aikavaikea 11.12.2005 20:40:54 | |
---|
Persketti! Olen tässä kahden vaiheilla. Mä kun silloin aikoinaan niin kyrpiinnyin siihen I Surrenderiin että vannoin pysyväni etäällä koko Rainbowsta. Vaan nyt eilisen Dio-keikan jälkeen alkaa tuntua että pitäisikö kuitenkin jo antaa periaatteilleen periksi ja hommata Dion (ja mahdollisesti Bonnetin) ajan Rainbowt kuitenkin hyllyyn. Tässä sitä mies vaan pehmenee vuosi vuodelta. Ensin maha ja sitten periaatteet. Mitä seuraavaksi? Sydämeni röpöttää vain hänelle. |
aku.miettinen 11.12.2005 20:42:42 | |
---|
Rainbow Rising heti hyllyyn. Yksi kaikkien aikojen parhaita levyjä. |
rheinone 11.12.2005 20:51:38 | |
---|
Rainbow Rising heti hyllyyn. Just niin. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Mika Antero 11.12.2005 21:29:41 | |
---|
nyt eilisen Dio-keikan jälkeen alkaa tuntua että pitäisikö kuitenkin jo antaa periaatteilleen periksi ja hommata Dion (ja mahdollisesti Bonnetin) ajan Rainbowt kuitenkin hyllyyn. Min'oon kanssa sitä mieltä, että jos jollain on kaksikin hevilevyä hyllyssään, niin toisen niistä pitää olla Rising. Minun puolestani koko genren olisi voinut tuon julkaisun jälkeen tarpeettomana lopettaa. Osta samaan syssyyn eka ja vielä Down to Earthkin. |
sirdickyj 11.12.2005 21:46:15 | |
---|
Min'oon kanssa sitä mieltä, että jos jollain on kaksikin hevilevyä hyllyssään, niin toisen niistä pitää olla Rising. Minun puolestani koko genren olisi voinut tuon julkaisun jälkeen tarpeettomana lopettaa. Osta samaan syssyyn eka ja vielä Down to Earthkin. No eikö Long live rock`n rollia? Ei yhtään huonoa biisiä, L.A: connection, Lady of the lake, Sensitive to light, Gates of Babylon, nimibiisi, Rainbow eyes...mitäs vielä? Eipä noihin oo paljoa lisättävää.. En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Black Star 11.12.2005 21:55:00 | |
---|
No eikö Long live rock`n rollia? Ei yhtään huonoa biisiä, L.A: connection, Lady of the lake, Sensitive to light, Gates of Babylon, nimibiisi, Rainbow eyes...mitäs vielä? Eipä noihin oo paljoa lisättävää.. Kill the King! Jep. Lempilevyni Rainbown tuotannosta, seuraavana listalla on ensimmäinen hankkimani Rainbow levy, eli tuo debyytti. Rising on vasta kolmosena. "Launch the Polaris, the end doesn´t scare us, when will this cease, the warheads will all rust in peace!" |
sirdickyj 11.12.2005 21:56:22 | |
---|
Kill the King! Nimenomaan tämä juuri, kuinka saatoin unohtaa? En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen! |
Mika Antero 11.12.2005 22:01:11 (muokattu 11.12.2005 22:02:40) | |
---|
No eikö Long live rock`n rollia? Ei yhtään huonoa biisiä, L.A: connection, Lady of the lake, Sensitive to light, Gates of Babylon, nimibiisi, Rainbow eyes...mitäs vielä? Eipä noihin oo paljoa lisättävää.. Päästään taas näihin makuasioihin. Vaikka ko. levyllä onkin hyviä biisejä, niin kokonaisuutena se ei ole niin kova kuin eka ja Rising. Kill the king on erinomainen, mutta jotenkin junnaava se levy on. Liian hevi? |
Härski 11.12.2005 22:18:35 | |
---|
Jepjep.. koko tuotanto löytyy. En julista mitään parhaaksi, koska kaikki on parasta. All Night Long on kyllä semmonen biisi, jota kuuntelen mielelläni koska tahansa, loistavas vibat siitä. Samoin Catch the Rainbow. Mutta kuten sanottu, kaikki parasta. |
Landola59 11.12.2005 23:28:49 | |
---|
All Night Long on kyllä semmonen biisi, jota kuuntelen mielelläni koska tahansa, loistavas vibat siitä. Samoin Catch the Rainbow Mulla oli tasan nämä kaksi biisiä mp3 soittolistalla winampissa yhdessä välissä, ja niitä tuli kuunneltua kirjoitellessa novelleja. Onpahan kaksi hienointa biisiä, näistä tulee kyllä semmoselle tuulelle että mikään ei ole mahdotonta... Haikea, mutta hyvä olo. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Angus 12.12.2005 00:00:16 | |
---|
Nimenomaan tämä juuri, kuinka saatoin unohtaa? Tätä mäkin ihmettelin, mutta joku ehti jo viedä "kommentini" :). Aika älytön biisi. Rock 'N' Roll! |
aikavaikea 12.12.2005 12:00:29 | |
---|
Okei, Arimanilta löytyi käytettyinä Down To Earth ja Long Live R'n'R, joten pistin ne nyt tilaten. Myöhemmin sitten se eka ja Rising vielä. Oletteko nyt tyytyväisiä? :-) Oli se kyllä niin kova keikka vanhalta papalta lauantaina että alta pois. Toissakesänä näin Dion edellisen kerran Ruisrockissa, mutta ei se helteessä ja auringonpaisteessa korkealla lavalla kuulostanut lähellekään noin hyvältä. And they'll tell you black is really white. The moon is just the sun at night. |
