Boyakasha 18.02.2011 12:14:34 | |
---|
PsychedelicWarlord: Olen hieman miettinyt ,että olisiko tuo Moottoritie on kuuma aikoinaan ennakoinut sellaisten bändien kuin Yö ja Dingo esiinmarssia? Näen noissa aika paljon samaakin jos esim. katselee bändien kuvia kansissa jne.Myös musiikissa on jotain samanlaista vibaa. No Hakulinen on ainakin tänään menossa ziigaamaan Pöllöä Mansen keikalle. Sanokaa terkkuja jos näette. Miestä korpeaa edelleen se kerta, oli tullut oikein Stadiin ziigaamaan 1980-kokoonpanon paluuta Tavalle. Ari Taskinen oli vain ollut niin pierussa, ettei äijän soitosta tullut hevon vittua. Lopulta Taskinen roudattiin vittuun lavalta. Se ei ukkoa liiemmin näyttänyt haittaavan, hymyili vain. Mä en ole koskaan nähnyt Anttia talutettavan lavalta veke, onko joku muu? |
Musta Arkipyhä 18.02.2011 12:18:32 (muokattu 18.02.2011 12:20:40) | |
---|
Cimble: No aivan varmasti. Kyllähän Andy ja kumppanit ovat varmasti olleet todellisia suomirokin sytyttäjiä ja suunnan näyttäjiä ja jopa ennen täysi-ikäisyyttään. Ja Andykin on varmasti vaikuttanut 80-luvun alussa jopa itseään vanhempiin rokkareihin ja heidän ilmaisuunsa. Ai sori.Olis pitäny olla Popeda ja Kaasua..-levy. Skynyrdkin kopsasi Popedan Soittomatkalla-biisin.Häijyä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Cimble 18.02.2011 12:21:02 | |
---|
PsychedelicWarlord: Ai sori.Olis pitäny olla Popeda ja Kaasua..-levy. Olen pahoillani kun en muistanut Suurta Ja Mahtavaa. Siis nyt en tajua mitä sekoilet, käsititkö kirjoitukseni jotenkin päinvastoin? Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Musta Arkipyhä 18.02.2011 12:32:11 | |
---|
Bonham: Korostaminen ja häpeäminen aika kaukana toisistaan, ehkä siinä on jokin normaali välimuoto? Minusta isänmaallisuus on sen verran vaarallinen arvo ,että sen vähättely on aina paikallaan. Montako uhria ne on musiikin parissa aiheuttanut? Minusta ne ei edes musiikkiin kuulu.Musiikin yksi hyvä puoli on monesti juuri se ,ettei ole väliä mistä maasta tulee tai minkä värinen sattuu olemaan. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Musta Arkipyhä 18.02.2011 12:33:58 | |
---|
Cimble: Siis nyt en tajua mitä sekoilet, käsititkö kirjoitukseni jotenkin päinvastoin? Miten tuon nyt voisi käsittää? Mutta kyse minun kommentissani oli Moottoritie on kuuma-levystä - ei Andyn saavutuksista tai Hanoista. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Cimble 18.02.2011 12:39:23 | |
---|
Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Cimble 18.02.2011 12:48:06 (muokattu 18.02.2011 12:55:53) | |
---|
PsychedelicWarlord: Miten tuon nyt voisi käsittää? No näin: Kyllähän Andy ja kumppanit ovat varmasti olleet todellisia suomirokin sytyttäjiä ja suunnan näyttäjiä ja jopa ennen täysi-ikäisyyttään. Ja Andykin on varmasti vaikuttanut 80-luvun alussa jopa itseään vanhempiin rokkareihin ja heidän ilmaisuunsa. Ihan tuota tarkoitin. :) Mutta kyse minun kommentissani oli Moottoritie on kuuma-levystä - ei Andyn saavutuksista tai Hanoista. Andy tähän liittyy väkisinkin, mutta Hanoista en puhunut. Sitä paitsi joku Popedan Kaasua on mielestäni hieman yliarvostettu ja aikansa keskinkertainen suomirock-levy. Sellainen ei ole Moottoritie. En tosin tiedä tarkoititko Motarin vaikutuksella vaikutusta markkinoiden avaamiseen Dingolle ja Yölle, vai Motarin vaikutusta itse Dingon ja Yön innostukseen ja motivaatioon? Itse veikkaan molempia. Suklaapallo ei ole välttämättä geishakuula. |
Musta Arkipyhä 18.02.2011 13:00:54 | |
---|
Cimble: Andy tähän liittyy väkisinkin, mutta Hanoista en puhunut. Liittyy sen verran ,että soittaa kitaraa tuolla levyllä.Mutta Andyn musa tai sen vaikutus ei sinänsä. En tosin tiedä tarkoititko Motarin vaikutuksella vaikutusta markkinoiden avaamiseen Dingolle ja Yölle, vai Motarin vaikutusta itse Dingon ja Yön innostukseen ja motivaatioon? Itse veikkaan molempia. Lähinnä tuota vaikutusta ajoin takaa.Musassa on jotain samaa vibaa ja ulkoasukaan ei levynkansien osalta niin kauheasti heitä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Boyakasha 18.02.2011 13:03:53 | |
---|
|
Bonham 18.02.2011 13:17:28 | |
---|
Boyakasha: Voihan tästä jokainen päätellä, kuinka paskaa soitto oli Pöllö Oy:n sunnuntain keikalla: http://www.youtube.com/watch?v=3ZvclPKCjSY Kai se hyvin vetää... ku vielä tietäis mitä biisiä. Oli toi perkule kova juttu mulle 30 vuotta sitten, ei oo näköjään enää. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
