Maisteri 08.10.2003 09:51:03 | |
---|
Kuinka moni muuten havaitsi että Seitsemännen sinetin kannessa komeilee Rengin kuva? Houhou. Pitääpä havaita kun kerkee. Myytävänä Hughes & Kettner BassForce XL 200W. 370e.
www.trauma.tk |
diibadaaba 08.10.2003 16:29:45 | |
---|
Kuinka moni muuten havaitsi että Seitsemännen sinetin kannessa komeilee Rengin kuva? Houhou. Hyvä kun kerroit. Olin ajatellut että onpas hölmö kansi. Jos omistaisin levyn, olisin ehkä tosin huomannut. There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
diibadaaba 08.10.2003 16:31:46 | |
---|
Onko joku muu menossa Tavastialle huomenna, 9.10.? Jee, ekaa kertaa menen sekä Tavastialle että Nollapisteen keikalle. There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
Toveri 08.10.2003 17:34:42 | |
---|
Onko joku muu menossa Tavastialle huomenna, 9.10.? Jee, ekaa kertaa menen sekä Tavastialle että Nollapisteen keikalle. En mene. Perjantainen työpäivä olisi liian raskas. Onneksi yhtye soittaa perjantaina Järvenpään Bar Yanossa. Se on lähempänäkin. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
1960-1980 08.10.2003 21:02:34 | |
---|
Onko joku muu menossa Tavastialle huomenna, 9.10.? Jee, ekaa kertaa menen sekä Tavastialle että Nollapisteen keikalle. Minä o/. |
Imper 08.10.2003 21:58:10 | |
---|
Lutakossa oli kyllä helvetin hyvä keikka. Kolme kertaa huudettiin takaisin lavalle, ja viimeisenä biisinä aivan uskomaton versio "Saatteeksi" -biisistä!;) Tekisi kyllä mieli lähteä vielä Treellekin katsomaan, muttei ole oikein varaa.:( Everyone is a per-son |
jussiohman 09.10.2003 09:47:22 | |
---|
Lutakossa oli kyllä helvetin hyvä keikka. Kolme kertaa huudettiin takaisin lavalle, ja viimeisenä biisinä aivan uskomaton versio "Saatteeksi" -biisistä!;) Tekisi kyllä mieli lähteä vielä Treellekin katsomaan, muttei ole oikein varaa.:( Liimatan improvisoidut sanat pisti kyllä hymyilemään. "Uuh, pölypussi täyttyy.." "Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa |
hliimatta 09.10.2003 09:55:27 | |
---|
Jaahas... Täytyypä jostain hommata tuota 0K :ta, kun sitä niin kehutaan. |
sikanaama 09.10.2003 09:59:49 | |
---|
Liimatan improvisoidut sanat pisti kyllä hymyilemään. "Uuh, pölypussi täyttyy.." Mulla on saatteeksi ja savu meihin videolla siltä keikalta. Siis dikikameralla kuvattu video, ei tosin voinu kuvata ihan loppuun kokonaan vaan ne molemmat on kahdessa osassa kun ei pystyny kuvaamaan kuin jotain 3 minuuttia putkeen. Pari sekunttia jäi molemmista puuttumaan. Onneks sain tämän "Uuh, pölypussi täyttyy.." videolle. Aveikkapatahelluvanoois! |
jussiohman 09.10.2003 12:08:40 | |
---|
Mä tahhoon nähdä sen. Siinä ei varmaan ole ääntä. Ei se haittaa, sitä ei humalassa tajua! "Kosautus on omana ittenä olemisen unohtaminen, ennemmin turpaan ottaminen, ku perseen nuoleminen" -Herra Soppa |
sikanaama 09.10.2003 17:39:40 | |
---|
