Tympee Huttunen 15.11.2006 17:52:47 | |
---|
TODELLA HYVÄ KIRJA, vetäsin sen just kahdessa päivässä kolmatta kertaa läpi ja vieläkin tekis mieli lukea... mutta taidan hankkia jonkun muun aiheesta kertovan kirjan... sitten on tämä "The man who led Zeppelin"... tietääkös joku enempi...? Eikö siltä kovaotteiselta roudarilta myös tullut jokin kirja? |
Lesko 15.11.2006 19:28:51 | |
---|
Eikö siltä kovaotteiselta roudarilta myös tullut jokin kirja? Jep, eikös se ole juuri tuo Stairway to heaven ja kirjoittaja siis Richard Cole, jaa mitennii kovaotteinen? =) "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
Abysmal 15.11.2006 20:02:03 (muokattu 15.11.2006 20:02:18) | |
---|
Eikös Richard Cole ollut se niiden kiertuemanageri..? Noin vajaa vuosi sitten luin tuon Jumalten Vasaran. Ihan mukaansa tempaavahan se oli. Kuvapuoli oli vähän heikon puoleinen, mutta väliäkös sillä. |
2541 15.11.2006 21:54:49 | |
---|
Kyllä sekin (The Song Remains The Same) on remasterina, viimeksi anttilassa näin Laittakaahan joku linkki tai vastaava, mistä näkee, että Page olisi tuonkin vihdoin remasteroinut. Luulisi nimittäin, että aika paljon sitäkin olisi mainostettu. Zeppelin on kuitenkin kyseessä. |
Lesko 15.11.2006 22:59:55 | |
---|
Eikös Richard Cole ollut se niiden kiertuemanageri..? Olihan se, mutta tuossa tilanteessa kun kysyttiinm "kovaotteinen roudari" niin tuli kyllä heti Cole mieleen... tiedä sitten onko joku "trUu" roudari kirjoittanut kirjan? "Mitä takoittaa groove?"
"Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin " |
aikavaikea 16.11.2006 11:19:31 | |
---|
Vaikka paremmaksi kaikki muuttuu, silti hyväksi ei milloinkaan. |
Makkari 25.11.2006 11:05:02 (muokattu 25.11.2006 11:06:54) | |
---|
Pitkästä aikaa olen vähän kuunnellut noita Zeppelinejä, etenkin Physical Graffitia. Trampled Underfootia kuunnellessani rupesi naurattamaan ihan kauheasti. Ilmeisesti olivat kuitenkin melko tosissaan noita tehdessään, ja onhan se toki aivan loistavaa tavaraa. Mut kyl on niin 70-lukua, että huh. :D Down By the Seaside on myös yks mun suosikkejani. Sitten kuuntelin vähän How the west was wonia. Tosi makee se Over the Hills And Far Away! Makkari hei... sulta puuttuu Presence-levy kokonaan? Why? Siinä on kaksi ihan ykkösbiisiä (Achilles Last Stand ja Nobody's Fault But Mine) ja loputkin todella kovia... No onhan tuo hankintalistalla ollut jo kauan, mutta niin on moni muukin juttu ollut. ;) Ostan vanhoja levyjä usein ihan fiilispohjalta, että otanpa tnyt tuon, kun on pitkään pitänyt hankkia. Ja sitten tietysti ostan sitä, mitä satun halvalla löytämään. I'd love to change the world, but I don't know what to do, So I'll leave it up to you. |
J.Hollström 25.11.2006 11:07:11 | |
---|
Mut kyl on niin 70-lukua, että huh. :D Sehän on hyvä. 70-luku oli ylivoimaisesti parasta aikaa rokkiosastolla. |
Sakmäster 25.11.2006 11:33:21 | |
---|
Joskus tulee miettineeksi, että olisi ollu mahtavaa elää tuolloin:) Larsson bergeri |
zille 26.11.2006 01:59:46 | |
---|
Joskus tulee miettineeksi, että olisi ollu mahtavaa elää tuolloin:) Luultavasti asuisit maalla ja tekisit peltotöitä aamusta iltaan ja ainoa musiikki mitä kuulet on ehkä traktorimarkkinoilla ja kun kokoonnutaan koko perheen kanssa kuuntelemaan uutiset radiosta, jos siinä edes sattuu tunnarimusa olemaan. Koulussa saattaisi olla ehkä yks viilee tyyppi joka ei käytä kumppareita ja jonka isä tuntee nimen Beatles. Eikä siis mitenkään henkilökohtaisesti. Vaan kekä tahansa. :) Mitä häiritsevämpää, sitä parempaa. |
rheinone 26.11.2006 11:06:05 | |
---|