varakeef 18.02.2011 13:31:44 | |
---|
Bonham: Kai se hyvin vetää... ku vielä tietäis mitä biisiä... Voitko avata hieman? Siit et tunnista biisiä? Antti ei soita oikea biisiä? "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Bonham 18.02.2011 13:41:22 | |
---|
varakeef: Voitko avata hieman? Siit et tunnista biisiä? Antti ei soita oikea biisiä? No niin semmosena ku mä sen muistin... jotain ihme tiluja siellä sun täällä Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
varakeef 18.02.2011 13:57:43 | |
---|
Bonham: No niin semmosena ku mä sen muistin... jotain ihme tiluja siellä sun täällä Niin, se olisi pitänyt museoida ja kappale soittaa opetetun apinan lailla yksyhteen. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
kanisteri 18.02.2011 14:53:56 | |
---|
Bonham: Kai se hyvin vetää... ku vielä tietäis mitä biisiä. Oli toi perkule kova juttu mulle 30 vuotta sitten, ei oo näköjään enää. Heh, veikkaan että tuon linkin laittaja veti vähän toisensuuntaiset johtopäätökset ("jokainen voi päätellä kuinka paskaa" on monimerkityksellinen ilmaisu). Ei toi bändisoitto missään timattisessa iskussa ole ja klipissä biisin aloitus oli aika kaikilta vähän epäselkeä, mutta Andyhan tavoitti tuossa pätkässä biisin fiiliksen oikein mallikkaasti. Odotin toisen kommenttisi perusteella paljon ufompia tilutuksia. |
kotoilija 18.02.2011 15:14:34 | |
---|
|
Karipiirto 18.02.2011 16:44:51 (muokattu 18.02.2011 16:52:10) | |
---|
J.Hollström: Ei niin. Ihan muuten vaan ulosotossa 60 donaa. http://www.youtube.com/watch?v=KE8q_bATXUg Kuinkas tossa nyt noin kävi? :D Edit. Jäi vähän hämmentämään että mistä toi omituinen puhetyyli oikein juontaa juurensa kun näyttää Antti puhuneen noin jo 17 vuotiaana jantterina. Luulin että se johtuis mömmöistä ja oleskelusta ulkomailla mutta tuskin se vielä teininä oli niin pahoin kerenny kohkata. Onko se alunperin jostain ruotsinkielisestä perheestä vai mikä ton ihme muminaslangin tarina on? :S Linkkiä vielä mukaan. :) http://www.youtube.com/watch?v=vT4TGPSuskQ "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
varakeef 18.02.2011 17:03:08 | |
---|
Karipiirto: Edit. Jäi vähän hämmentämään että mistä toi omituinen puhetyyli oikein juontaa juurensa Se muutti aika pienenä Ruotsiin ja asioi luonnollisesti ruotsiksi siellä. Teininä sitten muutti takaisin Suomeen. "Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle"
- Laura Latvala |
Atomic Cafe 18.02.2011 17:06:28 (muokattu 18.02.2011 17:28:30) | |
---|
Karipiirto: Onko se alunperin jostain ruotsinkielisestä perheestä vai mikä ton ihme muminaslangin tarina on? Antti on asunut Ruotsissa ja käynyt ruotsinkielistä koulua Helsingissä. Hulkko on kertonut että paluumuutto Suomeen oli kulttuurishokki, eikä hän enää kunnolla osannut suomen kieltä. Ongelma oli sekin, että koulussa hän puhui riikinruotsia, kun taas muut puhuivat suomenruotsia. http://www.google.fi/url?sa=t&s … jkQ&sig2=6-cVShYnkASwws90WuP--w Tästä kaikesta voidaan vetää se johtopäätös että on Antti missä tahansa niin aina se puhuu muiden mielestä jotenkin hassusti, mutta eihän miestä saa sen takia kiusata. Kukin puhukoon omalla tyylillään vaikka ei Antti ihan samalla tavalla puhu kameroiden edessä kun niiden takana. |
rockjihad 18.02.2011 17:19:42 | |
---|
Heh, tää keskusteluhan lähti nimim.Funk-neekerin nopeasta keikkaraportista ja nyt ollaan tultu jo siihen pisteeseen, että täällä keskustellaan jo Andyn ulosotto veloista. Tuskinpa osas yllämainittu keikkaraportoijakaan ihan tämmöstä reaktiota odottaa. Ei mulla muuta, jatkakaa. |
Jokapaikanapina 18.02.2011 17:22:40 | |
---|
Karipiirto: http://www.youtube.com/watch?v=KE8q_bATXUg Kuinkas tossa nyt noin kävi? :D Edit. Jäi vähän hämmentämään että mistä toi omituinen puhetyyli oikein juontaa juurensa kun näyttää Antti puhuneen noin jo 17 vuotiaana jantterina. Luulin että se johtuis mömmöistä ja oleskelusta ulkomailla mutta tuskin se vielä teininä oli niin pahoin kerenny kohkata. Onko se alunperin jostain ruotsinkielisestä perheestä vai mikä ton ihme muminaslangin tarina on? :S Linkkiä vielä mukaan. :) http://www.youtube.com/watch?v=vT4TGPSuskQ Eikös Youtubesta jonnekkin tänne mnettiinkin joskus linkitelty videota, jossa Antti ihan selvää suomea puhu ilman mitään Andymäisyyksiä |