velipesonen 18.12.2010 19:10:08 | |
---|
Hmm, samaan tapaan Lennon kommentoi myös ensimmäistä naimisiinmenoaan. Myöhemmässä vaiheessa ilmeisesti pääsi irti vainoavasta mielikuvasta esiintymällä levynkannessa alasti. Sikäli kuin tällaisia ongelmia oli, minun mielestäni olisi kuitenkin ollut parempi jos olisi esiintynyt keikalla alasti. This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |
Calliope 19.12.2010 10:27:16 | |
---|
velipesonen: Sikäli kuin tällaisia ongelmia oli, minun mielestäni olisi kuitenkin ollut parempi jos olisi esiintynyt keikalla alasti. Kesäaikaan ehkä? Eikö tuolle olis tullu kylymä.. "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
velipesonen 19.12.2010 10:38:39 | |
---|
Calliope: Kesäaikaan ehkä? Eikö tuolle olis tullu kylymä.. Kerran näin yhden kotimaisen teatteriryhmän esityksen. Ulkotiloissa, kesto 40 minuuttia, näyttelijät enimmän osan aikaa täysin alasti, pakkasta 15 astetta. Uskoisin tuollaisen olevan jonkinlaista lääkettä jos yksityisyyden tai kasvojen menettämiseen liittyvät mielikuvat vaivaavat, tai kokee itsensä jotenkin urautuneeksi. Näyttelijät tietenkin sanovat että alastomuuskin on vain rooli ja niinhän se onkin mutta on siinä muutakin. This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |
Calliope 19.12.2010 19:13:35 | |
---|
Ei kai vaan kyseessä ollut "Jumalan teatteri"..? "Your mind makes a promise that your body can't fill" |
velipesonen 19.12.2010 20:42:30 | |
---|
Calliope: Ei kai vaan kyseessä ollut "Jumalan teatteri"..? Ei, vaan Yövieraat. Näytelmä oli muistaakseni nimeltään Neuvostoliiton historia. Olivat etukäteen ilmoittaneet etteivät esiinny jos pakkasta on yli 30 astetta. This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |
kivikall 19.12.2010 23:00:52 | |
---|
Tulen nyt huutelemaan tänne väliin ilman, että olen lukenut koko keskustelua läpi... joten jos joku on jo kysynyt tätä (tuskin) niin pahoittelut =) Mut mulla on tuolla hyllyssä Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band -albumi gramofonilevynä. 67 -vuoden tottakai. Onko kyseessä jonkin sortin harvinaisuus? Kunto näyttäis olevan "hieman" kärsinyt mikäli oikein käsitin. En ole ennen noita savikiekkoja läheltä nähnyt, mutta tossa ei mitään uria ole käytännössä ollenkaan =D En tahtonut mistään löytää tietoa onko tolla jotain arvoa. Ei sillä, tuolla se tulee pysymään vielä pitkään =) Jospa jollain kaverilla olis grammari jolla pääsis kokeilee =P |
velipesonen 20.12.2010 08:44:08 | |
---|
Enpä ole minä ainakaan grammari-Pepperistä kuullut. Siinähän tarvitaan ainakin viisi kiekkoa, vai kuinka? Millainen kansi siinä on? This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |
kivikall 20.12.2010 10:53:19 (muokattu 20.12.2010 11:00:16) | |
---|
velipesonen: Enpä ole minä ainakaan grammari-Pepperistä kuullut. Siinähän tarvitaan ainakin viisi kiekkoa, vai kuinka? Millainen kansi siinä on? Jaa hetkinen, taidanki vetää sanani takas. Kyseessä on vissiin sittenkin ihan normi vinyylilevy. Hämäs vaan suunnattomasti toi paksuus =S Ohan aivan järettömän paksu toi levy siihen nähden mitä oon tottunu näkemään... Ja ei tosta kyl varmaan kuulu mitään kun ei noita uria näytä olevan ollenkaan. Sileä koko levy =D Noh, tulipahan ainakin kannet ostettua. Nii, kannet on ihan samanlaiset ku netissä olen suurimmaksi osaksi nähny =) EDIT: Kyllähän sieltä vähän jotain kuulu kera rätinän =D |
velipesonen 20.12.2010 11:05:19 | |
---|
Se oli vasta vuoden 73 öljykriisi kun ohensi vinyylilevyt. 50-luvulla oli melko yleistä että samaa sinkkua sai sekä savikiekkona että mikrolevynä. 45 ja 33 1/3 kierroksen vinyylikiekkoja kutsuttiin ensin mikrolevyiksi, eikä pidä unohtaman verrattomia 16 rpm puhelevyjä. This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |
JET 24.12.2010 18:09:49 | |
---|
