PJS 23.09.2014 13:20:53 | |
---|
TRAUM: kaikki zeppelinin jälkeinen tuotanto mitä olen kuullut on paskaa. käsittämätön jäbä...samanlainen mahalasku ku matti nykäsellä. Jos et oo tutustunut Raising Sand albumiin jolla Plant laulaa yhdessä Allison Krausin kanssa niin suosittelen. Meitsille tää tuntuu paljon aidommalta ja musikaalisemmalta meiningiltä ku edes viimiset Zeppelin levyt joissa tekemisen riemu oli vaihdettu pöhöttyneeseen rock-dinosaurusten levyntekolarppaukseen. "Constantly choosing the lesser of two evils is still choosing evil." |
Marlowe 28.09.2014 11:33:23 | |
---|
PsychedelicWarlord: Plant ei nimenomaan halua kunnioittaa tai nostaa jalustalle Zeppeliniä. Näin ainakin tuon "Elämä" kirjan mukaan. Kannattaa ehdottomasti lukea tuo kirja. Se avaa ainakin jonkin verran Plantin suhdetta Led Zeppelin -menneisyyden kipupisteisiin ja samalla Jimmy Pageen. Vaikeahan tämmöinen yhtälö on itse asiassa kenelle tahansa vanhemmalle rokkarille, kun uudesta tuotannostasi huolimatta olet joka tapauksessa naimisissa edelleen vanhojen klassikkojen kanssa. Kuten Mick Jagger joskus haastattelussa huokaisi, "Ei kai sitä Satisfactionia olisi aina pakko soittaa, mutta..." Jotkut haluavat leikkiä edelleen menneisyyttä. Jotkut haluavat olla kuin sitä ei olisi tapahtunutkaan. Plant on minusta urallaan valinnut tyylikkään keskitien. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby: Uskollinen äänentoisto) |
Regalis Apertura 28.09.2014 15:27:58 | |
---|
Minusta olisi vieläkin parempaa "keskitietä" että Plant jättäisi kokonaan Zeppelin-matskun settilistoistaan ja keskittyisi todellakin soolomatskuunsa. Sieltäkin löytyisi paljon matskua mitä ei ole vedetty vuosiin. Olen varmaan vähemmistössä täällä sen suhteen että jos kerran Plant ei kerran halua/pysty/viitsi vetää Zeppelin-biisejä (edes niin että ne voitaisi peräti tunnistaakin parin tahdin jälkeen), niin jättäisi ne suosiolla sivuun vaikkapa Zeppelin-tribuuttibändeille... |
kanisteri 29.09.2014 14:42:09 | |
---|
PJS: Jos et oo tutustunut Raising Sand albumiin jolla Plant laulaa yhdessä Allison Krausin kanssa niin suosittelen. Meitsille tää tuntuu paljon aidommalta ja musikaalisemmalta meiningiltä ku edes viimiset Zeppelin levyt joissa tekemisen riemu oli vaihdettu pöhöttyneeseen rock-dinosaurusten levyntekolarppaukseen. Itse veikkasin että toi kommentoija oli joku trollaaja. Plantin soolouraa ei voi dissata kukaan joka musiikkia tuntee, vaikka henkilökohtaisesti ei pitäisikään. Tuossa edellä pari jannua käytti Plantista ja hänen äänestään niin mauttomia ilmaisuja, ettei tyyppien voi olettaakaan pitävän Plantin kaltaisesta tyyligurusta. En nyt jaksa alkaa levy levyltä kirjoittelemaan puolustuspuhetta kun täällä esitetty "krittiikki" ei sallaista ansaitse, mutta taiteellisia huippukohtia on ainakin Now And Zenistä lähtien ollut jokaisella levyllä. LZ-miehistä Plantin sooloura on ollut täysin ylivertainen. Minunkaan mielestäni herran ei enä tarvitsisi soittaa yhtään entisen bändin biisiä, mutta onneksi sovitukset ovat sentään riemukkaita. |
Kärpäsruoska 18.12.2014 14:12:53 | |
---|
Rakastan teitä kaikkia. |
Regalis Apertura 06.02.2015 13:34:33 | |
---|
|
Artturi 19.07.2015 15:39:18 (muokattu 19.07.2015 18:10:47) | |
---|
|
seventy4 19.07.2015 18:44:17 | |
---|
Artturi: Olipas tykki veto eilen Kirjurinluodolla! Ainoo miinus oli setin lyhyys mut se on todella pieni miinus. Huikee bändi ja Robert on edelleen hurjan upeessa kuosissa. Wanton Song jumalaare. Ja Rain Song. Ja Lemon Song.. http://www.setlist.fm/setlist/rober … rinluoto-pori-finland-73f6ced5.html Oli komeeta touhuu. Itse odotin enempi akustisempaa menoa kun jotenkin sellainen kuva on tullut joistain youtube pätkistä. Mutta kun eka biisi tärähti niin tiesi että nyt rokataan. Hieno bändi ja mahtava laulaja. |
Marlowe 26.11.2021 16:45:27 | |
---|
Nostetaanpas ylöspäin. Robert Plantin ja Alison Kraussin yhteistyönä syntynyt levy Raise the Roof tuli haettua eilen levykaupasta. Vuonna 2007 ilmestyi kaksikon edellinen albumi, joka mahtaa olla edelleen yksi niistä levyistä, jotka ottaisin mukani autiolle saarella. Jestas että se aika vierii nopeasti... Ei tämä uusikaan ole yhtään hullumpi, vaikka ei ihan niin huima esitys olisikaan kuin edeltäjänsä. Kuulasta, kaunista americanaa T-Bone Burnettin tuottamana. Biisilista on etupäässä Bert Janschin, Hank Williamsin, Allen Toussaintin, Everly-veljesten ja muiden kynäilemiä covereita, mutta eivät sieltä kuluneimmasta päästä kuitenkaan. "Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby) |