Aihe: Dr. Feelgood
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
k4ne
17.07.2011 20:28:29
RamoQ: Ai että v*tuttaa aivan suunnattomasti kun menin tämän missaamaan..
Voi (valitettavasti) olla ettei tule enää ikinä mahdollisuutta nähdä tätäkään heppua livenä.

Mutta mutta, Wilkohan soittaa Äänekoskella ensi torstaina?? Ja hyvissä ajoin vielä :-)

Torstai 21.7.
klo 19 Jazzteltta. K18. Liput 35 e + mahdolliset palvelumaksut. Lipunmyynti ovella alkaa & alueelle pääsee klo 18.30.
Wilko Johnson - showtime 19.15
Hamburg Blues Band with Arthur Brown feat. Clem Clempson - showtime 21.00
Enu's Blues Band feat. Pepe Ahlqvist - showtime 23.00

www.keitelejazz.fi
HaloOfFlies
25.10.2011 15:22:36

Katsoin eilen Teemalta Oil City Confidentialin, ja oikeastaan yllätyin siitä miten iso bändi Dr. Feelgood Briteissä ja Euroopassa oli 1970-luvun puolivälissä. Wilko Johnsonin lavaesiintyminen on ihan varmasti vaikuttanut punk-bändeihin ja myös Angus Youngin lavariehunnassa näkee vaikutteita Wilkolta.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
kaljataiteilija
25.10.2011 16:11:25
danny: Katsoin eilen Teemalta Oil City Confidentialin, ja oikeastaan yllätyin siitä miten iso bändi Dr. Feelgood Briteissä ja Euroopassa oli 1970-luvun puolivälissä. Wilko Johnsonin lavaesiintyminen on ihan varmasti vaikuttanut punk-bändeihin ja myös Angus Youngin lavariehunnassa näkee vaikutteita Wilkolta.

Jos huomasitte niin oli Suomen keikaltakin liveä. Soundin mainos taustalla :D

Tässä intoudun kuuntelemaan Malpracticea Grooveshark.comilla kun en omista kuin ekan levyn.
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
rheinone
25.10.2011 16:24:35
kaljataiteilija: Jos huomasitte niin oli Suomen keikaltakin liveä. Soundin mainos taustalla :D

Oli vai? Missä kohtaa? Miltä vuodelta?

Tässä intoudun kuuntelemaan Malpracticea Grooveshark.comilla kun en omista kuin ekan levyn.

Hankit ne loput heti, hopi hopi.
kaljataiteilija
25.10.2011 16:31:50
rheinone: Oli vai? Missä kohtaa? Miltä vuodelta?

Itseasiassa Ylen Elävässä arkistossa on .
Vuodelta 1975 ja Kuusrock

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s … p;g=8&ag=95&t=2&a=09139
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
rheinone
25.10.2011 17:09:14
kaljataiteilija: Itseasiassa Ylen Elävässä arkistossa on .
Vuodelta 1975 ja Kuusrock

http://www.yle.fi/elavaarkisto/?s=s … p;g=8&ag=95&t=2&a=09139

Loistokamaa! Kiitos.
HelliSulo
25.10.2011 18:29:05
rheinone: Loistokamaa! Kiitos.

Hämmästyttävää miten vähän ihmiset huomioivat näkemäänsä ja kuulemaansa. Kyllä mainos oli selvästi nähtävissä taustalla ja katsoessani ihmettelin miten tämä esiintyminen olikaan päätynyt lopulliseen dokkariin - ihan kuin muuta materiaalia ei olisi ollut käytössä.

No sinänsä - pidin Dr. Feelgoodista jo aikoinaan 70-luvulla Bolanin ohessa ja Wilkon persoona on aina ollut vähintääkin mielenkiintoinen.

Mutta tästä ihmisten huomioimisesta minua huolettaa miten vähän he lopultakin ymmärtävät kuuntelemastaan musiikista, ehkä tärkeintä heille onkin vain sosiaalinen hyväksyntä - se, mikä on tärkeää ympärillä oleville.

Huomioimisesta vielä - näittekö viime viikolla YLEn uutisissa Veltto-Virtasen t-paidan kuvan ja tekstin eduskunnan istunnosta: Electric Warrior ja T.REX. Olen siis Velton kanssa Suomen ainoita Bolan-fanittajia.

Jee, Jee Jerry Cotton!
Numb
25.10.2011 19:36:24

HelliSulo: Olen siis Velton kanssa Suomen ainoita Bolan-fanittajia.