Here there & everywhere lienee Beatlesien paras joululaulukategorian esitys, vai eikö muka (mikä muu muka)? |
Jokapaikanapina 24.12.2010 19:42:53 | |
---|
|
HaloOfFlies 26.12.2010 11:34:33 | |
---|
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jokapaikanapina 26.12.2010 12:00:40 | |
---|
|
nottamus 26.12.2010 15:38:27 | |
---|
every dog has its day |
Xan de Wan 27.12.2010 13:00:23 (muokattu 27.12.2010 13:01:01) | |
---|
nottamus: naurettavaa touhua! Taas on kuvainpalvonta saavuttanut uuden tason. Ihminen ei ole kehittynyt henkisesti pätkääkään sitten luola-aikojen. Hmmm. No jaa. Tiedä sitten naurettavuudesta.......Kaiketi on niin, että Abbey Road-albumin kansi kuuluu ja on jo vuosia kuulunut pop-kulttuurin / pop-musiikin ikonostaasiin. Ja Englannissa / briteille Beatlesillä on - tietenkin - vielä suurempi merkitys kuin muille kansoille / maille. |
velipesonen 27.12.2010 13:35:10 | |
---|
Englanti on muuttumassa Beatles-ulkomuseoksi. Nyt kun kerran suojelevat sen suojatien niin toivottavasti myös restauroivat sen näkymän kaikkinensa samaan muotoon kuin levynkannessa, ainakin kadun maalaukset pitäisi muuttaa entiseen asuunsa ja mikä ettei roudata paikalle kuplavolkkaria jonka rekisterinumerona on Paul McCartneyn kulloinenkin ikä täysinä vuosina ja sana IF. Olikohan niin, että 90-luvun puolivälin britpop-liike lopulta sementoi Beatlesin aseman kotimaassaan nykyiseksi? This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |
JET 27.12.2010 21:26:35 (muokattu 27.12.2010 21:26:50) | |
---|
Mutta onko Beatles yliarvostettu? Onko yliarvostettuus mahdollista bändille, joka ansaitsee todella paljon arvostusta? Jos sitä tulee vähän päälle, niin että alkaa olla liikaa, tällöin puhutaan yliarvostamisesta. Vai? |
velipesonen 27.12.2010 21:37:44 | |
---|
JET: Mutta onko Beatles yliarvostettu? Onko yliarvostettuus mahdollista bändille, joka ansaitsee todella paljon arvostusta? Jos sitä tulee vähän päälle, niin että alkaa olla liikaa, tällöin puhutaan yliarvostamisesta. Vai? Kyllä minulla on yliarvostamisen määrittelystä aivan sama mielipide. Ei Beatles ole yliarvostettu. Ja onhan se kaikki kylmää käteistä UK -valtion kassaan, jonka pohjassa on iso reikä. Olen kerran käynyt Liverpoolissa eikä se meininki minusta mitenkään yliampuvaa ollut edes siellä, hyödyntävät Beatlesia melko paljon turismissa mutta toistaiseksi hyvällä maulla. Jos todellinen arvostus mitataan musiikin korkean tason laakeroitujen ammattilaisten eli akateemikkojen arvostuksena, luulen että mielipiteet käyvät aika lailla tasan puolesta ja vastaan. Monet tykkäävät kuin hullut puurosta mutta sitten on näitä joiden mielestä Rollarit on parempi. This song has been a nightmare for me, as much as it's been for You. (Captain Sensible) |
Kärpäsruoska 27.12.2010 21:44:20 | |
---|
JET: Mutta onko Beatles yliarvostettu? Onko yliarvostettuus mahdollista bändille, joka ansaitsee todella paljon arvostusta? Jos sitä tulee vähän päälle, niin että alkaa olla liikaa, tällöin puhutaan yliarvostamisesta. Vai? Yliarvostus on sitä kun omasta mielestä paska bändi saa enemmän huomiota kuin oma suosikki. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
JET 28.12.2010 02:21:26 | |
---|
Kärpäsruoska: Yliarvostus on sitä kun omasta mielestä paska bändi saa enemmän huomiota kuin oma suosikki. No täähän nyt on tämmönen kyyninen älähdys. ;) Mutta yliarvostuksen määritttelyn haaste on todellinen lähes kaikille, jotka sanaa käyttävät! Jos Beatlesia ei arvostettaisi, olisi se törkeän aliarvostettu. Ehkä kuitenkin se, että heitä luullaan monien sellaistenkin asioiden kehittäjiksi, joista muut aikalaiset olivat vastuussa (mitä totuuteen tulee) voisi olla seikka, joka tekee heistä HIEMAN yliarvostetun. Rollarit eivät voi olla Beatlesin veroisia. Mitataan vain hyvien sävellysten määrässä. |