Aihe: Oasis
1 2 3 4 532 33 34 35 3695 96 97 98 99
MV
11.12.2006 15:38:05
Katos vaan, tämmöstä tänään Maikkarilla.

Ohoh, täytyypä katsoa. Tunnin verran näyttäisi ainakin kestävän. Onneksi ei mikään 20-minuuttinen pilipali.
harrygeorge
11.12.2006 18:30:35
Ohoh, täytyypä katsoa. Tunnin verran näyttäisi ainakin kestävän. Onneksi ei mikään 20-minuuttinen pilipali.

Mahtaisikohan tuo olla se uusi dokkari, jota ovat näyttäneet brittien telsussa? Jos on, niin on kyllä katsomisen arvoinen.
Kivi ja sämpylä.
Walrus
12.12.2006 01:02:41
Oli ihan hyvä dokkari. Kiippareita näytti muuten soittelevan Kula Shakerin entinen urkuri.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
zeplin song
12.12.2006 09:25:34
aaaaargh. suututtaa kyllä maan pirusti kun ei ollut nauhoitus onnistunut,vaikka olin laittanut kaikki ajat ja muut asetukset oikein.tekisi mieli heittää tuo telkkari tuonne mäkeen.pikkuinen pätkä vaan tuli siitä dokkarista.

tietääkö kukaan onkohan eilistä dokkaria missään netissä näkyvillä?
I want every fucking girl in the world to pick up a guitar and start screaming.
harrygeorge
12.12.2006 09:36:53
aaaaargh. suututtaa kyllä maan pirusti kun ei ollut nauhoitus onnistunut,vaikka olin laittanut kaikki ajat ja muut asetukset oikein.tekisi mieli heittää tuo telkkari tuonne mäkeen.pikkuinen pätkä vaan tuli siitä dokkarista.

tietääkö kukaan onkohan eilistä dokkaria missään netissä näkyvillä?

Youtubesta tuo pitäisi löytyä muutamassa pätkässä ja torrenttinakin olen nähnyt.
Kivi ja sämpylä.
Rattata
12.12.2006 10:14:06
Hyvä dokkari. On ne hauskoja veikkoja ja on se vaan pirun hieno bändi.
D'oh!
Walrus
12.12.2006 11:35:51
Montakohan kertaa ohjelmassa mainittiin sanat wanker, bastard ja fuck?
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
dazed
12.12.2006 15:33:11
Montakohan kertaa ohjelmassa mainittiin sanat wanker, bastard ja fuck?

Aika vaisua oli ja Liamkin antoi kiltisti haastatteluja ja poseeras känniääliöiden kanssa.
Missä oli telkkariläpilasin asenne?
I`m not a great player, but I can make it howl.
Mesikehrääjä
12.12.2006 16:10:00
Loistava dokkari. Hulvatonta läppää Gallaghereiltä.
Stain
12.12.2006 17:01:53
Joo, sehän oli Lord Don't Slow Me Down. Kyllä maikkari osaa. "Konserttitaltiointi".. kiertuedokumentti tuo enemmänkin on.

Ihan hyvä pätkä. Elokuvateattereissa esitettävä pätkähän on vissiin parikymmentä minsaa pidempi?
It's a bittersweet symphony, this life
elais
12.12.2006 17:15:07
Perhana, unohin nauhoittaa vaikka muistinkin sen illalla yhdeksältä.
Tuleehan tuo uusintana??
carlos
12.12.2006 18:20:40
Tarkoitukseni oli tuo katsoa, mutta tietenkin nukahdin jo ennen puolta yötä.. Toivottavasti tulee uusintana!

Viimeaikoina on Be here now pyörinyt paljon soittimessani. Vaikka bändin jäsenet siitä eivät itse perustaisikaan, niin minun listallani se kamppailee parhaan Oasis-levyn tittelistä. Avausbiisihän on Oasiksen paras kautta aikojen! :)
Exoskeletal junction at the railroad delayed
Rattata
12.12.2006 19:02:30
Tuleehan tuo uusintana??

