![]() 06.07.2005 22:33:09 | |
---|---|
Mitä mieltä ootte tästä uudesta VR kappaleesta? aivan loistavaa rockia!! Hyvä biisi ja hyvä video, kyllä mulle tuo Velvet Revolver toimii. Enemmänhän tuo Stone Temple Pilotsilta kuulostaa kuin GN'R:ltä, mutta kyllä tuosta vois olla kuulevinaan vielä yhtä muutakin bändiä mikä VR-sukupuusta löytyy, eli The Cult. Bändin biisit ei mitään kerta-kolahdus-hittejä tunnu olevan, ja aluksi Contrabandkin kuulosti vain "ihan OK" -levyltä, ja "ihan OK" -levyillä on paha tapa jäädä pölyttymään hyllyyn kun alkaa kuitenkin jonkinverran valikoimaa löytymään enemmän kuin aikaa sen nauttimiseen. Tuota tuli kuitenkin tasaiseen luukutettua ja yhtäkkiä se alkoikin löytyä soittimesta aina vaan useammin ja biisit jäädä takaraivoon soimaan. Sittemmin on kyllä tullut oltua kiitollinen ettei jäänyt sen tasapaksuhkon ensivaikutelman hämäämäksi. Live 8 -veto oli myös mainio. | |
![]() 06.07.2005 22:35:54 | |
- Niin ja Scottista viellä sen verran, että Gunnarijäbät ei todellakaan ole Velvet Revolverin heikoin lenkki, ottaen huomioon ketä Scottin aikaisemmassa bändissä STP- soitti! Niitä kavereita ei paljoon Slashiin, Duffiin ja Mattiin, eli VR- vahvinpiin lenkkeihin voi verrata! Ei voi verrata ei. Mitenkään väheksymättä noiden osatekijöiden panosta lopullisessa GnR soundissa olivat kuitenkin pääpaino Axlissä ja Izzyssä. Slashin panos gunnareissa biisinikkarina oli olematon. Beckin kanssa tehty Locomotive mutta ei juuri muuta. Duff tehnyt So Finen. Tottakai ovat saaneet jonkun kerran nimensä myös Axlin ja Izzyn biiseihin ja Slashin soolot ja Duffin livenä väärinsoittama Sweet Child O Minen intro ovat pala rockin historiaa. Kuunteleppa sitten Stone Temple Pilotsin Tiny Music (tai core tai purple tai nro4 taitai..) ja katso ketä ne biisit on tehny. Ei Kretziä ja DeLeon veljeksiä voi kyllä yhtään väheksyä, ei soittajina saatika biisintekijöinä. Tai katsoppa huviksesi Thank Youn DVDltä Drippin' On A Hole In A Paper Heart. Great! Tuumasta toiseen. | |
![]() 07.07.2005 00:16:53 | |
Slashin panos gunnareissa biisinikkarina oli olematon. En tiedä sitten mitä lasket biisintekemiseen mutta mielestäni puhut paskaa. Tästä asiastahan on monella foorumilla väännetty peistä. Siitä nyt kaikki varmaan on yhtä mieltä että Izzy sävelsi eniten ok. Musta taas hieman tuntuu että tuota Axlin panosta liioitellaan. Estranged, Novemer Rain jne. ok. Mutta on typerää väittää että Slash & Duff eivät muka olisi tehneet mitään. Esim. It's So Easy ja Paradise City ovat Duffin kynästä enemmän tai vähemmän. Welcome To The Jungle on nippu Slashin riffejä. Sweet Child'o Mine koko biisi perustuu Slashin hassuun kitaramelodiaan, Izzy sitten nakkasi siihen soinnut ja Axl laulut. Mitä olen itse lukenut & kuullut niin ekan levyn aikoihin nuo tekivät ihan oikeasti YHDESSÄ niitä biisejä. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
MegaMan Club #014 - Hat Man | |
![]() 07.07.2005 00:33:52 | |
