Aihe: Hanna Marsh
1 2 3 4 5 6
Neljä Ruuvia
29.08.2006 15:13:35
Niin tai näin, haittaapa helvetisti. Tämä ketjun myötä tutustuin paremmin artistiin, hankin levyn ja tykkäsin. Sehän riittää.
EMI voi ostaa tosta yläkulmasta myös bannerin jos tyylitajua on yhtään...
Tupuna
08.09.2006 10:24:24
No niin, ei tykännyt Rumban levykriitikkokaan Hanna Marshin uutukaisesta. Kaksi tähteä ja tylyt tuomiot. Olen hyvin paljon samaa mieltä!
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Rattata
08.09.2006 11:23:05
Kiitti Tupuna kun ratkasit mun ongelman. Ei tartte sitten kuunnella kyseistä levyä yhtään kun ei kerta Rumban kriitikkokaan siitä tykänny.
M.A.C.H.O. #11
Notefix
08.09.2006 11:50:22 (muokattu 08.09.2006 11:50:57)

Kiitti Tupuna kun ratkasit mun ongelman. Ei tartte sitten kuunnella kyseistä levyä yhtään kun ei kerta Rumban kriitikkokaan siitä tykänny.

Se kritiikki nyt oli aika ala-arvoinen. Kertoo enemmän kriitikosta kuin kohteesta, niinkuin useimmiten on. En ole tuota levyä kuullut, mutta jo nuorempana olin ollut huomaavinani, että jos Rumba tai Soundi haukkuu, levy on yleensä ollut minun makuuni.
"Layers of layers of shit!"
Tupuna
08.09.2006 11:55:15
Se kritiikki nyt oli aika ala-arvoinen. Kertoo enemmän kriitikosta kuin kohteesta, niinkuin useimmiten on. En ole tuota levyä kuullut, mutta jo nuorempana olin ollut huomaavinani, että jos Rumba tai Soundi haukkuu, levy on yleensä ollut minun makuuni.

Jes. En minäkään kritiikkeihin (enkä varsinkaan Rumban) aukottomasti luota, mutta satuinpa vaan olemaan ko. kriitikon kanssa samaa mieltä Marshista.
Feggy
08.09.2006 12:28:23 (muokattu 08.09.2006 15:39:15)

Wou. Mä voin myydä sulle halvalla kaikki ne levyt, joista mä en tykännyt. Tehdäänkö kestodiili?

Edit. Kotisivun näytteiden perusteella Hanna Marsh on kiistattomasti lahjakas. On sitten eri asia pitääkö hänen musiikistaan vai ei. Tässäkin on tullut hyviin esiin se, että yksi Rumban avustaja tykkäsi ja antoi sen jutussaan näkyä. Toinen ei ja antoi sen arvostelussaan näkyä. Ei lehti ole mitään mieltä.
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#1
MK73
10.09.2006 15:53:43
Perhana! Tämä levy heti tänne! Luulin että tää on joku ulkomaanihme. Miten voinutkin mennä minulta ohi ? :)

Kuuntelin juuri EMI:n sivulta Chameleon Girl- biisin, hieno fiilis, ja mitkä pelimannit vetämässä... Timonen, Takalo & kumppanit!
Epämuusikko
10.09.2006 16:09:49
Kuuntelin juuri EMI:n sivulta Chameleon Girl- biisin, hieno fiilis, ja mitkä pelimannit vetämässä... Timonen, Takalo & kumppanit!

Jaahas, menee mullakin ostoslistalle.
TOTO on parhaimmillaankin TOTOa. Bustard #1
Mikael
14.09.2006 14:32:56

Jaahas, menee mullakin ostoslistalle.

Mä ostin jo pari viikkoa sitten. Kelpo musaa!
Siitä mistä aita on matalin...
MK73
14.09.2006 17:48:06
Jospa huomenna (tilipäivän kunniaksi) kävisin kaupoilla :) Menen liikkeeseen, ostan rehellisesti tienaamillani euroilla Hanna Marshin levyn... ja kirjoitan siitä sitten arvion tänne. Täysin riippumattomana musiikinharrastajana!
Proge
14.09.2006 21:02:47
Hyvännäköne mimmi.
Elä elämää leikkimielisesti. Elämässä on hyvin vähän asioita jotka pitää ottaa tosissaan.
vanttera
15.09.2006 01:15:45
Hyvännäköne mimmi.

Tämä!

Olen vähän sitä mieltä että M.netissä on liian vähän rölölöötä ja liian paljon vakavaa vihanpitoa nykyään.

Ihan kivan kuulonen, ei mun musaa, onnea uralle.
*h4liih* sperma-agglutinaatio to fak!
MK73
15.09.2006 22:06:04
Onhan tämä ehdottomasti kova pelinavaus laulajalta, ja tosiaan melko harvinainen tapaus kotimaiseksi. Hannan lauluäänestä tulee hetkittäin mieleen Johanna Iivanainen. Muusikothan levyllä ovat kiistatta loistavia, sovitukset ja soundit hienoja. Kappaleista minuun uppoavat parhaiten räyhäkkäämmät vedot, rauhallisemmissa tekee mieli skipata seuraavaan. Ajoittain mieleen hiipivä lievä tekotaiteellinen fiilis saattaa johtua (vain) vaaleanpunaisesta väristä levynkansissa. Vaikea Marshin musiikkia on lokeroida, niinpä joitain yhtäläisyyksiä löydän myös herra Marzi Nymanin tapaan tehdä musaa.

Mielenkiintoista.
saturnzreturn
28.09.2006 17:51:36 (muokattu 28.09.2006 18:06:40)
Uudessa Rumbassa on lepposa juttu tästä keskusteluketjusta :)

edit: niin tänään on torstai, eli huomenna ilmestyvässä rumbassa siis tuo...sivu 52
my wallet's fat and so is my head
ydinaukio
28.09.2006 18:13:49 (muokattu 28.09.2006 18:14:04)

edit: niin tänään on torstai, eli huomenna ilmestyvässä rumbassa siis tuo...sivu 52

Jep. Kyllä vähän repeilytti. Hyvä Heavy metal machine!
Feggy
28.09.2006 18:18:12

Jumprahuiti. Joku täällä siis lukeekin lehteä, toisin kuin olen antanut itseni ymmärtää.
saturnzreturn
28.09.2006 18:25:43 (muokattu 28.09.2006 18:26:31)
Jumprahuiti. Joku täällä siis lukeekin lehteä, toisin kuin olen antanut itseni ymmärtää.

Kyllä kylli rumban silti lukee aika nopeesti; 10 minuutissa lehdestä on revitty kaikki mielenkiintoinen irti. Sattui vaan silmään tuo juttu...

Tämähän ei kuitenkaan siis tarkoita, että Rumba on turha lehti...ei vaan sisällä niitä 'oikeita' artikkeleita minulle.

edit: tuossa nappia painaessa välähti; oletko Feggy kirjoittanut sen läpän?
my wallet's fat and so is my head
Tupuna
29.09.2006 18:36:41

Haha, aivan oikein! Pisteet tällä kertaa heruvat Rumballe. :)
carnation
29.09.2006 19:45:28

Heh. En ollut aiemmin avannut tätä ketjua, mutta kun Rumbassa osui silmään kyseinen juttu, niin täytyi kahlata tämä ketju läpi ja katsoa että mistäs oikein on kyse. No ei kai siinä.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Feggy
01.10.2006 08:46:06

edit: tuossa nappia painaessa välähti; oletko Feggy kirjoittanut sen läpän?

Juu en. Itse asiassa ei ole mulle uutta lehteä edes tullut vielä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)