Brian May jr. 22.07.2005 03:33:24 | |
---|
Linkittäkääs nyt vähän niitä arvosteluita, joissa uutta levyä kehutaan toden teolla? Luin äsken n. 5-6 arvostelua netin välityksellä tämän keskustelun innoittamana, eikä yksikään niistä järin ylistänyt levyä. Parhaat näkemäni pisteet liikkuivat siinä 6/10 paikkeilla. Jokainen arvostelija tuntui pitävän edellistä levyä huomattavasti parempana. |
tuluppa 22.07.2005 13:56:04 (muokattu 22.07.2005 13:58:12) | |
---|
Saakeli vieköön, yllätyin PMMP:n nykykunnosta ihan täysiä kuullessani Matkalaulun, vitu jees. |
Rakkikoira 22.07.2005 14:44:39 | |
---|
Saakeli vieköön, yllätyin PMMP:n nykykunnosta ihan täysiä kuullessani Matkalaulun, vitu jees. Kappaleen loppu on kyllä varsin loistava mielestäni. |
Nimismies 22.07.2005 14:47:30 | |
---|
Linkittäkääs nyt vähän niitä arvosteluita, joissa uutta levyä kehutaan toden teolla? Luin äsken n. 5-6 arvostelua netin välityksellä tämän keskustelun innoittamana, eikä yksikään niistä järin ylistänyt levyä. Parhaat näkemäni pisteet liikkuivat siinä 6/10 paikkeilla. Jokainen arvostelija tuntui pitävän edellistä levyä huomattavasti parempana. Käsittämätöntä. Kuulkaas enot on typerää kikattelua ja turhanpäiväistä paukuttelua. Uusi on jämäkkää poppista 12 kappaleen verran. Ei voi verratakaan. "Life is only about fucking and staying online." - Jim Goldworth |
elbowski 22.07.2005 21:13:50 | |
---|
En tuota albumia ole kuullut, mutta tuossa pari päivää sitten tuli kuultua tuo kumivirsi useampaan otteeseen. Hauska biisi, mukava tunnelma, oikeanlainen kesän helteeseen, kuuntelen ihan mielelläni. Näen sen silmistäsi,
nyt jokin on hullusti
Kuiskaat korvaan hiljaa kysyen:
Jaatko kanssani salaisuuden?
IMIK #25 | Kelpaisiko pastilli? | Bella Italia #2 | Anti-J-Boy #2 |
bedlam 29.07.2005 11:02:45 (muokattu 29.07.2005 11:03:38) | |
---|
No helvetti. Tyttökaveri osti levyn muutama viikko sitten ja määhän sanoin sille, että tuota roskaa ei sitten minun läsnäollessa kuunnella. Muutaman kerran kun pakotettiin, niin ÄÄÄk saattaisin jopa ostaa itselle oman kappaleen. Hiton hieno levy! Muhun ei tuo Matkalaulu ja Oot siellä jossain niinkään kovasti iskeneet, mutta synkemmät viisut kuten Matoja saa kylmät väreet selkäpiihin varsinkin lopun ryskäyksellään. On nimittäin pirun hyvä biisi tuo Päiväkoti. Ja kiva tahtilajihässäkkä kertsissä. Eikö tuo koko biisi mene 3/4-tahdissa, ainakin kun päässänsä tuota muistelee? Hämäsi kyllä minuakin enste, kertsissä se tulee vaan kolmen tahdin kierrolla ja säkeessä neljän. http://www.mikseri.net/kiasma |
Aimo 29.07.2005 11:52:48 | |
---|
On nimittäin pirun hyvä biisi tuo Päiväkoti. Ja kiva tahtilajihässäkkä kertsissä. Mikäs tahtilajihässäkkä se on, kun sehän menee vaan 9/8, ainakin jos oikein muistan. Ja vieläpä hyvin selkeästi kolmeen jaoteltuna Hyvän kuuloinen koukku on toki. No joo, eipä sitä kovin usein tällaisten "oikeasti suosittujen" yhtyeiden biiseissä tahtilajeja vaihdella. Mitä yhtyeeseen tulee, niin pakko siitä on myöntää pitävänsä. Häiritsee ihmisten niihin lyömä gimmelinkorvike-leima, kun ovat ihan eri maailmasta. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
Aimo 29.07.2005 11:54:45 | |
---|
Eikö tuo koko biisi mene 3/4-tahdissa, ainakin kun päässänsä tuota muistelee? Hämäsi kyllä minuakin enste, kertsissä se tulee vaan kolmen tahdin kierrolla ja säkeessä neljän. Enpä lukenut kaikkia kirjoituksia kerralla. Itse ajattelisin niin, että menee 6/8, mutta kertsi 9/8, kuten tuossa ylhäällä jo totesin. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |
bedlam 29.07.2005 12:54:08 | |
---|
