Aihe: Zen café - Tyhmä, laiska, saamaton
1 2 3 4 5
Krypto Niitti
24.07.2005 19:08:57 (muokattu 24.07.2005 19:17:56)
e: Kirottu m.net.
armadillo
24.07.2005 19:12:28 (muokattu 24.07.2005 19:23:40)
No enpäs viitsi kiusata.
Errare humanum est, sano latino:)
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Krypto Niitti
24.07.2005 19:17:33 (muokattu 24.07.2005 19:26:29)
Hehee, väärä threadi.
Tallennan tämän jälkipolville:)

Mitä helvettiä! Nyt kyllä muuten m.net sekoilee. :P

e: voin myös olla sählä. ;) Älkää lapset lukeko montaa ketjua samaan aikaan! Ja jos otatte, ottakaa kuski.

No enpäs viitsi kiusata.
Errare humanum est, sano latino:)

Oi kiitos, sinä erämaan tarmokas tallustaja... :)
Pelsi
01.08.2005 14:12:00
Olen aina inhonnut Zen Cafea, nimenomaan niiden sanoitusten ja puhelaulun takia. Meninpä sitten kuitenkin vailla parempaa tekemistä katsomaan yhtyettä, kun kerran kotikulmille tuli esiintymään. Jumalauta! Tällä hetkellä kuuntelen Tyhmä, Laiska ja Saamaton-levyä ihan fiiliksissä ja Jättiläinen on seuraavaksi hankintalistalla. Niin se livekeikka vain voi ihmismieleen vaikuttaa!
THV-klubi #3
>-)))> #3
MegaMan Club #005 - Top Man
aikavaikea
01.08.2005 14:56:55
Niin se livekeikka vain voi ihmismieleen vaikuttaa!

Uskomattoman hyvin ja energialla ne kyllä livenä vetää. Kaksi keikkaa tälle kesälle nähtynä ja ihan ykkösluokkaa molemmat. Ja ne Samulin lavaspiikit ei vähennä viihtymistä ollenkaan. Ja trionakin toimii lavalla mainiosti silloin kun Salminen ei ehdi mukaan.
I can’t stop the music
I could stop it before
Now I don’t wanna hear it
Don’t wanna hear it no more
ltg
01.08.2005 15:20:24
Kolme kertaa olen bändin nähnyt livenä, kerran eturivistä. Edelleen mielestäni parhaita näkemiäni livebändejä, loistavaa musiikkia, levyt kokonaisuutena hyviä. Heikkoja lenkkejä ei mielestäni juuri ole millään levyllä. Uusimmasta levystä en osaa sanoa mitään, en ole juuri kuunnellut. Helvetisti järkeä on lempilevyni.
On pidettävä rummut puhtaana, ettei tule soitettua varsinaista pölyrytmiikkaa.THV-klubi #5
nikomati
02.08.2005 22:40:03

Kolme kertaa olen bändin nähnyt livenä, kerran eturivistä. Edelleen mielestäni parhaita näkemiäni livebändejä, loistavaa musiikkia, levyt kokonaisuutena hyviä. Heikkoja lenkkejä ei mielestäni juuri ole millään levyllä. Uusimmasta levystä en osaa sanoa mitään, en ole juuri kuunnellut. Helvetisti järkeä on lempilevyni.

Monia kertoja nähny elävänä! Tykänny oon aina, tosin petyin/kyllästyin vuokralaiseen mutta onneksi uus levy palautti uskon parhauteen/hauskuuteen/hyvään levykokonaisuuteen/krapulaan.
"JeeJee, känni päälle!"
aivokuolio
04.08.2005 20:19:38
Komppaan, levyiltä en ole bändiä koskaan jaksanut kuunnella, mutta tänä suvena olen pari kertaa päässyt todistamaan bändiä livenä ja voi poijjaat että toimii! Levyllä bändi on jotenkin masentavan harmaa ja monotoninen, mutta livenä kaikki biisit kuulostavat yhtäkkiä helvetin hyvältä ja homma sykkii ihan uudenlaista energiaa.
mustan huoneen testi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)