Aihe: Porcupine Tree
1 2 3 4 532 33 34 35 36106 107 108 109 110
Ali
20.04.2007 17:12:20

Jännä juttu mutta jokin siinä on kun itselleni nämä lyyrikat toimivat pirun hyvin. Ehkä tuon viimeisen biisin lyyrikat jäävät hieman vaisuiksi ja kliseisiksi..

Itse en ole vielä perehtynyt syvällisemmin. Nautitaan musiikista ensin! :)

"Hieno" markkinointikikka Australiassa: http://aycu12.webshots.com/image/15451/2000413771932728065_rs.jpg
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
gorgonoidi
20.04.2007 17:15:38

"Hieno" markkinointikikka Australiassa: http://aycu12.webshots.com/image/15451/2000413771932728065_rs.jpg

No voi hitto :D
Lebowski
20.04.2007 20:41:55
No voi hitto :D

Hehehe, Opethin logo isommalla ku ite bändin. ee prkl. noh, pääasia, että myypi :)
Ja eipä tuo Mikael kovin hakoteilläkään ole.
"It's Only after we've lost everything that we're free to do anything"
gorgonoidi
20.04.2007 20:43:32

Hehehe, Opethin logo isommalla ku ite bändin. ee prkl. noh, pääasia, että myypi :)
Ja eipä tuo Mikael kovin hakoteilläkään ole.

Jossain haastattelussa lienee sanonut tuon vuosi sitten tai jotain, mutta eipä siinä, hyvä mainos kieltämättä! :)
HeavyMachinery
20.04.2007 22:04:08

Jännä juttu mutta jokin siinä on kun itselleni nämä lyyrikat toimivat pirun hyvin. Ehkä tuon viimeisen biisin lyyrikat jäävät hieman vaisuiksi ja kliseisiksi..

Tykkään kanssa kanssa noista lyriikoista.

Levy on hieman parantunut kun sitä on kuunnellut mutta, ei silti...
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Kaake
20.04.2007 22:27:19
CDON myy 0,99 noita tsipaleita eli levyn hinnaksi tulee 5,94 ekiä jos haluaa noin sähköisessä muodossa levyyn tutustua. Tosin itse haluan kannet ja muut tilpehöörit.
No väärinhän se meni
Hey Punk, where you goin' with that flower in your hand? Well, I'm goin' up to Frisco to join a psychedelic band.
pardy
20.04.2007 22:36:46

CDON myy 0,99 noita tsipaleita eli levyn hinnaksi tulee 5,94 ekiä jos haluaa noin sähköisessä muodossa levyyn tutustua. Tosin itse haluan kannet ja muut tilpehöörit.

Tuota just nauroin eilen. 17 minuutin biisi maksaa saman verran kuin joku 3 minuutin biisi.
EML
20.04.2007 23:57:32
Noniin, Fear fo a blanc planet on kuunneltu muutamaan kertaan ja nyt vielä kävin tekstejä läpi laulellen/ seuraillen.

Mielenkiintoinen levy .. paranee/syvenee kerta kerran jälkeen ja nyt kun pääsi vähän teksteihin kiinni, niin huomaa, että teemalevyhän sieltä jälleen ulos putkahti. Teema vois kai olla jotain nykynuorisoa, jotka ovat vaarassa syrjäytyä ... Wilsonin tekstit ei välttämättä ole kovin syvälle luotaavia, niinkuin joku tuossa jo edellä mainitsikin, enemmänkin tuokiokuvia ja sinällään aika nerokkaitakin.

Tykkään siitä, että biiseissä hivuttaudutaan tunnelmasta toiseen ja kuitenkin biisi on kokonaisuus. Ehkä kuitenkin yllätyin vähän siitä, että niitä rankempia kohtia on kuitenkin melko vähän. Se ei ole huono asia, jotenkin vain In Absentian ja Deadwingin jälkeen odotti että rankempi meno jatkuisi/lisääntyisi tms.

Joka pitää Opethista mutta Damnation ei sytytä, voi sanoa, että ehkä ei tämäkään - ja päinvastoin.
Lebowski
21.04.2007 19:10:08 (muokattu 21.04.2007 19:19:40)
Juu, ei noita lyriikoitakaan auta moittimaan mennä. Hyvinhän ne astuu valittuun teemaan. Aina tarvitse välttämättä niin syvällistä filosofista pohdintaa olla...

Lyriikoista voisi nostaa esiin kohdan biisistä Way Out of Here -

"I'll try to forget you
And I know that I will
In a thousand years
Or maybe a week
I'll burn all your pictures
Cut out your face"

Levyn hienoimpia kohtia, noin sanoituksellisestikin, jossa kaikki vain yksinkertaisesti toimii
On tämä kyllä niin mahtava levy. Ei voi liikaa hehkuttaa.

