riffi-rotta 16.12.2006 23:50:26 | |
---|
Noelin negaatiot Be Here Now -levyä kohtaan ovat kyllä käsittämättömät. Mikä siinä on muka niin hirveää?... Ainakin se, että kitarat kuulostaa enemmän Wayne's Worldilta kuin Oasikselta. Näin se jossain dokumentissa kerto... |
Jag 17.12.2006 13:23:33 | |
---|
Onnea. Sitten kun on saanut vähän tuntemusta bändiin niin nettiin vain, osoitteeksi http://www.masterplanforum.com http://mad4itdownloads.forumer.com Rekisteröidy & mene Downloads-alueelle. Aivan älyttömän paljon hienoa Oasis-bootlegejä, B-puolia ja fanimiksauksia. Oikeasti tutustumisen arvoisia paikkoja. Joulun jälkeen lähtee hmv.co.uk:sta tilaukseen nippu Oasiksen 90-luvun singlejä (mm. Whatever!) ja muuta kivaa. 8) kiitän näistä....pitää eksyä tuonne tässä joskus seikkailemaan :) "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
BigPapa 17.12.2006 13:28:11 | |
---|
Taitaa BigPapa olla sen luokan Slade-fani, ettei tuollaisia cover-esityksiä kerta kaikkiaan voi hyväksyä. Oasishan veti jollekin kokoelma-albumille erään toisenkin Slade-kipaleen, nimittäin Merry Xmas Everybodyn. Se ei muistaakseni ole muutenkaan kovin mielenkiintoinen sävellys, joten vähän vaisuksi esitykseksi mielestäni jäi. Sellainen ihankiva. Cum On Feel The Noize on taas sen sijaan erinomaista rokkia ja Oasiksen versio varsin mainio. Merry Xmas Everybody nimen omaan on mielenkiintoinen ja arvostettu Poprock sävellys. Enkä sinänsä ole Slade-fani, pidän vain hyvästä musiikista ja kunnon rock-remellyksestä myös. Mitä tuohon Cum On Feel The Noizen - coveriin tuleen niin onhan siinä esim aivan uskomattoman löysää laulantaa ja soittoa verrattuna alkuperäiseen. Ei vaan toimi, ainakaan mulle, olkaa te Oasisdiggarit sitten ihan mitä mieltä tahansa. Kitaroita pitää soittaa. Ne tykkää siitä. |
p130 18.12.2006 12:10:16 | |
---|
There and then DVD:ltähän selviää että Noel oli kuullut Whiten soittavan studion viereisessä huoneessa ja oli halunnut hepun välittömästi bändiinsä. Eli taisi saada McCarroll tässä vaiheessa potkut..? Ei varmaankaan ratkaisevana, mutta asiaan on varmaankin vaikuttanut myös se, että kaima (parhaiten varmaankin tunnettu Yesin rumpalina, http://www.alanwhite.net ) soitti Plastic Ono Bandissa... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Stain 18.12.2006 12:16:31 | |
---|
Ei varmaankaan ratkaisevana, mutta asiaan on varmaankin vaikuttanut myös se, että kaima (parhaiten varmaankin tunnettu Yesin rumpalina, http://www.alanwhite.net ) soitti Plastic Ono Bandissa... Aika kaukaa haettu.. It's a bittersweet symphony, this life |
p130 18.12.2006 12:53:05 | |
---|
Aika kaukaa haettu.. No, riippuu siitä onko suuri John Lennon -fani vai ei... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Robospock 18.12.2006 13:11:39 | |
---|
Be Here Now kuullostaa parhaillaan näin parin vuoden tauon jälkeen aika helvetin hyvältä vaikka Definitely Maybe ja (What's The Story)Morning Glory? olivatkin suurimmat suosikkini...olenkin varmaan sit tyhmä!:) |
Stain 18.12.2006 16:13:04 | |
---|
Tuli tässä mieleen, että kyllä Noelin laulamista biiseistä Sad Song on ehdottomasti paras. Tietysti Don't Look Back In Angerin jälkeen. Levyversiota en ole kuullutkaan, kai Noel laulaa siinäkin? Eikös se ole DM:n vinyyliversiolla? It's a bittersweet symphony, this life |
Rattata 18.12.2006 17:21:16 | |
---|
Tuli tässä mieleen, että kyllä Noelin laulamista biiseistä Sad Song on ehdottomasti paras. Hieno biisi, mun suosikkini on ehkä The Masterplan. Hieno videokin siitä. D'oh! |
Pepsodent 18.12.2006 21:27:52 | |
---|
Be Here Now kuullostaa parhaillaan näin parin vuoden tauon jälkeen aika helvetin hyvältä vaikka Definitely Maybe ja (What's The Story)Morning Glory? olivatkin suurimmat suosikkini... Oasishan on jossain haastattelussaan kertonut että heidän omasta mielestä Be Here Now olisi heidän huonoin levy. Ite en ole kyllä samaa mieltä. Oasis on mulle ollu aina semmosta musiikkia, että mitä enemmän kuuntelee sen paremmaksi tulee. Siks en ole vieläkää oikeen tykästynyt Oasiksen Don´t Belive The Truth levyyn. Kohta on muute joulu ja pukki tuoki mulle Best of Oasis kokoelma CD:n siinä oli joku DVD:ki. Hyvää joulua vaa kaikille!! "Se mikä on vaarallista, ei ole turvallista." |
