StJerky 21.02.2012 10:55:17 | |
---|
winstoni: Nyt se vaikuttaa lähinnä vanhalta musikaalihomolta. Minusta se vaikutti ennen nuorelta musikaalihomolta, eli ihan johdonmukainen kehitys. Mutta hyvä levy ja hyvältä näyttää livemeininkikin. |
Sergei Fallinen 21.02.2012 10:58:21 | |
---|
Se mikä Van Halenin on mun mielessä aina muista vastaavista lätkärokkibändeistä erottanut on, paitsi ainutlaatunen kitaristi, just sellanen sopiva kieli poskessa -touhu. Ei toi DLR:n pelleily mua ainakaan häiritse, melkeinpä päinvastoin. |
Terry Pantheras 21.02.2012 11:11:22 | |
---|
Täytyy kyllä sanoa, että DLR:lle sopis nykyisin paremmin se syväjoki/30-luvun newspaperboy-tyyli lappuhaalareineen ja lätsineen kuin tuo kimallepöksyily. Kuitenkin kusisin hunajaa jos tuotakin pääsis livenä todistamaan, on tuo niiiiin kovaa show-meininkiä. Muutenkin soitossa mukavasti ilmaa välissä, kaukana turboahdetusta nykyrockista. MASTEROID ~~ stoner doom metal ~~ BANDCAMP
Kahta en vaihda: Soldano, Guild & Celestion G12-80 Rola |
Musta Arkipyhä 21.02.2012 12:33:55 | |
---|
Varsin viihdyttävää seurattavaahan toi live-veto oli.Tosin tuon headsetin kanssa DLR vaikutti jotenkin siltä ettei olis tiennyt mitä tehdä.Noin niinkuin visuaalisesti.Laulukunnosta olin jopa jossain määrin yllättynyt verraten aiemman kiertueen livepätkiin joita on tullut nähtyä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Nick Bone 21.02.2012 13:44:18 | |
---|
Uus levyhän futaa! Enpä ole aikasemmin pahemmin bändiä kuunnellut, eka löytyy hyllystä, mutta tää säväytti. Omalaatuiset skittasoundit, mutta biisit potkii ja kyllähän toi musikaalihomo (hehheh) vetää ihan komeesti. Hienoa, että nää vanhat jarrutkin kykenee näin hyviin suorituksiin! All work and no play makes Nick a dull boy!
www.facebook.com/roughboneband |
Jokapaikanapina 21.02.2012 15:33:35 | |
---|
Mielestäni DLR laulaa nykyään livenä huonosti. Äänen ulosanti on heikkoa ja epätarkkaa. Headsetillä heiluminen näyttää lähinnä surkuhupaisalta räpyttelyltä ja soittajat vetävät paikoitellen lepsusti. |
Sammo 21.02.2012 16:17:42 | |
---|
Jokapaikanapina: Mielestäni DLR laulaa nykyään livenä huonosti. Äänen ulosanti on heikkoa ja epätarkkaa. Headsetillä heiluminen näyttää lähinnä surkuhupaisalta räpyttelyltä ja soittajat vetävät paikoitellen lepsusti. Headsettiä lukuunottamatta tuo kuvaa mainiosti Van Halenia vuodelta '83. Parhautta se oli silti silloinkin (headsettiä lukuunottamatta). "I don't believe in a lot of things, but I do believe in duct tape." |
Dinorocker 21.02.2012 17:36:54 | |
---|
Jokapaikanapina: Mielestäni DLR laulaa nykyään livenä huonosti. Äänen ulosanti on heikkoa ja epätarkkaa. Headsetillä heiluminen näyttää lähinnä surkuhupaisalta räpyttelyltä ja soittajat vetävät paikoitellen lepsusti. Muutaman biisin, tai about puoli keikkaa tuubista kateltuna niin yllättävänkin hyvin Roth vetää mielestäni, hienoa. Ei se koskaan ole livenä oikeen mikään the singer ollutkaan... Kova rokkibändi kyseessä, edelleen. Turbo!!! |
Jokapaikanapina 21.02.2012 18:20:55 | |
---|
Mielestäni nuo kommentit tyyliin "ei se mikään jumalainen laulaja koskaan ole ollutkaan" on aika hölmöjä. Ennen ääni oli vahva ja vakuuttava, sekä karismaattinen ja studioversioista typistetyt/poikkeavat melodiat olivat kuitenkin suurimmaksi osaksi vireisiä. DLR:n entinen laulu puuttumatta mitenkään esiintymiseen tai habitukseen oli ennen mielestäni erittäin kovaa ja bändin tyyliin sopivaa. Vaikka nykyään karismaa esimerkiksi noissa haastattelupätkissä onkin vaikka viidelle bändille jakaa, niin ääni ei vain toimi yhtä hyvin enää. Tämä siis laulajan näkökulmasta, toki kiinnitän sen myötä enemmän virheisiin ja ääneenkuin jotkut muut :) |
yellow 21.02.2012 19:09:45 | |
---|