Toivottavasti tulee uusintana!

Ei ainakaan lähiaikoina, telkku.comin hakuun jos on luottaminen.
D'oh!
Stain
12.12.2006 23:48:34 (muokattu 12.12.2006 23:49:28)

Viimeaikoina on Be here now pyörinyt paljon soittimessani. Vaikka bändin jäsenet siitä eivät itse perustaisikaan, niin minun listallani se kamppailee parhaan Oasis-levyn tittelistä. Avausbiisihän on Oasiksen paras kautta aikojen! :)

Joo, kova levy. Heti kakkosena My Big Mouth ja sitten Magic Pie ja sitten Stand By Me ja..

mutta itse nimikkobiiisi Be Here Now on tylsä. Tarkemmin kun alkaa miettimään, varmaan paskin biisi mitä Oasiksen albumeilta löytyy.
carnation
13.12.2006 11:15:39
mutta itse nimikkobiiisi Be Here Now on tylsä. Tarkemmin kun alkaa miettimään, varmaan paskin biisi mitä Oasiksen albumeilta löytyy.

Sieltä heikoimmasta päästä kyllä... mun mielestä vielä paskempi on Heathen Chemistryn viimeinen biisi Better Man. Aika kuivaa happorokkia. Tulee mieleen Second Coming -ajan Stone Roses, jamitellaan vaan mutta hyvä biisi jäi tekemättä.

Noelin negaatiot Be Here Now -levyä kohtaan ovat kyllä käsittämättömät. Mikä siinä on muka niin hirveää? Tuolla uudella kokoelmallakaan ei ole yhtään biisiä kyseiseltä levyltä. Olisin olettanut että singlebiisit D'You Know What I Mean, Stand By Me ja All Around The World olisivat edustaneet tuota levyä Oasiksen kokoelmalla. Mutta koska yhtään biisiä ei ole tarttunut mukaan, niin se on entistä parempi syy ostaa Be Here Now, koska se on loistolevy. Tuota löytyy muutenkin jokaisesta alelaarista (koska ihmiset eivät tajua sen arvoa), joten halvalla lähtee.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Mesikehrääjä
13.12.2006 13:49:39
Joo, kova levy. Heti kakkosena My Big Mouth ja sitten Magic Pie ja sitten Stand By Me ja..

Mielestäni taas Magic Pie on aika kirkkaasti se Oasiksen paskin biisi.
Stain
13.12.2006 16:35:51
Mielestäni taas Magic Pie on aika kirkkaasti se Oasiksen paskin biisi.

Ahaa, mielenkiintoinen kommentti, minusta se on hieno biisi. Noelhan jätti Stay Youngin pois levyltä ja Magic Pie tuli tilalle. Stay Young on kyllä myös hyvä biisi, mutta kului kohdallani loppuun huomattavasti nopeammin kuin Magic Pie.
MV
13.12.2006 16:58:13
Mulle kyllä maistuu tuo Be here now-biisi ihan hyvin. Ne kohdat vain tökkii missä tulee sitä viheltelyä. Tässä ei tule ja rokkaa kybällä:

http://www.youtube.com/watch?v=aiftsOXvXRU
riimu
13.12.2006 20:46:33
Be Here Now on tosiaan mainio levy myös. Stand by me:ssä vaan häiritsee se, että biisi tuntuu vain jatkuvan ja jatkuvan, eli ylipitkä mielestäni. My big mouth on rokkaa täysillä, hieno kitaravalli siinä.
The leaven which animated my existence is gone: the charm which cheered me in the gloom of night, and aroused me from my morning slumbers, is forever fled.
Juugeli
13.12.2006 21:14:12
Musta taas tuo My Big Mouth on helposti levyn huonoin biisi ellei All Around the World (Reprise):ä lasketa. Nimikkobiisi on myös viheltelyineen mainio, tulee aina mieleen, että se voisi helposti olla ylijäämäraita Definitely Maybelta, mutta eipä se taida olla.
I stayed up all night playing poker with tarot cards. I got a full house and four people died. Steven Wright
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)