riimu 12.10.2005 19:01:38 | |
---|
Suojelusperkele vaikuttaa lupaavalta. :D Let us go in; The fog is rising. |
tuomittu 12.10.2005 22:51:54 | |
---|
Cdonilla jo varattavissa digipack-versio Pedoista ja biisilistakin näyttäisi olevan esillä: Perkeleisson, minulla seisoo jo nyt! Älä ala mulle tai tulee napaan. |
Feggy 12.10.2005 22:54:39 | |
---|
Soundin lyhyehkön jutun perusteella levy tulee olemaan aika "perkeleellinen". Paholaismaiselta yhtye kyllä näyttikin kun tuossa äsken ilmeisen höyryissä menivät treenikämpälleen... |
Jemo 13.10.2005 01:20:32 | |
---|
Perkeleisson, minulla seisoo jo nyt! Tulin kolme kertaa punttiini. Lääh. Puuh. Vielä muutama viikko. Vielä muutama viikko. -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
konehes 13.10.2005 12:36:38 | |
---|
Biisien nimet kyllä tulee levy levyltä naurettavimmiksi. |
lxi 13.10.2005 12:44:22 | |
---|
Biisien nimet kyllä tulee levy levyltä naurettavimmiksi. Ei noissa minusta mitään naurettavaa ole. Teologian ja modernin fysiikan sekasotkua, kuten Aionillakin. Vaan kovin samankaltaisia sekä keskenään että aiempaan tuotantoon nähden: kolmen biisin nimessä on "taivas" ja kahdessa "valo", toiseksi viimeisenä biisinä on tällä levyllä Sanansaattaja kun edellisellä oli Ensimmäinen saattaja ja Suojelusperkele nivoutuu Aionin demonologioiden kanssa saumattomasti yhteen. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Chaka 13.10.2005 12:46:16 | |
---|
Kieltämättä mielenkiinnolla odotan uuden levyn julkistamista ja et millasia biisejä orkesteri on saanut aikaan, mut mielestäni orkesteri orkesteri ei ole tarjonnut samanlaista musiikkia kuin se tarjotsi -90:lla aina DS:ään asti.. En jostain kumman syystä saa aukeamaan niitä levyjä itselleni, en tiedä et mistäs se johtuu.. hmm, mut toivon suuresti että orkesteri menisi takaisin vanhaan musikkiinsa päin.. tahi en mie tiedä.. toivon suuresti vain että tulisi pitkän odotuksen jäkleen levy josta pitäisin ja jota voisin rakastaa.. :) She carries me through days of apathy
She washes over me
She saved my life in a manner of speaking
When she gave me back the power to believe |
aikavaikea 13.10.2005 12:46:32 | |
---|
Suojelusperkele nivoutuu Aionin demonologioiden kanssa saumattomasti yhteen. Suojelusperkelehän nivoutuu vanhempaan tuotantoon pirun (sic) hyvin. Vrt. Helvetin hyvä paimen. On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
lxi 13.10.2005 12:51:06 | |
---|
Suojelusperkelehän nivoutuu vanhempaan tuotantoon pirun (sic) hyvin. Vrt. Helvetin hyvä paimen. Toki, toki. Aionilla tuo paholaiskonsentraatio eli perkelepitoisuus vain oli huomattavan korkea, ehkä siksi assosiaatio. Uusi ihmiskunta oli kyllä harmillisen mälsä biisi ainakin ensikuulemalta. Tosin eivätpä edellisetkään sinkkubiisit ole minua suuresti puhutelleet. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
aikavaikea 13.10.2005 13:01:44 | |
---|
Tosin eivätpä edellisetkään sinkkubiisit ole minua suuresti puhutelleet. Samixii!!11! Puuvertauksesta saakka sinkut ovat olleet sitä mitäänsanomattominta antia. Ehkä Palvelemaan konetta lukuunottamatta. Vaan eihän bändi käsittääkseni puutukaan tuohon singlebiisien valintaan. On täällä paljon pieniä. Ja pienen pienen pieniä. Ja sitten vähän isompia pieniä, mut nekin on niin kovin kovin pieniä. |
