.07.2007 22:30:38 | |
---|---|
Kylläpä nyt harmittaa kun Ilosaarirockin NettiTV ei saanut lupaa kuvata Porcupine Treetä (eikä muitakaan samalla lavalla olevia):(... Edes 3 ekaa biisiä. No minkäs tekee. Pistämpä kohta Planetin soimaan ja odottelen milloin juutuupiin tulisi livepätkää keikalta. | |
![]() 15.07.2007 10:44:53 | |
Kylläpä nyt harmittaa kun Ilosaarirockin NettiTV ei saanut lupaa kuvata Porcupine Treetä (eikä muitakaan samalla lavalla olevia):(... Edes 3 ekaa biisiä. No minkäs tekee. Pistämpä kohta Planetin soimaan ja odottelen milloin juutuupiin tulisi livepätkää keikalta. Näinpä. Ehkä tänään nähtäis telkkarista opethia. Tai näin jälkikäteen siitä porcpine treestä jotain. Oli muuten ärsyttävän hiljaisella se netti-tv välillä. Drown in the deep mire, with past desires | |
![]() 15.07.2007 20:02:09 | |
Nii moneltokos sitä Opethia voi nähä ja mistä? | |
![]() 16.07.2007 09:55:38 (muokattu 16.07.2007 10:01:07) | |
Täydellinen keikka, ei olis enää voinut paremmaksi laittaa. Loistavat saundit, bändillä hyvä meno ja hitto miten kellontarkkaa ja hyvin rullaavaa soittoa, yleisöä teltta täynnä ja koko jengi ihan hirveissä fiiliksissä. Huomas että bändin ukotkin oli otettuja vastaanotosta. Edit. Setti oli jotai tämmöstä: FoaBP Lightbulb Sun Open Car Anethesize Blackest Eyes Way Out of Here Sleep Together Halo Trains Järjestys vähän sinnepäin.. | |
![]() 16.07.2007 11:35:36 | |
Täydellinen keikka, ei olis enää voinut paremmaksi laittaa. Loistavat saundit, bändillä hyvä meno ja hitto miten kellontarkkaa ja hyvin rullaavaa soittoa, yleisöä teltta täynnä ja koko jengi ihan hirveissä fiiliksissä. Huomas että bändin ukotkin oli otettuja vastaanotosta. Edit. Setti oli jotai tämmöstä: FoaBP Lightbulb Sun Open Car Anethesize Blackest Eyes Way Out of Here Sleep Together Halo Trains Järjestys vähän sinnepäin.. Arvasin että porukka hehkuttaa täällä. Ei se nyt niin ihmeellinen keikka ollut. Aika perhanan tylsä itse asiassa. Pitkälle sama vika kuin TOOLin keikassa, kiksit on samaa luokkaa kuin kattelissi videota kotona. Soitosta uupui se liven energisyys. Kelloon tarkkaa nypläylyähän se oli. Clubi keikka olisi voinut olla parempi kun hienot Screeneille heijastetut videot jai vähän varjoon kun ei niitä voinut seurata yhtä aikaa bändin kanssa. Komeaa soittoa ja kyllä siellä kaikki "pakolliset" piisit tuli :D Jos joku oli katsomassa Terror:in keikan niin siihen verrattaessa oli PT:n esitys aika laimea.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" | |
![]() 16.07.2007 11:37:22 | |
En ole bändiä koskaan kuullut.Millanen mahtaa olla toi Deadwing (tai jotain) albumi.Anttilassa 2 cd:n tarjouksessa näkyi olevan? "Jos Jumala olisi halunnut meidän kuuntelevan stereomusiikkia hän olisi antanut meille kaksi korvaa" (Pastori,Tankki Täyteen) | |
![]() 16.07.2007 11:54:54 | |
Arvasin että porukka hehkuttaa täällä. Ei se nyt niin ihmeellinen keikka ollut. Aika perhanan tylsä itse asiassa. Pitkälle sama vika kuin TOOLin keikassa, kiksit on samaa luokkaa kuin kattelissi videota kotona. Soitosta uupui se liven energisyys. Kelloon tarkkaa nypläylyähän se oli. Clubi keikka olisi voinut olla parempi kun hienot Screeneille heijastetut videot jai vähän varjoon kun ei niitä voinut seurata yhtä aikaa bändin kanssa. Komeaa soittoa ja kyllä siellä kaikki "pakolliset" piisit tuli :D Jos joku oli katsomassa Terror:in keikan niin siihen verrattaessa oli PT:n esitys aika laimea.... Mä luulin et tääl kaikki dissaa, ku kaikki musiikki tietoset tuola Joensuus sen jo alotti. Itsehän yllätyin kuinka energinen tunnelma oli verrattuna muutamaan muuhun, jolta odotin enemmänkin. Ehkä tässä oli kuse siitä että ei tullut odotettua juuri mitään tältä keikalta, mutta ai saatana, potki hyvin. Toisen sukupuolenkin edustaja tykkäs oikein valtavasti, vaikka epäili suuresti PT:tä paskaksi. Toolin ongelmat on tuulin ongelmia, herran je. Kyllä ne pitkät biisit oli hienoja. En tiedä että olitteko liian kännissä vai mikä toi tylsyyden läsnyyteenne, mutta kyllä se aika sujuvasti eteenpäin soljui ainakin mun mielestä. Ja sitten pakollinen ilmoitus että kaikista ennakkotiedosita poiketen kakkahätä yllätti mutkin, vaikka pariaattesta vihaan semmosta touhua. Kiitos, olkaa mitä mieltä vaan, PT oli mun mielestä kiva, harmi jos teidän aika meni hukkaan. | |
