HaloOfFlies 11.09.2020 18:29:18 | |
|---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
MusikMan 17.10.2025 02:07:26 | |
|---|
"When in doubt... C4!" |
santa 17.10.2025 04:56:12 | |
|---|
kevyet mullat. Juuri Kiss ja Ace on syy miksi olen soittanut kitaraa yli 40 vuotta. Hattua pois ja tuotantoa selaamaan. |
Regalis Apertura 17.10.2025 09:24:56 | |
|---|
Kyllä nyt menee vähän väliä kova äijää manan majoille... Lepää rauhassa Ace. |
p130 17.10.2025 09:43:46 | |
|---|
Lapsuuden sankari lähti. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
jakil 17.10.2025 11:44:27 | |
|---|
Regalis Apertura: Kyllä nyt menee vähän väliä kova äijää manan majoille... Lepää rauhassa Ace. Valitettavasti näin. Ja, jos alkanut diggailu jo -70 luvulta, lista alkaa vain kasvamaan |
varakeef 17.10.2025 12:22:17 | |
|---|
Ja Iltasanomat tietysti sössii kuvakoosteessaan juokaisemalla kuvia enimmäkseen Tommy Thauerista. Rosvovaltio pitäköön suolakurkkunsa |
slowdive 17.10.2025 12:50:49 | |
|---|
varakeef: Ja Iltasanomat tietysti sössii kuvakoosteessaan juokaisemalla kuvia enimmäkseen Tommy Thauerista. Sama oli aamun uutislähetyksissä, en nyt ole varma oliko mulla YLE vai MTV3 silloin auki, Knobs to the southeast. |
Otustelija 17.10.2025 13:03:49 | |
|---|
Olipa aamulla paska uutinen nähdä. |
kyseinen 17.10.2025 13:14:11 | |
|---|
varakeef: Ja Iltasanomat tietysti sössii kuvakoosteessaan juokaisemalla kuvia enimmäkseen Tommy Thauerista. Thayerista. Sössimisestä jos puhutaan. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
varakeef 17.10.2025 13:15:03 | |
|---|
slowdive: Sama oli aamun uutislähetyksissä, en nyt ole varma oliko mulla YLE vai MTV3 silloin auki, Reutersin syytellen oikaisivat juuri. Kävin sitä ennen urputtamassa. Rosvovaltio pitäköön suolakurkkunsa |
varakeef 17.10.2025 13:19:03 | |
|---|
kyseinen: Thayerista. Sössimisestä jos puhutaan. Minähän en ole toimittaja, joka vastaa artikkeliensa virheettömyydestä. Sössimisellä ei sovi viitata vähäseen lyöntivirheeseen. Rosvovaltio pitäköön suolakurkkunsa |
zedder 17.10.2025 13:50:49 | |
|---|
Yksi minulle tärkeimmistä kitarasankareista lähti. Levätköön rauhassa hän. Taisi olla tapaturmainen eikä varsinaisesti "luonnollinen" kuolema, koska oli seurausta kaatumisesta kotistudiossaan, mikäli median välittämiin tietoihin on uskominen. Mitä kävi sabotaarille? Avaimet olivat jääneet virtapesään, ja dieselissä haisi bensiini. -Helsingin Sanomat.