Mitä olen itse lukenut & kuullut niin ekan levyn aikoihin nuo tekivät ihan oikeasti YHDESSÄ niitä biisejä. Paitsi rumpali-Stiiv ei tainnut paljoa osallistua. Harmi ettei Appetitella eritellä krediittejä. Illuusioiden perusteella tosin omat suosikkini ovat järjestään kreditoitu kaksikolle Stradlin'/Rose, mutta taas pelkästään Akselille kreditoidut (November Rain ym.) ovat hirveitä. Tiedä sitten miten ekalla levyllä homma meni. New Millennium Cyanide Christ. | |
![]() 07.07.2005 00:42:32 | |
Paitsi rumpali-Stiiv ei tainnut paljoa osallistua. Harmi ettei Appetitella eritellä krediittejä. Illuusioiden perusteella tosin omat suosikkini ovat järjestään kreditoitu kaksikolle Stradlin'/Rose, mutta taas pelkästään Akselille kreditoidut (November Rain ym.) ovat hirveitä. Tiedä sitten miten ekalla levyllä homma meni. Rumpalit harvemmin biisinikkareita on. Jännä juttu muuten tämä juttu että mikä on biisin säveltämistä. Jos esim. ajatellaan Estranged joka on kai kreditoitu pelkästään Axlille ja onhan se hänen biisinsä. Mutta kuitenkin ne kitaramelodiat on Slashin, tästähän Illusionin kansivihkossakin Axl kiittää Slashia. Mun logiikalla silloin Slash olisi myös biisin "säveltäjä" mutta ilmeisesti yksi riffi tai melodia tai soolo ei siihen vielä riitä. Kyllähän Slash vieläpä lurauttaa lähes joka biisiin kitarasoolonkin aivan itse ja ne ovat melko olennainen osa tällaisen bändin musiikkia. Toki joku Axl voinu sanoo et "toi soolo on ihan paska, soita erilainen" mutta emmä tiiä. Äh jatkakaa te virkeämmät keskustelua! "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
![]() 07.07.2005 01:39:02 | |
Duffhan on sanonu esim. joulukuun saundissa ettei "axl ikinä ollut mikään musiikillinen johtaja tai vastuu henkilö. Ei koskaan. Me muut teimme kappaleet ja ojensimme ne hänelle tarjottimella. Ja usein vielä demovokaalein varustettuna" Joten eipä liiotella axlin osuutta. Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango? | |
![]() 07.07.2005 01:55:19 | |
En tiedä sitten mitä lasket biisintekemiseen mutta mielestäni puhut paskaa. Tästä asiastahan on monella foorumilla väännetty peistä. Siitä nyt kaikki varmaan on yhtä mieltä että Izzy sävelsi eniten ok. Musta taas hieman tuntuu että tuota Axlin panosta liioitellaan. Estranged, Novemer Rain jne. ok. Mutta on typerää väittää että Slash & Duff eivät muka olisi tehneet mitään. Esim. It's So Easy ja Paradise City ovat Duffin kynästä enemmän tai vähemmän. Welcome To The Jungle on nippu Slashin riffejä. Sweet Child'o Mine koko biisi perustuu Slashin hassuun kitaramelodiaan, Izzy sitten nakkasi siihen soinnut ja Axl laulut. Mitä olen itse lukenut & kuullut niin ekan levyn aikoihin nuo tekivät ihan oikeasti YHDESSÄ niitä biisejä. Lueppa kuule aiempi uudestaan. Aiemmin kirjoitin että en väheksy Duffin ja Slashin panosta loppusoundissa plaaplaa mutta kyllä nyt on niin että ilman Axliä noiden touhusta ei tule mitään, enkä näe syytä miksi silloinkaan olisi tullut. Ärsyttävää toi Axlin jatkuva dissaus. Welcome to the jungle kuulostais mun mielestä enempi izzyltä. En tiedä, mutta etpä tiedä sinäkään joten se siitä. Ilkeämieliset ovat sanoneet että Duff oli tuolloin suhteellisen kehno basisti ja on saanut appetiteä tehdessä huomattavaa apua bassolinjojen tekemisesessä. Mutta totuutta tästäkään ei moni tiedä. Axl ei onneksi julkaise puolivillaista materiaalia. Chinesen biisit kuitenkin mun kirjoissa kyykyttää VRn tasapaksut biisit helposti. Esimerkkeinä vaikka Madagascar ja The Blues. Mä seison sanojeni takana että Guns N Rosesin biiseistä pääosin vastasi Izzy ja Axl. Tottahan nyt kun yhdessä haetaan biiseille muotoa kaikki vaikuttavat lopputulokseen mutta jonkun pitää olla se luova mastermind joka panee prosessin liikkeelle ja pitää suunnan. Ja sen suunnan pitäjä oli Axl. Ajattelitko että soololla pitää saada nimi krediitteihin? Luettelenko listan biiseistä joissa soolon soittajaa (ja sooloin luonut soittaja) ei ole luettu säveltäjiin? Empä taida viitsiä. Ei ole muuten ainuttakaan killerisooloa VRn levyllä. Johan se on huomattu, että ei Axl ole mitään ilman Slashiä, Duffia ja Mattia! Slash, Duff ja Matt on ollut mukana kirjoittamassa MONIEN biisien sanoja ja luuletko oikeasti, että Axlin kitaristitaidoilla on syntynyt Slashin soolot, vai onko Axl kenties duidutellut ne Slashin korvaan, ja Slash on sitten kitaroinut tuon vitun duidutuksen!! Se että laulajat ovat bändin keulakuvia, ei tarkoita, että ne olisi koko bändin pomoja ja bändin paras henkilö, niinkuin annat ymmärtää! Jätetääs toi Matt pois arvostelusta kokonaan. Sanoisin että siltä ei gunnareissa varmasti ole kysytty yhtikäs mitään. Ja noihin Slashin sooloihin ei enää tarvitse mennä. Lue aiempi postaus uudestaan. Axl on uusi Roger Waters, tai itseasiassa Roger Waters on vanha Axl Rose. Niin hyvässä kuin pahassa. Itse en muuten ollut STP kuullutkaan ennen Velvet Revolveria ja luulen että moni sanoo samaa! Sanoo kaveri joka ei tiedä ketä on Chris Cornell ja Mike Patton. Olet sen verran nuori ettei voi olettaakaan että tiedät mutta sillon ei kannattais lähteä huutelemaan. Niin ja eikös se ollut kumminkin Slash, Duff ja Matt, jotka VR:än perusti, vai Scottkos se kävi kaikilta Gunnarinpojilta kysymässä, että perustettaisiinko bändi, joten saisi olla enemmän valtaa niillä pojilla! Heh..hauska juttu. Tuumasta toiseen. | |
![]() 07.07.2005 01:59:44 (muokattu 07.07.2005 02:02:48) | |
Duffhan on sanonu esim. joulukuun saundissa ettei "axl ikinä ollut mikään musiikillinen johtaja tai vastuu henkilö. Ei koskaan. Me muut teimme kappaleet ja ojensimme ne hänelle tarjottimella. Ja usein vielä demovokaalein varustettuna" Joten eipä liiotella axlin osuutta. Reps. Ei vittu, taas näitä. Vattaan sattuu :D Tää oli joku uutisankka jonka Duff myöhemmin kumosi. Illusion livellä Duffi selittää turpa täynnä kuinka hän on kapellimestari kun on niinku rumpali itekkin ja tietä mitä rumpali ajattelee, ja oikeestaan hän on kitaristikin joten hän tietää mitä Slash ajattelee ja sit hän niinku tietää mitä kaikki ajattelee. Jako sitten ittelleen pari viiriä. :) Mattkin retosteli jotain siinä soundissa. Oli jossain välissä sanonu Axlille että "Hei, kusipää. Olet vissiin ruvennut vetämään crackiä jos meinaan jotain plaa mitä en muista". Ei vissiin kuitenkaan tuuraajat huutele tommosia. Jälkeenpäin voi tietenkin sanoa mitä kehtaa. Tuumasta toiseen. | |
