paranoid android 31.10.2004 19:56:59 | |
---|
Mä tajusin että jotain Carcassin alkupään tuotantoa lukuunottamatta mulla ei ole ollut koskaan minkäänlaisessa omistuksessa yhdenkää non-drug-influenced tyylisen yhtyeen levyä tai kappaletta. Levyllä, kasetilla, kovalevyllä, missään muodossa. Itseasiassa havaitsen tiettyä vastenmielisyyttä kun saan kuulla että joku levy on tehty selvin päin. Tai jopa se, että artisti ilmoittaa olevansa streittari, vaikuttaa heti paikalla tyyliin ei kiitos minulle tätä. Sinullahan on aikamoinen bändilista. Olen varma, että osa suuri osa noista bändeistä tekee levyjä ilman aineita. Nahkaliivit paukkuu. |
MrQ 31.10.2004 19:57:55 | |
---|
Beatlesin ekat levyt on ainakin ihan selvinpäin tehty. Hyviä levyjä mutta ei ne huumeaikasia levyjä kyllä voita. Nyt taas lipsuu vähän ohi aiheen. Nomut mä en niitä omista, saatikka kuuntele. |
Muovinen 31.10.2004 20:10:50 | |
---|
Tuon 13th Step levyn jälkeen ei kyllä paljon kiinnosta että mitä herrat tekevät... Olkoonkin sitten Herra Keenan mukana tahi ei! "Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham |
bedlam 31.10.2004 21:17:35 | |
---|
Tuon 13th Step levyn jälkeen ei kyllä paljon kiinnosta että mitä herrat tekevät... Olkoonkin sitten Herra Keenan mukana tahi ei! Tuon levyn kaksi ekaa biisiä ovat kyllä hemmetin hienoja, varsinkin The Package, mutta loppulevy menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. http://www.mikseri.net/kiasma |
Huevos 31.10.2004 21:39:09 | |
---|
mä en tajua mitä ihmiset kuulee tässä bändissä. rokkia joka ei rokkaa millään lailla ylituotetuilla saundeilla. jos se jollekin kolahtaa, niin mikäs siinä... |
lxi 31.10.2004 21:39:53 | |
---|
Tuon levyn kaksi ekaa biisiä ovat kyllä hemmetin hienoja, varsinkin The Package, mutta loppulevy menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Hassua. Minusta ensimmäisen levyn huippukohdat ovat harvassa, mutta 13th Stepiltä vain pari viimeistä biisiä jättävät toivomisen varaa. Muuten biisit toimivat erinomaisesti. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
disarm 31.10.2004 22:01:52 | |
---|
Nami. Tuo imagine on kyllä loistava, vähän kuin alkuperäisen version häiriintynyt velipuoli tms. :) huhhuh! Lennonin pieni toivonkipinä on sammutettu lopullisesti. Ihan mieletön versio. emptiness is loneliness
loneliness is cleanliness
cleanliness is godliness
and god is empty
just like me |
Pitkavirta 01.11.2004 12:22:02 | |
---|
Tänään vois käydä poistaa levyn.. Tuliskohan APC jossain vaiheessa Suomeen keikalle... Olispa aikamoista. Muutes, APC:n liveversio Diary of a Madmanista on kans aika kova, nyt kun kovereista puhuttiin |
Loony 01.11.2004 19:29:15 | |
---|
Hmm.. Milloinkohan se dvd ilmestyy? Eikö sen pitänyt tulla samoihin aikoihin kuin levy? www.marbleframe.vze.com |
Exhausted 01.11.2004 22:25:14 | |
---|
eipä kuullostanut miltään tuo levy :( |
kingdom 02.11.2004 11:45:48 | |
---|
Nomut mä en niitä omista, saatikka kuuntele. Tarkotin että on hyviä levyjäkin tehty selvinpäin. Oikeestaan kaikki Beatlesin levyt on selvinpäin tehty, sävellysvaiheessa on sitten saatettu käyttää aineita jos jonkinlaista. Hey Bungalow Bill, what did you kill? |
bedlam 02.11.2004 14:16:43 | |
---|
Oikeestaan kaikki Beatlesin levyt on selvinpäin tehty, sävellysvaiheessa on sitten saatettu käyttää aineita jos jonkinlaista. Eiköhän tässä aineissa _sävellettyjä_ levyjä tarkoitettukin? http://www.mikseri.net/kiasma |
kingdom 02.11.2004 16:44:09 | |
---|
Eiköhän tässä aineissa _sävellettyjä_ levyjä tarkoitettukin? Joo mutta minä älysin sen vasta vähän myöhässä. Hey Bungalow Bill, what did you kill? |
Von Härskiburg 02.11.2004 21:51:43 | |
---|
Takaisin aiheeseen. Uusi levy on aika maukas. Ei ehkä yhtä kova kuin 13th Step, mutta kova silti. Taisin jo kerran todetakin tämän, mutta tuo Imagine on aivan tajuttoman upeaa kuultavaa. Kansitaidekin on varsin miellyttävää, taitaa vaan joutua sensuurin uhriksi rapakon takana. I can tell you a lie you believe. |
Heavy Metal Machine 03.11.2004 18:54:22 | |
---|
Täähän oikeesti aika hemmetin hyvä levy A Perfect Circleltä. Sopii hyvin tähän tappion päivään! :) When The Levee Breaks ja Passive on saatanallisen hyviä biisejä! "ask me, and i'll tell you
it's all a lie that's in my mind
the prairies, the valleys
this lonesome town we drive around,
for your love, for your love for your love...
" |
saturnzreturn 03.11.2004 21:36:44 | |
---|
hmm.. vähän kyllä ihmetyttää tuo 2.11.04, kun tosiaan minäkin ostin jo perjantaina oman perfect circleni.. no joka tapauksessa hyvältä kuulostaa, jos coverlevy tehdään niin se pitää tehdä juuri näin; biisejä on vaikea tunnistaa ja liittää alkuperäiseen. apc on tehnyt biiseistä imaginea myöten sellaisia, että ne kuulostaa erilaiselta, mutta silti ihan a perfec circleltä. hienot soundit, hyvät biisit, kiva meininki. ei tämä nyt silti tajuntaa räjäyttänyt my wallet's fat and so is my head |
lxi 03.11.2004 23:08:28 | |
---|
Tähän väliin kysymys vanhempaan liittyen. Onko Thirteenth Stepistä olemassa kopiosuojaamatonta painosta? The fact that no one understands you doesn't make you an artist. |
Flow 03.11.2004 23:18:13 | |
---|
Onko Thirteenth Stepistä olemassa kopiosuojaamatonta painosta? Ainakin minulla on painos jossa ei ole kopiosuojaa. Ainakin siitä on pystynyt helposti kopioita ottamaan eikä se ole hyppinyt autosoittimessa... "Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11 Pastilli? |
Heavy Metal Machine 03.11.2004 23:55:53 | |
---|
Tähän väliin kysymys vanhempaan liittyen. Onko Thirteenth Stepistä olemassa kopiosuojaamatonta painosta? Mulla on 12" vinyyli, siinä ei ole kopiosuojausta. CDeessäni kyllä on joku merkki kopiosuojauksesta. "ask me, and i'll tell you
it's all a lie that's in my mind
the prairies, the valleys
this lonesome town we drive around,
for your love, for your love for your love...
" |
Kulkunen 06.11.2004 11:41:19 | |
---|
Kopiosuojattu perkele se on eMOTIVekin. Sai jäädä kaupan hyllyyn. -tuttaa. The downward spiral never ends. |