Pitkavirta 06.02.2006 19:22:18 | |
---|
tilaus lähti vetämään! |
Kaake 06.02.2006 21:48:32 | |
---|
In Absentia ja Deadwing Free Record Shopissa 2 CD:tä 20 euroa. No väärinhän se meni Tre Kronor Basar Klubb, medlem #2
|
kyuss 11.04.2006 10:58:35 (muokattu 11.04.2006 11:05:13) | |
---|
In Absentia ja Deadwing Free Record Shopissa 2 CD:tä 20 euroa. Näin on, ajattelin tänään lähtee hakemaan. Ehkä. Mun kokemukset Porcupinestä on aika vähäisiä. Tiedän, että Deadwingillä on ainakin kolme-neljä ihan killeriraitaa, mutta se ei kuulemma kokonaisena oo niin kova levy. Kuuntelin In Absentian pikaisesti läpi pari vuotta sitten, ja se jostain syystä kuulosti ihan paskalta. Nyt ihmettelen vaan, että mikä on ollut homman nimi - tämähän kuulostaa todella hyvältä levyltä nyt parin vuoden jälkeen. |
miscage 11.04.2006 11:10:53 | |
---|
Deadwing on täydellinen, hieman liian pitkää outro-biisiä, Glass Arm Shatteringia lukuunottamatta. In Absentia on myös loistava, mutta hieman ylipitkä kokonaisuus syö pisteitä. Molemmat levyt kuitenkin aivan uskomatonta kamaa. I can't imagine why you wouldn't welcome any change, my friend. |
sn 11.04.2006 11:16:03 | |
---|
Onkos kenelläkään tietoa milloin Stupid Dreamista ja Lightbulb Sunista olisi mahdollisesti tulossa uusintapainokset. Niidenhän piti ilmestyä jo aikoja sitten. |
Ali 11.04.2006 12:44:28 | |
---|
Onkos kenelläkään tietoa milloin Stupid Dreamista ja Lightbulb Sunista olisi mahdollisesti tulossa uusintapainokset. Niidenhän piti ilmestyä jo aikoja sitten. Stupid Dreamin uusintapainos ilmestynee lähiaikoina, tosin ensin CD+DVD-A-limited editionina, jota myydään ainoastaan Burning Shedissä. Normaali cd-painos ja vinyylipläjäys ilmestyvät vasta myöhemmin. Lainaus porcupinetree.com 03-26-2006 "In the meantime the revamped reissue of PT's Stupid Dream is finally in production, and expected to be available within the next few weeks. The double disc (one CD and one surround sound DVDA) will be available to pre-order from the PT store shortly." "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Ali 11.04.2006 12:45:29 | |
---|
BTW Jos joku haluaa luopua In Absentian vinyylipainoksestaan, voi pistää viestiä... "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
gorgonoidi 16.04.2006 14:34:09 | |
---|
Ihan mahtava bändi! Aloin vasta vähän aikaa sitten kuuntelemaan ja hyvää on. |
pixel 20.04.2006 14:59:35 | |
---|
Itse omistan 13 Porcupinen levyä ja voisin sanoa, että mulle rakkaimmat/mielestäni parhaimmat levyt on Up The Downstairs, Metanoia, In Absenthia ja Stupid Dream. Siinä on albumit, jotka on meikän pään ainakin räjäyttäny totaalisesti, uskomattomia kokonaisuuksia. |
Ali 22.04.2006 10:45:44 | |
---|
Tänään saan muuten tuon Transmission IV:n vinyylipainoksen eli Moonloopin editoimattoman version. Koneelta tuo jo löytyykin, mutta pitäähän se aitonakin olla, sen verran hieno biisi on kyseessä. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
pardy 22.04.2006 20:19:49 | |
---|
Voi hitsinpimpulat, milloinkohan toi Stupid Dreamin uusintapainos tulee... PT:n sivuilla lukee että late March/early April. |
gorgonoidi 23.04.2006 19:32:13 | |
---|
Tänään saan muuten tuon Transmission IV:n vinyylipainoksen eli Moonloopin editoimattoman version. Koneelta tuo jo löytyykin, mutta pitäähän se aitonakin olla, sen verran hieno biisi on kyseessä. Samaa mieltä. Jokainen hyvä levy täytyy olla aina aitona vaikka se olisikin jo koneella, prkl. |
Tempura 23.04.2006 20:47:36 | |
---|
Saatuna, ei ollut tuo CDONin tarjous enää voimassa. No, laitoin kumminkin Absentian tulemaan. En usko että petyn. THV-Klubi #7
Romantikkoitkijät #12 |
lapio 23.04.2006 21:21:26 | |
---|
Saatuna, ei ollut tuo CDONin tarjous enää voimassa. No, laitoin kumminkin Absentian tulemaan. En usko että petyn. Et pety. Syön vaikka pienen palan maalarinteippiä jos petyt. MINÄ OLEN SYÖNYT SEN PIIRAKAN |
Ali 23.04.2006 23:55:07 | |
---|
Voi hitsinpimpulat, milloinkohan toi Stupid Dreamin uusintapainos tulee... PT:n sivuilla lukee että late March/early April. Kuten tuossa yllä mainitsin, niin ensin tulee tämä limited edition CD+DVD-A. Myöhemmin sitten normaalit CD- ja vinyylipainokset. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
pardy 24.04.2006 22:01:01 | |
---|
Kuten tuossa yllä mainitsin, niin ensin tulee tämä limited edition CD+DVD-A. Myöhemmin sitten normaalit CD- ja vinyylipainokset. Tuota ensinmainittua olisin juurikin havittelemassa. |
Ali 25.04.2006 13:45:09 | |
---|
Tuota ensinmainittua olisin juurikin havittelemassa. Eiköhän se tässä kohta. Odottavan aika on pitkä... "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
kirjoittelija 25.04.2006 14:09:30 | |
---|
Vaikkei ketään kiinnostakaan niin sanonpa silti että miksei Provinssirock buukkaa PTtä ja miksei ne vastaa mun maileihin kun oon kyselly että meinaatteko buukata PTn?? Aina ennen ne on vastannu ja nyt ei vastaa. Jotain kunmallista tässä kyllä on. Tahtoo PTn Provinssiin! Kiitos. On kivaa olla kiva. |
Ali 25.04.2006 16:06:05 | |
---|
Vaikkei ketään kiinnostakaan niin sanonpa silti että miksei Provinssirock buukkaa PTtä ja miksei ne vastaa mun maileihin kun oon kyselly että meinaatteko buukata PTn?? Aina ennen ne on vastannu ja nyt ei vastaa. Jotain kunmallista tässä kyllä on. Tahtoo PTn Provinssiin! Kiitos. Tahtoo PT:n Suomeen omalle keikalle! Mutta kyllähän se festari-keikkakin vähän tuskaa helpottaisi. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
kirjoittelija 25.04.2006 16:47:08 | |
---|
Tahtoo PT:n Suomeen omalle keikalle! Mutta kyllähän se festari-keikkakin vähän tuskaa helpottaisi. Jotenki mun mielestä PT Provinssin päälavalla (no tuskin mutta haaveilla saa) pimenevässä Törnävän illassa olis parhautta.. :) Mutta kyllä nyt kelpais mikä keikka vaan, kunhan tulisivat Suomeen. On kivaa olla kiva. |