![]() 16.07.2007 12:29:17 | |
En ole bändiä koskaan kuullut.Millanen mahtaa olla toi Deadwing (tai jotain) albumi.Anttilassa 2 cd:n tarjouksessa näkyi olevan? Itse aloitin Porcupine Tree:n kuuntelun tuosta levystä ja hyvin kolahti. Hyvin kuvastaa sitä musiikkityyliä mitä PT nykyään vetää. Vanhemmat levyt ovat ehkä hieman kevyempiä, mutta hyviä nekin. Jos vielä saa kysyä missä Anttilassa levyä oli ja paljon maksoi? :o Voisi itsekin käydä poistamassa. Und hallo everyone I'm amazing check me out! | |
![]() 16.07.2007 13:33:03 | |
Minulle paras keikka Ilosaaressa, ja kyllä kolisi, vaikkei biisit olleet entuudestaan tuttuja. Todella upeita videoita, soittoa & kokonaisuus. | |
![]() 16.07.2007 14:07:19 | |
Olihan se keikka. Biisilista oli kohdallaan, pienenä haaveena olis ollut kuulla Fadeaway Suomen kesäyössä ( pieni on kaunista ;) ) mutta kaikkea ei voi saada. Tunnelma oli vähintäänkin katossa, yleisö kerrassaan mahtavaa. Varmasti kuumin PT keikka missä olen koskaan ollut ( tää oli kolmas) Jengi oli mukana ja lauloi minkä kerkis ( allekirjoittanut, mitä osasi) Kyllä näki ukoista keikan jälkeen, että vastaanotto oli melkoisen upea. ( Perästä kuuluu ?? ) Jotakin pieniä virepulmia oli parissa biisissä, ja tulipas Steveniltä ainakin yksi tekstimoka :p Vaikka melko eteen pääsinkin, niin aina edessä on joku pitkätukkapoju joka takuu varmasti on sen verran pidempi, että peittää näkyvyyden, joten esim, Gavinin työskentelyä en päässyt kovin tarkasti seuraamaan, vaikka olis kiinnostanut. Nooh, silti - UPEETA ! | |
![]() 16.07.2007 14:23:00 | |
Helposti Ilosaaren paras keikka omalta osalta. Loistavaa soittoa, hyvä meisinki, yleisö mukana... Ihan fiiliksissähän sitä tuli oltua, lähes kaikki sanat oli onneksi muistissa joten oli helppo ärsyttää edessä olevia laulamalla kovaa. Koko ajan. Sori. Anesthesize tuntui melkeinpä elämän lyhyimmältä 18-minuuttiselta. Helposti tuota olisi jaksanut seurata vielä toiset viis varttia. Ainoa narinan aihe: kahden viimeisen biisin järjestys. Miksi Trains ennen Haloa? Outo tempaus. Yarrr. | www.myspace.com/doomsdayproject | www.myspace.com/hermannschenker | |
![]() 16.07.2007 15:45:11 | |
Mä luulin et tääl kaikki dissaa, ku kaikki musiikki tietoset tuola Joensuus sen jo alotti. Itsehän yllätyin kuinka energinen tunnelma oli verrattuna muutamaan muuhun, jolta odotin enemmänkin. Ehkä tässä oli kuse siitä että ei tullut odotettua juuri mitään tältä keikalta, mutta ai saatana, potki hyvin. Toisen sukupuolenkin edustaja tykkäs oikein valtavasti, vaikka epäili suuresti PT:tä paskaksi. Toolin ongelmat on tuulin ongelmia, herran je. Kyllä ne pitkät biisit oli hienoja. En tiedä että olitteko liian kännissä vai mikä toi tylsyyden läsnyyteenne, mutta kyllä se aika sujuvasti eteenpäin soljui ainakin mun mielestä. Ja sitten pakollinen ilmoitus että kaikista ennakkotiedosita poiketen kakkahätä yllätti mutkin, vaikka pariaattesta vihaan semmosta touhua. Kiitos, olkaa mitä mieltä vaan, PT oli mun mielestä kiva, harmi jos teidän aika meni hukkaan. Olin selvinpäin :d ehkä siksi tajusinkin asian... Ei keikka ollut huono. Mutta se kaikki ihmeellisyys siitä uupui. Loistava bändi ja syy miksi olin ilosaaressa. Keikka ei ollut vaan ihmeellinen. Hauskaa miten jos sanoo jotain negatiivistä niin se on heti käännetty siihen että se oli sysi-paska :D Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa, uskoisin että PT toimisi satakertaa paremmin esim pakkahuoneella. Mutta onneksi PT oli teltassa eikä päälavalla. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" | |
