Jani The Rock 28.12.2005 15:31:30 | |
---|
Ja toisin kuin Jani, niin itse en uskaltautuisi Nikin isoihin klopoihin astua, vaikka kipaletta olen duottona joskus kaverini kanssa eräässä pimeässä kellarissa laulaa luritellutkin... 8) Mulla on duunattuna Red right handista ainakin omasta mielestä toimiva bluesversio, joka olis tarkotus ensi vuonna pistää studiossa purkkiin. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
KädetönRumpali 28.12.2005 15:49:49 | |
---|
Mulla on duunattuna Red right handista ainakin omasta mielestä toimiva bluesversio, joka olis tarkotus ensi vuonna pistää studiossa purkkiin. Täten siis aiheen kaavaa kuuliaisesti noudattaen: Haluaisin kuulla Jani The Rock:in version Red right hand:istä. Tulen myöhemmin muistuttamaan tuosta toiveesta. S.T. #4, Romantikkoitkijät #32
-Sexy Loser- |
Jani The Rock 28.12.2005 16:32:43 | |
---|
Täten siis aiheen kaavaa kuuliaisesti noudattaen: Haluaisin kuulla Jani The Rock:in version Red right hand:istä. Tulen myöhemmin muistuttamaan tuosta toiveesta. Tule ihmeessä, niin ei tarvitse muistutella vain itseään... Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
tigrushka 28.12.2005 16:44:09 | |
---|
Voisi kuulostaa melko mielenkiintoiselta jos Björk coveroisi Dead Kennedysin biisejä: esim. Too Drunk to Fuck, Holiday in Cambodia, California über Alles, Let's Lynch the Landlord, Man with the Dogs... I got stripes ^..^ |
Hate 30.12.2005 11:39:06 | |
---|
The Undertones - Teenage kicks -> SIG ja tietysti vielä Inkinen suomentais nuo lyriikat. the bull is not here, where is the bull? |
kiss 30.12.2005 12:46:01 | |
---|
CHILDREN OF BODOM VOISI TEHDÄ SEURAAVAKSI COVERIN BON JOVIN IT`S MY LIFE BIISISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
The Nakkisormi 30.12.2005 13:14:59 | |
---|
CHILDREN OF BODOM VOISI TEHDÄ SEURAAVAKSI COVERIN BON JOVIN IT`S MY LIFE BIISISTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! Sinä voisit seuraavaksi harjoitella hieman oikeinkirjoitusta. Kiitos jo etukäteen. Proud member of KISSARMY |
Naama-amis 14.04.2006 21:44:05 | |
---|
Children of bodom - Maria Magdalena (PMMP) Jostain syystä heti ekan kerran kun kuulin tän niin mietin miltä magdalenaijaujau -versio mahtaisi kuulostaa. Tai yleensäkin raskaampi toteutus, on tuollaisenaankin aika hevi biisi. Go to the streets and look at the situation |
Juugeli 14.04.2006 21:51:27 | |
---|
Ah, toivoinkin jo tämän nostoa. Vaikka tämä ei ole enää mahdollista, olisi mahtavaa kuulla: Shirelles - Will You Still Love Me Tomorrow ---> Ramones Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
HaloOfFlies 15.04.2006 00:02:55 | |
---|
Yksi minkä olen jo kuullutkin on Flaming Lipsin versio Kylien I Just Can't Get You Out Of My Headista, sanoituksiakaan ei ole muuteltu. On muuten aika vinksahtaneen kuuloinen versio mutta samalla kuitenkin todella hieno. Semmoinen minkä haluaisin kuulla olisi Black Sabbathin versio Hotel Californiasta. Voisi olla aika synkkä hotelli sen jälkeen. First they steal your mind and then they steal your soul S.M.A.K.-jäsen #5 |
timus 15.04.2006 01:24:51 | |
---|
Him: Waspin Sleeping In The Fire Hello Cleveland! |
tigrushka 15.04.2006 10:49:23 (muokattu 15.04.2006 10:54:29) | |
---|
Ah, toivoinkin jo tämän nostoa. Vaikka tämä ei ole enää mahdollista, olisi mahtavaa kuulla: Shirelles - Will You Still Love Me Tomorrow ---> Ramones Olisi! Itse asiassa melkein mikä tahansa 60-luvun tyttöryhmän hitti toimisi Ramonesin esittämänä. Yksi minkä olen jo kuullutkin on Flaming Lipsin versio Kylien I Just Can't Get You Out Of My Headista, sanoituksiakaan ei ole muuteltu. On muuten aika vinksahtaneen kuuloinen versio mutta samalla kuitenkin todella hieno. Haa! Tuo pitää kuulla. Tuosta tuli mieleen että olen kuullut Travisin vetävän Britney Spearsin Baby One More Timen, toisin kuin alkuperäisversiossa kuulosti oikeasti riipaisevalta kun se skottipoika lauloi "my loneliness is killing me". "Ours is not an easy age/ We're like tigers in a cage" |
Väinämöinen 15.04.2006 14:43:55 | |
---|
The Haunted - Johnny B. Goode Ammattipurjehtija ottaa tyynen rauhallisesti. |
sus 15.04.2006 16:39:41 | |
---|
Mikä tahansa vähän vanhempi artisti vetämässä jotain mun mielestä kovaa vähän tuoreemman orkan biisiä. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |
Quark 15.04.2006 16:46:09 | |
---|
Sigur Rós - Echoes (Pink Floyd) They lock me in the cellar and feed me pins! |
w the greatest 15.04.2006 21:12:25 | |
---|
Kari peitsamo plays jukka tolonen vois olla aika hauskaa kuultavaa. Tämän siis soisin tapahtuvan joskus. Arttuu, varoppa hiihtäjiä! Hei Arttuu, varoppa hiihtäjiä! |
thescientist 16.04.2006 12:57:10 | |
---|
Haluaisin kuulla kun Converge vetäis Sigur Rosia ja toistepäin. Olisi mielenkiintoista. Following you across the interstate walking away, I'LL FIRE ON
Kuunneltua
Romantikkoitkijät #30
V.U.K #12 |
ministeri 16.04.2006 14:05:52 | |
---|
guns n roses jos olisi tehnyt smackin criminalin niin olis jännä |
Numbie 16.04.2006 15:13:04 | |
---|
Ramonesin I Don't Wanna Grow Up sopisi Social Distortionille täydellisesti. |
sus 16.04.2006 22:12:41 | |
---|
Ramonesin I Don't Wanna Grow Up sopisi Social Distortionille täydellisesti. On muuten coveri itsessäänkin. Alunperin herran Tom Waitsin esittämä. Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa! |