Aihe: Saara Forsberg
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
sustain65
20.12.2015 21:13:54
Kimmo72: Mun mielestä tää on oikein hyvä tsibale ja versio.
http://yle.fi/uutiset/sara_forsberg … on_tosi_onnellinen_just_nyt/8266556

Hyvin kyllä vedetty pelkän akkarin säestyksellä.
Vessajono
20.12.2015 21:28:06
Funkånaut: Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa jazzmiehen muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi.

Öheisss hoho.
Dr. Funkenstein: Hattu nousee kyllä teille, jonkunhan ne on ne rahat otettava pois. Nobelaneria ja pitkää ikää sinne. reaper666: ei kauhean vakuuttavaa, että tarvii noin monta kokemusta ennen kuin tajuaa tunkea cheddaria perseeseen.
Lennu
21.12.2015 11:16:53

Kimmo72: Mun mielestä tää on oikein hyvä tsibale ja versio.
http://yle.fi/uutiset/sara_forsberg … on_tosi_onnellinen_just_nyt/8266556

Kyllä multa respektiä löytyy tälle mimmille, hienosti hoidettu ja uutta pölkkyä pesään vaan.
"olis niin kova bändi, että vetäis covereinakin vaan omia biisejä"
Kailis
21.12.2015 12:38:47 (muokattu 21.12.2015 12:47:13)

jazzmies: Positiivisuus ja kannustaminen on kyllä vaikeita suomalaiselle mielenlaadulla. Itse toivon aidosti parasta Saaralle ja myös hänen musiikkiuralleen. Lähtökohta on kuitenkin se kielivideo ja koomikontaidot ovat hänen kohdallaan ylivoimaisia, mitkä tulevat esille etenkin siitä Sugar-videosta. Sitten olla artisti isolla A:lla vaatii jotakin ihan järkyttävän duunin. Itse esittelen oman innovaationi tässä sivulauseessa. Olen ihan jumalattoman ylpeä tästä http://www.opettaja.fi/cs/opettaja/ … vice=true&juttuID=1408913003082

Terveisiä Gayliz Minogue:lta Chrissie B'Hynde:lle (Christian Wahlström). Soitettiin joskus Megaphone-bändissä.
Täytyy toivoa Saaralle parasta koska diggaan ihan jumalattomasti sen äänestä ja tulkinnasta parhaimmillaan.
https://www.youtube.com/watch?v=fi_aZIHJl-g
https://www.youtube.com/watch?v=y6kJ9dwyUb8
JuhaHo: Lienen sokea, mutta en näe linkkiä missään.
Krice
21.12.2015 14:56:20

Tämä ei ehkä ole musiikkiin liittyvä asia, mutta minulle Saran naiselliset ominaisuudet menee yli asteikosta, tiedättehän sen tunteen. Varmaan ihan hyväkin asia, että ei tule sitten kiinnittettyä huomiota siihen, että Sara on nainen, vaan pelkkään musiikkiin.
jazzmies
21.12.2015 17:06:49
Kailis: Terveisiä Gayliz Minogue:lta Chrissie B'Hynde:lle (Christian Wahlström). Soitettiin joskus Megaphone-bändissä.
Täytyy toivoa Saaralle parasta koska diggaan ihan jumalattomasti sen äänestä ja tulkinnasta parhaimmillaan.
https://www.youtube.com/watch?v=fi_aZIHJl-g
https://www.youtube.com/watch?v=y6kJ9dwyUb8

Välitetään! Hän kertoi Tukholman-matkasta ja vuolaasti muisteli hyvällä teikäläistä!
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
naavanka_
28.12.2015 08:55:42
Krice: Tämä ei ehkä ole musiikkiin liittyvä asia, mutta minulle Saran naiselliset ominaisuudet menee yli asteikosta, tiedättehän sen tunteen. Varmaan ihan hyväkin asia, että ei tule sitten kiinnittettyä huomiota siihen, että Sara on nainen, vaan pelkkään musiikkiin.

Meinaatko että naiset ei voi tehdä musiikkia?

Jätkän velhous hipoo kyllä jo eeppisyyden rajapyykkiä.
Krice
28.12.2015 10:02:29 (muokattu 28.12.2015 10:03:04)

naavanka_: Meinaatko että naiset ei voi tehdä musiikkia?

Naiset voi tehdä mitä tahansa, mutta tiedät varmaan sen tunteen kun tekijänaisella on isot tissit ja mies yrittää mukamas olla kiinnostunut siitä mitä nainen tekee. Ja kerron tässä vain sen mitä kaikki ajattelevat.
Sarko
28.12.2015 10:45:56
Krice: Naiset voi tehdä mitä tahansa, mutta tiedät varmaan sen tunteen kun tekijänaisella on isot tissit ja mies yrittää mukamas olla kiinnostunut siitä mitä nainen tekee. Ja kerron tässä vain sen mitä kaikki ajattelevat.

Älä jaksa puhua tuollaista paskaa.
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
naavanka_
28.12.2015 10:50:13
Krice: Naiset voi tehdä mitä tahansa, mutta tiedät varmaan sen tunteen kun tekijänaisella on isot tissit ja mies yrittää mukamas olla kiinnostunut siitä mitä nainen tekee. Ja kerron tässä vain sen mitä kaikki ajattelevat.

Ootko 13v?
Krice
28.12.2015 13:19:23

Reaktioista päätellen olen oikeassa. Kuten tietysti aina..
naavanka_
28.12.2015 14:01:08
Krice: Reaktioista päätellen olen oikeassa. Kuten tietysti aina..

