hanhjelm 08.04.2005 14:24:01 | |
---|
Disco Ensemble, At the drive-in ja Weezer ovat levyhyllyssäni edustetuna. Näitä olen kuullut kutsuttavan emoksi. No minä kai sitten diggailen tätä genreä.. Miksei maailmassa ole enempää kärpijoen kaltaisia kunnon kansalaisia? |
thescientist 08.04.2005 16:29:21 (muokattu 08.04.2005 16:29:39) | |
---|
Disco Ensemble, At the drive-in ja Weezer ovat levyhyllyssäni edustetuna. Näitä olen kuullut kutsuttavan emoksi. No minä kai sitten diggailen tätä genreä.. Weezerin soittajat muistuttavat ulkonäöltään aika emokideiltä, musiikki ei sitten niinkään emoa ole. IMO. |
Kre-per 19.04.2005 20:08:25 | |
---|
Tapasin taas uuden hyvältä kuulostavan emobändin: Time Spent Driving, kannattaa tsekata. Kuulostaa vähän Further Seems Foreverin ja Mewn sekoitukselta. Kyseiseltä bändiltä Sleep And Matchbooks iski vastaan skeittileffan musiikeissa :) |
not_my_day 20.04.2005 16:29:53 | |
---|
Tapasin taas uuden hyvältä kuulostavan emobändin: Time Spent Driving, kannattaa tsekata. Kuulostaa vähän Further Seems Foreverin ja Mewn sekoitukselta. Kyseiseltä bändiltä Sleep And Matchbooks iski vastaan skeittileffan musiikeissa :) Kuuntelin niiltä Angel and I merkkisen biisin ja ihan jees menoa, FSF kieltämättä tuli mieleen mikä ei ollenkaan oo huono asia. Käypääkäs kaikki tsekkaamassa Moments In Grace niminen bändi, aika jylhää touhua ainakin laulajan puolelta. :) "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Nazareth 20.04.2005 17:06:05 | |
---|
Mitä tarkoittaa emo-bändi? yks kalja ja yks lapin kultaIMIK #27 |
Kre-per 20.04.2005 17:16:43 | |
---|
Moments In Gracelta kuulin Broken Promises -nimisen kipaleen. Hyvältähän tuo kuulosti! Ihanaa. |
Exhausted 20.04.2005 17:55:36 | |
---|
Mitä tarkoittaa emo-bändi? bändi joka soittaa emoa |
drumm 21.04.2005 14:26:27 | |
---|
Disco Ensemble kuvaili emoa hyvin Suen haastattelussa. Siinä suossa on tuhansia hyvätukkaisten "ongelmanuorten" bändejä, joilla on viikonpäivän tai kuukauden nimi ja jotka kuulostavat aivan samalta. Eiköhän niillä ole itselläänkin tukat hyvin ja Vanssin sponssi. Fullsteam ja pienemmät levyfirmat yleensäkin ovat erittäin tervetulleita sekoittamaan pakkaa ja vetämään mattoa monikansallisten monstereiden jalkojen alta, mutta silti toivoisin etten olisi nähnyt uutta Bemaria ko. puljun logoilla varustettuna. Toivottavasti on liisattu tai jotain. Eipä sillä, että minä olisin jossain skeneraadissa pisteitä laskemassa... |
JuniperThree 21.04.2005 14:38:18 (muokattu 21.04.2005 15:04:27) | |
---|
Aleksi varmaan maintsi jo Hopesfallin... Uusi levy ei enää ole niin emoa, mutta vanhempi matsku on aivan mahtavaa! Lisäksi ite kuuntelen Thrusdayta jonkin verran. E: Lisätään vielä, että Hopesfallin The Satellite Years -levy on ehkäpä tunnepitoisin levy, mitä viime vuosina olen kuunnellut. |
etnopoju 21.04.2005 14:45:03 | |
---|
post-rock taas on kuin klassista musiikkia soitettuna rock-soittimilla. mogwai kuulostaa sinusta klassiselle musiikille? |
miscage 21.04.2005 14:50:25 | |
---|
Emä. .................. Osta! |
not_my_day 21.04.2005 17:18:39 | |
---|
