hanhjelm 02.03.2005 11:25:44 | |
---|
Hiekalla ei ole mitään hyvää, H10:llä on sentäs joitain hyviä juttuja. Tämä uusi biisi kyllä kuulosti vähän liikaa Hiekalta Olen täysin samaa mieltä. Hiekka oli kyllä niin huono apulannan levy että pelottaa tämän uudenkin materiaalin taso. Se on kuitenkin pakko uskoa parempaan, on tullut lantaa niin kauan kuunneltua. Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia? |
halodrummer 02.03.2005 11:27:52 | |
---|
Olen täysin samaa mieltä. Hiekka oli kyllä niin huono apulannan levy että pelottaa tämän uudenkin materiaalin taso. Se on kuitenkin pakko uskoa parempaan, on tullut lantaa niin kauan kuunneltua. Vähän sama vika mulla. Tai no kyllähän Hiekka nyt ihan kuunneltava levy mun mielestä on mutta ei mitään verrattuna niihin vanhempiin levyihin... No, toivotaan että tämä tästä paranee... "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
Juha86 02.03.2005 13:14:16 | |
---|
No, kyllä Hiekalta löytyy hyvääkin. Biisit 1,2,3,5 ja 6 on varsin mainioita. Ja kyllähän tuo Hippo ainakin potkii, vai? Ihan luxus-kertosäe. Valas puolestaan tarjoaa niin hiton kauniita fiiliksiä, kuten myös Hetki.. Ei tuo Hiekka huono levy oo. Ei mikään paras, mutta ei kyllä huonokaan. Heinola 10:ltä tulee mieleen lähinnä neljä kovaa biisiä: Timantit, Ruhtinaat, Kadut ja Kaksoishuiput. Onhan se Viivakooditkin jees, mutta siihen meni maku, kun sitä joutu kuulemaan joka paikassa. Nyt sitä ei yksinkertaisesti jaksaa enää kuunnella (vähän sama ilmiö kävi Hiekalla jumalan kanssa).. You and me, we will be
part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream... |
Reddie 02.03.2005 14:17:57 | |
---|
Mua kyl yks asia syletti Hiekassa: Jotenkin sai pojat Jumalan kuullostamaan paljon huonommalta kun kys. biisin demoversio eli Saasta-sinkun kakkosraita. Muuten Hiekka oli meikäläisen mielestä aivan loistava albumi, b-puolia myöten. |
dcln 03.03.2005 13:08:53 | |
---|
Mua kyl yks asia syletti Hiekassa: Jotenkin sai pojat Jumalan kuullostamaan paljon huonommalta kun kys. biisin demoversio eli Saasta-sinkun kakkosraita. Muuten Hiekka oli meikäläisen mielestä aivan loistava albumi, b-puolia myöten. Samaa mieltä. Kyllä edelleenkin hidas-demo kuulostaa paljon paremmmalta kuin jumala. Hiekka ei meikäläisellä oikeen potkinut. Toki ostin ks. levyn heti sen ilmestyttyä, mutta se ei vaan oikeen auennu. Sen jälkeen se on jääny pölyttymään hyllyyn. No, onneks on kuitenkin tollasta kultaa kuin AKKM, jonka voi heittää pyöriin koska vaan ja kuulostaa aina hyvältä. Nyt äkkiseltään ei huonoa raitaa tuu tolta mieleen. |
Juha86 03.03.2005 18:50:17 | |
---|
Nyt äkkiseltään ei huonoa raitaa tuu tolta mieleen. 002 ja 009.. Noista mä en ainakaan oo ikinä pitänyt. Muuten levy kyllä on aika rautaa, varsinkin 006 ja 007 iskevät ihan perhanasti. You and me, we will be
aivokuolio 03.03.2005 19:49:47 | |
---|
AKKM on silkkaa täydellisyyttä alusta loppuun. Biisit, melodiat, sanat, soundit, kesto, kannet(ekan painoksen), kaikki. Ainoa miinus siitä että levyltä raskittiin irroittaa toinen single TMK:n lisäksi, ja tehtiin siitä pilavideo. Mutta toisaalta taas 0010:n video korvaa tuon kaiken helposti. mustan huoneen testi. |
Juha86 03.03.2005 20:21:43 | |
---|
kannet(ekan painoksen) Tuota, montako noita eri kansia oikein on? Oliko Apulannalla jokin järkevä syy tähän? Tai no, Apista vähääkään tuntien ei varmaan mitään kovin järkevää syytä.. =) Mietin vaan, kun mun levyssä ei oo kuin yks kuva sisävihossa, ja pikkuveljellä taas on sisävihko, jossa on biisien sanat.. You and me, we will be
Exhausted 03.03.2005 20:54:00 | |
---|
