hanhjelm 25.11.2004 10:02:09 | |
---|
Weezeriä odotan niin perkeleesti! Ja kyllähän toi QOTSA pitää myös ostaa. Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........ |
Pelsi 25.11.2004 11:57:03 | |
---|
Priestin Giants of Steel (vai mikä sen nimeksi nyt tuleekaan) kiinnostaa tällä hetkellä tulevista julkaisuista enemmän kuin mikään. Ja jos Metallicakin saisi uuden lätyn pihalle, niin odotuslistalle menee sekin. "Kun Mustanaamio kysyy, silloin vastataan. "
-Viidakon sanonta |
entropia 25.11.2004 13:12:37 | |
---|
Ehdottomasti The Darknessin uusi levy on se, jota odotan eniten! Uudet biisit on ihan loistavia ja paljon rankempaa ja tiukempaa kamaa. PTL oli jo niin älyttömän hyvä, että on käytännössä mahdotonta et ne epäonnistuis (ei ole tapahtumassa). Siis hohhoija ne uudet biisit on mielettömän hyviä! ja Justin soittaa keytaria tai no guiboardia (hehe) ja se on vaan uskomaton :D noh, kai mä nyt oon sanonu jo aika selkeesti mitä mä odotan. buaaah... |
PJS 25.11.2004 13:36:31 | |
---|
Billy Corganin ensimmäistä soolo-albumia joka julkaistaan vissiin helmikuussa. Jimmy Chamberlinin soolo-levy ostetaan myöskin. Ja se TOOL jumaliste saisi jo julkaista jotakin. Samixii. "Mutta munsta ns "svengi" o yliarvostettua." - KMT |
Antsa 25.11.2004 13:39:02 | |
---|
Sigur Ros Mew The Hellacopters T. Issi
www.rockin-horse.net |
doolittle 25.11.2004 15:21:18 | |
---|
No ei taida perkele Portisheadia tulla ennen kuin 2050. Onko se nyt kuollut ja kuopattu lopullisesti..? "Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue- |
muulipetteri 25.11.2004 15:29:00 | |
---|
Mutta eipä siellä toolband.comissa paljo viime levyäkään hehkutettu.Vasta ihan loppumetreillä alko hehkutus. Vittu ne jätkät on hulluja....=) |
paranoid android 25.11.2004 15:45:52 | |
---|
No ei taida perkele Portisheadia tulla ennen kuin 2050. Onko se nyt kuollut ja kuopattu lopullisesti..? Niinpä. Ei ole mitään kuulunut moneen vuoteen. Nahkaliivit paukkuu. |
Schnowotski 25.11.2004 16:29:22 (muokattu 25.11.2004 19:49:36) | |
---|
Lyijykomppania Vanha jättiläinen on herännyt, ja edellinen EP teki vaikutuksen ja esitteli uudet jäsenet. Saa nähdä mitä uusi levy (jos sellainen edes tulee) tuo muassaan. Periaatteessahan sieltä voisi tulla mitä vain, mutta jynkkyä se varmaan on. Joulukuussa herrat väittivät studioituvansa, heinäkuussa olivat kuulemma jo käyneet. Viikate Ovathan nämäkin lupailleet uutta levyänsä. Luultavasti jatkaa samaa rautalankamaista, hieman kuuskytlukumaista soundia. Vuosituhannen vaihteessahan he siirtyivät 50-luvulta 60-luvulle. Jatkavatko matkaansa ajassa eteenpäin...vai taaksepäin. Ja onko Rautavaara coveroitu? Joko marssitaan Hintriikan surumarssia? Ja onko EP vai kokopitkä? Viimeksihän heiltä tuli Ep...olisiko nyt taas pidemmän aika. Verenpisara Tämäkin on Lyijykomppanian ohella melko epävarma. Uudesta levystä on jotain puhuttu, ja jotain progesävyjä on uhkailtu. Biisejä kuulemma on rutkasti. Saap' nähä. EDIT: Nyt tämä teksti on parempi kuin hetki sitten. EDIT2: Paska se on silti. (Anteeksi nyt tästäkin viestistä.) Liha on enemmän kolmipäisen pirun heiniä. Valvoisin yösi puolestasi: Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle? |
bigbadwolf 26.11.2004 16:27:12 | |
---|
Eikö kukaan odota uutta Coldplay tä???? Mew/The Mars Volta/RHCP/Weezer/ehkäpä FF ajajajaa ihanaa. |
ataxia 26.11.2004 16:28:30 | |
---|
22.3.2005 on taivaallinen/helvetillinen päivä; sekä QOTSA:n että Mars Voltan täyspitkät tulee kauppoihin. odotan myös Broken Social Scenen seuraavaa. ja vaik Trail of Deadin levyä oon jo kuunnellu, niin täytyyhän se ostaa. hienoa ja yllättävää. pukkaakohan Sigur Rosilta jotain? Flaming Lipsiltä? Jaga Jazzistilta? Les Savy Favilta? meidän Magyar Posselta? ehkä Tool ja Nine Inch Nails. saattaa toki haukotuttaa. maynard on joku tylsimys nykyään. trentillä 50-vuotiaan kriisi. mene ja tiedä. ja tietty Mike Patton. loput sit on ylläreitä, uusia artisteja. |
