Aihe: Kent - Du & Jag Döden
1 2 3 4
Muovinen
17.06.2006 21:52:29

Eipä jäänyt soittimeen tämä levy. Jotenkin kovin vaikeasti lähestyttävä ja epätarttuva Kent-levy... jotkut biisit jopa todella ärsyttävät. Varsinkin kitararaidat ja biisistä toiseen toistuvat identtiset rumpufillit häiritsevät.
musiikkiani mikserissä -->Muovinen "Nice flag, did it yourself?" -MJK
moose_88
20.06.2006 11:36:06
Levy on kyllä hieno tosin ei nyt aivan paras kent kiekko. Kyllähän Hagnesta Hill on edelleen mulle se kovin juttu. Kun Berg lauloi stanna hos mig'n niin siinä vaan oli jotain niin riipaisevan kaunista. Rummut ja kitarasoundit/-kuviot on aika samankaltaisia l'pi levyn. Hyvin yhtenäinen linja. Kannet oli mulle aika suuri pettymys kun Hagnesta Hillissä, Isolassa, Vapen och Ammunitionissa ja B-sidornassa on kaikissa niin saamarin kauniit kannet. Uusimmassa ne ukot siinä kannessa on vetästy suoraan jostain Tim Burton leffasta.
hardsa
21.06.2006 19:41:30
Uusimmassa ne ukot siinä kannessa on vetästy suoraan jostain Tim Burton leffasta.

Mutta hjärta&smärtassa palattiin takasin valokuviin!(ainaki osittain...)
"Schumacher kärjessä, Häkkinen johtaa" Matti Kyllönen. Pastilli? YSKÄ#4
carnation
19.07.2006 15:41:01
Pakko tähän väliin hieman kehua tuota viimeisintä Kent-levyä, joka on osoittautunut varsin hyväksi teokseksi. Suuremmin en Kentiä fanittele, paitsi se Hagnesta Hill on edelleenkin aivan törkeän hyvä levy täynnä tummasävyistä kaipuuta ja pohjoisen tuulahduksia. Yksi parhaita pohjoismaalaisia levyjä koskaan. Pelkkä kansitaide itkettää, koska se on jotain niin kaunista!

Du & Jag Döden ei ole kylläkään kovin "hitikäs" levy, eli mitään dom androja tai musik non stoppeja ei levyltä löydy, mutta jotain vetovoimaista tässä silti on. Tämä on enemmänkin tasainen ja tasalaatuinen kokonaisuus hyviä biisejä jotka tyylillisestikin tukevat toisiansa hyvin, sen sijaan että se olisi kuin hieman epätasainen Vapen & Ammunition täynnä singlehittejä. Olihan Vapenilla kyllä muutama hengästyttävän upeakin kappale, esim. Sundance Kid, Pärlor ja Socker. Mun ruotsinkielen taito on yleisesti ottaen ihan hanurista ja harvemmin tajuan mitä Joakim Berg laulaa, mutta silti Kentissä jokin viehättää suunnattomasti, vaikken ruotsinkielistä musiikkia muuten kuuntele oikeastaan lainkaan. Uuden levyn päätösraita Mannen I Den Vita Hatten on yksi Kentin hienoimpia hetkiä, aivan loistava musiikkiesitys jota tekee mieli kuunnella monta monta kertaa peräkkäin. Du & Jag Döden on Kentin toiseksi paras levy, erittäin hyvä!
Cujo
17.09.2007 17:01:48
Kentiltähän tulee syksymmällä uusi levy, josta on nyt kansikin julkaistu ja käsittääkseni eka sinkkukin. Itse ainakin odotan kovasti ja toiveikkaasti : ) Du & Jag Döden kun oli sen verran mahtava levy ja tuo bändi tuntuu menevän vaan aina eteenpäin.
You are what you are, and what you are is ok.
Cathi777
18.09.2007 08:53:18

Kentiltähän tulee syksymmällä uusi levy, josta on nyt kansikin julkaistu ja käsittääkseni eka sinkkukin. Itse ainakin odotan kovasti ja toiveikkaasti : ) Du & Jag Döden kun oli sen verran mahtava levy ja tuo bändi tuntuu menevän vaan aina eteenpäin.

On muuten siirrytty tämän sinkun perusteella aika erilaisille vesille verrattuna tuohon aikaisempaan todella synkkään levyyn. Nyt hieman koneellisempaa meininkiä, hieman Depeche Mode hengessä, mutta hyvältä kuulostaa silti. Ei tää bändi vaan ole vielä koskaan pettymistä päässyt aiheuttamaan.
Only pop music can break my heart...
discominister
18.09.2007 08:54:43
On muuten siirrytty tämän sinkun perusteella aika erilaisille vesille verrattuna tuohon aikaisempaan todella synkkään levyyn. Nyt hieman koneellisempaa meininkiä, hieman Depeche Mode hengessä, mutta hyvältä kuulostaa silti. Ei tää bändi vaan ole vielä koskaan pettymistä päässyt aiheuttamaan.

Kuulostaa niiin hyvälle! :P~
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)