Mad-Mike 25.05.2012 04:29:06 | |
---|
Nyt vasta olen herännyt ihan kunnolla kuuntelemaan MSG:tä. Omistan kyllä Save Yourselfin ja Perfect Timingin mutta nuo ekat lätyt kiinnostavat nyt eniten. Olen yrittänyt kuunnella millaista kamaa noilla levyillä on ja jonkilaisen kuvan olen jo alkanutkin saamaan. Mutta mites nuo myöhemmät lätyt? Save Yourselfin jälkeiset ovat ihan pimennossa itseltäni. Mitä lättyjä suosittelette noilta ajoilta? "Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi."
-Tobias Sammet, Edguy |
Musta Arkipyhä 25.05.2012 08:02:39 | |
---|
Eb-tuning: Nyt vasta olen herännyt ihan kunnolla kuuntelemaan MSG:tä. Omistan kyllä Save Yourselfin ja Perfect Timingin mutta nuo ekat lätyt kiinnostavat nyt eniten. Olen yrittänyt kuunnella millaista kamaa noilla levyillä on ja jonkilaisen kuvan olen jo alkanutkin saamaan. Mutta mites nuo myöhemmät lätyt? Save Yourselfin jälkeiset ovat ihan pimennossa itseltäni. Mitä lättyjä suosittelette noilta ajoilta? Aika vähän olen itsekin Save Yourselfin jäkeistä kamaa oikeastaan kuunnellut ,mutta In The Midst Of Beauty on oikeasti aika kovaa tavaraa. Schenkerin sooloilu ei ehkä yllä entisaikojen massiiviseen melodiseen liitoon ,mutta riffi/biisikynä on Schenkerillä (ja Bardenilla) hyvinkin terävä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
StJerky 25.05.2012 09:06:02 | |
---|
Kaikki levyt ekasta "Built to Destroy" levyyn on loistavia. Ja sitten se "In the Midst of Beauty". McAuley levyistä en tykkää ja sen jälkeen on aika sekava kuva sen perusteella mitä olen kuullut (en toki kaikkea ole kuullutkaan). |
Lonesome 06.02.2013 11:51:40 | |
---|
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
StJerky 06.02.2013 18:44:37 | |
---|
Lonesome: Keikkaa pukkaa, huhtikuun lopulla myös Tampere, Klubi & Helsinki, Virgin Oil. http://www.michaelschenkerhimself.com/tour.php "Feauring: Doogie White, Herman Rarebell, Francis Buchholz and Wayne Findlay" Aika kova kokoonpano. |
rheinone 06.02.2013 18:54:05 | |
---|
StJerky: "Feauring: Doogie White, Herman Rarebell, Francis Buchholz and Wayne Findlay" Aika kova kokoonpano. Jumankekka. Pitää kyl hoitaa ittensä tonne. "There's one smoking a joint,
And another with spots!