![]() 16.07.2007 16:05:14 (muokattu 16.07.2007 16:05:45) | |
Oli kyllä koko Ilosaaren paras keikka helposti. Blackes Eyes, Anasthesize ja Trains räjäyttivät pään aika kovaa. Hienoa | |
![]() 16.07.2007 16:20:11 | |
Hauskaa miten jos sanoo jotain negatiivistä niin se on heti käännetty siihen että se oli sysi-paska :D Kaikessa on hyvät ja huonot puolensa, uskoisin että PT toimisi satakertaa paremmin esim pakkahuoneella. Mutta onneksi PT oli teltassa eikä päälavalla. Se on kyl hauskaa, mutta koitin lähinnä kommentoida niitä jotka sitä sysi-paskaksi paikan päällä jo torui. Hyvä keikka, niinku bändikin, kummassakaan ei kyllä mitään ihmeellistä ole eikä ole ollut odotuksissakaan :) Ja onneks tosiaan oli siel teltassa. | |
![]() 16.07.2007 18:50:03 | |
Nonniin. Olihan se hyvä keikka. Ei mikään ihmeellinen, niinkuin aiemmin muut totesivatkin, mutta silti mainio. Mutta tavallaan mun mielestä ko. bändin "se juttu" ei olekaan se kauhea vauhkoaminen livenä. Oli vähän harmi juu että screenit oli lavan sivuilla, jolloin keikan ja visuaalisten efektien yhtäaikainen seuraaminen vaikeutui huomattavasti. Meininki oli ainakin hyvä teltassa, ja itsekin tuli hoilotettua biisien mukana niin paljon kuin vain suinkin sanoja muisti. Vastaanotto kyllä varmasti yllätti, sen verran näytti yleisöä paikalle tulleen muutenkin kuin vain mielenkiinnosta tsekata itselle uusi bändi. Opeth oli vähän pettymys. Mutta siihenpä vaikutti aika paljon jo ihan esiintymispaikka ja -aika (päälavalla klo 20), olosuhteet (tosi kalsea ilma ja vettä ripotti) sekä setin lyhyys. Se oli muistaakseni sen tasan tunnin. | |
![]() 16.07.2007 21:07:18 | |
Meininki oli ainakin hyvä teltassa, ja itsekin tuli hoilotettua biisien mukana niin paljon kuin vain suinkin sanoja muisti. Olit vaan niin sekaisin minttu viinasta että hoilotit kummiskin väärää piisiä :D Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" | |
![]() 16.07.2007 22:30:58 (muokattu 16.07.2007 23:14:07) | |
Ehdottomasti paras keikka näillä festareille, ja yksi parhaista ikinä mitä itse olen nähnyt. Todella hieno tunnelma, tyylikkäät videot ja ennenkaikkea toimiva valaistus. Anesthetizen todistaminen livenä on yksi suurimpia musiikillisia elämyksiä ikinä. E: http://www.youtube.com/watch?v=f-PKF8h9hvs repikää siitä! Musiikki on vakava asia, se ei saa olla iloista. | |
![]() 16.07.2007 23:38:48 | |
Nyt ottaa päähän kun en lähtenyt ilosaareen... Kaippa he kuitenkin tuon jälkeen tulevat uudelle visiitille. | |
![]() 17.07.2007 07:21:04 | |
Uskomattoman kova keikka. Bändi soitti (tietenkin) helvetin tiukasti ja olivat selkeästi otettuja vastaanotosta. Suurimmat pointsit pitää silti antaa yleisölle. Hirveissä fiilingeissää kaikki. Tai ainakii itte :) Mut harva meistkää on tehty vakavissaa. | |
![]() 17.07.2007 08:37:32 (muokattu 17.07.2007 08:38:31) | |
Huhhuh! Eihän tässä voi kuin liittyä hehkuttajien joukkoon. Luultavasti festareiden odotetuin keikka, porukkaa alkoi kerääntyä jo tuntia aikaisemmin lavan eteen. Bändin jäsenistä huomasi selvästi, etteivät he olleet odottaneet aivan yhtä innostunutta vastaanottoa. Soitto, valaistus, yleisö ja ylipäätänsä kaikki oli kyllä kohdallaan. Settilistakin miellytti, jopa Lightbulb Sun toimi erittäin hyvin, vaikkei suurimpia suosikkejani aikaisemmin ollutkaan. Sound of Muzakia jäin kyllä kaipaamaan. Mutta kyllä festareiden paras keikka oli The Cinematic Orchestralla. Huh, mikä fiilis oli, vaikka seurailin keikan vain kalja-aitiosta. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)