inkognito 19.07.2010 20:03:24 | |
---|
FnM sitten lopetti Joensuuhun, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?? |
Exhausted 19.07.2010 20:07:41 | |
---|
Ainakin kyseessä oli kiertueen viimeinen keikka, eikä tulevia ole sovittu. Keikka oli muuten hyvä, mutta ehkä hieman yllätyksetön Kaisaniemen keikan nähneelle. |
kyseinen 19.07.2010 20:07:55 | |
---|
inkognito: FnM sitten lopetti Joensuuhun, vai olenko ymmärtänyt jotain väärin?? Lopettaminenkin on aika venyvä käsite, kertaalleenhan ehtivät jo lopettaa. Mutta joo, näin meille joka tuutista annetaan ymmärtää, että homma tältä erää oli tässä. Palataan varmaan asiaan, kun rahat on taas vähissä. Jos jatkoa ei seuraa, oli ihan hienoa, että The Real Thing oli viimeinen kuultu esitys. War, come with us home! |
kyseinen 19.07.2010 20:12:02 | |
---|
Exhausted: Keikka oli muuten hyvä, mutta ehkä hieman yllätyksetön Kaisaniemen keikan nähneelle. Seurailit keikkaa muuten noin metrin kaksi minusta oikealle. Jotenkin koin ite tuon keikan kovemmin kuin Kaisaniemen tai Ruissin, jotain ihmeellistä tossa oli mulle, en tiedä mitä. Vaikka sinänsä tosiaan hyvinkin yllätyksetön ja rutiininomainen veto, mitä nyt Patton oli ihan pelipäällä. War, come with us home! |
inkognito 19.07.2010 20:17:17 (muokattu 19.07.2010 20:17:39) | |
---|
kyseinen: Mutta joo, näin meille joka tuutista annetaan ymmärtää, että homma tältä erää oli tässä. Vähän oudoltahan tämä kuulostaa, kun on ollut jopa läppää uudesta levystäkin. Mutta niinhän se Patton taisi sanoa, että kyseessä on ainakin viimeinen keikka? |
krautio 19.07.2010 20:46:01 | |
---|
Viimeinen keikka ikinä vai kiertueen viimeinen keikka? Oliko tästä mitään puhetta? Hey Ho, Let's Go! |
Cinerama 19.07.2010 21:15:23 | |
---|
Save a tree... Eat a beaver. |
päänahka 19.07.2010 21:44:01 | |
---|
Exhausted: Keikka oli muuten hyvä, mutta ehkä hieman yllätyksetön Kaisaniemen keikan nähneelle. Näytti yleisökin kovin väsyneeltä, ainakin siinä meidän ympärillä. Tyttöystävän kanssa jorattiin vikat mehut itsestämme ja vieressä jengi vaan seisoi kädet puuskassa. Työ norjat, Zorron yöstä nouskaa. |
Exhausted 19.07.2010 22:33:25 | |
---|
päänahka: Näytti yleisökin kovin väsyneeltä, ainakin siinä meidän ympärillä. Tyttöystävän kanssa jorattiin vikat mehut itsestämme ja vieressä jengi vaan seisoi kädet puuskassa. Olen kuullut tästä kovin ristiriitaisia kommentteja. Yhden kaverin mielestä yleisö koostui tylsistä insinööreistä jotka katsoivat pahalla jos tuli kontakti vieruskaveriin. Toisen mielestä taas meininki oli paljon kovempi kuin Kaisaniemessä. Itse en osaa sanoa, mutta olin itse riehumassa eturivin tuntumassa. |
Väkevämies 20.07.2010 00:47:29 | |
---|
Exhausted: Olen kuullut tästä kovin ristiriitaisia kommentteja. Yhden kaverin mielestä yleisö koostui tylsistä insinööreistä jotka katsoivat pahalla jos tuli kontakti vieruskaveriin. Toisen mielestä taas meininki oli paljon kovempi kuin Kaisaniemessä. Itse en osaa sanoa, mutta olin itse riehumassa eturivin tuntumassa. Itsekkin olen ihan aidan vieressä ja siellä oli ainakin tiukka meno, varsinkin kun Pattonkin saapui kosketusetäisyydelle. Ja varsinkin kun hyppäsi aidalle siihen suoraan eteen seisomaan. Mahtava keikka. |
Lasitten 20.07.2010 01:09:00 | |
---|
Itse olin seilasin 4-10 rivin väliä lavalta katsoen oikealla ja ainakin omalla kohdallani oli porukka mukana ja teinityttöjen pittikin pyöri Gentle art of making enemiessin aikana. Sain myös koskettaa Pattonin olkapäätä ja hän huitaisi päälleni jonkun kädessä olleen oluen. Hieno keikka oli ja itse ainakin tykkäsin. Ilosaarirockin alueen paras keikka(Jätkäjätkät rytmiklubilla veti viikonlopun kovimman keikan). Ja hyvä vaan ettei Diging the grave tullut. Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