Liput Avrilin keikal tuli tänään, se on emoa. ;) Samoin sellaiset bändit kuin Fall Of Transition ja Blueturnswhite, eivät oo saavuttaneet viel mitään suurta nimee mut voittepa sit kertoo et te diggailitte jo ensimmäisten joukossa. :) "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Artu Pupunuss 21.04.2005 17:52:31 | |
---|
Daffodils of Her sekä My Star, So Bright ovat tämän genren kovimpia, jos minulta kysytään. |
Coatl 22.04.2005 09:43:51 (muokattu 22.04.2005 09:44:38) | |
---|
Weezerin soittajat muistuttavat ulkonäöltään aika emokideiltä, musiikki ei sitten niinkään emoa ole. IMO. Miltä emo näyttää? Vastaus: Ei oikeen miltään. Eurooppalaisen emouden ilmentymä on Suomen emäemo The Crash. Jenkeissä emo on sitten taas ihan eri näköistä, siellä emot ja emofanit pukeutuu aavistuksen punkahtavasti. "No matter the outfit, deep inside they are all the same - irritating emotional twats" -Coatl (1983- ) I took the butcher knife, and help up to Arnette.. I said "If you wanna live, to see tomorrow, I suggest you'd better start frying'em eggs a little bit better, than you've been frying'em, I'm tired of eating sloppy, slimy eggs" |
not_my_day 22.04.2005 14:41:42 | |
---|
Kyllä ne weezerin poikien silmälasit käyvät ihan yleisestikin ottaen tuntomerkiksi. :) "Close my eyes, just for tonight, the sun still sleeps, when she awakes..." |
Exhausted 22.04.2005 22:26:34 | |
---|
mogwai kuulostaa sinusta klassiselle musiikille? tarkoitin enemmän biisirakenteita. tosin godspeed you! black emperor sopii postrockin muottiin paremmin kuin mogwai, joka on periaatteessa vain instrumentaalista rockia (onkohan sillekin jokin oma genrensä, math rock tms) |
etnopoju 22.04.2005 23:19:50 | |
---|
tarkoitin enemmän biisirakenteita. tosin godspeed you! black emperor sopii postrockin muottiin paremmin kuin mogwai, joka on periaatteessa vain instrumentaalista rockia (onkohan sillekin jokin oma genrensä, math rock tms) eiku mä vaan tarkoitin, et mikä siinä sinun mielestä kuulostaa klassiselle? mitä mä oon kuullu gybe:ä, niin muistaakseni ne biisit oli aika lailla yhtä osaa joka sit lopussa kliimaksoituu. muistanko väärin? mogwai ei taida mennä math rock genreen. math rock = progea punkkinörteille, eli punkkia, jossa on vaihtelevia tahtilajeja. |
Exhausted 23.04.2005 14:40:55 | |
---|
godspeedin biisit ei tosiaan ole yhtä osaa alusta loppuun. siellä on sellasia eri teemoja joita nostatellaan ja biisit kestää usein yli 20 minuuttia. |
ydinaukio 23.04.2005 15:41:03 | |
---|
tarkoitin enemmän biisirakenteita. tosin godspeed you! black emperor sopii postrockin muottiin paremmin kuin mogwai, joka on periaatteessa vain instrumentaalista rockia (onkohan sillekin jokin oma genrensä, math rock tms) mogwai on kyllä niin post rockia kuin olla voi. |
etnopoju 23.04.2005 16:55:32 | |
---|
mogwai on kyllä niin post rockia kuin olla voi. math rock ei ole sama kuin post-rock. godspeedin biisit ei tosiaan ole yhtä osaa alusta loppuun. siellä on sellasia eri teemoja joita nostatellaan ja biisit kestää usein yli 20 minuuttia. ok. mä en ole kuullu niitä niin paljon, et osaisin sanoa tarkalleen. ne pari biisiä, jotka oon kuullu oli aika sellasta yhden osan menoa. mut toisaalta, voihan "klassisessa" musassa olla kans periaatteessa yks osa. esim. jossain minimalismissa...ja sekin on mielipide kysymys minkä kokee "osana". |