harrygeorge 19.12.2006 07:00:20 (muokattu 19.12.2006 17:03:58) | |
---|
Sad Song löytyy myöskin tuolta japsien Don't Go Away -sinkulta. E: Ja olihan se tuolla japanilaisella Definitely Maybellakin. Kivi ja sämpylä. |
Rattata 19.12.2006 07:48:47 | |
---|
Oasishan on jossain haastattelussaan kertonut että heidän omasta mielestä Be Here Now olisi heidän huonoin levy. Noel on tuota mieltä, Liamhan taas pitää Be Here Nowsta. D'oh! |
Pepsodent 19.12.2006 08:36:41 | |
---|
Noel on tuota mieltä, Liamhan taas pitää Be Here Nowsta. Ok. Nyt oon taas yhen tiedon viisaampi. :) "Se mikä on vaarallista, ei ole turvallista." |
Robospock 19.12.2006 11:41:16 | |
---|
Oasis on mulle ollu aina semmosta musiikkia, että mitä enemmän kuuntelee sen paremmaksi tulee. Siks en ole vieläkää oikeen tykästynyt Oasiksen Don´t Belive The Truth levyyn. Oasis on taas ollut mulle bändi, jonka biiseissä ainakin oli ihan omanlainen ja mahtava fiilis, minkä takia niitä biisejä ei tarttenut kuunnella sen enempää. Ne vaan kolahti, mut ei kulunut kumminkaan samalla tavalla kuin monet muut. Standing on the Shoulders of Giantsin jälkeen en ole samoja kicksejä Oasiksesta saanut, paitsi muutamista biiseistä ja vanhoista levyistä. Edelleen. The Masterplanin ostin joskus jo vuoden sen ilmestymisen jälkeen ale-korista heräteostoksena automatkaa varten, kun en sinkkujakaan omista, ja se on ihan mahtava. Don't Believe the Truth on hyvä levy, mutta ei se ole sitä Oasista mistä minäkään niin älyttömästi diggaisin. Ja rehellisesti sanoen en ole edes yrittänyt "pakkokuunnella" sitä. Kun ei lähde niin ei lähde. Silti seuraavakin levy tulee varmasti ostettua. |
miihkali 20.12.2006 18:50:24 (muokattu 20.12.2006 19:15:01) | |
---|
90-luvun puolenvälin kovimmin kolahtaneita bändejä omassa elossa. Nykyään kyllä aika kulahtaneen oloista meininkiä. Germaaniasta ostetusta nuottivihosta on kyllä mukava rämpytellä sitä klassikko-osastoa. Live forever, Slide away ja Cast no shadow nyt pinnalla. Ehkä ikä on tehnyt tehtävänsä, mutta nykyään nuo Noelin akustiset versioinnit toimii parhaiten. Siis tyyliin Talk tonight. Myös ne lainabiisit miellyttää korvaa sopivissa tilanteissa esim. Bowien Heroes, Beatleisin I am the walrus ja Sladen Cum on feel the noize. Pisteet kyllä laski silloin aikanaan, kun kehtasivat tehdä vuoden 2000 kiertueen loppuun ilman Noelia, kun Suomessakin poikkesivat, ihan sama juttu ku Van Halen lähtis kiertueelle ilman Eddie Van Halenia. Toimittaja: "Onko kitara sinulle fallossymboli?"
Orma: "Ei. Fallos on minulle kitaran symboli." |
Stain 20.12.2006 19:05:43 (muokattu 20.12.2006 19:06:24) | |
---|
Pisteet kyllä laski silloin aikanaan, kun kehtasivat tehdä kiertueen ilman Noelia, kun Suomessakin poikkesivat, ihan sama juttu ku Van Halen lähtis kiertueelle ilman Eddie Van Halenia. Joo, no hommahan taisi mennä niin että Noel toki oli mukana, mutta yllätys, veljeksille tuli kinaa kesken kiertueen ja Noel häippäsi ja jätti pikkuveljen ja muun bändin jatkamaan kiertuetta keskenään. Parempi noin kuin perua tyyliin puolet maailmankiertueesta. Tai en mä muista missä vaiheessa Noel lähti. It's a bittersweet symphony, this life |
riimu 24.12.2006 09:18:36 | |
---|
Meinasin lentää perseelleni kun Supersonic soi eilen jossain rallimainoksessa kolmosella. The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered
me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is
forever fled. |
carlos 24.12.2006 09:56:05 | |
---|
Meinasin lentää perseelleni kun Supersonic soi eilen jossain rallimainoksessa kolmosella. Joo, olin itsekin hieman tukossa.. Miksi juuri supersonic rallimainokseen? Exoskeletal junction at the railroad delayed |
MV 24.12.2006 10:32:42 | |
---|
Joo, olin itsekin hieman tukossa.. Miksi juuri supersonic rallimainokseen? Eikös se tarkoita valon tai äänen nopeutta tai jotain:) Kuulostaa muuten hyvät biisit aina tuhat kertaa paremmalta kun ne tulevat radiossa tai tv:ssä mistä ei yleensä tule kuin paskaa. |
Stain 24.12.2006 12:16:39 | |
---|
Joo, olin itsekin hieman tukossa.. Miksi juuri supersonic rallimainokseen? Heh, niin no eikös Verven Bittersweet Symphony soinut jossain automainoksessa myös. Ei voi käsittää.. It's a bittersweet symphony, this life |