If I had my way,
I'd have all of you shot!" |
stapani 06.02.2013 19:28:04 | |
---|
Yep On Miihkali sen verran monta kertaa nähty ja taas taitaa tulla 1 kerta lisää........ täytyy vähän työvuoroja säädellä, mutta eiköhän tuo onnistu. Tapani |
Dinorocker 07.02.2013 05:17:19 | |
---|
Onko täällä jollain tämä uusi Temple of Rock - Live in Europe DVD plakkarissa? Ois kiva kuulla mielipiteitä. Itse olen aika HC-fani olevinaan mut eipä toi White oikeen ole vaakuuttanut näkemissäni pätkissä. Mikä on outoa, kova laulajahan se on. Turbo!!! |
MusikMan 07.02.2013 13:34:51 | |
---|
Dinorocker: Onko täällä jollain tämä uusi Temple of Rock - Live in Europe DVD plakkarissa? Täällä löytyy. Kyllä parin vuoden takainen "The 30th Anniversary Concert - Live In Tokyo" on ainakin mun mielestä ainakin parin piirun verran parempi veto. Johtuu varmaankin erityisesti Bardenista sekä tietysti Murraysta ja Phillips:stä. Temple of Rock cd:n ja Temple of Rock DVD:n High Voltage festariosuuden vetävä Michael Voss on ihan väärä ukko Miihkalin bändiin; miehen äänestä ja lavakarismasta tulee mieleen kaikki se, mille tänä päivänä kasarihevissä hymähdellään. Doogie White on parempi laulajana (vastaa siis Temple of Rock DVD:n "pääkonsertin" vokaaleista), vaikka lavaolemus sopisi paremmin johonkin Molly Hatchet tai Lynyrd Skynyrd tribuuttibändiin. Mutta hauskintahan on nähdä Buchholz ja Hermanni vuonna 2012 - ihan hyvin lähtee vanhoilta parroilta vielä. |
Dinorocker 07.02.2013 14:51:09 | |
---|
MusikMan: Täällä löytyy. Kyllä parin vuoden takainen "The 30th Anniversary Concert - Live In Tokyo" on ainakin mun mielestä ainakin parin piirun verran parempi veto. Johtuu varmaankin erityisesti Bardenista sekä tietysti Murraysta ja Phillips:stä. Temple of Rock cd:n ja Temple of Rock DVD:n High Voltage festariosuuden vetävä Michael Voss on ihan väärä ukko Miihkalin bändiin; miehen äänestä ja lavakarismasta tulee mieleen kaikki se, mille tänä päivänä kasarihevissä hymähdellään. Doogie White on parempi laulajana (vastaa siis Temple of Rock DVD:n "pääkonsertin" vokaaleista), vaikka lavaolemus sopisi paremmin johonkin Molly Hatchet tai Lynyrd Skynyrd tribuuttibändiin. Mutta hauskintahan on nähdä Buchholz ja Hermanni vuonna 2012 - ihan hyvin lähtee vanhoilta parroilta vielä. Kiitoksia! Pitää tuo hankkia ja tosiaan Buchholz ja Herman, jotenkin aika cool. Turbo!!! |
Regalis Apertura 07.02.2013 18:02:59 | |
---|
Eikös tuolla uudella dvdllä ollut enemmistö setistä Scorpions-eran biisejä? Vahinko sinänsä (näin anti-scorpions-fanin vinkkelistä) kun kerran Schenkerillä olisi tuota omaakin tuotantoa mitä soitella yllin kyllin... No tietysti artisti saa päättää settilistansa ihan vapaasti. Eihän minun ole pakko tuota ostaa:P... Sen edellisen voisi kyllä ostaakin kun Bardenkin oli mukana. |
Lonesome 08.02.2013 11:12:07 | |
---|
Regalis Apertura: Eikös tuolla uudella dvdllä ollut enemmistö setistä Scorpions-eran biisejä? Vahinko sinänsä (näin anti-scorpions-fanin vinkkelistä) kun kerran Schenkerillä olisi tuota omaakin tuotantoa mitä soitella yllin kyllin... No tietysti artisti saa päättää settilistansa ihan vapaasti. Eihän minun ole pakko tuota ostaa:P... Sen edellisen voisi kyllä ostaakin kun Bardenkin oli mukana. Äänihavaintoja spotify-kuuntelun perusteella: Mikko on formissa. Kun mies on omalla tasollaan, kelpaa soittoa