konehes 22.04.2006 19:51:23 | |
---|
Ei ollu Hyvinkään levymessuilla hirveesti Pumpkinsia. Ja ne mitkä oli, niin aika kovaan hintaan, kai: Mellon Collien numeroitu triplavinyyli 110€ Siamese Dream pinkki vinyyli 45€ Pisces Iscariot vinyyli ilman sinkkua 55€ Machina vinyyli 33€ Adore vinyyli noin 20€ Machina kanneton kuvavinyyli 22€ The end is the beginning.. 12" 13€ Tristessa 7" (En tiedä mikä painos) 50€ Olin jo ostellut kaikenmoista ja pienellä budjetilla kun olin liikkeellä niin mikään noista ei lähtenyt matkaan. Pisces Iscariotia oli kahdellakin myyjällä. Sen ostamatta jättäminen harmittaa, eikä ihan niin vähääkään. cherub with heavy metal machine |
saturnzreturn 23.04.2006 02:27:03 (muokattu 23.04.2006 13:14:57) | |
---|
Sehän Loki Catista teki mielenkiintoisen, että se oli nimenomaan Chamberlinin biisi. juu, sehän jäikin tuossa sanomatta, mutta se todellakin mukaanlukien (siis heikkoon taidonnäytteeseen), että se on todellakin vielä Chamberlinin biisi... ..., lukuunottamatta I'm Ready-biisiä. Ja joo, mielipiteitä. Corganin soolo ei ollut mielestäni hyvä ja tuo I'm Ready biisi oli suoraan sanottuna kauhea. my wallet's fat and so is my head |
konehes 23.04.2006 14:39:49 | |
---|
Ja joo, mielipiteitä. Corganin soolo ei ollut mielestäni hyvä ja tuo I'm Ready biisi oli suoraan sanottuna kauhea. Levyllä oli mielestäni todella paljon hyviä ideoita. Hienoja melodianpätkiä ja muuta, mutta jotenkin niistä ei oltu saatu tehtyä kunnon biisejä paria lukuun ottamatta. Hyviä juttuja oli yritetty ahtaa liikaa yhteen biisiin, esim. siihen missä Jimmy soitti rumpuja. Sen biisin osista ja melodioista olisi moni bändi tehnyt koko levyllisen biisejä. Mutta mielipideasioista ei pidä kiistellä vaikka mukavaa se onkin. cherub with heavy metal machine |
jannu 23.04.2006 17:03:10 | |
---|
ja tuo I'm Ready biisi oli suoraan sanottuna kauhea. Mä en viitsinyt sanoa suoraan. :) "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
Stain 23.04.2006 17:04:02 | |
---|
Mitä, tekeekö ne comebackin? Milloin? Missä? It's a bittersweet symphony, this life |
jannu 23.04.2006 17:11:50 (muokattu 23.04.2006 17:12:02) | |
---|
"Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
Heavy Metal Machine 24.04.2006 09:54:21 (muokattu 24.04.2006 09:54:41) | |
---|
Huh huh... Viime aikoina (lähinnä säälittävän zwanin ja bc:n soolon jälkeen) olen kääntynyt sen kannalle että reunioni voisikin olla se juttu! Tästä hyvälle ystävelleni mainitsinkin pari viikkoa sitten että toivottavasti teksivät comebackin. Nyt vain sormet ristiin että kaikki neljä alkuperäistä jäsentä on tuossa kokoonpanossa. Mikäli käy niin että vain BC ja JC ovat mukana, niin silloin tuota ei voi oikeaksi kutsua... E: Höh... Näköjään ovat Warnerilla kun tuo mailing list sinne menee. Vittu kun oisivat tulleet uudestaan Virginille. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
jannu 24.04.2006 10:02:16 | |
---|
E: Höh... Näköjään ovat Warnerilla kun tuo mailing list sinne menee. Vittu kun oisivat tulleet uudestaan Virginille. Sua vaan harmittaa, ku et enää saa promoja. :P "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
Heavy Metal Machine 24.04.2006 10:07:13 (muokattu 24.04.2006 10:07:32) | |
---|