Mietin vaan, kun mun levyssä ei oo kuin yks kuva sisävihossa Toka painos pikkuveljellä taas on sisävihko, jossa on biisien sanat.. Kolmas painos ekassa painoksessa on jonkinlaisia runoja |
Sunna 03.03.2005 21:18:45 | |
---|
Saattaa jäädä ne efektipelleilyt vähän vähemmälle? Ihan hyvä olisi. Ollu parina viime vuotena vitun paskat pörpötys/suhina saundit ja ihme teatteria lavalla. Biisit kun on huonontuneet, niin pitänyt sit vissiin kehittää showta peitteeksi.. |
jackcrow 04.03.2005 01:38:08 | |
---|
(saako täällä sanoa), että ekana radiosta luulin kuulevani sitä uutta/tulevaa DINGOa, mutta kun pikkasen laitto volaa, niin apulantaahan se... ;) kaksi ekaa pitkäsoittoa vat parhaat´+ I.singlet CD. |
Saikkonen 04.03.2005 09:21:09 | |
---|
Tuo uusi sinkku mikä soi Cityssä... Valitan, mutta Tonin laulu on todella ärsyttävän kuuloista käninää, kun hän yrittää vetää "rankasti". Suomessa saa ostaa kaljaa kaupoista ja kioskeista vain klo 21 asti. |
aivokuolio 04.03.2005 11:04:37 | |
---|
Tuo uusi sinkku mikä soi Cityssä... Valitan, mutta Tonin laulu on todella ärsyttävän kuuloista käninää, kun hän yrittää vetää "rankasti". Wirtanenhan on tullu aiemmin tunnetuksi kauniista äänestä ja varsinkin äänenkäytöstä, joihin voit tutustua vaikkapa sellaisten hittibiisien kautta kuin Mitä kuuluu tai Liikaa. mustan huoneen testi. |
nikomati 04.03.2005 11:49:43 | |
---|
Olen täysin samaa mieltä. Hiekka oli kyllä niin huono apulannan levy että pelottaa tämän uudenkin materiaalin taso. Se on kuitenkin pakko uskoa parempaan, on tullut lantaa niin kauan kuunneltua. Jelmani, ei pidä aina liiotella asioita..! Ei se hiekka nyt niin huono levy ole vaikka ei ihan kärkeen ylläkään. Ps. Ranen mielestä Ehjä on paras albumi Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
JuniperThree 04.03.2005 12:37:55 | |
---|
Täällähän on ollut AKKM:n syväanalysointia...=) On kyllä mahtava levy sinkkuineen päivineen... Teit meistä kauniin -sinkku on b-puolineen paras apulantaäänite evernever! |
Antsa 04.03.2005 13:15:09 | |
---|
AKKM on silkkaa täydellisyyttä, mihin Apulanta valitettavasti ei tule enää yltämään. Vai lähteekö Wirtasen sävelkynästä vielä 006, TMK ja 0010 kaltaisia ässäbiisejä? Epäilen. |
Lego 05.03.2005 21:19:29 | |
---|
No entäs jos tuleva levy on paras? Hölömöä, mitä sitten jos onkin. Siitä levystähän tässä on tarkoitus keskustella? P = U * I |
Tenho 07.03.2005 09:58:53 (muokattu 07.03.2005 10:00:27) | |
---|
YleX:n viikon albumina Kiila. Tuossa 11.30 on kai jo eka kappale soitettu ja Tonin ja Parta-Samin haastiskin ohi. Edit. 10.30 Viikon albumi. Apulanta: Kiila. 10.50 Hinkuraita. 11.10 Viikon albumi. Apulanta: Kiila, haastattelussa Toni Wirtanen ja Parta-Sami Lehtinen. |
konehes 07.03.2005 14:45:38 | |
---|
Kyseessä oli siis vinoilu. =) Mitä?! Älähän nyt..:) |
Juha86 08.03.2005 11:02:00 (muokattu 08.03.2005 16:43:49) | |
---|
Hemmetti, tuo Kiilan avausraita Syöpä on hiton kova biisi! Biisi potkii jo ihan eri meiningillä eteenpäin kuin tuo Pahempi toistaan. Kertosäe on mainio ja biisissä riittää fiilistä. Biisin kitaratkin rokkaa paremmin kuin Pahempi toistaan-biisin vastaavat. Tuli muuten tuosta intron kitarasoundista Happoradio jossain määrin mieleen.. =) Onneksi biisi ei kuitenkaan kuulosta Happoradiolta.. Ainoan miinuksen annan biisille lyriikkavalinnasta "Helvetin okei". Eikä se kertosäkeen perkelekään nyt mitenkään kova juttu oo. Toni on jostain syystä lisännyt kirosanoja lyriikoihin kybällä. Musta se on aika turhaa, ei ne kirosanat tuo yhtään mitään lisää tuohon musiikkiin. Apiksen musa kuulostaa paremmalta ilman kirosanoja.. You and me, we will be