Olihan se, mutta tuossa tilanteessa kun kysyttiinm "kovaotteinen roudari" niin tuli kyllä heti Cole mieleen... tiedä sitten onko joku "trUu" roudari kirjoittanut kirjan? Cole oli rundeilla roudareiden esimies. Ja veteli Bonhamiakin lättyyn aina tarvittaessa kun touhu uhkas lähteä lapasesta. All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Ukko 26.11.2006 11:37:26 | |
---|
Joskus tulee miettineeksi, että olisi ollu mahtavaa elää tuolloin:) Olihan se. Samoin kuin 60 luvulla. 50 luvusta en niin paljoa muista. Toisaalta on tälläkin aikakaudella puolensa. |
willie 26.11.2006 14:50:27 | |
---|
Bassoa vuodesta 1972. |
Bald Anus 26.11.2006 15:10:17 (muokattu 26.11.2006 15:10:37) | |
---|
Löysin jostain laatikosta puolisen vuotta vanhan Soundin ja iloiseksi yllätykseksi siellä oli neljän aukeaman juttu Zeppelinistä! Lopussa Page kertoo jutun Bonzosta rumpalina, mikä kosketti minua: "Tiedän, miten intohimoisesti Bonzo suhtautui rooliinsa Zeppelinissä. Hän todella, todella rakasti musiikkiamme ja halusi palavasti, että se jää eloon ikuisiksi ajoiksi. Minä olen sittemmin kokenut muutamia inspiroituneita hetkiä muiden rumpalien kanssa. Mutta sydämeni on ikuisesti noissa ajoissa, koska ne olivat fantastisia ja ne olivat juovuttavia..." Millainen elokuva muuten tuo The Song Remains the Same on, kun itsellä ei ole tullut nähtyä kyseistä pätkää? EDIT: typo "Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Mr. Mustard 26.11.2006 15:19:09 (muokattu 26.11.2006 15:20:14) | |
---|
Sanokaas teijän mielestä parhaat Zepistä kertovat kirjat..? Ite oon vaan tuota Stephen Davis - "Jumalten Vasara" -teosta lueskellut tässä.. Ihan asiallinen kirja tuo oli, mutta hieman puuduttava. Levy, kiertue, levy, kiertue...vaikka tuota kaavaahan se oikeasti varmaan menikin. Ihan kuin olisi lukenut jonkin yrityksen toimintakertomusta tilivuodelta;) Bändistä ei saatu ihmisinä kovin paljoa irti, kun keskityttiin kiertuelämän sekoiluhin. Mulle oli ikävä yllätys, että se Page on semmonen pedofiili, "hengaili" sen yhden alaikäisen misun kanssa. "Safe sex, safe music, safe clothing, safe hair spray, safe ozone layer. Too late! Everything that´s been achieved in the history of mankind has been achieved by NOT being safe..."
- Lemmy Kilmister |
Route 66 26.11.2006 16:05:19 | |
---|
Colen stairway to heaveni on ehdottomasti paras zeppelinikirja jonka oon lukenu. if only::::ifonlie |
J_Mantyla 26.11.2006 16:09:24 | |
---|
Millainen elokuva muuten tuo The Song Remains the Same on, kun itsellä ei ole tullut nähtyä kyseistä pätkää? Elokuvana ei mikään ihmeellinen, konserttitaltioinnit aivan mielettömän hyviä Ellei tänään niin sitten huomenna |
sus 26.11.2006 21:55:35 | |
---|
Ihan asiallinen kirja tuo oli, mutta hieman puuduttava. Levy, kiertue, levy, kiertue...vaikka tuota kaavaahan se oikeasti varmaan menikin. Ihan kuin olisi lukenut jonkin yrityksen toimintakertomusta tilivuodelta;) Bändistä ei saatu ihmisinä kovin paljoa irti, kun keskityttiin kiertuelämän sekoiluhin. Mulle oli ikävä yllätys, että se Page on semmonen pedofiili, "hengaili" sen yhden alaikäisen misun kanssa. Mua ei oikeesti hetkauttanu se kauheesti, lieneekö sitten pinkit fanipoikalasit jotka estää mua näkemästä totuutta mutta Page on niin jumala että se saa tehä mitä vaan, vaikka nussia kymmene vuotta itseään nuorempaa tyttöä. sen jälkeen en nähnyt enää nuorta miestä, joka puhui vanhan miehen sanoja. |
Bald Anus 26.11.2006 22:05:23 | |
---|
Elokuvana ei mikään ihmeellinen, konserttitaltioinnit aivan mielettömän hyviä Mitä tässä elokuvassa tapahtuu? "Hevi on parempaa!" ~8-vuotias serkkuni Metallicasta
THV-Klubi #12
Paskakitaristit #1 |
Wahi 26.11.2006 22:15:45 | |
---|
Mitä tässä elokuvassa tapahtuu? Kertoo tuosta New Yorkin Madison Square Gardenin keikasta. Ja sitten on jotain fantasia juttuja välissä. Ei siinä mitään varsinaista juonta ole. |