Headset ei vaan Davelle sovi.... muuten ei valittamista. Wolfie on valmis ottamaan Anthonyn saappaat ja Eddie on Eddie. Kyllä tätä kelpaa katella ja kuunnella. |
kid ego 21.02.2012 19:42:47 | |
---|
yellow: Headset ei vaan Davelle sovi.... muuten ei valittamista. Wolfie on valmis ottamaan Anthonyn saappaat ja Eddie on Eddie. Kyllä tätä kelpaa katella ja kuunnella. Meikäläisenkin mielestä madonnamikki näyttää juntilta. Tulee mieleen joku aerobic-ohjaaja. Rokkistaroille, joiden eliittiä DLR on ehdottomasti, coolimpi vaihtoehto olisi perinteinen mikkiständi. En tosin antaisi headsetin pilata omaa VH-keikkakokemustani, mikäli Pohjoismaihin asti jaksavat vaivautua. Van Halen on Van Halen, vaikka Peltorit päässä. Tämän minä allekirjoitan. |
Regalis Apertura 21.02.2012 20:18:54 | |
---|
Juu mun puolesta VH tänne ja sassiin. Headsetillä tai ilman (anything goes)... |
StJerky 21.02.2012 20:49:34 | |
---|
Regalis Headsetillä tai ilman (anything goes)... Minä olen miettinut headsetin hankkimista. Olisi helpompi tuijottaa kenkiä. |
Mika Kangas 21.02.2012 20:53:06 | |
---|
Regalis Apertura: Juu mun puolesta VH tänne ja sassiin. Headsetillä tai ilman (anything goes)... Olisi varmaan suurempi menestys kuin viime ja ainoa kerta. |
jazzmies 21.02.2012 20:54:06 | |
---|
kid ego: Meikäläisenkin mielestä madonnamikki näyttää juntilta. Tulee mieleen joku aerobic-ohjaaja. Rokkistaroille, joiden eliittiä DLR on ehdottomasti, coolimpi vaihtoehto olisi perinteinen mikkiständi. En tosin antaisi headsetin pilata omaa VH-keikkakokemustani, mikäli Pohjoismaihin asti jaksavat vaivautua. Van Halen on Van Halen, vaikka Peltorit päässä. David Lee Roth tekee mitä lystää ja tässä hän on niin ihanan erottuvaisesti out of the box. Hän ei koskaan ole ollutkaan mikään rockstara, vaan hän on aina kulkenut omia polkujaan. Ylipäätänsä koko bändi varsinkin tämän laulajan kanssa on ollut oma juttunsa, mikä on sekoitus 1970-luvun heavy rockia, Kalifornian surfia ja Hollywoodin glamouria höystettynä itseironiaa. Roth ei koskaan ole ollut kummoinen laulaja, missä hänen keskeisiä juttujansa ovat ynähdykset, kiljahtelut ja lähinnä rytmiset asiat. Hagar oli laulajana ja etenkin laulumelodioiden kirjoittajana ihan eri luokkaa. Laulamisen perinteisesti DLR:n aikana hoiteli kielisoittajien köörit. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
J.Hollström 21.02.2012 22:18:19 | |
---|
|
kid ego 22.02.2012 01:54:56 | |
---|
jazzmies: Roth ei koskaan ole ollut kummoinen laulaja, missä hänen keskeisiä juttujansa ovat ynähdykset, kiljahtelut ja lähinnä rytmiset asiat. Hagar oli laulajana ja etenkin laulumelodioiden kirjoittajana ihan eri luokkaa. Laulamisen perinteisesti DLR:n aikana hoiteli kielisoittajien köörit. Jep, itse tykkään erittäinkin kosolti Timantti-Tahvon tyylistä tulkita kappaleitaan. Tämän minä allekirjoitan. |
badcompany 22.02.2012 15:41:55 (muokattu 22.02.2012 15:45:43) | |
---|
kid ego: Jep, itse tykkään erittäinkin kosolti Timantti-Tahvon tyylistä tulkita kappaleitaan. Mitäs tykkäätte Olli hermannin tavasta tulkita timantti-tahvoa http://www.youtube.com/watch?v=5MNXqkfAmms off topic:) |
Gritsen 22.02.2012 16:29:42 | |
---|
badcompany: Mitäs tykkäätte Olli hermannin tavasta tulkita timantti-tahvoa http://www.youtube.com/watch?v=5MNXqkfAmms off topic:) Vituttava pepsodentmainos. Reckless love on pysäytyskuvassa hiilikopio van halenista mutta liikkeessä ja äänessä paljon paljon lähempänä spice girlsin tehtailtua tyttöenergiaa. |
hemoroidi 22.02.2012 16:30:39 | |
---|
badcompany: Mitäs tykkäätte Olli hermannin tavasta tulkita timantti-tahvoa http://www.youtube.com/watch?v=5MNXqkfAmms off topic:) Laulaminen ei kyllä hyvältä kuulosta. Kiljumiset saisi jättää yleisön tytöille. Show-mies se enemmän on kuin laulaja. |