Tupuna 27.09.2004 01:16:20 | |
---|
No nii-in, se on aivan makuasia...enkä mä haluu alkaa väittelee siit. Jotkut asiat eivät ole pelkästään makuasioita. Rockin arvottamisessa on myös muitakin aspekteja, kuin makuasia. En nyt jaksa alkaa selittämään mitään rockin esteettisiä ulottuvuuksia, mutten silti ymmärrä sinua. Itseasiassa kukaan joka jotain musiikista ymmärtää ja sitä seuraa ja keräilee levyjä ja lukee rockkirjallisuutta ja blaablaa, ei ole haukkunut Darknessia "kamalaksi bändiksi". Kaikki tällaiset musiikillista kompetenssia omaavat ihmiset ymmärtävät, että Darkness on hyvä bändi monella tasolla. En minäkään saa henkilökohtaisia kiksejä esim. Nick Cavesta, mutta ymmärrän toki mihin hänen suosionsa perustuu ja en voisi koskaan sanoa, että näin omistautuva artisti olisi kamala. Kamaliksi sanon sellaisia bändejä, jotka maksimoivat kaupallisen volyyminsa huippuunsa tasapäistämällä musiikkiaan tietynlaiseksi radiosonnaksi - siitä esim. juuri rakastamassasi Maroon 5:ssa on kyse. Tämä oli nyt aika provosoiva teksti, mutta tuli suoraan sydämestä. Huonot, perustelemattomat mielipiteet saavat vain minut huonotuuliseksi. Kaikki ei ole selitettävissä pelkillä makuasioilla :) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
M.i.k.key 27.09.2004 01:34:13 | |
---|
Siistiä, meillähän on tässä alkamassa semmoinen mnetin tyttöjen taisto eli vanha kunnon CATFIGHT!
kunhan ne ei vaan vedä mikkeytä ekana kuonoon... :) My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
Hohhoijaa 27.09.2004 07:59:53 (muokattu 27.09.2004 08:02:00) | |
---|
kunhan ne ei vaan vedä mikkeytä ekana kuonoon... :) mä luulen, että siinä käy just noin. ;)
Edit: Tupunalle plussaa asiallisesta tekstistä. Edit2: Voi ei! Olen pastillisti! En voi provosoitua, ja tuo teksti oli provosoiva! Mutta minkäs pastillisti luonteelleen mahtaa?! *Antaa näkymättömän plussan* Kirkan paska, ei siis hai.
Pastilli? |
entropia 06.10.2004 23:51:36 | |
---|
Muistakaa kaikki nyt sunnuntaina The Darkness haastattelu ja keikkataltiointi ankasta! tulee kakkoselta joskus about 22.30! eli siis 10.10.04 The Darkness Tv2 klo n.22.30 ja Maanantaina klo15.10 on uusinta! (kai, en oo varma, no mut kattokaa kuitenki, jotain telkust tulee silloin ja siinä on TD.) :) buaaah... |
music-lover 09.10.2004 21:50:17 | |
---|
Juu! ihan hyvähän se on! Dan Hawkinns on muuten aikan hot! xD |
music-lover 09.10.2004 21:55:22 | |
---|
The Darkness on just kova!! Dan Hawkins Rocks!!! |
entropia 10.10.2004 00:38:01 | |
---|
The Darkness on just kova!! Dan Hawkins Rocks!!! Lapsi, puhut asiaa. Dan rocks and is the sexiest man alive! nuff said! :D buaaah... |
- Oka - 10.10.2004 23:15:22 | |
---|
Helwata, satuinpa justiinsa töllön ääreen tuohon ankkarokin keikkaan ja eihän jukopliut tässähän vasta mainio pumppu nykypäivän nigajou-moskan seassa. Oon kyllä kuullu niiltä sen yhen biisin MTV:ltä mutta en vaan jotenkin oo ennen noteerannu. Hyvä hyvä hyvä. Mainiot soolot ja laulajakin sopii kuin naula päähän noihin biiseihin. Pitäsköhän tästä levykauppaan raahautua.. Ai niin melkoisia kommenttejakin tuolla Hawkinsilla noissa haastattelunpätkissä :D kerrankin bändi jolla on edes jollain tasolla oikeesti asennetta. |
Jester 10.10.2004 23:21:51 | |
---|
Oli kyllä kova näin tv:stä katottuna kun ei päässyt paikalle muinoin... Silivatiseilaa? |
Heavy Metal Machine 11.10.2004 00:09:34 | |
---|
Nyt kun tuon näki niin alkoi vituttamaan se, että boikotoin ankkaa niiden kalliiden lippujen vuoksi... olisi toi ollut hintansa väärti! with the sugar sickness you spy the kidnap kid |
entropia 11.10.2004 00:35:25 | |
---|
MÄ HALUUN TAKAS SINNE!!! :((( Toi oli niin hyvä keikka! onneks oon ostanu liput niitten keikalle 12.joulukuuta Wembleyssä :P:P:P hähäääh! buaaah... |
Juzzu 11.10.2004 09:16:31 | |
---|