Syön mielelläni hedelmäkarkkeja, ja mielettömästi salmiakkikarkkeja. |
Terry Pantheras 17.10.2025 15:35:27 | |
|---|
Se on hyvän soolon merkki, jos henkilö kustessaan pystyy sen viheltämään. Acen kohdalla asia oli näin. RIP lapsuuden sankari. Joskus tuntuu siltä, kuin olisin yksisilmäinen kyklooppi. |
Unmasked 17.10.2025 16:50:53 | |
|---|
varakeef: Ja Iltasanomat tietysti sössii kuvakoosteessaan juokaisemalla kuvia enimmäkseen Tommy Thauerista. Radio Rockin "rockuutisissa" soi taustalla Psycho Circus kun miehen poismenosta kerrottiin. Voi kun nää osuisi jonkun sellaisen tutkan alle joka ehkä tajuaisi että joku Shock Me toimisi hiukan paremmin. |
HaloOfFlies 18.10.2025 09:48:01 (muokattu 18.10.2025 09:49:40) | |
|---|
zedder: Yksi minulle tärkeimmistä kitarasankareista lähti. Levätköön rauhassa hän. Taisi olla tapaturmainen eikä varsinaisesti "luonnollinen" kuolema, koska oli seurausta kaatumisesta kotistudiossaan, mikäli median välittämiin tietoihin on uskominen. Eddie Trunkin mukaan kaatui kaksi kertaa. Ensimmäinen oli lievä ja pääsi sairaalasta kotiin. Pari päivää myöhemmmin kaatui portaissa ja löi päänsä. Siitä ei enää toipunut. Hienoa on ollut nähdä se kunnianosoitusten määrä mitä Ace on saanut. Niitä on tullut ihan joka suunnasta. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
ttpp44 18.10.2025 10:23:35 | |
|---|
Lepää rauhassa, Ace. Mieletön soittaja ja persoona. Eilen illalla kuuntelin vanhaa Kissiä ja totesin jälleen, että Charisman soolo on itelle edelleenkin top5 kitarasooloista koskaan. Käsittämättömän hieno, kuunnelkaapa jos ette spontaanisti muista tai tunne lainkaan. |
sirdickyj 18.10.2025 14:33:37 | |
|---|
ttpp44: Lepää rauhassa, Ace. Mieletön soittaja ja persoona. Eilen illalla kuuntelin vanhaa Kissiä ja totesin jälleen, että Charisman soolo on itelle edelleenkin top5 kitarasooloista koskaan. Käsittämättömän hieno, kuunnelkaapa jos ette spontaanisti muista tai tunne lainkaan. Etenkin hahmo. En tiedä, missä kaikissa biiseissä hän soittaa, mutta ei läheskään kaikissa joissa voisi ajqtella että soittaa. |
mpekkanen 18.10.2025 17:55:40 | |
|---|
ttpp44: Lepää rauhassa, Ace. Mieletön soittaja ja persoona. Eilen illalla kuuntelin vanhaa Kissiä ja totesin jälleen, että Charisman soolo on itelle edelleenkin top5 kitarasooloista koskaan. Käsittämättömän hieno, kuunnelkaapa jos ette spontaanisti muista tai tunne lainkaan. Minulla Kiss on tuttu lähinnä kasarilta, enkä siitä ole kauheasti pitänyt oikein koskaan. Kuuntelin tuon Charisma biisin kun ei ollut entuudestaan tuttu ja minulle ei lähtenyt juurikaan. Varsinkin tuo soolo oli täysin yhdentekevä. Olen kyllä kuullut paljon parempaa ja mielenkiintoisempaa soittoa Acelta, mutta kun en ole mikään fani, niin en tiedä juurikaan biisejä nimeltä. Acen viimeisimmältä soolokiekolta tuli kuunneltua joku kappale ja se oli ainakin niin mitäänsanomaton, että ihmettelin miten tuollaista on edes julkaistu. Cold Gin on ihan hyvä biisi, sen muistan jopa minäkin. Saapa nähdä minkälaisiin hintoihin nousee Gibsonin Ace mallit tämän poismenon myötä. Kalliita olivat jo ennestäänkin. Kevyet mullat kumminkin seitkytluvun tähdelle. |
shuffle 18.10.2025 19:40:57 (muokattu 18.10.2025 19:42:25) | |
|---|
Live in Tokyo oli kasarin alussa kova, sitä tapitettiin porukalla väpättävältä VHS-videolta. Destroyer, Creatures (millä Ace ei soita kai) ja soololevy kolahti silloin. Acen soitossa oli hyvä swaggeri ja lauluääni ja tyyli rokkasi. Synnynnäinen rocksotilas. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |