Aihe: The Smashing Pumpkins
1 2 3 4 530 31 32 33 34161 162 163 164 165
The Duke
15.04.2006 20:03:59
no ei taida olla ainakaan kauheen pitkä aika siitä, kun vielä sai

Ainakaan kolmeen vuoteen tuota levyä ei ole tukusta saanut.
(Bertus, Hart, Clearspot, Next Stop jne...)
*Brian Jones Boozing Society*
jannu
15.04.2006 21:48:06
Hmm... Mietin just tänään, että voisin ehkä ton mun korkkaamattoman TAFH-boxin kaupata tässä lähiaikoina. Mieli on vaan sen verran ailahtelevainen, että varmaan huomenna ei enää tulis mieleenkään. Katotaan sit, jos aivan tuskainen rahapula iskee.

Mutta tuo Mellon Collien vinyyli hiukan kiinnostaisi.
"Stay in school. Lie to your teachers, but stay in school."- Billy Corgan
saturnzreturn
16.04.2006 04:54:22 (muokattu 16.04.2006 04:54:54)
Hmm... Mietin just tänään, että voisin ehkä ton mun korkkaamattoman TAFH-boxin kaupata tässä lähiaikoina. Mieli on vaan sen verran ailahtelevainen, että varmaan huomenna ei enää tulis mieleenkään. Katotaan sit, jos aivan tuskainen rahapula iskee.

Mutta tuo Mellon Collien vinyyli hiukan kiinnostaisi.

Älä myy. Raha on aina vaan kuitenkin rahaa.

Tai jos myyt, niin mikset polta niitä sinkkuja siitä boxista cd:ille ja myy sitä avattua jos jotain on pakko myydä?

Ja tosta MCIS-vinkurasta hommaat numeroidun jos jonkun.

kännissä jeah!
my wallet's fat and so is my head
jannu
16.04.2006 08:23:37 (muokattu 16.04.2006 08:24:01)
Älä myy. Raha on aina vaan kuitenkin rahaa.

Tai jos myyt, niin mikset polta niitä sinkkuja siitä boxista cd:ille ja myy sitä avattua jos jotain on pakko myydä?

No siis. Mulla on noita kaks. Toinen on käytössä ja toinen "neitseellinen". Melkoinen sika mieheksi, I know, mutta...

Ja tosta MCIS-vinkurasta hommaat numeroidun jos jonkun.

En kai tyytyisi vähempään,

kännissä jeah!

No se.
HC-Audio
16.04.2006 11:24:45

kyä näin o

noita saattaa saada vieläkin tukusta uutena...

Onko jotain nettikauppaa mistä voisi tuon tilata?(MCAIS)
Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". Kalamies #18 >-)))>
bastardo
16.04.2006 15:24:57

Mää tarjoon 33 euroa.
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands"
saturnzreturn
16.04.2006 15:37:02 (muokattu 16.04.2006 15:38:57)
Mää tarjoon 33 euroa.

ja siihen jannu varmaan, että 'speak to me in a language I can hear' hohohoohoohoo

No siis. Mulla on noita kaks. Toinen on käytössä ja toinen "neitseellinen". Melkoinen sika mieheksi, I know, mutta...

niin niin, säästät siis sen neitseellisen ja myyt sen avatun pois jos jonkun myyt. otat vaan biisit talteen niiltä sinkuilta niin pystyt fiilisteleen niitä edelleen.
slowdive
21.04.2006 14:50:53
"It's official, The Smashing Pumpkins are currently writing songs for their upcoming album, their first since 2000. no release date has yet been set, but the band plans to begin recording this summer."

http://www.smashingpumpkins.com/
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
hardsa
21.04.2006 16:57:33
KOKOONPANO?! Miksei ne voi ilmottaa kokoonpanoa?
"Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen. Pastilli? YSKÄ#4
Tempura
21.04.2006 19:00:40
Jepsis. Pyörät pyörimään vaan sano.
THV-Klubi #7 Romantikkoitkijät #12
konehes
21.04.2006 20:34:56

Koska ne ei vielä tiedä sitä itsekään? Eihän tuon bändin kohdalla ole ennenkään ollut niin tarkkaa, että soittaako muut kuin Billy ja Jimmy levyllä...
cherub with heavy metal machine
jannu
21.04.2006 20:35:18

Varmaan ihan vaan sen vuoksi, että sua vituttais...
jannu
21.04.2006 20:36:40
Mut joo. Hieno homma, että vihdoin tulee jotain dataa.

Ellei tuokin ole sitten taas joku sairas pila. Mistäs sitä tietää, onko Billy-boy muistanut ostaa smashingpumpkins.comin ittelleen...
konehes
21.04.2006 20:45:14
Ellei tuokin ole sitten taas joku sairas pila. Mistäs sitä tietää, onko Billy-boy muistanut ostaa smashingpumpkins.comin ittelleen...

Hmm.. Ainakin tuo osoite on ennen ohjannut billycorgan.comiin, joten kyllä se sen omistuksessa taitaa olla.

Onhan tuo comeback ihan kiva juttu, vaikka aluksi suhtauduinkin asiaan "vähän" nihkeästi.
jannu
21.04.2006 20:57:26
Onhan tuo comeback ihan kiva juttu, vaikka aluksi suhtauduinkin asiaan "vähän" nihkeästi.

Jep. Kuultuani Jimmy Chamberlin Complexin "Loki Catin", olen alkanut oikein urakalla kuolaamaan ja pitämään peukkuja reunionin puolesta.
konehes
21.04.2006 21:06:18
Jep. Kuultuani Jimmy Chamberlin Complexin "Loki Catin", olen alkanut oikein urakalla kuolaamaan ja pitämään peukkuja reunionin puolesta.

Minkähänlaista musaa oikein on tulossa? Jotenkin voisi kuvitella, että vielä enemmän mennään säröiseen ja koneelliseen menoon kuin mitä Machinat oli.
jannu
21.04.2006 21:23:45
Minkähänlaista musaa oikein on tulossa? Jotenkin voisi kuvitella, että vielä enemmän mennään säröiseen ja koneelliseen menoon kuin mitä Machinat oli.

Tai sitten palataan Adoreen, tosin ryyditettynä vitun kovalla rumpalilla ja ilman masennusta.

Mutta spekulaatio on ainakin omalta osaltani turhaa. Jokainen albumi on yllättänyt ilmestyessään. Ainoa odotukseni on, että tuleva tekee samoin.
konehes
21.04.2006 21:42:41
Jokainen albumi on yllättänyt ilmestyessään. Ainoa odotukseni on, että tuleva tekee samoin.

Näinhän se on. Jännittää vain, että pystyykö bändi vielä muuttumaan.
saturnzreturn
22.04.2006 14:04:15
Mielipiteistähän tässä on kyse, mutta mun mielestä Loki Cat (yksi ainut biisi) on aika heikko taidonnäyte verrattuna siihen cacaan mitä julkaistiin zwanin ja corganin omalla nimellä.

Taas kerran toivon, että sieltä tulisi jotain hyvää, mutta usko alkaa loppua.
jannu
22.04.2006 15:19:14
Mielipiteistähän tässä on kyse, mutta mun mielestä Loki Cat (yksi ainut biisi) on aika heikko taidonnäyte verrattuna siihen cacaan mitä julkaistiin zwanin ja corganin omalla nimellä.

Taas kerran toivon, että sieltä tulisi jotain hyvää, mutta usko alkaa loppua.

Sehän Loki Catista teki mielenkiintoisen, että se oli nimenomaan Chamberlinin biisi. Complexin levyllä on paljon muutakin hienoa ja se jos mikä meikäläisen toiveita nostattaa. Jos vaikka tähän uuteen kokoonpanoon eksyisi esim Billy Mohler ja vaikka vanha tuttu Mike Garson, niin päästäisiin nostamaan friikkilippuja salkoon jo oikein urakalla. Tiedä näistä...

Mutta mielipiteitä nimenomaan. Mun mielestä Zwan oli ihan ok. Pari helvetin kovaa biisiä ja loput vähän silleen keskinkertaisia. Mutta Corganin soolo maistui todella hyvin, lukuunottamatta I'm Ready-biisiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)