Tulipa mulkaistua telkusta Ankkarockin keikkaa ja erittäin positiivinen ylläri oli, hyvää soittoa ja meisinkiä. Näytti ihan eri pändiltä kuin MTV:n viideoissa. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Pluto 11.10.2004 10:19:03 | |
---|
Minusta se oli edelleenkin yhtä tylsä kuin paikan päällä nähtynä. Sama biisi uudestaan ja uudestaan. Maailmassa on jo AC/DC, toista rokkibändiä ei tarvita. Hauskinta ja viihdyttävintä olivat Justini spiikit, ja se kertoo jo aika paljon. Surullista jos puhetta kuuntelee mieluummin kuin musiikkia. Anteeksi. Dillon, you son of a bitch! |
voltasparta 11.10.2004 10:47:28 | |
---|
aloin kattomaan eilen sitä ankkarokin juttua. jouduin laittaa television kiinni 2. kappaleen aikana. :S Consume my love, devour my hate
Only powers my escape
The moon is out the, stars invite
I think i'll leave tonight. |
Jzci 11.10.2004 11:32:55 | |
---|
Hauskinta ja viihdyttävintä olivat Justini spiikit, ja se kertoo jo aika paljon. Surullista jos puhetta kuuntelee mieluummin kuin musiikkia. "Fuck you you fucking cunt" Hauska meno näytti olevan päällä. Ei nuo biisit nyt sinällään oikeen säväytä, mut mukavaa kuunneltavaa verrattuna muuhun MTV potaskaan. |
Jouto 11.10.2004 11:41:19 (muokattu 11.10.2004 11:42:45) | |
---|
Luulin jo kyllästyneeni The Darknessiin, mutta kun ihan sattumalta katoin tota ankkarockin keikan loppua, niin kuulostipa hyvältä. Aika hyvin toimii livenä. Esiintymisasukin oli tuolla laulajalla aika kova, ja omaperäinen äänikin. Vaikken nyt laulajan nimeä muista. Vois melkeen levyn ostaa...tai warettaa.. The end ist the beginning is the end ist the beginning is the end is the beginning is the end... |
Angus 11.10.2004 12:46:18 | |
---|
Maailmassa on jo AC/DC, toista rokkibändiä ei tarvita. Agreed. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
Peoplez 11.10.2004 13:30:52 | |
---|
Agreed. Itse olen taasen sitä mieltä että mikä tahansa bändi jonka kitarariffeistä tulee noin paljon mieleen Ac/Dc ei voi olla huono! Mitä enemmän tällaisia bändejä niin sen parempi. Mitä väliä jollain omaperäisyydellä on? Jos omaperäistä musiikkia haluaa niin menkää sitten kuunteleen jotain Radiohedin Kid A:ta tai vastaavaa, mä en ainakaan saa sellaisesta paskasta mitään irti. The Darkness on virkistävä juttu tässä tämän päivän Mtv-paskan seassa. Suon kyllä heille kaiken tämän suosion ja huomion. Ja oli kyllä hyvä keikka tuo Ankkarock mikä tuli telkusta. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Angus 11.10.2004 14:39:21 (muokattu 11.10.2004 14:44:17) | |
---|
Itse olen taasen sitä mieltä että mikä tahansa bändi jonka kitarariffeistä tulee noin paljon mieleen Ac/Dc ei voi olla huono! Huumorillahan tuon sanoin, ettei muita rokkibändejä tarvita (vaikkakin mikään bändi ei tosiaankaan accadaccan veroinen ole ;), onhan niitä monia muita loistavia bändejä. En kyllä vain voi tykätä ko. bändistä. Vaikka onkin paljon parempi kuin suurin osa nykypäivän paskasta, niin ei tuota vain voi kuunnella sen laulajan takia. Jos joku irrottaisi otteensa hänen palleistaan ja jättäisivät ne rakkausteemat vähemmälle niin voisin jopa harkita pitäväni ko. yhtyeestä. Ja jättäisi nyt herran tähden pois jo ne "omaperäiset" lava-asusteet. Jos omaperäistä musiikkia haluaa niin menkää sitten kuunteleen jotain Radiohedin Kid A:ta tai vastaavaa, mä en ainakaan saa sellaisesta paskasta mitään irti. Tästä olen aivan samaa mieltä. Radiohead on kyllä ehdottomasti yksi eniten vihaamistani bändeistä, uskomatonta paskaa. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock |
C 11.10.2004 15:23:58 | |
---|
Jep, mäkin katsoin eilen sen Ankkarockin keikan ja siitä jäi ihan hyvä fiilis. Aikaisemmin bändi ei ole juuri kolahtanut, mutta kyllä tossa keikassa oli hyvä meininki! Mun mielestä ne AC/DC -vaikutteet olivat vain hyvä juttu, ja löytyihän sieltä samalla vähän Kissiä ja ehkä Queeniäkin (ainakin laulajan vaatetuksessa;). Kun noiden bändien pohjalta rytätään rokkia menemään, niin kyllä mulle kelpaa. Paskimmillaankin heavy on parasta! |