flegu666 29.10.2004 20:34:44 | |
---|
Pystyykö muuten Frogsin levyjä hankkimaan jostain? Joo, mä näin tuossa joku muutama vuosi sitten Forumin Freessä yhden, joten eiköhän niitä jostain muualtakin löydy. Aika rivoa orkka, kaikin puolin. |
konehes 29.10.2004 20:36:33 (muokattu 29.10.2004 20:37:45) | |
---|
Mä luulen et siitä vhs.sästä tuli uus painos silloin hajoamisen aikoihin, tai ainakin silloin niitä muistaakseni näkyi lojuvan Anttiloiden hyllyillä.. Näin taitaa olla. |
jannu 03.11.2004 19:02:11 | |
---|
Niin... täälläkin on ollut puhetta henkilönpalvonnasta. Katsastakaapa noi sivut, niin voitte taas ihan rauhassa fanittaa mitä lystäätte. Kukaan _EI VOI_ olla näin kaheli: http://www.apathysecstasy.com/"Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Heavy Metal Machine 05.11.2004 01:20:08 | |
---|
Ai jumalauta että kävi hyvä mäihä. Tänään vastaan käveli Peel Sessions 12" vinyyli. Nuita ei liikaa näy, itse asiassa ekan kerran tuohon törmäsin. "ask me, and i'll tell you
it's all a lie that's in my mind
the prairies, the valleys
this lonesome town we drive around,
for your love, for your love for your love...
" |
jannu 05.11.2004 01:30:19 | |
---|
Ai jumalauta että kävi hyvä mäihä. Tänään vastaan käveli Peel Sessions 12" vinyyli. Nuita ei liikaa näy, itse asiassa ekan kerran tuohon törmäsin. Oho! No samat biisit siinä varman on kun siinä cds:lläkin? Mä kerään lähinnä biisejä, en levyjä itseisarvoisesti. Tietysti aina vaan parempi jos on virallinen julkaisu, promo tms... "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Heavy Metal Machine 05.11.2004 01:52:02 (muokattu 05.11.2004 01:52:14) | |
---|
Oho! No samat biisit siinä varman on kun siinä cds:lläkin? Mä kerään lähinnä biisejä, en levyjä itseisarvoisesti. Tietysti aina vaan parempi jos on virallinen julkaisu, promo tms... On joo samat biisit. Pakkohan tuo oli kuitenkin ostaa kun hitaakaan ei ollut kuin 20 euroa. "ask me, and i'll tell you
" |
Kaneli 05.11.2004 12:07:06 | |
---|
Joo, mä näin tuossa joku muutama vuosi sitten Forumin Freessä yhden, joten eiköhän niitä jostain muualtakin löydy. Aika rivoa orkka, kaikin puolin. Eli the Frogs siis ON oikea yhtye... Mä mietinkin vähän ku Vieuphorialla homma vaikuttaa aika läpältä:D On muuten hyvä ääni Frogsin laulajalla. Ja kampaus:D - Si dej i reven!!
- Mee ite.
(Siberiankathru PolFukselle) |
paranoid android 05.11.2004 13:35:12 | |
---|
On joo samat biisit. Pakkohan tuo oli kuitenkin ostaa kun hitaakaan ei ollut kuin 20 euroa. Siis omistit nuo biisit jo ja maksoit niistä vielä 20 euroa? Nahkaliivit paukkuu. |
Heavy Metal Machine 05.11.2004 16:04:52 | |
---|
Siis omistit nuo biisit jo ja maksoit niistä vielä 20 euroa? Juu. Peel Sessions CD on ollut ties kuinka kauan tuolla pumpkins kaapissani. "ask me, and i'll tell you
" |
Lateralus 05.11.2004 18:13:20 | |
---|
Siis omistit nuo biisit jo ja maksoit niistä vielä 20 euroa? No Heavy Metal Machine onkin kunnon fani, jos olet nähnyt esittelyn hänen omistamistaan Pumpkins kamoistaan niin tiedät mitä tarkoitan. "When you got nothing you got nothing to lose." |
konehes 05.11.2004 21:00:14 | |
---|
HMM: Mistä löytyi?! Hyvä kun enää saa ceedeenäkään.. Ja Frogs on ihan oikea bändi. Pumpkinsien kautta tullut enemmälti tietoisuuteen. Tosin Lollabaloozallahan he olivat jo ´94. Poijjaat esiintyivät myös kappaleessa "Medellia of the gray skies". |
jannu 05.11.2004 21:22:32 | |
---|
"Homos" on ehdottomasti Frogsin paras biisi. "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
Heavy Metal Machine 06.11.2004 00:41:26 | |
---|
HMM: Mistä löytyi?! Hyvä kun enää saa ceedeenäkään... Se meni lopulta niin että ystäväni joka pitää täällä stadissa levykauppa Keltaista Jäänsärkijää, oli löytänyt sen jostakin divarista ulkomailta. Oli ostanut sen siinä toivossa että mulla ei olisi sitä jo ja säilytti sitä levykaupassaan niin kauan kun menin siellä käymään. hienoa asiakaspalvelua! "ask me, and i'll tell you
" |
Antsa 06.11.2004 17:03:38 | |
---|
Kuuntelin eilen Machinaa. Levy olisi paljon parempi, jos otettaisiin pois kappaleet The Crying Tree of Mercury, Blue Skies Brings Tears ja Age of Innocence. Tilalle voitaisiin pistää kappaleet Cas Car Star, Dross ja Speed Kills. Muutene levy on mainio. T. Issi
www.rockin-horse.net |
mrk 06.11.2004 17:16:59 | |
---|
Tämä toinen Frogs äijä, oliko se nyt Dennis soitti Pumpkinseissa koskettimia Mellon Collie kiertueella Jonathan Melvoinin kuoleman jälkeen. |
konehes 06.11.2004 17:22:40 | |
---|
Tämä toinen Frogs äijä, oliko se nyt Dennis soitti Pumpkinseissa koskettimia Mellon Collie kiertueella Jonathan Melvoinin kuoleman jälkeen. Ja hehän olivat mukana myös viimeisellä keikalla. Komeaa laulantaa kappaleissa "Blissed and Gone" ja "To Sheila". |
strange(r) 06.11.2004 21:47:20 | |
---|
|
hanhjelm 06.11.2004 23:18:06 | |
---|
Toi kultalevy olis kylllä ihan perkeleen maistuva! Ei mulla oikeesti oo mitään todellista sanottavaa........ |
paranoid android 06.11.2004 23:24:17 | |
---|
No Heavy Metal Machine onkin kunnon fani, jos olet nähnyt esittelyn hänen omistamistaan Pumpkins kamoistaan niin tiedät mitä tarkoitan. Joo olen kyllä nähnyt sen listan. Jokainen tuhlatkoon rahansa mihin tahtoo, mutta ei helvetti... Nahkaliivit paukkuu. |
FlatOutFucked 07.11.2004 12:07:15 | |
---|
Se meni lopulta niin että ystäväni joka pitää täällä stadissa levykauppa Keltaista Jäänsärkijää, oli löytänyt sen jostakin divarista ulkomailta. Oli ostanut sen siinä toivossa että mulla ei olisi sitä jo ja säilytti sitä levykaupassaan niin kauan kun menin siellä käymään. hienoa asiakaspalvelua! Sano sille frendillesi, että perustaa nettikaupan. Kävin Keltaisessa Jäänsärkijässä vähän aikaa sitten ja täytyy sanoa sen olleen varmaan yksi parhaista levykaupoista missä olen käynyt. Melvinsin Bullhead suoraan hyllystä... "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |