Aihe: Kingston Wall -yhteisö
1 2 3 4 530 31 32 33 3472 73 74 75 76
Seba
01.04.2012 21:36:21

Mun alkuperäispainokset vei voro autosta.
Ja seuraavatkin.

3:sti olen ostanut levyt.
Opinions are like a people. Every asshole has one.
Emeli
01.04.2012 21:56:55
Entäs Real Live erikseen? ;)

Joo no ton unohdin mainita : D

Hieno kokoelma, mutta ei ihan vielä täydellinen. Itselläni on alkuperäispainokset, zen gardenin -98 -julkaisut (sekä bonus cd:llä että ilman), sekä ZERO-yhtiön japanin painokset. Muita en ole hommannut.

Nuo ZERON painokset uupuu multa tosiaan, olisi kyllä hienoa omistaa nekin... Onnea sulle :D
"Nobody dies virgin - life fucks us all" -kurt cobain
Emeli
09.05.2012 21:58:40
Ostin tänään vihdoin tuon King Size Boxin ja Tri Logyn Alternate mixi kolahtaa todella, mietityttää vaan et miksi niistä muista levyistä ei tehty samanlaisia, vois toimii todella hyvin...
Jucciz
11.05.2012 03:14:25
Seba: Mun alkuperäispainokset vei voro autosta.
Ja seuraavatkin.

3:sti olen ostanut levyt.

Sitä sopii kysyä, mitä hittoa teen tässä ketjussa, mutta kun nyt tässä olen, annanpa ilmaisen vinkin: älä ikinä vie alkuperäislevyjä autoon tai ainakaan jätä niitä sinne. Autossa säilytetään ainoastaan kopioita - orkkikset pidetään kotona hyllyssä.
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Todenpuhuja
11.05.2012 11:12:55
Jucciz: Sitä sopii kysyä, mitä hittoa teen tässä ketjussa, mutta kun nyt tässä olen, annanpa ilmaisen vinkin: älä ikinä vie alkuperäislevyjä autoon tai ainakaan jätä niitä sinne. Autossa säilytetään ainoastaan kopioita - orkkikset pidetään kotona hyllyssä.

Sopii myös miettiä, että kannattaako niitä alkuperäiskopioita säilyttää hyllyssäkään kovin näkyvällä paikalla, vai kannattaisiko ne jemmata esim. kassakaappiin tai muuhun turvallisempaan tallelokeroon ja laittaa sitten kopiot hyllyyn varkaiden varalta.
"Peace, love & Kingston Wall!"
Entropia666
11.05.2012 12:47:29

Onko nää ihan validia kamaa vaiko jotain piraattimeisinkejä: http://www.rokkikauppa.com/index.ph … product/product&product_id=1921 ?
Rokkifotoja: H A J E . F I
Emeli
15.05.2012 20:13:07
Onko nää ihan validia kamaa vaiko jotain piraattimeisinkejä: http://www.rokkikauppa.com/index.ph ute=product/product&product_id=1921 ?

Kyllä tuo mun tietääkseni ihan virallinen on
Entropia666
16.05.2012 14:57:49

Emeli: Kyllä tuo mun tietääkseni ihan virallinen on

Vois melkee seuraavasta tilistä rykästä tilaukseen.
Rokkifotoja: H A J E . F I
Emeli
16.05.2012 17:34:47
Vois melkee seuraavasta tilistä rykästä tilaukseen.

Jep, sama homma
TedCosmic
28.06.2012 14:18:52 (muokattu 28.06.2012 14:24:19)
Tälläinen löytyi Ylen Elävästä arkistosta.
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkel … n_benjihyppy_80954.html#media=80955

Kingston Wallin legendaarisen kitaristin benjihyppy ja haastattelu hypyn jälkeen taltioitu nauhalle kolme vuotta ennen Wallin itsemurhaa. (Jonka herra siis suoritti hyppäämällä Töölön kirkon tornista.)

Wallin kommentit hypyn jälkeen panevat miettimään herran lopullista kohtaloa aika ..krhm.. jännittävästä vinkkelistä.

RIP joka tapauksessa.
bubu
28.06.2012 16:07:24
Tänään muuten Libertessä KW-tribute http://www.facebook.com/events/413370882035061/
There is a very fine line between "hobby" and "mental illness".
Todenpuhuja
06.07.2012 18:33:55
Onko kellään mitään hajua, että minkä arvoisia nuo Kingston Wallin alkuperäiset Trinity-merkillä julkaistut CD-levyt ovat? Tuli nimittäin yksi kappale II-albumia vastaan täällä Japanissa lomaillessa. Ko. versio oli käytetty ja tuota alkuperäistä 1993-tehtyä painosta eurooppalaisin tekstein ja tiedoin.