Etkä oo :)

Dr. Feelgood on yksi niistä, jotka tekevät (tekivät) sen saman perusjutun niin paljon paremmin kuin ne sata tuhatta tai miljoona muuta, jotka tekevät sitä samaa perusjuttua.
I am the table. -James Hetfield
-Cale
25.10.2011 19:41:19
Numb: Dr. Feelgood on yksi niistä, jotka tekevät (tekivät) sen saman perusjutun niin paljon paremmin kuin ne sata tuhatta tai miljoona muuta, jotka tekevät sitä samaa perusjuttua.

Millä tavoin paremmin?
Numb
25.10.2011 19:51:07

-Cale: Millä tavoin paremmin?

Sillä tavoin paremmin, että Route 66 kuulostaa tuoreelta ja innostavalta.
I am the table. -James Hetfield
HelliSulo
25.10.2011 20:46:33
Numb: Etkä oo :)

Ja missä on sun t-paitasi? Tulostin juuri pari aihiota lisää ja toivon, että näemme toreilla pian!
Funkånaut
25.10.2011 20:48:17 (muokattu 25.10.2011 20:48:27)

HelliSulo: Ja missä on sun t-paitasi? Tulostin juuri pari aihiota lisää ja toivon, että näemme toreilla pian!

Tosifanien ei tartte pukeutua paitoihin, joissa on tietty symboli/kuva/teema. Se on wanna-be-fanien puuhaa. :)
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
HelliSulo
25.10.2011 20:56:41
Funkonaut: Tosifanien ei tartte pukeutua paitoihin, joissa on tietty symboli/kuva/teema. Se on wanna-be-fanien puuhaa. :)

Kuten joskus muinnoin sanottiin: "Aatteet, aatteet on mun vaatteet, vaatteet on mun aatteet!"

Että sellaista!
Andy Six
26.10.2011 09:28:23
HelliSulo: Olen siis Velton kanssa Suomen ainoita Bolan-fanittajia.

Minäkin olen Bolan-fani,mutta jokaisen sun kirjoituksen myötä tunnen aina hiukan vähemmän ja vähemmän halua mainostaa asiaa....
HelliSulo
26.10.2011 18:41:13
Andy Six: Minäkin olen Bolan-fani,mutta jokaisen sun kirjoituksen myötä tunnen aina hiukan vähemmän ja vähemmän halua mainostaa asiaa....

Antti Kuustonen nyt on vaan vetänyt herneet nenäänsä Dressmann-viittauksistani! Mutta, mutta - eläkeläisten hajun kaipuu huvittaa vieläkin minua - HAAH! HILARIOUS!
Funkånaut
26.10.2011 22:07:57

Andy Six: Minäkin olen Bolan-fani,mutta jokaisen sun kirjoituksen myötä tunnen aina hiukan vähemmän ja vähemmän halua mainostaa asiaa....

Tätä en kyllä yhtään ihmettele. :)
Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 9. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
HelliSulo
27.10.2011 00:17:59 (muokattu 27.10.2011 00:24:28)
Funkonaut: Tätä en kyllä yhtään ihmettele. :)

No ethän sie mittään ihmettele :). Mitä nyt anaalisoit Beethovenia ja käyt Dressmannilla :). Ja tästä sitten pärähti pännää hymiöistä huolimatta, kun FuckOfNaf stondaa häljytysnapilla ja Kuustonen hyppii seinille.

Mutta eiköhän palauteta tämä keskustelu aiheeseensa eli Dr. Feelgoodiin, sopiiko näin - pojut?

Mutta silti, Dressmann-skenaariohan oli aivan mahtavan kutkuttavan huvittavaa - AAAAHHHH! Vieläkin tuntuu palleassa kipiältä!
Deg
27.10.2011 00:56:27

Funkonaut: Tosifanien ei tartte pukeutua paitoihin, joissa on tietty symboli/kuva/teema. Se on wanna-be-fanien puuhaa. :)

"Mutta tästä ihmisten huomioimisesta minua huolettaa miten vähän he lopultakin ymmärtävät kuuntelemastaan musiikista, ehkä tärkeintä heille onkin vain sosiaalinen hyväksyntä - se, mikä on tärkeää ympärillä oleville."
Sexual chocolate, baby!
HaloOfFlies
27.04.2012 10:17:41

Feelgoodit ovat näemmä löytäneet tiensä Suomen albumilistalle pitkästä aikaa.

http://www.ifpi.fi/tilastot/virallinen-lista/albumit/2012/17
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
jyrgen
27.04.2012 22:24:19
Iteljooni toi boksin. Mainio kooste yksissä kansissa, rockyliopiston peruskurssivaatimuksiin heti!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)