Landola59 12.12.2005 16:12:59 | |
---|
Oli se kyllä niin kova keikka vanhalta papalta lauantaina että alta pois. Toissakesänä näin Dion edellisen kerran Ruisrockissa, mutta ei se helteessä ja auringonpaisteessa korkealla lavalla kuulostanut lähellekään noin hyvältä. Kääpiö pimeässä metsässä onki tuttavallisempi näky. "Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
Mika Antero 12.12.2005 16:16:30 | |
---|
Oletteko nyt tyytyväisiä? :-) Ei olla. On stage ja Live in Germany ja muutama muu jonninjoutava venyttelylevy vielä kassiin, niin sitten voidaan puhua jonkinlaisesta tyytyväisyydestä jo... |
rheinone 12.12.2005 16:24:47 | |
---|
Ei olla. On stage ja Live in Germany ja muutama muu jonninjoutava venyttelylevy vielä kassiin, niin sitten voidaan puhua jonkinlaisesta tyytyväisyydestä jo... Tyytyväisiä ollaan. Oikeat levyt oot päättänyt hankkia. Ja Sabbathithan sulla jo on. Dio: Sacred Heart onkin sitten seuraava hankinta ;+) All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
2541 12.12.2005 16:25:50 | |
---|
Ei olla. On stage ja Live in Germany ja muutama muu jonninjoutava venyttelylevy vielä kassiin, niin sitten voidaan puhua jonkinlaisesta tyytyväisyydestä jo... Live In Germanystä ollaan puuhaamassa uutta painosta, ilmeisesti tulee useampi cd. http://www.deep-purple.net/mk1-6news/2006.htm "Rainbow / German Tour 1976 (CD) : three shows from the band's September tour of Germany (COLOGNE, DUSSELDORF, NURNBERG), newly mixed from the multi-tracks. The Japanese are planning to issue the lot in a costly box set around April, the Europeans are splitting them into three separate releases (cheaper and with more packaging), the first around March." Jaksaiskohan noitakaan enää kuunnella, tuntui jo aikoinaan "Live In Germany" ja "On Stage" nimenomaan aikamoisilta venyttelyiltä. Hiljattain kuuntelin myös Risingia ja ei se kyllä niin kovin ihmeelliseltä kuulostanut, varsinkin jotkut Run With The Wolfit ja Starstruckit. Onhan toki Stargazer ja seuraavan levyn Gates Of Babylon komeita biisejä, mutta niistäkin tulee jotenkin mieleen nämä Malmsteenien ja Stratovariuksien myöhemmät mahtipontisuudet. Sehän ei toisaalta ole Rainbown vika, mutta kuitenkin. |
aikavaikea 12.12.2005 16:28:54 | |
---|
Tyytyväisiä ollaan. Oikeat levyt oot päättänyt hankkia. Hyvä että edes osa on tyytyväisiä. Siis tuttuja levyjähän nuo sisältönsä puolesta on jo vanhastaan, periaate on pitänyt ne poissa minulta. Mutta mitään Turnerin jollottamia tuotoksia ei mulle tule, se on vissi! Diolta en ole ajatellut hankkia kuin ne kaksi ekaa, jotka mulla on. Magica tuli vahingossa, kun halvalla sai. Ihan hyvä levy se kyllä on, kunhan unohtaa ne piipitykset ja robottiäänet. And they'll tell you black is really white. The moon is just the sun at night. |
rheinone 12.12.2005 16:34:56 | |
---|
Diolta en ole ajatellut hankkia kuin ne kaksi ekaa, jotka mulla on. Kolme ekaa on kaikki hyviä. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Mika Antero 12.12.2005 16:45:32 (muokattu 12.12.2005 16:45:48) | |
---|
niistäkin tulee jotenkin mieleen nämä Malmsteenien ja Stratovariuksien myöhemmät mahtipontisuudet. Sehän ei toisaalta ole Rainbown vika, mutta kuitenkin. Tätä minäkin ajattelin, kun sanoin, että koko genren ois voinut tarpeettomana lopettaa Risingin jälkeen. On stage ja Live in Germany ovat rasittavaa kuunneltavaa, en osaa suositella niitä oikein kenellekään. Paitsi onhan siinä On stage -vinyylillä komeet kannet. Eli kyllä olen minäkin tyytyväinen aikavaikean hankintoihin... |
C 13.12.2005 12:25:25 | |
---|
Tätä minäkin ajattelin, kun sanoin, että koko genren ois voinut tarpeettomana lopettaa Risingin jälkeen. Itse asiassa genren olisi voinut lopettaa On Stagen Kill The Kingin jälkeen. Se on niin kova veto, että... niin! On stage ja Live in Germany ovat rasittavaa kuunneltavaa, en osaa suositella niitä oikein kenellekään. Paitsi onhan siinä On stage -vinyylillä komeet kannet. Eli kyllä olen minäkin tyytyväinen aikavaikean hankintoihin... Kyllä ne kaikki Dion aikaiset kannattaa (siis pitää) hankkia. Rainbown eka on muuten aika kova. Se tuntuu kokonaisuutena jopa toimivammalta kuin Long Live r'n'r, vaikkei ehkä sisällä niin kovia yksittäisiä vetoja kuin Long Live. Viime aikoina olen kuunnellut hissuttelupaloina Catch the Rainbowta ja Temple of the Kingiä, hyvin ovat kauniita ja melodisia. Heavy on kaunista ja melodista musiikkia. - General Njassa |