kuunnella. Dookie White on "parempi" laulaja, kuin Barden, joten vaihteleva setti taittuu. Scorpions-biisit hoituu hyvin. Ehkä kuvittelen, mutta mies tavoittaa liiankin hyvin Klaus Meinen germaanisen aksentin ja samaa soveltaa muidenkin biiseihin... ;) UFOn biisejä mukana viisi, Lights Out, Let It Roll ja Shoot Shoot niiden pakollisten lisäksi. Hieman läpirunnottuja, mielestäni. Tämä Scorpions-ryhmä yllätti. Ajattelin,että olisivat Rudolfin kanssa jotain ryhtyneet tekemään, mutta ei vielä ainakaan. Asiasta viidenteen. Rudolf Schenkerille lienee bändikokonaisuus tärkeämpi kuin pikkuveljelle. Väittöä on ollut, että jos kitara kuulostaa hyvältä Michael ei niin muiden suorituksesta perusta. UFOn Strangers In The Night-liven jälkikäsittelyssä ongelmaksi nousi Schenkerin halu valita ottoja, joissa kitara oli parhaimmillaan tai paikata soittoa. Tuottaja halusi kuitenkin parhaan suorituksen bändiltä ja tästä(kin) riitaa syntyi. Että tämä vaihtelevien kokoonpanojen kera soittelu tavallaan on loogista jatkoa. MichaelSchenkerHimself.... "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
StJerky 08.02.2013 13:31:22 | |
---|
Lonesome: Asiasta viidenteen. Rudolf Schenkerille lienee bändikokonaisuus tärkeämpi kuin pikkuveljelle. Väittöä on ollut, että jos kitara kuulostaa hyvältä Michael ei niin muiden suorituksesta perusta. Varmaan totta. Onhan se sanonut sellaistakin että piisi on muuten ihan yhdentekevä, kunhan se on hyvä alusta kitarasoololle. |
Dinorocker 18.02.2013 00:15:49 | |
---|
Turbo!!! |
StJerky 18.02.2013 14:40:55 | |
---|
|
bg63 18.02.2013 21:31:35 | |
---|
Jees, meikäläinen pääsi lämppäriksi :-) Michael Schenker on yks nuoruuden suosikkejani...!! Ben Granfelt |
The Rikza 19.02.2013 11:10:31 | |
---|
bg63: Jees, meikäläinen pääsi lämppäriksi :-) Michael Schenker on yks nuoruuden suosikkejani...!! Ben Granfelt Hieno homma Ben! Keikalla olisikin sitten kaksinverroin loistavia kitaristeja. Harmi vaan kun meikäläisellä ei vielä ikä riitä... F.K.A. Mallaslahti |
rheinone 14.03.2013 20:21:09 (muokattu 14.03.2013 20:23:19) | |
---|
Lonesome: Dookie White on "parempi" laulaja, kuin Barden, joten vaihteleva setti taittuu. Scorpions-biisit hoituu hyvin. Ehkä kuvittelen, mutta mies tavoittaa liiankin hyvin Klaus Meinen germaanisen aksentin ja samaa soveltaa muidenkin biiseihin... ;) Hoho, on Doogie kyllä semmonen veijari, että veikkaan kuvittelemaasi täydeksi todeksi. Jo pelkästään sen takia kannattaa lähtee tsekkaamaan huhtikuun veto. http://www.youtube.com/watch?v=egt7mJsIaJQ "Jonnes gona jonn." |
Lonesome 15.03.2013 14:26:26 | |
---|
rheinone: Hoho, on Doogie kyllä semmonen veijari, että veikkaan kuvittelemaasi täydeksi todeksi. Jo pelkästään sen takia kannattaa lähtee tsekkaamaan huhtikuun veto. http://www.youtube.com/watch?v=egt7mJsIaJQ Hilarious, sanoisi engelsmanni. Kiitos tästä! Toivottavasti Michael (ja ne muut germaanit) on britti-huumormiehii... Virgin Oil ei paikkana (ja viikonlopun yösoitto aikana) hirveästi innosta. Esim. Jason & The Kärventäjät oli parvelta seurattuna kuuntelukokemuksena Tavastiaan verrattuna riipivä. Tosin oli telecasteria se. MSG:n Nosturin keikka toimi soiton ja soundien osalta niin hyvin, että haluaisin vaalia sitä muistoa lopunikää... ;) "When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett |
Dinorocker 13.04.2013 16:11:28 | |
---|
Turbo!!! |