Ben63 29.09.2007 16:06:51 | |
---|
Marraskuun lopulla tai oliks se nyt joulukkun alussa tulee 50min dokkari meikäläisestä FSTltä... tekstitettynä tietenkin :-) t.Beni PS. koska Sirdicky oli viimeksi mun keikalla? |
sirdickyj 29.09.2007 16:49:12 (muokattu 29.09.2007 16:49:59) | |
---|
Marraskuun lopulla tai oliks se nyt joulukkun alussa tulee 50min dokkari meikäläisestä FSTltä... tekstitettynä tietenkin :-) t.Beni PS. koska Sirdicky oli viimeksi mun keikalla? Mä olin Henry's Pubissa, mis oli Nikku ja Tipe messissä, homma toimi ku...no, paremmin ku hyvin. Sitä ennen Aden häissä Simonessa, mut sillonki oli Tipe messissä. Kuten sanoin, tuossa edellä vastasin pähkäilyyn, että miksköhän rockväki ei lämpene, ja siinä ei ollut kohdistettu mitään vittuilua mihinkään suuntaan, rockväki nyt vaan on semmosta. Live-meiningistä kertoo tarpeeks sen uuden lätyn (jonka ostin heti) live-osuus; kitaransoittoa, ja helvetin hyvää sellasta, jota varten on tehty biisejä, jotka konkun on pakko laulaa, kun niihin kerran on laulu laitettu. Tää on mun mielipide. Diggasin enemmän sillon, kun vetelit Honky Tonk Cafe:ssa niitä triokeikkoja -93 tienoilla, jolloin Slingerskin vielä veteli siellä. Sillonhan ei laulua ollut ollenkaan, ja meininki oli must jotain Satriani-Beck-osastoa, siis ilman kopioinnin makua. Näillä nykyisillä triokeikoilla en oo viel käyny, mut pitää tulla, ku Joni on messissä. Mä tykkään, et lauletussa musassa pitää olla kova laulaja, koska mukanaollessaan se laulu on -halusitte tai ette- bändin tärkein instrumentti. Mulle. "Tiedäksä minkälainen on epäkaupallisesti tehty levy? Se on sellanen joka ei mee kaupaks".
-Irwin Goodman- |
bilbo4u 30.09.2007 22:35:27 (muokattu 30.09.2007 22:35:52) | |
---|
Nämä Helsingin keikat kumma kyllä vetävät muuten vähemmän väkeä, kuin maakunnissa. Johtuuko se siitä, että Helsingissä on tarjontaa enemmän, vai siitä, että musiikkimaku on erilainen ja potentiaaliset tulijat kriittisempiä? Maakunnissa homma toimii hienosti ja jengi diggaa hienosti. Viimeksi Svengissä kuulijoita oli runsaasti paikalla ja paikallaolijat pitivät ilmeisen hienosti näkemästään. Paikalle raahaamani soittajakin kehui kovasti menoa. |
kupteri 30.09.2007 23:26:24 | |
---|
Itte en oo (vielä) ollu BGB:n keikoilla mutta levyistä päätellen en kyllä erikseen kaipaa mitään muuta laulajaa, mun mielestä homma toimii noinkin hyvin. Se voi olla kyllä totta ettei tällä konseptilla vedetä hysteeristä massasuosiota, mutta kyllähän hyvää soittoa/musiikkia arvostavat keikoille tulee (ja ostaa levyjä). Mun mielestä tällainen musiikki sopiikin "hämyiseen kapakkaan", jossa on nautinto kipata ohrapirtelöä kurkkuun ja nautiskella pirun hyvin soitetusta livemusiikista :-) Vielä Silvennoisesta. Eipä se Hessukaan mikään tunnettu hahmo ollut ennen Kummeleita kuin tietyissä musapiireissä. Kuitenkin on soitellu skittaa iät ja ajat, ehkä Q.Stonen myötä pikkuisen enempi julkisuudessa on ollu, mutta kummelihommalla nimi on saatu kaikkien tietoisuuteen -> vetää varmasti paremmin porukkaa keikoille missä se on. Ja kuten sanottu, Hessukin laulaa itte vaikkei mikään lauluvirtuoosi olekaan. Itse asiassa mua ei häiritse ollenkaan Q.Stonessakaan kun Kuustonen jäi pois ja Hessu hoiti laulut (toki Mikko on kova vetämään myös, mutta mulle kelpaa molemmat ilman että tulee mitään vahvaa "paremmuutta" kummastakaan). Ja Benin omat perustelut siitä miksi itte vetää biisinsä ovat hyviä. Kun kerran laulutaitoa kuitenkin on ihan riittävästi niin mikäs siinä :-) Joo. Tosiaan hommasin tuon uusimman levyn ja samalla sen kokoelmankin. Kyllähän tää Going Home (tällä levyllä 2007- ja liveversio) on pirun hyvä biisi. Eikä muissakaan valittamista, levy saa soittoaikaa aina sopivissa väleissä vaikka vasta on tullu muita kovia levyjä (mukavasti kevyempää kamaa vs. Nightwish/HIM/etc. eli tasapainottaa tuoreiden levyjen soittolistaa). Kyllä tälle musalle faneja löytyy, suosittelin tossa muutamalle kaverillekin. Odotellaan Oulun keikkaa (tai jos sattuu jossain muualla pyörimään just sopivaan aikaan) |
Rainer Frilund 01.10.2007 19:02:05 | |
---|
Like trees, children change as they twist and turn.
You suffer alone for the peace that you yearn.