Progressor 26.11.2004 16:36:34 | |
---|
Minulle olisi aika suuri tapaus, jos Rushilta tulisi uusi "oikea" studioalbumi. Mitään huhuja en ole vielä kuullut, mutta kai sitä saa toivoa. |
monkeyheaven 26.11.2004 17:41:49 | |
---|
Deftonesin uusinta. |
p130 26.11.2004 19:38:43 | |
---|
Thunder: The Magnificent Seventh Hanoi Rocks: Another Hostile Takeover D-A-D:n vielä nimetön Guns n' Roses: Chinese Democracy (odotan siis lähinnä tuleeko ulos jo 2005...) Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Definhel 26.11.2004 20:14:13 (muokattu 26.11.2004 20:15:26) | |
---|
Hauskaa että näinkin moni odottaa jotain! Mehän itseasiassa elämme parhaillaan tekotaiteellisuuden, purkkapopin ja Idols-ilmiöiden aikakautta, 2000-lukua. Viimeinen odottamisen arvoinen levy lienee ollut joku Queenin viimeisistä levyistä (eikä niitäkään olisi sitten kannattanut odottaa). _ Viime vuosikymmen (1990) oli ilmeisesti yhteiskunnan viimeinen avunhuuto ennen lopullista taiteellista romahdusta. Itse näen 2000-luvun monta tuhatta vuotta kestäneen taiteen "kehityksen" kuin eräänlaisena olemassaolon kliimaksina, joka nyt on päättymässä -kuten niin kauan on ennustettu- synkkään tuhon ja lopun aikaan, jossa mikään ei ole enää pyhää. _ Edellinen vuosituhatkin oli yhtä tieteen ja taiteen juhlaa: Leonardo Da Vinci, Stanley Kubrick, Albert Einstein, Johan Sebastien Bach ja Van Gogh. Ja vaikka joku saattaisi käyttää esimerkiksi lukuisia sotia esimerkkeinä entisaikojen huonoista puolista, niin eivätkö nekin inspiroineet lukuisia tailteilijoita ja kirjailijoita? _ Kyllä se on pakko jossain vaiheessa elämäänsä kohdata totuus: ei täällä ole enää mitään. Viime vuosisadalla oli Elvis, kuka nyt on? No George W. Bush jr. se sielää killuu maineen ja kunniansa aallonharjalla. _ Ei mene taiteella ihmiskunnassa hyvin, eikä tule paljoa menemäänkään. Paitsi jos saadaan jostain uusi Mozart tai Isaac Newton (mutta jos sellainenkin ilmestyisi, niin eiköhän niistä levy-yhtiöt sun muut tieteilijöiden liitot pidä huolta). Ni. |
Mimi 26.11.2004 20:32:20 | |
---|
Hauskaa että näinkin moni odottaa jotain! Niinpä.. En oikein tiedä mitä odottaa. Ostan jos jotain hyviä eteen tupsahtaa (ja jos on rahaa). Taidan kuitenkin edelleen pitäytyä vanhojen levyjen ostamisessa. Niitä alkaa saada anttilasta kohta alennuksella. Tiistaina näin Uniklubin levyn alennuksessa, olisko ollut jotain 14€, milloinkas se julkaistiinkaan? (Ei, en pidä uniklubista, on vain kummaa että uusia levyjä myydään jo nyt alennuksella. Kai se uniklubi on aika uusi?) Mako eräässä topikissa: "Kohta on great balls on fire itse kullakin kun nuo Mnetin femakot™ rynää tänne" |
Paperilyhty 26.11.2004 21:01:43 | |
---|
Tiistaina näin Uniklubin levyn alennuksessa, olisko ollut jotain 14€, milloinkas se julkaistiinkaan? (Ei, en pidä uniklubista, on vain kummaa että uusia levyjä myydään jo nyt alennuksella. Kai se uniklubi on aika uusi?) Sen niitten ärsyttävän laulun, joka ilmeisesti oli hitti, kuulin muistaakseni häiritsevän usein viime kesänä, että varmaan ne silloin tuli kuuluisuuteen. Levyistä odotan samoja kuin moni muu; Mars Voltaa ja System Of A Downia. Ehkä jopa Maidenia, mutta se lienee vähän turhaa, koska bändi tuskin tekee mitään uutta ennen vuotta 2006. Noh, ehkä vastaan tähän kyselyyn vuoden päästä. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Jehu 26.11.2004 23:42:29 (muokattu 26.11.2004 23:44:00) | |
---|
System of a Downin uutta. Ilmestyy tämänhetkisen aikataulun mukaan ilmeisesti maaliskuussa. Ja Fleimarit ja Hellacopters saisivat tosiaan myös puskea uutta lättyä. You call it graveyard, I call it home. |
kingdom 27.11.2004 01:11:43 | |
---|
Opeth System Of A Down Dream Theater (yllättäkää positiivisesti tällä kertaa, tehkää hyvä levy vaihteeks) Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa! |
konehes 27.11.2004 01:15:31 | |
---|
Billy Corganin sooloa & Illusionististen Luopioiden uutta. |