Aihe: Muse
1 2 3 4 5 6 735 36 37 38 39
Van Hannes
20.03.2008 18:01:46
En tiedä olenko jotenkin vammainen vai kuulostiko se eilinen TV-maistiainen jotenkin noin niinkuin saundiensa puolesta kuivalta? Ei yhtään livesoitolta siis.

Kyllä. Olet vammainen.
"There Can Be Only One Hannes"
Informaatiokameli
20.03.2008 18:41:54

Varsin mallikas oli tuo keikka mutta Absolution Tour-DVD:llä oli kyllä nohevammat soundit. Ja ärsytti kun keikalla oli niin valoisaa niin ei päässyt hienot valoshowt okeuksiinsa. Helevetin hyvä keikka silti, jeejee.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
obiwan
20.03.2008 22:08:57
Liikaa hitaita biisei. Muute päräyttävää, dead staria jäin kaipaa.
Davos
21.03.2008 01:46:53
Settilistasta sen verran, että itse olisin kyllä kaipaillut vähän varhaisemman tuotannon hittibiisejä, mm. Sunburn, Muscle Museum, Showbiz, Citizen Erased, Space Dementia, etc.. Jotain. Nyt Origin of Symmetry ja Showbiz olivat kovin vähäisesti edustettuna. Showbiziltä ei tainnut tulla kuin Unintended, ja Origin of Symmetryltä New Born ja Feeling Good.

Hyvä paketti joka tapauksessa, mutta painotus tosi vahvasti uudemmassa tuotannossa.
We will always be so much more human than we wish to be...
Pantse
21.03.2008 11:03:18
Settilistasta sen verran, että itse olisin kyllä kaipaillut vähän varhaisemman tuotannon hittibiisejä, mm. Sunburn, Muscle Museum, Showbiz, Citizen Erased, Space Dementia, etc.. Jotain. Nyt Origin of Symmetry ja Showbiz olivat kovin vähäisesti edustettuna. Showbiziltä ei tainnut tulla kuin Unintended, ja Origin of Symmetryltä New Born ja Feeling Good.

Hyvä paketti joka tapauksessa, mutta painotus tosi vahvasti uudemmassa tuotannossa.

No tätä samaahan minäkin olen kironnut, sama vika taisi vaivata koko kiertuetta, Helsingin keikallakaan ei kuulunut kuin lähinnä näitä uudempien levyjen hittejä. Lisäksi tuolta DVD:ltä taisi puuttua ainakin pari biisiä, jotka keikalla kuultiin. En ymmärrä, miksei voida samantien julkaista koko keikkaa, Hullabalooltakin oli leikattu yksi biisi pois.
Mielestäni pullaan tukehtuminen ei olisi lainkaan hassumpi tapa kuolla.
Roger
21.03.2008 11:49:56

No tätä samaahan minäkin olen kironnut, sama vika taisi vaivata koko kiertuetta, Helsingin keikallakaan ei kuulunut kuin lähinnä näitä uudempien levyjen hittejä.

Johtuisikohan se siitä, että bändi on edelleen Black Holes & Revelations -rundilla?? :)

Lisäksi tuolta DVD:ltä taisi puuttua ainakin pari biisiä, jotka keikalla kuultiin. En ymmärrä, miksei voida samantien julkaista koko keikkaa, Hullabalooltakin oli leikattu yksi biisi pois.

Sama juttu, en ymmärrä... paitsi tietty jos biisi on mokattu täydellisesti niin sitten, mutta muuten ei
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
carlos
23.03.2008 23:05:29

Harmi tosiaan, kun noita biisejä ovat karsineet. Esim. Sunburn kuultiin Wembleyllä molempina iltoina..

ite edelleen odottelen pakettia CDONilta...
mokkasiini
24.03.2008 22:07:52
En tiedä olenko jotenkin vammainen vai kuulostiko se eilinen TV-maistiainen jotenkin noin niinkuin saundiensa puolesta kuivalta? Ei yhtään livesoitolta siis.