Jos jotain kokonaisuudesta pitäisi helmenä esille nostaa, niin tällä hetkellä koviten kolisee juuri Way Out of Here sekä Anesthetize, mutta toisaalta näilläkään ei olisi sellaista voimaa, jos ne ei olisi osana kokonaisuutta.

Vielä kerran - Ah.

Kuunnelkaa ja kuunnelkaa, kyllä se siitä avvautuupi. heh.
"It's Only after we've lost everything that we're free to do anything"
Kulkunen
21.04.2007 21:02:39
Mistäköhän löytyisi bändin paitoja inhimilliseen hintaan ja ilman luottokorttia?
The downward spiral never ends.
Spawn
21.04.2007 21:13:31
Mistäköhän löytyisi bändin paitoja inhimilliseen hintaan ja ilman luottokorttia?

Keikoilta.
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta
pardy
21.04.2007 21:34:21 (muokattu 21.04.2007 21:34:36)

Eikö ketään muuta vituta se levyn lopussa tuleva rumpufilli?
gorgonoidi
21.04.2007 21:48:36

Eikö ketään muuta vituta se levyn lopussa tuleva rumpufilli?

Se on mahtava.
Kulkunen
21.04.2007 21:54:54
Keikoilta.

Hiero nyt vähän enemmän mun naamaan sitä, että en oo Ilosaareen pääsemässä.
The downward spiral never ends.
Borlag
21.04.2007 22:34:48

Hiero nyt vähän enemmän mun naamaan sitä, että en oo Ilosaareen pääsemässä.

Jollet vielä tiennyt niin sellainen mahdollisuus on myös, että hankit Visa Electronin, rekisteröit paypal.comissa ja maksat electronilla kaupoissa joihin käy paypal. Suurin osa noista luottokortin vaativista kaupoista toimii tuon paypalin kautta.
Heartwood
22.04.2007 14:34:33
Jollet vielä tiennyt niin sellainen mahdollisuus on myös, että hankit Visa Electronin, rekisteröit paypal.comissa ja maksat electronilla kaupoissa joihin käy paypal. Suurin osa noista luottokortin vaativista kaupoista toimii tuon paypalin kautta.

Tai, mikäli pankki sattuu olemaan Sampo, niin pelkällä Electronilla tuntuu selviävän monessa paikassa. Tietenkin Play.comissa, mutta itse olen myös Djangosilta ja britti-Amazonilta tilannut pelkällä Electronilla, vaikka ne käytännössä oikean luottokortin vaatisivatkin. Muista paikoista en toistaiseksi tiedä.

Toki tuo PayPal toimii myös.
"Thus men forgot that all deities reside within the human breast" Romantikkoitkijät #42
dipshit
22.04.2007 15:03:53 (muokattu 22.04.2007 15:04:10)
Nyt on ollut aika tarkassa kuuntelussa levyt Deadwing, In Absentia, Stupid Dream, FoaBP ja Lightbulb Sun. Hieman vastoin odotuksia on tällä hetkellä ehkäpä koviten kolahtanut juuri Lightbulb Sun. Stupid Dream oli pienehkö pettymys kaikkeen hypeensä nähden, samoin myös tuo uusin Fear of a Blank Planet. Kummatkin levyt ovat toki aivan loistavia, mutta jotenkin jäi vaan semmonen "tässäkö se nyt oli"-fiilis. Pitää varmaan vielä antaa levyjen avautua enemmän, mutta mitä nyt olen vähän Porcupine Treehen tutustunut niin nostaisin top3 levyiksi Lightbulb Sunin, In Absentian (Trains ! o/) ja Deadwingin.
Tiedän kyllä että tuommoisten top-listojen tekeminen tässä vaiheessa on vähintäänkin älytöntä, mutta mitä nyt ajankuluksi tulin vain paskaa kirjoittelemaan.
Borlag
22.04.2007 18:51:27

Tai, mikäli pankki sattuu olemaan Sampo, niin pelkällä Electronilla tuntuu selviävän monessa paikassa. Tietenkin Play.comissa, mutta itse olen myös Djangosilta ja britti-Amazonilta tilannut pelkällä Electronilla, vaikka ne käytännössä oikean luottokortin vaatisivatkin. Muista paikoista en toistaiseksi tiedä.

Toki tuo PayPal toimii myös.

Toimii myös Nordean Electronilla, tosin se tunnusluku mitä pyytävät ei ole se neljä viimeistä numeroa, vaan jostain syystä vaatii neljä ensimmäistä.
P2
23.04.2007 09:33:56
Tuli tuossa viikonloppuna uutta levyä kuunnellessa mieleen, että Wilsonin laulu on vakuuttavinta uusimmalla levyllä.
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
90125
23.04.2007 14:01:48
Ja he saavat n. 10% näitä spessuversioita siitä määrästä, mitä heille luvattiin. :(

Kuinka moni sai spessun? Oli lähes pakko ostaa, kun kuulin, että vain 50 kpl tuli Suomeen ja 200 kpl Scandinaviaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)