Jagetze 07.02.2009 14:36:56 | |
---|
Nostinpas vanhan jutun ylös. Mitäs mieltä Tehareiden ens kesän "comebackista"? Pientä rahastuksen meininkiä havaittavissa. Vai onko? :P |
maelstorm 07.02.2009 14:55:12 | |
---|
comebackilleen oli jo oma ketju. tiivistetään nyt kuitenkin kansan syvien rivien keskimääräinen mielipide paluustaan kahteen sanaan: surullista paskaa. Siivet. |
Hannubal 07.02.2009 19:12:40 | |
---|
Tehareille löytyy vieläkin niin fanaattinen ja suuri fanijoukko, että niiden keikkoja odotellaan vesi kielellä. Ja biiseistä on surullisuus kaukana! Eivät juurikaan kosketa mitkään seinän toisen puolen sattumukset
suojaan kuutioon kaikelta
kasvan kiinni panssaroinnin sisäpintaan |
Cathi777 07.02.2009 19:25:26 | |
---|
Hieno bändihän on kyseessä, mutta kyllä nämä comebackit saisivat jo loppua. Jos kerran laitetaan yhtyen kerran telakalle niin saisi siellä myös pysyä. En tiedä yhtäkään bändiä, jonka paluusta olisi ollut iloa puhumattakaan siitä, että olisivat julkaisseet jotain merkittäviä tuotoksia paluun jälkeen. Only pop music can break my heart... |
Stain 07.02.2009 19:40:16 | |
---|
onhan se kova livebändi kyllä. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
DJKaaos 07.02.2009 20:01:46 | |
---|
Hieno bändihän on kyseessä, mutta kyllä nämä comebackit saisivat jo loppua. Jos kerran laitetaan yhtyen kerran telakalle niin saisi siellä myös pysyä. Olen vahvasti eri mieltä. Jos bändin laittaa nimenomaan telakalle, niin kyllä sen sieltä voi takaisinkin toimintaan vetää jos siltä alkaa tuntumaan. Ei bändiä tarvitse väkisin hilata perässä tai pitää aktiivisena jos todella tuntuu siltä, että ei ole mitään annettavaa juuri sillä hetkellä, tai jos toisenlaiset projektit sattuvat kiinnostamaan enemmän. Ei tuon takia bändiä tarvitse lopullisesti tappaa. Parempi silloin laittaa yhtye telakalle ja keskittyä niihin uusiin kuvioihin. Ei telakan pitäisi olla mikään lopullinen bändin elämänkaaren päätöspiste. Eri asia on sitten nämä bändin lopettamiset ja niiden jälkeiset uudelleen kokoamiset, joissa mukana on ehkä 2 aikaisempaa jäsentä. Minä olen minä. |
maelstorm 08.02.2009 00:39:00 | |
---|
tehareita ei pistetty millekään telakalle, matti sanoi ettei koskaan enää, ja että lopettamisen syynä on "perinteinen naama-vitutus". Siivet. |
leka 08.02.2009 02:00:17 | |
---|
Jos pojat haluaa soittaa, niin soittakoot. Ei ole pakko mennä katsomaan, jos ei huvita. Kai sitä artisteilla saa olla jonkinmoinen itsemääräämisoikeus. Silloin taottava on kun leka on lämmin
Kyse on vain siitä kuka takoo vikkelämmin |
DJKaaos 08.02.2009 11:51:04 | |
---|
tehareita ei pistetty millekään telakalle, matti sanoi ettei koskaan enää Joo no tuotahan onkin syytä uskoa kuin raamattua. Näihin "ei koskaan enää" -julistuksiin kannattaa suhtautua samalla tavalla kuin mustalaisten ja savolaisten juttuihin - vastuu on täysin kuulijan. Abba ja The Smiths on varmaan ainoat bändit joiden kohdalla voisi uskoa tuon "ei koskaan enää" toteutuvan, ja näistäkin todennäköisesti toinen tulee vielä kapuamaan lauteille. Minä olen minä. |
Hannubal 08.02.2009 12:24:14 | |
---|
Kyllähän noita paluukeikkoja on heittäny monetki lopettaneet bändit. Ja uusia kokoelmia puskeneet. Kolmas nainen, Aknestik ja monet muut. Eri asia jos ne oikein palaisivat bändinä ja tekisivät uuden levyn. Eivät juurikaan kosketa mitkään seinän toisen puolen sattumukset
suojaan kuutioon kaikelta
kasvan kiinni panssaroinnin sisäpintaan |
PJS 08.02.2009 16:30:48 | |
---|
Ihme mussutusta taas. Mun mielestä tehreiden comeback on erittäin suotavaa. Loistava livebändi ja hyvää feelgood -musaa. Peace! |
rok 08.02.2009 16:41:00 (muokattu 08.02.2009 16:42:07) | |
---|
Ihme mussutusta taas. Mun mielestä tehreiden comeback on erittäin suotavaa. Loistava livebändi ja hyvää feelgood -musaa. Just näin. Teharit on luonu hienoilla biiseillä ja kovalla livemeiningillä sellaisen uran ja suosion, mihin 99 %:lla bändeistä ei rahkeet ikinä tule riittämään. Jos kavereitten comeback on jonkun soittimenomistajan mielestä "surullista paskaa" niin jepjep hieno homma sitten. "Markalla saa markan tavaran" |
Jagetze 10.02.2009 16:28:13 | |
---|
Ei kyse ollutkaan siitä että onko teharit hyvä bändi.. se on helvetin hyvä ja kyllähän sitä täytyy katsomaan mennä jos vaan kukkaro antaa myöden. jotenkin vaan harmittaa et täytyy tehdä uus kokoelmalevy vaikka uusia biisejä ei silti ole tullut mitään ihan HIRVEESTI. |
Rakkikoira 10.02.2009 17:11:09 | |
---|
Loistava bändi, tuon kokoelman tilalle kun olisi tullut joku DVD joka sisältäisi materiaalia vuosien varrelta. Olikos joskus tällaisesta puhettakin? Vai muistanko omiani. |
PJS 10.02.2009 18:22:44 | |
---|
Ei kyse ollutkaan siitä että onko teharit hyvä bändi.. se on helvetin hyvä ja kyllähän sitä täytyy katsomaan mennä jos vaan kukkaro antaa myöden. jotenkin vaan harmittaa et täytyy tehdä uus kokoelmalevy vaikka uusia biisejä ei silti ole tullut mitään ihan HIRVEESTI. Maailmasta löytyy ihmisiä, jotka ostavat levyjä. Siksi niitä' tehdään. On se nyt tyylikkäämpää julkaista kokoelma ja tehdä pari keikkaa ku julkaista kokoelma tekemättä ainuttakaan keikkaa. Ja levyjähän ei oo kenenkään pakko ostaa. Peace! |