Itse pohdiskelin täysin samaa, ilmeisesti minäkin olen vammainen. Jos tuon maistiaisen idea oli vieläpä sisältää ns. parhaat palat eli olla mahdollisimman myyvä, minulta jää ainakin DVD hankkimatta.
carlos
11.04.2008 18:05:15
Jos tuon maistiaisen idea oli vieläpä sisältää ns. parhaat palat eli olla mahdollisimman myyvä, minulta jää ainakin DVD hankkimatta.

Eiköhän se maistiainen sisältänyt vaan niitä biisejä, joita porukat tuntevat...

Pariin otteeseen oon nyt tota DVD:tä pyöräyttänyt ja kyllä se vaan nostaa karvat pystyyn. Loistava paketti.
Kosminen
13.04.2008 13:48:31

Meikku vielä odottelee CDONilta tuota levyä.
Kalamies #16 >-)))>
Guitaristi
14.04.2008 16:20:32

Kuulin tämän Knights Of Cydonia-nimisen biisin ja oli kyllä aivan tajuttoman hieno. Tykkään todella paljon. Onko koko Black Holes And Revelations-levy yhtä kovaa tykitystä?
Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
ANtTIKRISTUS
14.04.2008 16:38:56
Kuulin tämän Knights Of Cydonia-nimisen biisin ja oli kyllä aivan tajuttoman hieno. Tykkään todella paljon. Onko koko Black Holes And Revelations-levy yhtä kovaa tykitystä?

Eipä se ole.
KillingMachine
14.04.2008 17:15:07

En sanois tykitystä, sillä on erilaisia biisejä. Biisimateriaali on kyllä Soldier's Poemia lukuunottamatta muutoin loistavaa. Yksi parhaita levyjä mitä parin viime vuoden aikana on ulos tullu.
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
nikomati
14.04.2008 18:02:37

En sanois tykitystä, sillä on erilaisia biisejä. Biisimateriaali on kyllä Soldier's Poemia lukuunottamatta muutoin loistavaa. Yksi parhaita levyjä mitä parin viime vuoden aikana on ulos tullu.

paitsi että soldier´s poem on yksi levyn kovimmista biiseistä. mutta joo. hiton kova levy kyllä on!
koskaan ei voi olla liian gay
raita
14.04.2008 21:21:41
Mulla tuo levy jakautui poikkeuksellisen vahvasti hyviin ja huonoihin biiseihin. Hyviä Supermassive Black Hole, Map Of Problematique ja Knights Of Cydonia. Muut skippaan. Henkkoht syy on varmastikin siinä, että en liiemmin pidä Matthew Bellamyn lauluäänestä.
such contemporaries
Sacrificed son
07.07.2008 16:36:54

Taisihan Haarpilta löyty myös Plug In Baby, ellen erehdy?
Giipparisti
07.07.2008 22:56:17
Taisihan Haarpilta löyty myös Plug In Baby, ellen erehdy?

Näinpähän löytyi. Jos haluaa sitten kuulla sitä vanhempaa tuotantoa niin ostakaa ihmeessä Hullaballoo DVD.
Eteenpäin pääsee eteenpäin menemällä.
Roger
07.07.2008 23:34:50

Näinpähän löytyi. Jos haluaa sitten kuulla sitä vanhempaa tuotantoa niin ostakaa ihmeessä Hullaballoo DVD.

Nimenomaan näin... nythän tehtiin kuitenkin Black Holes &... -rundia

Absolution Tour on myös mainio DVD
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
J.C
10.07.2008 23:16:05
Ostin juuri Musen Absolution levyn ja täytyy todeta, että jumankavita kun on kovaa tavaraa! Aivan mahtava levy. Mihinköhän levyyn kannattaa seuraavaksi tutustua?
"NO EI TOSIAAN. MUA KIINNOSTAA V MALLIT!" - tonsa92
V Aalto
10.07.2008 23:20:55
Ostin juuri Musen Absolution levyn ja täytyy todeta, että jumankavita kun on kovaa tavaraa! Aivan mahtava levy. Mihinköhän levyyn kannattaa seuraavaksi tutustua?

Origin of Symmetry tai Black Holes and Revelations. Ihan sama oikeastaan kumpaan tartut ensin, molemmat ovat ainakin omasta mielestäni hyviä. Näiden lisäksi jäljelle jääkin sitten enää debyytti Showbiz.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)