Aihe: Santa Cruz
1 2 3 4 529 30 31 32 33134 135 136 137 138
Jäärä
31.05.2016 10:57:45
reaper666: No olis tollanenki rokkibändi iham paska jos näyttäis lahden kaupungin sinfoniaorkesterin vetopasunisteilta.

Päinvastoin!

Mielummin sellaista katselisi kuin jotain 80's larppausta.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
Funkånaut
31.05.2016 11:00:11 (muokattu 31.05.2016 11:01:19)

Entropia666: Tieto puhuu. Johtopäätökset vedetty äiän postaamista kuvista ja kirjoitetuista jutuista.

Termit hakuun emo-fruittari, pikemminkin meikä edustaa normcore-skeneä.

Hipsteri käyttää paljon rahaa vaatteisiin näyttääkseen siltä, ettei käytä rahaa vaatteisiin. Mä käytän vähän rahaa vaatteisiin ja näytän siltä, etten käytä rahaa vaatteisiin.

Enemmän meikä on tätä Normcore clothes include everyday items of casual wear such as t-shirts, hoodies, short-sleeved shirts, jeans and chino pants, but not items such as neckties or blouses. These clothes are worn by men and women alike, making normcore a unisex style kuin tätä https://upload.wikimedia.org/wikipe … mmons/d/d5/Bike_to_Bar_Big_Star.jpg arkena. Teemakekkerit sit erikseen, mutta se on toinen juttu. Teemakemuihin pukeudutaan teeman mukaan.

Valistussessio ohi, jatketaanko aiheessa eli santacru92:n viestien hämmästelyn parissa?
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Unmasked
31.05.2016 11:10:16 (muokattu 31.05.2016 11:10:42)
Olen varmaan ainoa Santacru92:n lisäksi täällä joka diggailee bändistä niin olisi mahtavaa keskustella asiallisesti.
santa cru92
31.05.2016 17:52:54
Unmasked: Olen varmaan ainoa Santacru92:n lisäksi täällä joka diggailee bändistä niin olisi mahtavaa keskustella asiallisesti.

olen samaa mieltä. ei haukkumista tappalua tai rumaa keilenkäyttöä.
santa cru92
31.05.2016 20:38:33
perjantaina poikien amerikan kiertue loppuu
Kefiiri
01.06.2016 19:03:05
Olen Epiksen kannalla tässä imagokysymyksessä. Minähän jo aiemmin ketjussa ulisin Soundissa olleesta kuvasta, jossa tyypit yrittävät näyttää autenttisen veteliltä kasarirokkareilta. Ajattelin, että eikö muuta tyylivaihtoehtoa tosiaankaan ole keksittävissä?

Mutta ehkä sällien touhussa on olemassa kevyt itseironian taso, joka ei meille vanhoille pölhöille aukea?
En ole musiikin asiantuntija.
santa cru92
01.06.2016 19:07:19
Kefiiri: Olen Epiksen kannalla tässä imagokysymyksessä. Minähän jo aiemmin ketjussa ulisin Soundissa olleesta kuvasta, jossa tyypit yrittävät näyttää autenttisen veteliltä kasarirokkareilta. Ajattelin, että eikö muuta tyylivaihtoehtoa tosiaankaan ole keksittävissä?

Mutta ehkä sällien touhussa on olemassa kevyt itseironian taso, joka ei meille vanhoille pölhöille aukea?

Kefiiri: ette te ole mitään pölhöjä jos saanen sanoa
Entropia666
01.06.2016 22:37:51

Kefiiri: Olen Epiksen kannalla tässä imagokysymyksessä. Minähän jo aiemmin ketjussa ulisin Soundissa olleesta kuvasta, jossa tyypit yrittävät näyttää autenttisen veteliltä kasarirokkareilta. Ajattelin, että eikö muuta tyylivaihtoehtoa tosiaankaan ole keksittävissä?

Voihan niitä olla, mutta jos ei kiinnosta? Nuohan menee lavalle hyvin pitkälti sellasina ku ovat siviilissä, ei sen enempää, eikä vähempää.
Dark Arts of Sanguine Rituals ulkona NYT Inkvisitor || Uusi saitti rokkikuville: H A J E . F I
Kefiiri
02.06.2016 09:35:13 (muokattu 02.06.2016 09:35:39)
Entropia666: Voihan niitä olla, mutta jos ei kiinnosta? Nuohan menee lavalle hyvin pitkälti sellasina ku ovat siviilissä, ei sen enempää, eikä vähempää.

Luulen että alan ymmärtää mitä tarkoitat. En minäkään huomaa valittaa esimerkiksi fiftarityyliin pukeutuvista rockabillybändeistä. Samanlainen tyylivalintahan tuo Santa Cruzin habitus tavallaan on. Mikähän tuossa kasarilarppauksessa niin erityisesti meikäläistä ( ja Epistä) ärsyttää?
Funkånaut
02.06.2016 10:19:58

Kefiiri: Luulen että alan ymmärtää mitä tarkoitat. En minäkään huomaa valittaa esimerkiksi fiftarityyliin pukeutuvista rockabillybändeistä. Samanlainen tyylivalintahan tuo Santa Cruzin habitus tavallaan on. Mikähän tuossa kasarilarppauksessa niin erityisesti meikäläistä ( ja Epistä) ärsyttää?

Varmaankin tuo "vaatteet on mun aatteet" -henkisyys.
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Entropia666
02.06.2016 11:15:24

Kefiiri: Mikähän tuossa kasarilarppauksessa niin erityisesti meikäläistä ( ja Epistä) ärsyttää?

Varmaan vanhuus ja ajatusten harmaantuminen.
Dark Arts of Sanguine Rituals ulkona NYT Inkvisitor || Uusi saitti rokkikuville: H A J E . F I
kyseinen
02.06.2016 12:57:59
Kefiiri:Mikähän tuossa kasarilarppauksessa niin erityisesti meikäläistä ( ja Epistä) ärsyttää?

Ette olleet ikinä riittävän cooleja että olisitte voineet vetää samat rytkyt päälle uskottavasti? Ja se jäi jonnekin alitajuntaan harmittamaan, mikä purkautuu internetissä valituksena?
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
reaper666
02.06.2016 13:13:35
No ärsyttää muakin joidenkin bändien imagot ihan vitusti. Esim. Black veil brides, periprehry, vai mikä onkaan. Ja muut vastaavat emoilut mitkä on muka-rankkoja.
santa cru92
02.06.2016 13:29:51
reaper666: No ärsyttää muakin joidenkin bändien imagot ihan vitusti. Esim. Black veil brides, periprehry, vai mikä onkaan. Ja muut vastaavat emoilut mitkä on muka-rankkoja.

eikö asiaa voisi ajatella positiiviselta kannalta? on poikien tyylissä jotain hyvääkin.
reaper666
02.06.2016 13:52:27
santa cru92: eikö asiaa voisi ajatella positiiviselta kannalta? on poikien tyylissä jotain hyvääkin.

Siis kyllä mä poikien tyylistä tykkään. Sopii musaan yms.
Entropia666
02.06.2016 13:57:25

santa cru92: eikö asiaa voisi ajatella positiiviselta kannalta? on poikien tyylissä jotain hyvääkin.

Tää on tätä perus mnet-ulinaa. Jätkät vetää niinku parhaaks näkee ja keikat myy välittämättä muista. Asia on niinkuin sen pitääkin olla.
santa cru92
02.06.2016 14:18:48 (muokattu 02.06.2016 21:12:22)
minun teksi meili joskus korjata poikien farkut.
Kefiiri
02.06.2016 15:14:02
kyseinen: Ette olleet ikinä riittävän cooleja että olisitte voineet vetää samat rytkyt päälle uskottavasti? Ja se jäi jonnekin alitajuntaan harmittamaan, mikä purkautuu internetissä valituksena?

Epiksestä en tiedä, mutta minun kohdalla on varmaan käynyt näin :D
Dirtyh
02.06.2016 15:20:49 (muokattu 02.06.2016 15:22:11)

santa cru92: minun teksi meili joskus korjata poikien farkut. kulkevat kaupungilla rikkinäisissä farkuissa joissa on isoja reikiä.

Niin mäkin kuljen. Se on osa sitä juustoista 80-luku habitusta.
TrevorDukem
02.06.2016 18:49:02
santa cru92: minun teksi meili joskus korjata poikien farkut. kulkevat kaupungilla rikkinäisissä farkuissa joissa on isoja reikiä.

Ei saatana.. Miten tollanen santa cryyz fani voi kirjottaa tollein xd
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)