Enpä lukenut kaikkia kirjoituksia kerralla. Itse ajattelisin niin, että menee 6/8, mutta kertsi 9/8, kuten tuossa ylhäällä jo totesin. Juu, no ton kai voi ajatella vaikka kumminkin päin. Eipä olisi arvannut, että PMMP-ketjussa tulee joskus tahtilajeista keskusteltua. http://www.mikseri.net/kiasma |
arancia 06.09.2005 20:13:06 | |
---|
Itse en ennen kesän loppua ollut kuullut PMMP:tä lähes ollenkaan lukuunottamatta Rusketusraitoja. Kuullessani uutta levyä oli yllätys varsin positiivinen, kyllähän tuolta levyltä irtoaa muutamakin oikein mukava veisu. Tämän voisi joskus katsastaa livenä. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
aivokuolio 06.09.2005 21:27:21 | |
---|
Itse en ennen kesän loppua ollut kuullut PMMP:tä lähes ollenkaan lukuunottamatta Rusketusraitoja. Kuullessani uutta levyä oli yllätys varsin positiivinen, kyllähän tuolta levyltä irtoaa muutamakin oikein mukava veisu. Tämän voisi joskus katsastaa livenä. Niin ne turhat ennakkoluulot karsiutuu. mustan huoneen testi. |
sa-ku 07.09.2005 09:28:25 | |
---|
Mie ostin tuon perjantaina ja olen kuunnellu sitä joku 4 kertaa päivässä siitä lähtien. Hyviä biisejä, mutta sanat ja tulkinta pelastavat koko paketin. Matkalaulun video on kyllä hauska. Varmaan ainut hyvä tuonaiheinen musavideo minkä olen nänyt. |
juuso a 07.09.2005 11:48:38 | |
---|
Ilosaaressa vetivät aika pirun kovan keikan. Vakuutti meitsin lopullisesti... V*ttu jeei!!! |
sepeli 07.09.2005 13:23:23 | |
---|
Kuulkaas enot on typerää kikattelua ja turhanpäiväistä paukuttelua. Onhan sillä tosin esim. Kesä-95 ja Joutsenet. Mutta onhan tuo uusi aikalailla omaa luokkaansa. Itse pidin PMMP:stä kyllä jo ensimmäisen levyn aikoihin. No, joka tapauksessa, hyvä artisti. What you see is just a shell of me |
Pitkavirta 07.09.2005 14:11:31 | |
---|
Mikäs tahtilajihässäkkä se on, kun sehän menee vaan 9/8, ainakin jos oikein muistan. No hei iik! Jos säkkäri menee kuuteen ja kertsi ysiin niin musta se on jonkinnäkönen hässäkkä. Ei kaiken tahtilajikikkailun tarvi olla vaikeaa! :) Kovemmat Kädet rokkaa tykisti kyl. Joutu ostaa. Luulin olevani pohjalla nii joku heittää lapion. -L.C.F |
Velli 07.09.2005 14:24:01 | |
---|
Hyviä biisejä, mutta sanat ja tulkinta pelastavat koko paketin. En ymmärrä kyseistä lausetta?!? |
absqua 07.09.2005 14:43:39 | |
---|
Hieno bändi on. Mimmit ovat loistavia lavalla, laulavat hyvin ja osaavat vielä tekstittääkin. Samaten bändi on verraton. Meitsi diggaa ja arvostaa suuresti. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
arancia 07.09.2005 16:36:14 | |
---|
Niin ne turhat ennakkoluulot karsiutuu. En sanoisi turhiksi ennakkoluuloiksi, sanotaanko ettei ensimmäinen hittibiisi ollut minun makuuni, ja jäin odottamaan tulevaa. Mistään bändin leimaamisesta yhden biisin kuultuani ei todella ollut kyse. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Rakkikoira 07.09.2005 18:05:43 | |
---|
"Pitkästä" aikaan kuuntelen Kovemmat kädet levyä ja kyllä taas kuulostaa hyvältä. Olen mukava, komea ja muutenkin v*ttumainen ihminen.
Tämän allekirjoituksen omistaja on eniten asiaa kirjoittava m.net käyttäjä. |
Rattata 07.09.2005 18:12:00 | |
---|
En sanoisi turhiksi ennakkoluuloiksi, sanotaanko ettei ensimmäinen hittibiisi ollut minun makuuni, ja jäin odottamaan tulevaa. Mistään bändin leimaamisesta yhden biisin kuultuani ei todella ollut kyse. Kyllä mun ainakin oli vaikeeta ottaa koko touhua kovin tosissani Rusketusraitojen jälkeen. Ja uskon että moni muu on samaa mieltä. Mutta ovat kyllä todistaneet etteivät ole mikään yhden hitin ihme. valametti olj hajonna muanantaena nii laetettiin kunnon paskoo sisälle nii sammu sitten. THV-klubi #8 |