![]() 07.07.2005 02:29:09 | |
perkele mitkäköhän kaikki uutiset näistä sit on uutis ankkoja? se crack juttu oli että jos meinaat jonkun perkeleen paul hugen kanssa sweet child o minen soittaa ni ei se oo aitoo...tai jotain tommosta Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango? | |
![]() 07.07.2005 04:24:45 | |
Nää on taas näitä juttuja. Dipshit olet selväsi Axl-fanboy eikä siinä mitään. Mutta turha tulla väittämään Axlin uusia biisejä VR:n vastaavia paremmiksi jos niitä ei voida julkaista edes 10 vuoden aikana. Eiku joo, sä ootkin nyt kuullut huhun että demokratia tulee Kiinaan tän vuoden lopulla. Just, tänä vuonna se tulee. Jos Axl oli muka GNR Mastermind(niinkuin hän itse selvästi luuli) niin aika kumma että muut jäsenet potkittuaan hän ei ole saanut yli vuosikymmeneen muuta materiaalia ulos kuin yhden PASKAN soundtrackbiisin. Noh olen tämän keskustelun käynyt jo sata kertaa. Jos vastassa on Axl-fanboy niin on turha edes yrittää saada keskustelua aikaan. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
![]() 07.07.2005 08:22:16 | |
Axl ei onneksi julkaise puolivillaista materiaalia. "Oh My God"? | |
![]() 07.07.2005 09:48:05 (muokattu 07.07.2005 10:35:41) | |
Nää on taas näitä juttuja. Dipshit olet selväsi Axl-fanboy eikä siinä mitään. Mutta turha tulla väittämään Axlin uusia biisejä VR:n vastaavia paremmiksi jos niitä ei voida julkaista edes 10 vuoden aikana. Eiku joo, sä ootkin nyt kuullut huhun että demokratia tulee Kiinaan tän vuoden lopulla. Just, tänä vuonna se tulee. Jos Axl oli muka GNR Mastermind(niinkuin hän itse selvästi luuli) niin aika kumma että muut jäsenet potkittuaan hän ei ole saanut yli vuosikymmeneen muuta materiaalia ulos kuin yhden PASKAN soundtrackbiisin. Noh olen tämän keskustelun käynyt jo sata kertaa. Jos vastassa on Axl-fanboy niin on turha edes yrittää saada keskustelua aikaan. Noh noh poju, eipäs avauduta. Fanittaminen kuuluu sinne jonnekkin 15 ikävuoden kieppeille. GnR oli enemmän kuin osiensa summa. Vastustan vaan tota Axl jatkuvaa dissausta. Onhan sillä kuitenkin meriittejä ihan riittävästi ja mun mielestä rokkibändin keulakuvan pitääkin olla hieman kiistanalainen henkilö, herättää tunteita puolesta ja vastaan. Vaan eipä ole enää vastaavia bändejä. Kyllä uskon, että Slash, Duff ja jopa Matt omalla ajallaan ovat olleet hyvin suuressa osassa Gunnareiden biiseissä ja se selviää jo pelkästään sillä, että Guns N' Rosesin ja Velvet Revolverin biisit ovat hyviä ja bändit hyviä Melkomoista logiikkaa. nekin mitä olen STP- kuullut on ollut aika surkeeta! No siis voi ollä ettet pidä sen tyyppisestä musiikista mutta ei se surkeaa ole. Itseasiassa esim Tiny Music on aivan loistava ja monipuolinen levy. Neljä ekaa on hyviä. Suosittelen kuuntelemaan ennen kun tuomitset. Tuumasta toiseen. | |
![]() 07.07.2005 14:17:12 | |
Ok Dipshit kirjoituksesi Axlin uuden materiaalin erinomaisuudesta alkoi vain muistuttamaan niitä ikäviä keskusteluja Axl-fanipoikien kanssa. Itsekään en jaksa dissata Axlia mutta välillä tuo homma menee yli puolin ja toisin :) Ja Stone Temple Pilots ON aivan törkeen hyvä bändi. Selkeästi paras näistä 90-luvun alun bändeistä. Paljon parempi esim. kuin joku hemmetin Pearl Jam minkä kopioksikin bändiä väitettiin hah. "Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
![]() 07.07.2005 17:29:41 (muokattu 07.07.2005 17:31:44) | |
Täällä taas nämä nerot jotka luulee olleen paikalla kun levyä tehtii ja kertoo miten ja kuka teki minkäkin. mistä vitusta te voitte tietää kuka lopulta teki minkäkin biisin esim. appetitelle? olit siellä? tuskin. kuten useista haastatteluista ja sun muista axl, duff, slash, steven ja izzy ovat sanoneet, että kaikki appetiten raidat tehtiin enemmän tai vähemmän yhdessä, yhtäkään appetiten raitaa kukaan ei ole täysin omaksi väittänyt. ja vielä se, että mitä järkeä on verrata Axl:in julkaisematonta materiaalia VR julkaistuun? ei mitään. "Axl ei julkaise puolivalmista materiaaliaa" noh, onneksi VR sentään julkaisee jotain. Jokaisesta biisistä lähtee multa ainakin kunnioitus kaikille jäsenille, kun kaikki kuitenkin toi jotain omaa jokaiseen biisiin, vai kirjoittiko Axl kenties Estrangedin ja November Rainin soolot? Mahtava bändi. paras. Ja taas ollaan niin offtopic. | |
![]() 07.07.2005 21:55:43 | |
Ok Dipshit kirjoituksesi Axlin uuden materiaalin erinomaisuudesta alkoi vain muistuttamaan niitä ikäviä keskusteluja Axl-fanipoikien kanssa. Itsekään en jaksa dissata Axlia mutta välillä tuo homma menee yli puolin ja toisin :) Menee joo. Ei siinä mitään :) Ja Stone Temple Pilots ON aivan törkeen hyvä bändi. Selkeästi paras näistä 90-luvun alun bändeistä. Paljon parempi esim. kuin joku hemmetin Pearl Jam minkä kopioksikin bändiä väitettiin hah. Enpä ota tohon kantaa. =) Pidän molemmista vaikka Pearl Jamin kohdalla mitta on tullut jo täyteen kahden viimeisimmän myötä. Stone Temple Pilots pääsi aika hyvin eroon siitä ensimmäisen levyn tylsähköstä (verrattuna uudempaan) krunkeripoff-jyystöstä viimeistään Tiny Musicilla. Tuumasta toiseen. | |
![]() 10.07.2005 16:49:53 (muokattu 10.07.2005 16:58:58) | |
pakko todeta tähän että alan vakavissani olemaan sitä mieltä että musanettiin pitäisi ikäraja tehdä esim. luottokorttivarmennuksen kautta. Taas huomaa kuinka teini-idiootit suu vaahdossa dissaavat tyyppejä joiden meriiteistä eivät tiedä mitään. siis yhtään mitään. STP on grungeporukoissa suhteen uusi tulokas --ja grungeksi lasken tasan ne neljä bändiä jotka sen tekivät tunnetuksi ja niiltäkin vain muutaman levyn- mutta siitä huolimatta merkittävämpi kuin AIC. Mainittakoon nyt kuitenkin että grungella en tarkoita Green Riveriä tai Mother Love Bonea, enkä edes Temple of the dogia, mudhoneytä tai vastaavia. Vaikka nuo nyt ovat periaatteessa samaa porukkaa soundgardenin