Sua vaan harmittaa, ku et enää saa promoja. :P Aivan... Mut olisin myöskin voinut sanoa että olen töissä samassa talossa kuin SP on artistina :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
Stain 24.04.2006 11:12:29 | |
---|
Mikäli käy niin että vain BC ja JC ovat mukana, niin silloin tuota ei voi oikeaksi kutsua... It's a bittersweet symphony, this life |
konehes 15.05.2006 22:42:54 | |
---|
cherub with heavy metal machine |
konehes 28.06.2006 13:39:56 | |
---|
Ylös, ulos ja lenkille! Huhujen mukaan Jane's Addiction-äijä Eric Avery saattaisi hoitaa basistin virkaa Kurpitsoissa. cherub with heavy metal machine |
Heavy Metal Machine 29.06.2006 09:45:07 | |
---|
Ylös, ulos ja lenkille! Huhujen mukaan Jane's Addiction-äijä Eric Avery saattaisi hoitaa basistin virkaa Kurpitsoissa. W... Joo, mutta todellakin vasta huhuissa. Mies itse kirjoitti omilla(?) nettisivuillaan että hän saattaa työskennellä Pumpkinsien kanssa. Mitään vahvistusta mahdollisesta basisitinpestistä ei ole bändin suunnalta tullut. Itse näkisin Melissan mielummin bassossa. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
konehes 29.06.2006 12:38:01 | |
---|
W... Joo, mutta todellakin vasta huhuissa. Mies itse kirjoitti omilla(?) nettisivuillaan että hän saattaa työskennellä Pumpkinsien kanssa. Mitään vahvistusta mahdollisesta basisitinpestistä ei ole bändin suunnalta tullut. Itse näkisin Melissan mielummin bassossa. Toivon todellakin Melissan soittavan bassoa. Aikomoista hulluutta Billyltä jos ottaa miehen basson varteen. cherub with heavy metal machine |
Heavy Metal Machine 29.06.2006 15:15:22 | |
---|
Toivon todellakin Melissan soittavan bassoa. Aikomoista hulluutta Billyltä jos ottaa miehen basson varteen. Näinpä. Ei todellakaan mikään Smashing Pumpkins jos messissä on Billy, Jimmy ja kaksi uutta naamaa. Ihmeen hiljaista siellä on oltu smashingpumpkins.comin avaamisen jälkeen. HELSINGIN JOKERIT 1967 |
jannu 30.06.2006 11:21:35 | |
---|
Ihmeen hiljaista siellä on oltu smashingpumpkins.comin avaamisen jälkeen. Jos itte olisin elvyttämässä vanhaa bändiä, tekemässä biisejä tai studiossa, niin kyllä ehkä niitä viimeisiä asioita mielessä olis päivitellä nettisivuja. "Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan |
Heavy Metal Machine 30.06.2006 14:50:39 | |
---|
Jos itte olisin elvyttämässä vanhaa bändiä, tekemässä biisejä tai studiossa, niin kyllä ehkä niitä viimeisiä asioita mielessä olis päivitellä nettisivuja. Enhän minä sanonutkaan mitään nettisivujen päivittämisestä vaan tarkoitin että yleisesti ovat olleet kovin hiljaa. Onkohan perää noissa jutuissa että BC asuu Courtney Loven kanssa ja auttaa tätä biisien teossa? Viikonloppu mennään taas.. :) HELSINGIN JOKERIT 1967 |
konehes 30.06.2006 17:37:17 | |
---|
Hurraa, tänään sain viimeinkin Disarm part2 cd-singlen. Ihmeen kauan tuota piti etsiäkin. cherub with heavy metal machine |
Sävis 24.07.2006 12:23:47 | |
---|
***Varoitus! Seuraava viesti sisältää täysin epäasiallista fiilistelyä!*** Kuuntelen juuri pitkästä aikaa Adore-levyä. En muistanutkaan, miten hyvä tämä on. For Martha saa suorastaan kyyneleet silmiiin. Halusin vain jakaa tämän kanssanne. Elämä on ihanaa. :) |
miscage 24.07.2006 12:28:05 | |
---|
Does emotional music have quite an effect on you? |