No kyllähän sen ymmärtää jos ei oo koskaan saanu maullib ja teininä hormoonit jyllertää.
Gritsen
28.12.2015 20:55:23 (muokattu 28.12.2015 20:55:38)
V*tun hirveetä kun tässä ketjussa yhdistyy suomirokkipappojen falski "meijän tyttö maailmalla pelastamassa Suomen mainetta!" ja ilmiselvä 30v nuoremman lihan perään kuolaaminen. Hyi.
jazzmies
28.12.2015 21:32:41
Sarko: Älä jaksa puhua tuollaista paskaa.

Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Muistan hyvin sen, kuinka SoMe täyttyi kielivideon jälkeen kommenteista "mikä lahjakkuus ja kauniit kasvot kruunasivat videon". Tästähän tässä populaarikulttuurissa on kysymys, että hyvä kulttuurinen tuote on paketti, audiovisuaalinen kokonaisuus. Taitava äänenkäyttö, intensiivinen esittäminen ja kaunis ihminen luovat vahvan illuusion hyvästä tuotteesta. Mutta näinhän se ei vielä ole, vaan siihen tarvitaan hyvä kappale. Valtaosa täälläkin hääräävistä ihmisistä ei edes erota maallikon tavoin, mikä on hyvä kappale Muusikot tarttuvat helposti pintaan soitto/laulutaitoon, joten heitä on yllättävän helppo vetää höplästä. Etekin koko jazzkulttuuri on mennyt siihen halpaan, että niin kuin hyvä soitto- tai improvisointitaito olisi se juttu. Ei se ole, vaan hyvä kappale.

Itselleni luonnollisesti kiinnittää huomion keskitasoisten mutta kauniiden naisrumpaleiden hypettäminen. Anika Nillesin videoiden huikeat kameraleikkaukset ja uhmakas soittaminen saa huomion pois siitä kurasta, mihin hän rumpuosuutensa latoo. Tai sitten Emmanuelle Capletten eteerinen hymy ja täydellinen ranneliike, jotka ovat yhtä suuri kuin hyvä musiikki. Ei ole. Samalla valitettavasti musikaalisimmat naisrumpalit jäävät huomiotta, jos he eivät ole yhtä valokuvauksellisia, esim. Marilyn Mazur nuorempanakin.
"Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä."
Jukka Häikiö
29.12.2015 09:07:45

Lahjakas fiksu nuori nainen ja ei kait se ole kielletty yhtälö:nätti/lahjakas, joskus ne vaan osuu kaikki komponentit kohilleen samaan pakettiin. Kyllä tuohon nuoreen ikään on saanut tehdä armottomasti duunia, osaamisen tasoon nähden, onhan mimmi kuitenkin monilahjakas.

Enemmän mua "hämää" nää perinteisten "rock-soittimien" (kitara/basso/rummut) parissa hääräävien daamien komppaajat, joku keskinkertainen mimmi nostetaan jalustalle sen perusteella, et se on mimmi ja vetää noin hyvin, vaikka jos se laitettais äijäriviin skulaamaan ja arvioitaisiin pelkän soiton perusteella, ei pärjäis alkuunkaan, noh, show-maailma on mitä on, jos nyt joku haluaa bändiinsä nais-rumpalin, niin siitä sitten vaan...

Muutenkin tää musabisneksen visuaalisuus on aika juntturasta, varmaan monen biisin videot kustantaa moninkertaisesti audioon verrattuna, eihän siinä mitään, mieluummin sitä jotain hyvää tietysti katsoo, kuin huonoa, mut itse biisihän puntaroidaan käsittäkseni ainoastaan kuuloon perustuvana kokemuksena. Nehän oiskin sitten ihan eri kisat, jos juutuupin ruudussa ois vaan lumisadetta, biisin ja esittäjän nimi, kuuntelukerrat vois olla jakaantuneet hieman eri tavalla, hmmmm...
Noh, vähän taas asian viertä, mut kuitennii...
Sitä se on vaan tehtävä, mitä sattuu tulemaan...
Krice
29.12.2015 09:51:30

Gritsen: V*tun hirveetä kun tässä ketjussa yhdistyy suomirokkipappojen falski "meijän tyttö maailmalla pelastamassa Suomen mainetta!" ja ilmiselvä 30v nuoremman lihan perään kuolaaminen. Hyi.

No hyi hyi. En tiedä miksi tuonkin pitää olla niin negatiivista. Sitten kun joku palkintovaimo iskee rikkaan papparaisen niin siinä ei tietenkään ole mitään vikaa, vaan se nainen on itsenäinen menestyjä.
Dr. Funkenstein
29.12.2015 10:29:01
Krice: No hyi hyi. En tiedä miksi tuonkin pitää olla niin negatiivista.

Ymmärrät sitten joskus, jos kasvat. Voimia.
Sarko
29.12.2015 10:36:14
Krice: No hyi hyi. En tiedä miksi tuonkin pitää olla niin negatiivista. Sitten kun joku palkintovaimo iskee rikkaan papparaisen niin siinä ei tietenkään ole mitään vikaa, vaan se nainen on itsenäinen menestyjä.

:DDDDDD

Riäkkylä

:DDD
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
Funkånaut
29.12.2015 13:10:32

Krice: No hyi hyi. En tiedä miksi tuonkin pitää olla niin negatiivista. Sitten kun joku palkintovaimo iskee rikkaan papparaisen niin siinä ei tietenkään ole mitään vikaa, vaan se nainen on itsenäinen menestyjä.

Joo, kyllä kauniiden nuorten ja kunnianhimoisten naisten pitäisi rikkaiden ja vaikutusvaltaisten miesten sijaan etsiä miehensä peräkylien peräkammareista.
"Kyläkauppias saisi kyllä tarjota minulle hampurilaispihvin kiitokseksi tästä."
AP
29.12.2015 21:42:17
Krice: Reaktioista päätellen olen oikeassa. Kuten tietysti aina..

No öheivvv nyt.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)