ja pearl jamin kanssa, ne olivat ennen grungea jo toiminnassa. Grungella minä tarkoitan enemmän ilmiötä kuin musiikkia. siihen ilmiöön kuuluvat Nirvanan In Utero ja Nevermind, STP:n Purple ja Core, Pearl jamin tenj a vs. AIC:n Facelift ja Dirt ovat siinä ja siinä. Kuuluivat kuitenkin samaan... porukkaan ja se riittää vaikka musiikki olikin jostain muualta kotoisin. Ilmeisesti superunknown pitää laskea tähän myös, mutta en kyllä perkele missään hyvässä mielessä. STP:n altsurokki ja ennenkaikkea monimuotoisuus corelta 4:seen ja sieltä all in that suit You weariin on aivan posketonta. Monipuolinen yhtye joka onnistui saundaamaan itseltään vaikka tyyli saattoi levyjen välíssä muuttua ihan täysin. Moinen monilahjakkuus toki tekee laulusovituksen vaikeaksi. Jutelkaa vaikka ___OZZYn kanssa taiderokin sovituksista. Etenkin mitä tulee tajuvanaan. Weilandia moinen ei ole mitenkään estänyt, vaan on suorittanut hommansa kunnialla. Jo nuorena miehenä kaverin vibran taimaaminen ja cornellimainen rokkisärö-kliinilauluvaihdot olivat aivan omaa luokkaansa... ei välttämättä samaa tasoa kuin jossain "say hello 2 heavenissa" mutta se nyt oli vaan jo mauton veto, ei huono, mutta mauton ja liikaa keekoilua. Laulajammekin ihmettelee että miten se tuollaista pystyy vetämään. Weiland siis. Jännää on se että kakarat ottavat kyllä kantaa GNR- jäseniin ja niiden edesottamuksiin.. koska tämä on pyörinyt ilmiönä silloin kun te olitte vittu vauvoja, siis oikeasti nisässä kiinni, ja siitä asti edelleen vähemmässä määrin kuintenkin tähän päivään... Grungesta te perkeleen natisijat ette taas tiedä mitään, koska sitä ei tuutiteta -eikä nirvanaa lukuunottamatta koskaan tuutitettukaan- kaiken aikaa jo joka paikassa. Näin ollen, julkilausuma. Samperin pennut, se että te ette satu pitämään jostain tai ymmärrä sitä ei tee ketään automaattisesti huonoksi laulajaksi. se että se ei juuri sinun saastaiseen korvaasi kuullsota hyvältä, ei merkitse ettei mies, tai porukka olisi asiansa erittäin hyvin osaavaa. Minä en pahemmin välitä Pattonin projekteista, mutta nero se mies on ja kuuntelen sen musiikkia ihan ammatin ja harrastuksen takia oppiakseni uutta vaikken pitäisi siitä. Ja kunnioitukseni suon. On silkkaa typeryyttä sanoa etten tiedä ketä Gossard ja weiland tai se joku kornelli on eikä varmaan moni muukaan... kun käytännössä kaikki 20+ vuotiaat rokkarit ovat sangen perkeleen perillä keistä puhutaan. Olen puhunut. Ja ylläpitö on lahjottu, kiristetty ja uhkailtu. Varoitusnappulan painaminen ei auta. | |
![]() 10.07.2005 17:09:47 | |
HerraQ: Jännää on se että kakarat ottavat kyllä kantaa GNR- jäseniin ja niiden edesottamuksiin.. koska tämä on pyörinyt ilmiönä silloin kun te olitte vittu vauvoja, siis oikeasti nisässä kiinni, ja siitä asti edelleen vähemmässä määrin kuintenkin tähän päivään... Eli olet sitä mieltä että asioita saa vain kehua, ellei niitä ole itse ollut silloin aikoinaan kokemassa? Vaikka olisimme olleet vasta "vittuvauvoja", ei meitä nuorempiakaan tule