En ole itse mikään varsinainen keräilijä, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että puhutaanko noista nykyään jo kympeissä vai satasissa?
"Peace, love & Kingston Wall!"
Emeli
08.07.2012 22:26:32
Todenpuhuja: Onko kellään mitään hajua, että minkä arvoisia nuo Kingston Wallin alkuperäiset Trinity-merkillä julkaistut CD-levyt ovat? Tuli nimittäin yksi kappale II-albumia vastaan täällä Japanissa lomaillessa. Ko. versio oli käytetty ja tuota alkuperäistä 1993-tehtyä painosta eurooppalaisin tekstein ja tiedoin.

En ole itse mikään varsinainen keräilijä, mutta kiinnostaisi vaan tietää, että puhutaanko noista nykyään jo kympeissä vai satasissa?

mun henk koht mielipide on se ettei niitä kannata alkaa raha-arvoilla mittaamaan, mulle ne on enemmän tunnetasolla arvokkaita ku rahallisesti, mut luulisin et kympeissä puhutaan
Emeli
10.07.2012 17:45:06
Oon jo hetken miettiny et mitähän ne sulkumerkkien sisällä olevat tekstit biiseissä on? Ku kansivhkoja kun lähtee pläräämään nii löytyy lähes jokaisessa biisissä jokin säe tai säkeitä jotka on sulkumerkkien sisällä. Okei, sen tiedän et joku on saattanut sanoa niin joskus mutta misää ja milloin, kaipaisin tietoa, jos joku vaikka tietäisi paremmin :)

Niin ja sitä oon kanssa miettiny et mikä Peten ammatti kitaristin lisäks oli, tai ammattitutkinto tai jotain, jos joku vaikka tietäisi?
Seba
10.07.2012 18:25:00

Emeli: Oon jo hetken miettiny et mitähän ne sulkumerkkien sisällä olevat tekstit biiseissä on? Ku kansivhkoja kun lähtee pläräämään nii löytyy lähes jokaisessa biisissä jokin säe tai säkeitä jotka on sulkumerkkien sisällä. Okei, sen tiedän et joku on saattanut sanoa niin joskus mutta misää ja milloin, kaipaisin tietoa, jos joku vaikka tietäisi paremmin :)

Niin ja sitä oon kanssa miettiny et mikä Peten ammatti kitaristin lisäks oli, tai ammattitutkinto tai jotain, jos joku vaikka tietäisi?

Poimit sieltä kaikki sanat sulkujen sisältä, kirjoitat virkkeeksi ja luet.
no niin on
Emeli
10.07.2012 21:20:38
Seba: Poimit sieltä kaikki sanat sulkujen sisältä, kirjoitat virkkeeksi ja luet.

kolmoslevyn kanssa oon sen tehny ja saanu suht järkevii juttui mut sit ykköslevyn ja kakkoslevyn kanssa tuo homma on jääny pimentoon, kun yks biisikin saattaa olla kokonaan suluissa, siis kaikki säkeistöt erikseen mut kuitenkin, sitä oon miettiny...
loituma
10.07.2012 23:03:06
Emeli: kolmoslevyn kanssa oon sen tehny ja saanu suht järkevii juttui mut sit ykköslevyn ja kakkoslevyn kanssa tuo homma on jääny pimentoon, kun yks biisikin saattaa olla kokonaan suluissa, siis kaikki säkeistöt erikseen mut kuitenkin, sitä oon miettiny...

Olenko sokea vai mitä, kun en löydä omista painoksistani sanaakaan suluista?
http://maihinnousu.net/a/1885
Emeli
11.07.2012 23:12:13 (muokattu 11.07.2012 23:13:11)
multa löytyy, muttei suluissa vaan heittomerkkien sisällä, anteeksi virheeni :D
Kimmo72
14.07.2012 23:04:58
Koskas se kirja ilmestyy?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Hokkuspokkus
30.08.2012 00:04:35
Emeli: multa löytyy, muttei suluissa vaan heittomerkkien sisällä, anteeksi virheeni :D

Ei tuolla kakkosella kyllä meikäläisen painoksesta löydy heittomerkkejä. Kuvaa?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)