Tympee Huttunen 09.07.2012 20:36:44 | |
---|
blaekie: Eipä ollut tällä svedubändilläkään parempaa juuri tarjolla. Mustasch .. vai mikä lie. "Jaloviinaa" piti mainostaa, että sai vähän jengiä mukaan, joka muuten näyttää olevan aika hellanduudelia :-). Mihin on kunnon Rockkonsertit kadonneet ? , ei se synny pelkillä käsivarsitatskoilla. EDIt: Tsori jos tuli väärään ketjuun. Mustasch on viihdyttävä bändi livenä ja osaa tosiaan ottaa yleisön haltuun. Kannattaa joskus käydä katsomassa vähän pienemmällä lavalla. Uudet biisit eivät tosin allekirjoittaneelle oikein ole uponneet. VHB:lla oli vähän pasmat sekaisin tuon Ruisrock-keikan alussa. Oli näemmä soundit ja laulu hieman hakoteilla. Toki tuon ymmärtää, kun ei soundcheckille pysty välttämättä tarpeeksi aikaa uhraamaan. Hieman tosin tuntuu, että uudemmat materiaalit nojaavat ehkä liiankin paljon noihin raitamääriin, joita ei pystytä livenä ihan täysin tuomaan esille. Loppua kohden kyllä alkoi selvästi soitto ja laulu kulkea aivan eri malliin. |
Numb 10.07.2012 09:31:29 | |
---|
Lastinen: VHB:lla oli vähän pasmat sekaisin tuon Ruisrock-keikan alussa. Oli näemmä soundit ja laulu hieman hakoteilla. Loppua kohden kyllä alkoi selvästi soitto ja laulu kulkea aivan eri malliin. Sama havainto. Mutta ei ollut vahvimpia veljesten keikkoja muutenkaan. Lutakossa näin viimeksi olisiko ollut keväällä, ja oli eri tasolla silloin. Ehkäpä se keikkatauko näki ja kuului. |
iso paha susi 10.07.2012 22:40:43 | |
---|
Sinne yleisöönkö Kie Von Hertzen sen kitaransa tosiaan heitti? Oliko ihan Fender vieläpä? |
Painajaismainen 11.07.2012 01:32:10 | |
---|
iso paha susi: Sinne yleisöönkö Kie Von Hertzen sen kitaransa tosiaan heitti? Oliko ihan Fender vieläpä? Siltähän se vähän näytti. Taisi olla sama Strato mikä näkyy Miraclen videossa. |
Sarastuskävijä 11.07.2012 08:18:04 | |
---|
Jostain syystä mä tykkäsin Always been right- videosta. Vaikken VHB:stä niin hirveästi välitäkään. |
Numb 11.07.2012 10:26:24 (muokattu 11.07.2012 10:26:59) | |
---|
iso paha susi: Sinne yleisöönkö Kie Von Hertzen sen kitaransa tosiaan heitti? Oliko ihan Fender vieläpä? Enemmän kummastuttaa valkoisen road worn -straton paiskominen lavaan. Tossa muuten Areenatallenne: http://areena.yle.fi/tv/1574608 Ed: Kitaranpaiskontaa on jossain abauttiarallaa 26 minuutin kohdalla, ja kitaran työntämistä yleisöön jonkin verran sen jälkeen. |
erty 11.07.2012 10:53:00 | |
---|
Numb: Enemmän kummastuttaa valkoisen road worn -straton paiskominen lavaan. Tossa muuten Areenatallenne: http://areena.yle.fi/tv/1574608 Ed: Kitaranpaiskontaa on jossain abauttiarallaa 26 minuutin kohdalla, ja kitaran työntämistä yleisöön jonkin verran sen jälkeen. Tais olla vehkeissä jotai häikkää, ei ois eka kerta kun Kien skebat lentelee tekniikan pettämisen takii. Paskaks menny valkone strato oli luultavimmin CS 60 relic ja musta taas seiskyt- tai kasikytluvun alun hard tail strato. Nyt kun saatiin kamahöpötykset käyntiin niin Kien spedulautakin on muuntautunut takas normaaliin "spedut laudalla"-tyyppiin viime vuosien räkki-controllerin sijaan. |
PJS 11.07.2012 12:25:07 (muokattu 11.07.2012 12:50:19) | |
---|
Tolle bändille parasta olis jos Kie rikkois loputki skebansa ja mahdollisesti ottais muutamii laulutuntei ennen ku alkaa mölisemään stemmoja.... Yleensä mua ei häiritse soittotaitoon liittyvät asiat, mut Kie Von Hertzenin kohdalla ei voi olla häiritsemättä se oman taitotason ylärajan yläpuolella temppuileminen. Ja vitun paskat skebasaunditkin. Muu bändi rocks! EDIT: otetaan sen verran takasin, et se kitarointi oli paikoin ihan hyvää. Ja meininki toki ratkaisee, mut näin kotisohvalt katottuna ei toimi. Peace! |
Musta Arkipyhä 11.07.2012 14:14:09 | |
---|