lähtökohtaisesti tuomita, jokuhan voi osata jopa ottaa asioista selvää. Ellet sitten ole sitä mieltä, että levyjen kuuntelu sekä muusikoista ja heidän edesottamuksistaan lukeminen näin jälkeenpäin on inhottavaa huijaamista. Grungesta te perkeleen natisijat ette taas tiedä mitään, koska sitä ei tuutiteta -eikä nirvanaa lukuunottamatta koskaan tuutitettukaan- kaiken aikaa jo joka paikassa. Kuten totesin, asioista voi ottaa selvää. Itse en tosin ole ehtinyt AIC:tä, Mudhoneytä ja Pearl Jamia pidemmälle. Mutta kuitenkin. Samperin pennut, se että te ette satu pitämään jostain tai ymmärrä sitä ei tee ketään automaattisesti huonoksi laulajaksi. se että se ei juuri sinun saastaiseen korvaasi kuullsota hyvältä, ei merkitse ettei mies, tai porukka olisi asiansa erittäin hyvin osaavaa. Totta, mutta se että sinä pidät jostakin, ei myöskään tee sitä hyväksi. Ja onhan se Weiland teknisesti hyvä, mutta minä lasken hyvän laulajan ominaisuuksiin muitakin, enemmän mielipiteiden puolelle meneviä tosin, asioita. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 | |
![]() 10.07.2005 17:16:27 | |
Eli olet sitä mieltä että asioita saa vain kehua, ellei niitä ole itse ollut silloin aikoinaan kokemassa? En. Luepa uudelleen. Vaikka olisimme olleet vasta "vittuvauvoja", ei meitä nuorempiakaan tule lähtökohtaisesti tuomita, jokuhan voi osata jopa ottaa asioista selvää. Ellet sitten ole sitä mieltä, että levyjen kuuntelu sekä muusikoista ja heidän edesottamuksistaan lukeminen näin jälkeenpäin on inhottavaa huijaamista. En. Luepa uudelleen. Kuten totesin, asioista voi ottaa selvää. Itse en tosin ole ehtinyt AIC:tä, Mudhoneytä ja Pearl Jamia pidemmälle. Mutta kuitenkin. Hyvä. siispä et ole tämän kritiikin kohteena. Enkä tarkoita sitä että näistä pitäisi olla perillä vaan sitä ettei kannata avautua jos ei tiedä mistä puhutaan. Totta, mutta se että sinä pidät jostakin, ei myöskään tee sitä hyväksi. Ei, se tekee sen parhaaksi. Ja onhan se Weiland teknisesti hyvä, mutta minä lasken hyvän laulajan ominaisuuksiin muitakin, enemmän mielipiteiden puolelle meneviä tosin, asioita. No, oikeastaan se että tykkääkö jonkun laulusta ja soitosta on ainoa mielipiteen alainen asia. Sitähän voi venkoilla vaikka kuinka, että tykkäänkö sen fraseerauksesta vai vibrasta... mutta joo. | |
![]() 10.07.2005 17:25:51 | |
En. Luepa uudelleen. Luin toki. Mutta missään ei ollut pienintäkään viittausta siihen, että voisi tutustua aihepiiriin, ennen kuin puhuu. Minulle jäi käteen vain tuo "et voi tietää mitään asiasta, koska olit silloin liian nuori". Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 | |
![]() 11.07.2005 20:27:48 (muokattu 11.07.2005 20:31:02) | |
Täällä kiisteltiin noista biisien tekijöistä aika paljon. Tuodaan nyt esille se, että vaikka tämä olisikin poikkeus, niin Comaan Axl vain kirjoitti sanat, musiikki on kokonaan Slashin. Tiedä sitten noista Stradlin'/Rose -biiseistä. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28 | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)