Aihe: Mitä levyjä odotat vuodelta 2005 ?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Anarkiapurilainen
23.11.2004 20:35:22

Vitut se vielä tule.

Heinäkuussa Danny Carey oli ainakin vielä aika optimistinen.

Carey said he hopes the new Tool record will be ready for release by the end of the year, but he added that it may not be issued until early 2005 in order to avoid being lost in the Christmas shuffle.

Joko ne on siellä studiossa sitten nyt?
_Petri_
23.11.2004 22:51:23

Absoluuttisen Nollapisteen uutta. Mikälie? Jos sattuu ilmestymään. Luulisin.

En jaxanu lukee kaikkia viestejä nii sanon vain, että luultavasti tulee. Kun nyt kerran säveltävät uutta materiaalia. Sitä miekii ootan. En oikeastaan muita muista nyt odottaa.
bedlam
23.11.2004 22:53:58

QOTSA
YUP
Tool (jos nyt ikinä mahdollista)
http://www.mikseri.net/kiasma
diibadaaba
23.11.2004 23:39:08 (muokattu 29.11.2004 00:43:53)
Liekin, Wigwamin, Turbonegron ja Nollapisteen uusia kovasti ootellaan.

(Ja mun mielestä Jarrutan on hyvä.)

edit. Niin ja Mew kyllä kanssa.
"Ei tämä soittohomma lisää kuin toivottomuutta ja terassikäyntejä."
patonki
24.11.2004 00:04:24

soadit, qotsat, mars voltat absot. yupit ja muut täällä onkin jo mainittu. poppirintamalta odottelen kovasti ainakin posiesin levyä sekä samasta yhtyeestä tutun jon auerin sooloalbumia. liekki kiehtoo tietenkin, kuten myös seuraava wojciechin levy. ja tuleva eels myös, vaikka shootenannyn tuottamasta pettymyksestä en ole vielä yli päässytkään...
mono
24.11.2004 01:31:12
QOTSAa ja Mars Voltaa tietysti odotellaan. Vuoden 2005 pahimmat pettymykset on ollu M83:n ja Trail Of Deadin uudet levyt. Kauheata kakkaa.
Nita Nitro
24.11.2004 07:50:13
Vuoden 2005 pahimmat pettymykset on ollu M83:n ja Trail Of Deadin uudet levyt. Kauheata kakkaa.

Onko Trail of Deadiltä tulossa uutta levyä ? Koska ?
"If there's a sound to play / that does not fit today / why not just play the bastard anyway" -ginger
Tellervo
24.11.2004 11:31:57
Huomaan, että en odota yhtään mitään. Vanhuus on tullut. Lähinnä ehkä odotan, että saisin itse jotain aikaiseksi.
Pieni, musta ja kiihottava.
Booligan
24.11.2004 11:50:06

enpä juuri muita tiedä tulvan kuin tuo Metallican SKOM dvd boxi..joka ei ole tietenkään levy. Mutta he nauhotavat ens vuonna uutta, kuten tekee Maidenikin. Jos John5 saisi vielä levynsä valmiiksi niin sekin pitäisi hjommata. Ja Dream Theater itseasiassa alkoi juuri nauhoittaa uutta kamaa.
Doesn´t matter what you see Or into it what you read You can do it your own way IF IT`S DONE JUST HOW I SAY
Kulkunen
24.11.2004 12:23:48
Heinäkuussa Danny Carey oli ainakin vielä aika optimistinen.

Joko ne on siellä studiossa sitten nyt?

No sen vähän mitä olen itse erinäisistä lähteistä saanut tietooni, niin alustavia nauhoituksia on ehkä vissiin tehty. Materiaalia on ainakin tehty, mutta studioaikataulusta en osaa kyllä sanoa mitään. Toolbandissä en ole ainakaan sellaista ilmoitusta nähnyt. Joku muu?

Olisiko Opethilta tulossa jo ensi vuonna uusi? Onhan edellisistä nauhoitusessioista tosiaan jo pari vuotta aikaa. Sitä odotellessa.
The downward spiral never ends.
ZetMatZ
24.11.2004 12:34:28

Dream teatteria. Odotan mielenkiinnolla saavatko tehtyä jopa vieläkin huonomman levyn siitä mitä totti oli.
Valitettavaa alamäkeä kulkee tuotanto sitä mukaa kun levyjä tulee, vanhemmat rokkaa.
#rumpalit - http://rumpalit.cjb.net
paranoid android
24.11.2004 16:10:59
Vuoden 2005 pahimmat pettymykset on ollu M83:n ja Trail Of Deadin uudet levyt. Kauheata kakkaa.

Totta puhut. Olen kuullut vain muutaman kappaleen tolta M83:lta, ja kuulosti kyllä huonommalta kuin Dead cities...
Nahkaliivit paukkuu.
paranoid android
24.11.2004 16:11:45

Joskus ensi vuoden alussa. Se on aika kauheata paskaa.
Nahkaliivit paukkuu.
lapio
24.11.2004 16:28:40

Olisiko Opethilta tulossa jo ensi vuonna uusi? Onhan edellisistä nauhoitusessioista tosiaan jo pari vuotta aikaa. Sitä odotellessa.

Uusi Opeth olisi kyllä myös nannaa. Eikös myös uusi Strapping young lad albumi ole tulollaan?
Ei helvetti en minä jaksa enää tuntia oottaa. On se kypsää. Pasin uudet seikkailut.
mono
24.11.2004 16:34:54

No Interscopehan pukkas julkaisua eteenpäin kai helmikuulle isompien artistiensa julkaisujen takia. Ei kyllä kannata hengitystään pidätellä. Noi kummatkin (ToD ja M83) löytyy ainakin slskistä ja hubista.
-Mickill-
24.11.2004 21:24:33
System Of A Downin uutta tässä ollaan kelli ojossa odoteltu jo jonkin aikaa. Ja jos ne nyt oikeasti meinaavat julkaista 2 albumia ensi vuonna niin olen enemmän kuin tyytyväinen.

Keneltäs muilta niitä levyjä ensi vuonna tuleekaan.. Hanoi Rocksin, Kotiteollisuuden ja RHCP:n lätyt lähtee ainakin heti ostoon kunhan tulee.
"One, two, Freddys coming for you" "Three, four, better lock your door" "Five, six, grab your crucifix" "Seven, eight, better stay up late" "Nine, ten, never sleep again"
Wickerman
24.11.2004 22:11:40
Uutta Judas Priestiä odotan kuin kuuta nousevaa. Ilmestyy tähän tietoon ilmestyy 31. tammikuuta.

No niin minäkin
tuomittu
24.11.2004 22:11:56
Tool
Mars Volta
Sígur Ros
Kotiteollisuus
CMX
Älä ala mulle tai tulee napaan.
ihrviö
24.11.2004 22:24:55
Suomalaisista ainakin kotiteollisuuden uutta, järkyttävä huono nimi mielestäni se löylynlyömät jos tulee sitten sen levyn nimeksi? Ja SOADin uutta odotan kuin kuuta nousevaa. Eipä äkkiseltään tule muuta mieleen no joo jos chinese democracy julkaistaan viimeinkin niin haluan tietysti sen kuulla.
En ehkä näytä hyvältä, mutta ainakaan miulla ei oo rahaa.
Kulkunen
25.11.2004 09:40:17
Dream teatteria. Odotan mielenkiinnolla saavatko tehtyä jopa vieläkin huonomman levyn siitä mitä totti oli.
Valitettavaa alamäkeä kulkee tuotanto sitä mukaa kun levyjä tulee, vanhemmat rokkaa.

Omasta mielestä ToT oli paras levy pitkään aikaan. Sceneskin lässähti vuoden kahden sisällä ja 6DoIT oli jo aika huttua.

Uusi Opeth olisi kyllä myös nannaa. Eikös myös uusi Strapping young lad albumi ole tulollaan?

Sehän on jo purkissa. Vuoden ensimmäiselle neljännekselle muistaakseni sitä lupailtiin.
The downward spiral never ends.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)