el Bastardo 13.10.2005 16:14:52 | |
---|
Samixii!!11! Puuvertauksesta saakka sinkut ovat olleet sitä mitäänsanomattominta antia. Ehkä Palvelemaan konetta lukuunottamatta. Vaan eihän bändi käsittääkseni puutukaan tuohon singlebiisien valintaan. Monesti on kyllä ilokseen huomannut olleensa osittain väärässä noiden sinkkubiisien johdosta. Aionin eka sinkkulohkaisu Melankolia tuntui ilmestyessään todella laimealta, mutta annas olla kun kuuli miten upeasti Sielunvihollinen vaihtui Melankoliaan itse pitkäsoitolla. Itkuhan siinä melkein pääsi. Samoin Minun sydämeni on särkynyt tuntuu paljon paremmalta Isohaaran seassa kuin itsenäisenä kappaleena. |
carnation 14.10.2005 15:00:30 | |
---|
"Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother) |
aivokuolio 14.10.2005 15:16:35 | |
---|
mustan huoneen testi. |
lxi 14.10.2005 16:03:27 | |
---|
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua |
Jemo 14.10.2005 23:13:18 | |
---|
Umm... "Joo." Onhan noita bändikuvia ollut iät ja ajat, mutta meikä ei kyllä näe samankaltaisuutta tuon uuden CMX:n ja noiden muiden välillä :) -Kamikaze Kettunen Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
riimu 15.10.2005 14:15:43 (muokattu 17.10.2005 15:19:21) | |
---|
Samixii!!11! Puuvertauksesta saakka sinkut ovat olleet sitä mitäänsanomattominta antia. Ehkä Palvelemaan konetta lukuunottamatta. Vaan eihän bändi käsittääkseni puutukaan tuohon singlebiisien valintaan. 11.10.2005 Sanokaa nyt ihan rehellisesti, mitä mieltä te itse olette noista teidän singleistänne. Ette ole tietääkseni haukkuneet muita kuin Olet tässän. No, onhan se aika nopeasti kuluva kappale. Monesti olemme halunneet julkaista levyltä "epätyypillisen" singlebiisin, ettei se paljastaisi liikaa. Perseestä koko singlehomma. - Tulipa mieleen tuosta singlehommasta. :) Niin ja Uusi ihmiskunta näyttää komeilevan sinkkulistan ykkösenä tällä hetkellä. Let us go in; The fog is rising. |
carnation 24.10.2005 11:45:26 (muokattu 24.10.2005 11:46:31) | |
---|
CMX:n Pedot tämän viikon "viikon albumi" YleX:llä. Joka aamu n. klo 10.30 soi yks biisi/päivä ja siihen Yrjänän kommentit. Tänään missasin kun en tiennyt aiheesta, mutta tuleepi uudestaan illan X-ryhmässä klo. 18.40 -> Olkaahan kuulolla! EDIT: Ja illan X-ryhmässä muutakin mielenkiintoista tänään: 18.40 Viikon albumi. CMX: Pedot. 19.05 MEW@StudioB -sessio (uusinta). 19.45 Haastattelussa CMX:n A.W.Yrjänä!. 20.15 Hiomakone. Mikko Karmila. "Oon käyny Cindy Lauperin keikalla, mut se oli niin hyvä ettei tarvi enää koskaan mennä uudestaan." (Perttu, Big Brother)
OSTAKAA LEVYJÄ! |
carnation 24.10.2005 18:49:01 | |
---|
Hoho, vittu mitä heviprogea tämä Pedot-kappale. |
meitu 24.10.2005 18:54:32 | |
---|
Olipas mahtava biisi. Tuplabasarit yllätti tosin! Ne jotka soittaa, ne tietää. |
riimu 24.10.2005 18:58:02 | |
---|
Just ehdin kotia kun lähetys olis ollut alkamassa, mutta en muistanut mikä taajus on. Perkeles. Let us go in; The fog is rising. |