Mä tahhoon nähdä sen. Siinä ei varmaan ole ääntä. Ei se haittaa, sitä ei humalassa tajua! On siinä ääni. Tosin ei ihan hyvä laatunen kun ne soitti vähän liian kovaa, ei siis oikeesti liian kovaa mutta se kameran mikki on aika huono tommosien nauhotteluun, mutta kyllä niistä piiseistä selvän saa ihan hyvin. Särisee vain hieman. Aveikkapatahelluvanoois! |
aksiom 10.10.2003 00:28:25 | |
---|
sikanaama: oisko noita videoita mitenkään mahdollista saada? kiinnostais nimittäis pirusti. vaikkapa IRC:n välityksellä tai jotain? en ole rouva bell |
Kinnus-Ville 10.10.2003 08:51:56 | |
---|
Kuinka moni muuten havaitsi että Seitsemännen sinetin kannessa komeilee Rengin kuva? Houhou. Hetihän sen aito fani huomaa. Tässä on nyt se vedenjakaja, jos et heti nähnyt Renkiä, olet vääräuskoinen houkka. |
Nuuskamuikkunen 10.10.2003 09:36:59 | |
---|
..... jos et heti nähnyt Renkiä, olet vääräuskoinen houkka. Sinulla taitaa olla pahemman laatuinen ongelma, jos Nollapiste on sinulle uskonto!?! Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |
Kign of Tarttila 10.10.2003 13:41:58 | |
---|
hetihän sen aito fani huomaa Kaksi sanaa ho, ja ho nimittäin. BTW, Tavastian keikka oli kyllä mainio. Suvannossa ylpeä ilme V oli oikea herkkupala. Muutenkin oivaa settiä. Jälleen. |
diibadaaba 10.10.2003 16:46:59 | |
---|
BTW, Tavastian keikka oli kyllä mainio. Suvannossa ylpeä ilme V oli oikea herkkupala. Muutenkin oivaa settiä. Jälleen. Oli oli, vaikka en oikein voinut nauttia täysin rinnoin, sairas kun olin. There will come a time when you can even take your clothes off when you dance. |
sikanaama 10.10.2003 17:39:20 | |
---|
sikanaama: oisko noita videoita mitenkään mahdollista saada? kiinnostais nimittäis pirusti. vaikkapa IRC:n välityksellä tai jotain? Niinno, mikäsh siinä, täytynee vaikka pakata että vie vähemmän tilaa. Haluutko kuviaki, vois siinä samalla pistään niin tulis oikein iso paketti. Aveikkapatahelluvanoois! |
aksiom 10.10.2003 18:22:59 | |
---|
Niinno, mikäsh siinä, täytynee vaikka pakata että vie vähemmän tilaa. Haluutko kuviaki, vois siinä samalla pistään niin tulis oikein iso paketti. Selvä. Kaikki mitä irtoaa kelpaa :) Laitanpa pikaviestiä sulle. en ole rouva bell |
Faster 11.10.2003 20:09:47 | |
---|
Absoluuttisen Nollapisteen Muovi antaa periksi löytyi aikoinaan kirjastosta. Pakkohan se oli lainata kun kappaleiden nimet olivat jo jotain niin hienoa. Siitä se sitten lähti, kaikki levyt, useimmat sinkut ja demot on tullut hankittua. Uusin (7. sinetti) on semi-hyvä. Erinomaisia piisejä ovat singlepiisit, kerro ketä ajattelit, sinetti. Sitten vastapainotukseksi loput levyn piiseistä ovat joko keskinkertaisia tai huonoja. Minuakin nuo videot kovasti kiinnostaisivat ;) |
Nuuskamuikkunen 12.10.2003 12:24:02 | |
---|
Hyvä, hyvä....jonnekin vaan jakoon niitä keikkapätkiä, jos sellaisia löytyy. Itse en ole vielä bändiä nähnyt livenä, joten olisi mukava nähdä edes jonkinlaista materiaalia. Kaikkea (musiikkia) pitää kokeilla aina(kin) kerran. |