PJS: Tolle bändille parasta olis jos Kie rikkois loputki skebansa ja mahdollisesti ottais muutamii laulutuntei ennen ku alkaa mölisemään stemmoja.... Yleensä mua ei häiritse soittotaitoon liittyvät asiat, mut Kie Von Hertzenin kohdalla ei voi olla häiritsemättä se oman taitotason ylärajan yläpuolella temppuileminen. Ja vitun paskat skebasaunditkin. Samaa mieltä.Varsinkin kun kitarat tuli ainakin meitsin telkkarista todella pinnassa niin se surina alkoi käymään hermoille.Biiseistä ei myöskään tuosta johtuen saanut oikein mitään selvää.Tosin laulu kuului heikosti myös tuossa Mustaschin vedossa joten ei liene bändeissä vika? Kaakkurinniemen rummuttelua diggaan kyllä.Sopii tuohon bändiin ja matskuun hyvin.Ja sanottakoon ,että olen nähnyt VHB:ltä parempiakin keikkoja.Mutta silti olen edelleen sitä mieltä ,että bändi kaipais tyyliin sopivaa soolokitaristia. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Numb 11.07.2012 14:26:55 | |
---|
PsychedelicWarlord:...bändi kaipais tyyliin sopivaa soolokitaristia. Mä tykkään Kien levysoundista ja soitosta myös. Keikkasoundistakin olen yleensä tykännyt. Ruisrock -vedon kitarasoundi ei kuulosta mun korvaan siltä miltä Kiellä yleensä. |
Aki 12.07.2012 01:37:46 | |
---|
Ihmettelin että mitä ne täällä Kieä parjaa, ja kävin kattomassa keikan Areenasta. Jotain häikkää Kiellä oli kuuntelussa, ja tavoillensa ilmeisen uskollisena veti siitä herneen sieraimeen. Ja eipä hänellä se esiintyminen jorma ottassa ole ollenkaan sitä mitä on tottunut odottamaan. Harmi. "Jos ei kunnolla kuule mitä tekee/on tullu tehtyä, niin käy kuin valtion firmassa. Tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, ni siinä on koko turha työ vaarassa mennä ihan hukkaan."
- rintapek 10.1.2012 |
Numb 12.07.2012 08:59:53 (muokattu 12.07.2012 09:00:27) | |
---|
Aki: Jotain häikkää Kiellä oli kuuntelussa... Ilmeisesti näin, kun kiskoi monitorinapit pois korvista. Ja laulaakin yleensä vallan hyvin. |
STT 12.07.2012 12:33:48 | |
---|
Tulee ihan mieleen Provinssirock 1999 ja Don Huonojen veto. Silloinkin oli samanlaista touhua Kiellä, eli teknisiä ongelmia ja (osin siitä johtuvaa?) epävireistä stemmalaulantaa. Tällä kertaa ei kuitenkaan onneksi heittänyt Stratolla roudaria päähän kuten 13 vuotta sitten. "Music is the best!" |
Aki 12.07.2012 12:44:24 | |
---|
Kiellä on kyllä tosi kurja tsägä kun monitoriongelmia on aina ainoastaan hänellä. Karma tai jotain? "Jos ei kunnolla kuule mitä tekee/on tullu tehtyä, niin käy kuin valtion firmassa. Tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, ni siinä on koko turha työ vaarassa mennä ihan hukkaan."
- rintapek 10.1.2012 |
Numb 12.07.2012 13:09:24 | |
---|
Aki: Kiellä on kyllä tosi kurja tsägä kun monitoriongelmia on aina ainoastaan hänellä. Karma tai jotain? No tuota. Ruisrock -veto kuulostaa vähän siltä, että oli niitä ongelmia muillakin... |
Marshallga 12.07.2012 14:05:58 | |
---|
En yleensä välitä tämäntapaisesta musiikista, mutta tässä bändissä on sitä kuuluisaa "jotain". Bändin soitannasta huokuu aivan käsittämätön draivi ja yleisfiilis. Kevään mittaan pääsin todistamaan keikallakin ja muuten toimi ja kovasti. "Support music, not rumors." |
Roger 02.08.2012 17:31:23 | |
---|
"Darling, I'm not going to be star, I'm going to be a legend" - Freddie Mercury 1971 |
Numb 07.01.2013 10:36:38 | |
---|
|
Aki 07.01.2013 12:42:08 | |
---|
Numb: Uutta levyä pitäisi pukkaaman maaliskuun alkupäivinä. http://www.vonhertzenbrothers.com/ Oho, nyt jo! Mutta: "Musical influences have been taken from Josh Homme, the late Finnish pop singer Kirka, ..." (:o| "En mä oo löytäny tästä Lumiasta mitään hyvää."
- Nokia Lumia 800 -käyttäjä, 12/2012. |
Numb 07.01.2013 12:57:45 | |
---|
Aki: Kirka, ..." (:o| Kiinnostavaa kuulla miten Surun pyyhit silmistäni... heijastelee VHB:n uudella :P Kirkahan olis toki ollu Suomen kovin rocklaulaja. Ja maailmankin tasolla ihan kova. Mut kun rockia laulamalla ei vissiin saanu leipää pöytään tarpeeks kuitenkaan :) |