Aihe: Sex Pistols
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
texjazz
20.09.2007 20:50:55

Vaan se taitaa olla niin, että niiden olisi pitänyt tulla, kun puvuntakissa oli badget, Englannissa Thatcher pisti duunarit kyykkyyn, Kekkonen määräsi Suomessa ja tv:ssä oli kaksi kanavaa.

Jotenkin tämäkin revival murentaa sen alkuperäisen levyn arvoa, joka repaileisine kansineen levyhyllyssä lepäilee. Tai ainakin vähän.
Reino-tossut! Pelastakaa ne!
Gardiner
20.09.2007 21:10:07

Jotenkin tämäkin revival murentaa sen alkuperäisen levyn arvoa, joka repaileisine kansineen levyhyllyssä lepäilee. Tai ainakin vähän.

Rallattelet vaan täpöillä ".........,And we don`t Care, We´re vacant and oh so pretty"
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
texjazz
20.09.2007 21:14:41

Rallattelet vaan täpöillä ".........,And we don`t Care, We?re vacant and oh so pretty"

Tossa biisissä(kin) on aivan killeririffi. Yksinkertainen, mutta uppoaa kuin entinenkin isäntä kaivoon.
M-Juhana
20.09.2007 21:41:48

Jahas.

Tämmönen triidi kaibettu esiin.

Tästä 30 vee jutusta en tiedä, mut NMtB (ihme lyhenne) on ehdottomasti yksi länsimaisen populaarimusiikin merkittävimmistä levyistä.
TÖISSÄ
texjazz
20.09.2007 21:50:18

Jahas.

Tämmönen triidi kaibettu esiin.

Tästä 30 vee jutusta en tiedä, mut NMtB (ihme lyhenne) on ehdottomasti yksi länsimaisen populaarimusiikin merkittävimmistä levyistä.

Kansitaidettaan myöten. NMtB (sic!) sisältää sitäpaitsi aikuisten oikeesti loistavia biisejä. Mä oon yrittänyt muistella, miten pirussa tulin tilanneeksikaan Epeltä Never Mindin 14-vuotiaana maalaispoikana 1978. Näin kai niistä jonkun tv-pätkän tai jopa ihan Suomen Yleisradiossa niitä olisi soitettu. Mutta joku niissä vetosi heti: ulkonäkö ja rock'n roll, stna. Steve Jonesin kitarointi räkäisen kätkättävällä äänensärkijällään. Prooob prooob, proooob proob.
zeitung
20.09.2007 22:03:48
sex pistols on paras punk bändi ramonesin ja the clashin ohella.
mielestäni
never mind the bollocks on vaan niin perskutan kova lätty ettei muita selittelyjä kaivata.
taru loppui vain ennen aikojansa, hyvää musaa olisi tullut kuin liukuhihnalta konsanan
Atomic Cafe
23.09.2007 06:01:10 (muokattu 23.09.2007 21:37:40)
Olisihan se Pistols mukava nähdä, erityisesti nyt kun Clash ja Ramones ei takuuvarmasti tee keikan keikkaa ainakaan tässä maailmassa.
Planetist
24.09.2007 13:41:23
Noh, sen verran poikkean sivuraiteille että mielestäni Lydonin suurin saavutus on Public Image Ltd.

Onhan pistolskin aika mainiota kamaa, mutta PIL on parhaimmillaan suorastaan nerokas, ainakin niillä parilla ekalla levyllä...
Ehkä.
Atomic Cafe
25.09.2007 22:05:47 (muokattu 28.09.2007 05:37:22)
Noh, sen verran poikkean sivuraiteille että mielestäni Lydonin suurin saavutus on Public Image Ltd.

Onhan pistolskin aika mainiota kamaa, mutta PIL on parhaimmillaan suorastaan nerokas, ainakin niillä parilla ekalla levyllä...

Olen täysin samaa mieltä.
sid vicious
16.03.2008 12:20:09

Ohhoh Sex pistols tulee elokuussa suomeen. Täytyykin mennä kattoon, iltasanomien sivuilla luki
Se joka kuuseen kurkottaa niin käpyjä näkee.
Juhani
17.03.2008 20:45:43

Ohhoh Sex pistols tulee elokuussa suomeen. Täytyykin mennä kattoon, iltasanomien sivuilla luki

Ihme jos tulee, olin Messilässä katsomassa bändiä ja yleisön vastaanotto oli kaikkea muuta kun hyvä. Sellasta lentävää pullomerta en olekaan nähnyt. Luulisi bändin sen jälkeen boikotoivan tätä maata.
hyllevi
17.03.2008 22:41:58
Ihme jos tulee, olin Messilässä katsomassa bändiä ja yleisön vastaanotto oli kaikkea muuta kun hyvä. Sellasta lentävää pullomerta en olekaan nähnyt. Luulisi bändin sen jälkeen boikotoivan tätä maata.

Tuskin sai missään muuallakaan parempaa vastaanottoa, sitä paitsi Lydon kertoi kirjassaan että piti paljon enemmän skandinavian kuin kotimaansa elävistä.
http://myspace.com/fuckedwithaguitar
Juhani
18.03.2008 00:41:32

Tuskin sai missään muuallakaan parempaa vastaanottoa, sitä paitsi Lydon kertoi kirjassaan että piti paljon enemmän skandinavian kuin kotimaansa elävistä.

No ehkä sitten tuleekin. Aika kertoo.
Roger
18.03.2008 08:32:25

Silloin Messilässä pullosateeseen joutuivat niin Sepultura kuin Bad Religion ja Sex Pistolsin aikaan homma lähti totaalisesti lapasesta...
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon
Jeepster
04.04.2008 20:11:24
Liput tulee myyntiin maanantaina. 48-52€. Kannattaakohan tota ollenkaan mennä kattomaan, heittävätkö keikkansa vaan rahan takia? Tosi punk.
möyssy
04.04.2008 21:21:46
Silloin Messilässä pullosateeseen joutuivat niin Sepultura kuin Bad Religion ja Sex Pistolsin aikaan homma lähti totaalisesti lapasesta...

Sivistymättömänä ihmisenä en juuri tiedä asiasta, mutta mites se noin hulinaksi sillon siellä meni?
Christ is coming, and so am I.
vital
04.04.2008 21:49:23
Liput tulee myyntiin maanantaina. 48-52€. Kannattaakohan tota ollenkaan mennä kattomaan, heittävätkö keikkansa vaan rahan takia? Tosi punk.

mul on se dvd live vuodelta 96'...vaikka tykkään bändistä niin oli kyllä aika laimeeta toi keikka, väsynyttä meininkiä...en uskalla käydä katsoa jos maksaa ton verran..
Olli.M
05.04.2008 08:08:35
Sivistymättömänä ihmisenä en juuri tiedä asiasta, mutta mites se noin hulinaksi sillon siellä meni?

Pulloilla viskoivat bändin pois lavalta. Yrittivät uudelleen ja pullotettiin uudelleen pois lavalta. Taisi keskeytyä koko keikka. Olin paikalla mutta niin hyvässä juhannuskondiksessa, että voi olla että muistan väärin. Olihan se aikas laimea yritys bändiltä vaikka yleisö käyttäytyikin typerästi ja jopa vaarallisesti. Taisi jatkua pullottaminen seuraavassa maassa myöskin, kun olivat kuulleet messilässä tapahtuneesta meiningistä. Vetivätkö muuten kiertueen loppuun silloin? Muistelisin vaan että taisi keskeytyä koko kiertue jossain kohtaa.

En mene katsomaan tulevaa keikkaa. Mun mielipide on että kaikkien ei pitäisi näitä comeback juttuja tehdä. Jäisi huomattavasti parempi fiilis kaikille. Varsinkin sen messilän yrityksen nähneenä uskallan näin sanoa, mutta tää on vaan mun mielipide.
Niin käy joskus
hanuristi
05.04.2008 17:56:30
En mene katsomaan tulevaa keikkaa. Mun mielipide on että kaikkien ei pitäisi näitä comeback juttuja tehdä. Jäisi huomattavasti parempi fiilis kaikille.

Mä olen samaa mieltä.
Sitä kuvaa, mikä minulla nyt on kyseisestä yhtyeestä, en halua rikkoa. Comebackin näkeminen tekisi sen vääjäämättä.
Gardiner
05.04.2008 20:49:45

Tossa biisissä(kin) on aivan killeririffi. Yksinkertainen, mutta uppoaa kuin entinenkin isäntä kaivoon.

Ja oliko niin että Glen Matlock pölli sen riffin Abban biisistä?
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)