hyllevi 20.07.2010 08:51:31 | |
---|
Exhausted: Olen kuullut tästä kovin ristiriitaisia kommentteja. Yhden kaverin mielestä yleisö koostui tylsistä insinööreistä jotka katsoivat pahalla jos tuli kontakti vieruskaveriin. Toisen mielestä taas meininki oli paljon kovempi kuin Kaisaniemessä. Itse en osaa sanoa, mutta olin itse riehumassa eturivin tuntumassa. Itse jorasin lähes puoliunessa keikan miksauskopin lähistöllä. Kyllä siellä porukkaa oli kiimoissaankin, mutta parin vuorokauden putki ja jokainen paikka kipeänä ei vain oikein enää lähtenyt. Kaisaniemen keikka virkeänä eturivistä katsottuna pärähti paljon kovempaa, tästä jäi jotenkin väsynyt fiilis myös artistin osalta. |
qak 20.07.2010 08:58:46 (muokattu 20.07.2010 09:14:51) | |
---|
Puh, olipahan keikka. Ihan parhautta! Oliko tästä muuten jollain settilistaa kasassa? E: Tuoltahan se löytyykin: http://newfaithnomore.com/__
Ostetaan romua, myydään antiikkia. |
Käyttäjätunnus 20.07.2010 15:25:24 | |
---|
Exhausted: Ainakin kyseessä oli kiertueen viimeinen keikka, eikä tulevia ole sovittu. Keikka oli muuten hyvä, mutta ehkä hieman yllätyksetön Kaisaniemen keikan nähneelle. Vähän sama. Mut tuola oli ihan erilainen tunnelma, kun oli pimeätä ja jotenkin se "viimeisenkeikantunnelma". Tavallaan haittais, jos olis ollu viimeinen, mut tavallaan ei. Tulispahan ainakin ajoissa lopetettua... Exhausted: Olen kuullut tästä kovin ristiriitaisia kommentteja. Yhden kaverin mielestä yleisö koostui tylsistä insinööreistä jotka katsoivat pahalla jos tuli kontakti vieruskaveriin. Toisen mielestä taas meininki oli paljon kovempi kuin Kaisaniemessä. Itse en osaa sanoa, mutta olin itse riehumassa eturivin tuntumassa. No ainakin itselläni parempi paikka, kuin Kaisaniemessä ja sielä vasta laimeaa yleisöä oli. Ei laulettu, eikä riehuttu. Paitsi minä ja pari kaveria. Täälä taas oli yleisöstä katsottuna oikealla edessä ihan tarpeeksi kova meno kuntoon nähden, vaikka vähän ehkä laimeni loppua kohti. Ihan hyvä, ettei ainakaan yhtä isoja pittejä, kuin Bad Religionissa. Hieno keikka, vaikkei ihan yhtä hyvä, kuin Kaisaniemi, mutta oma tunnelmansa ja Pattonilla oli ainakin epämusikaalisesti kovempi meno :)... Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher |
Coran 20.07.2010 16:53:09 | |
---|
qak: Puh, olipahan keikka. Ihan parhautta! Oliko tästä muuten jollain settilistaa kasassa? E: Tuoltahan se löytyykin: http://newfaithnomore.com/ Oli kyllä. Tosta listasta puuttuu näköjään ainakin Surprise! You're Dead ja Jackson 5 -coveri Ben. Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
qak 20.07.2010 18:05:34 | |
---|
Coran: Oli kyllä. Tosta listasta puuttuu näköjään ainakin Surprise! You're Dead ja Jackson 5 -coveri Ben. Niin joo, oliko se tuo Ben mikä soi kun Patton repi sitä lippua yleisön seassa? Heh, YouTubessa on video siitä ja pystyn jopa erottamaan videosta itseni ja pari kaveria yleisössä. __
Ostetaan romua, myydään antiikkia. |
Väkevämies 20.07.2010 18:41:28 | |
---|
qak: Niin joo, oliko se tuo Ben mikä soi kun Patton repi sitä lippua yleisön seassa? Heh, YouTubessa on video siitä ja pystyn jopa erottamaan videosta itseni ja pari kaveria yleisössä. Sehän silloin soi. Hyvä video, kaverin kanssa ollaan hyvin esillä. |
Flash 21.07.2010 09:10:51 | |
---|
Live Music Is Better! |
fidZi 21.07.2010 12:13:14 | |
---|
Tärkeämpi kysymys kuin "Mikä soi?" tai "Miten se soi?" on "Miksi se soi?" |
Väkevämies 21.07.2010 14:31:40 | |
---|
|