You can weep and moan, feel the need to run,
But you'll be leaving behind a loaded gun. |
bilbo4u 26.11.2007 17:32:30 | |
---|
Laittakaa muistiin: Benillä on 7.12 On The Rocksissa mukana Kasper Mårtenson koskettimissa ja 1-2 vierailevaa solistia. Joten paikalle siis! |
Rokkari- 03.12.2007 06:33:08 | |
---|
Hoi! Osaakos kukaan kertoa, että onko tuo dokkari jo tullut? En meinaa mistään löytää tietoa! Kiinnostaisi kovasti! |
letthekidout 03.12.2007 08:03:48 | |
---|
Hoi! Osaakos kukaan kertoa, että onko tuo dokkari jo tullut? En meinaa mistään löytää tietoa! Kiinnostaisi kovasti! Tais lukee bg.comissa että tulee tammikuun aikana. Playlist full of shit, You drove us all to Kill the Radio!!! |
Ben63 03.12.2007 11:08:32 | |
---|
Jepp, se dokkari tulee vissiin 2 tammikuuta näillä näkymin... Jos ketään kiinostaa niin Guitar Fan lehdessä on juttu + kama spesu yhteensä 8 sivua. t.Beni PS. 7.12 On the Rocksiin vaan kaikki :-) |
Geetar 03.12.2007 12:49:01 | |
---|
Jepp, se dokkari tulee vissiin 2 tammikuuta näillä näkymin... Jos ketään kiinostaa niin Guitar Fan lehdessä on juttu + kama spesu yhteensä 8 sivua. t.Beni PS. 7.12 On the Rocksiin vaan kaikki :-) Monelta soitto alkaa??? Tulossa katsomaan (tottakai=) Keep practising |
Izer 03.12.2007 17:37:56 | |
---|
Jepp, se dokkari tulee vissiin 2 tammikuuta näillä näkymin... Jos ketään kiinostaa niin Guitar Fan lehdessä on juttu + kama spesu yhteensä 8 sivua. t.Beni PS. 7.12 On the Rocksiin vaan kaikki :-) Osaakos joku sanoa pääseekö tuonne Rocksiin helposti, kun ikää on vain 20, kun virallisestihan tuo taitaa olla 23 eikä ole ikinä tullut kokeiltua. Ridin' with the wind! |
Rokkari- 03.12.2007 21:01:53 | |
---|
Well Ill be damned! En sitten osaa etsiä! Täytynee silmä kovana kyylätä sitten! Täytynee yrittää hilpaista tuonne On the Rocksiinkin, jos vaan budjetti antaa periksi! Oli viime perjantaina sen verran kova keikka Jkl, että on taas järjetön kitarakärpänen iskenyt! |
Guitar Hero 03.12.2007 21:09:20 | |
---|
Osaakos joku sanoa pääseekö tuonne Rocksiin helposti, kun ikää on vain 20, kun virallisestihan tuo taitaa olla 23 eikä ole ikinä tullut kokeiltua. jos et näytä kolmekymppiseltä, niin ei mitään toivoa.. on the rocks pitää politiikastaan tiukasti kiinni |
Ben63 20.12.2007 09:51:52 | |
---|
Dokkarin TV lähetykset ovat 2.1.08 FST5 20.25 ja 6.1.08 FST5 15.15. Kiitos kaikille jotka ovat käynneet keikoilla ja tukennut bändiä..it ain't easy but fun playing in a band! t.Beni Granfelt PS. Granfelt/Nikku Guitar Fest. keikoilla 12.1.08 Texas Outback Bar&Grill (vanha Eats) Hki ja 23.2 Henry's Pub Helsinki. |
Geetar 21.12.2007 22:25:21 | |
---|
Dokkarin TV lähetykset ovat 2.1.08 FST5 20.25 ja 6.1.08 FST5 15.15. Kiitos kaikille jotka ovat käynneet keikoilla ja tukennut bändiä..it ain't easy but fun playing in a band! t.Beni Granfelt PS. Granfelt/Nikku Guitar Fest. keikoilla 12.1.08 Texas Outback Bar&Grill (vanha Eats) Hki ja 23.2 Henry's Pub Helsinki. Kuka on tällä kertaa laulamassa?? Toivottavasti Igi.. sen verran mahtavaa meininkiä oli siinä Mulen Bad little Doggiessa Rocksissa.. Keep practising |
Ben63 23.12.2007 09:07:33 | |
---|
Igi laulaa ... ja perkelen hyvin :-) Jos meillä vaan riittää aiakaa niin uusieja covereita tulee settiin ja jopa jokunen omakin. t.Beni |
bilbo4u 02.01.2008 20:09:32 | |
---|
Muistakaa katsoa. Ehkäpä katsottuanne haluatte mennä katsomaan Beniä ihan keikalle asti. Ja jos tämän päiväisen missaatte, niin muistakaa uusinta! |
Borlag 02.01.2008 21:58:23 | |
---|
Kyllä se Benin soolobändikin pitää livenä katsastaa juu, jotenkin vain aina onnistunut olemaan jossain muualla kun Ben on pääkaupunkiseudulla. Brynin kanssa viimeksi nähnyt livenä akustisesti, sitä edellisestä kerrasta aikaa yli vuosi. Ja tulihan se dokkari katsottua :) |
bilbo4u 02.01.2008 22:55:44 | |
---|
Lämmöllä Ben muisteli menneisyyttään ja istutti itsensä hyvin nykyisyyteen. Hyvä dokkari! ...ja kovolle meni. |
biibob 02.01.2008 23:05:18 | |
---|
Hyvä dokkari oli todellakin. Harmi, kun kuukausi pari sitten en päässyt katsomaan BGB:tä kuopiossa. Pitää yrittää ensi kerralla, jos sattuvat tänne päin tulemaan! "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |