Aihe: Andy Mccoysta
1 2 3 4 5
napander
01.02.2005 00:27:58
Kertokaapas tietämättömälle, että mikä juttu mieestä oli viime viikolla jommassa kummassa lööppilehdessä? Kannessa oli Andyn ja Miken kuva, ja vieressä luki isolla jotta "HUUMESKANDAALI!"

Keikkabussi oli pysäytetty Norjan rajalla ja sieltä oli löytynyt muutama gramma hasista. Saivat jatkaa matkaansa ilman seurauksia, koska kukaan ei "tiennyt" kenen hasikset ne oli. Sanoivat että ne on saattanut jäädä joltakin ruotsalaiselta kaverilta sinne. Eli aika melkosen järkyttävä huumeskandaali oli kyseessä. Lehdillä oli taas puutetta otsikoista näemmä.
Gypsy
01.02.2005 22:24:56
Haastattelija oli kyllä täys mulkku.
Sliv
02.02.2005 09:38:47
Haastattelija oli kyllä täys mulkku.

Erimieltä. Kerrankin haastattelija kysyi hyviä kysymyksiä. vaikka mokasikin viimevuonna tehtyjen keikkojen määrän.
Axelino
02.02.2005 18:53:49
muutama gramma hasista

aika skandaali tosiaan. Andyltä löytyy muutama gramma varmaan keuhkoistakin..
Humalainen Idiootti:" ..ttu mee parturiin homo!" Minä:"Tota.. Miksi?" H.I.:"Noku.. ku.. ..TTU HALUUKS TURPAAS?!?"
...And Justice For All
02.02.2005 19:03:46
aika skandaali tosiaan. Andyltä löytyy muutama gramma varmaan keuhkoistakin..

niinpä. tää on taas tyypillistä iltapäivälehtien asioiden suurentelua..... :)
...And Justice For All
Boyakasha
07.03.2008 21:28:31
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1129 päivää vanhaan ketjuun!

Hyvä, itse asiassa helvetin hyvä!
http://www.myspace.com/sonicrootsband
Spandau-
07.03.2008 22:53:51
Kylhän ändi on kova. Cooleimpia vielä elossa olevia roggareita. Enemmän arvostan biisintekijänä kun kitaristina. Hienoja kledjuja ja skeboja.
"Its all about rhythm"
Tympee Huttunen
08.03.2008 08:10:24
Hyvä, itse asiassa helvetin hyvä!

Kerro! Sulla on selvästi joku hyvä juttu kerrottavana.
Boyakasha
08.03.2008 15:54:35
Kerro! Sulla on selvästi joku hyvä juttu kerrottavana.

Joo, kirjoitin yli 1129 päivää vanhaan ketjuun!

Hassua, ettei Andystä ole riittänyt keskusteltavaa Muusikoiden.netin keskuudessa kolmeen vuoteen. Tämähän tilanne oli pakko korjata kun sellainen kerran sattui eteen!

Onko Andy muuten väläytellyt stilettiä viime aikoina muillekin kuin Rumban toimittajalle, Welldonen keikkamyyjälle sekä ruotsalaisen Carlings-vaateliikeketjun omistajalle?
http://www.myspace.com/sonicrootsband
Satellite Kid
08.03.2008 17:07:10

Hassua, ettei Andystä ole riittänyt keskusteltavaa Muusikoiden.netin keskuudessa kolmeen vuoteen. Tämähän tilanne oli pakko korjata kun sellainen kerran sattui eteen!

No tämä ainakin mun mielestä on helvetin hyvä! Nyt kun se lööppien ym. medioiden paskanjauhaminen Hra McCoystä on loppunut niin ehkä skidit keskittymään kuuntelemaan miehen tuotantoa, soolona tai orkestereissa. Aika timanttia.
aivokuolio
08.03.2008 18:12:23
Andy on tainnu ruveta rauhoittumaan vanhoilla päivillään, tai sitten medialla ei vain ole mielenkiintoa väsätä äijästä juttuja. Täytyy sanoa kyllä että meikäläinen diggaili Andysta huomattavasti silloin vuosituhannen vaihteen tienoihin kun silloin oli vielä hieman odottavat fiilikset miehen uran suhteen. Hanoin reunion tuntui unelmien täyttymykseltä, kun valittetavasti itse levyt ovat olleet kaukana siitä. Nuorempana ihailemani nerokas poprock-säveltäjä tyytyikin tylsään hard rockiin ja siinä tavallaan tahraantui muistot Hanoin suhteen.
Joees
09.03.2008 21:10:27
Andy on tainnu ruveta rauhoittumaan vanhoilla päivillään, tai sitten medialla ei vain ole mielenkiintoa väsätä äijästä juttuja. Täytyy sanoa kyllä että meikäläinen diggaili Andysta huomattavasti silloin vuosituhannen vaihteen tienoihin kun silloin oli vielä hieman odottavat fiilikset miehen uran suhteen. Hanoin reunion tuntui unelmien täyttymykseltä, kun valittetavasti itse levyt ovat olleet kaukana siitä. Nuorempana ihailemani nerokas poprock-säveltäjä tyytyikin tylsään hard rockiin ja siinä tavallaan tahraantui muistot Hanoin suhteen.

Minkä takia tahraantui? Mä ainakin pidän nykyisen Hanoin ihan eri juttuna kuin vanhan Hanoin. Tuskin edes haluavatkaan leikkiä vanhaa. Nykyinenkin Hanoi kun toimii helvetin hyvin ja uusin levy on mun mielestä vallan mainio.

Mitä Andyyn ja mediaan tulee, niin mun mielestä ihan jees jotta ei kaikkea paskaa jauheta lehdistössä. Voivat skidit juurikin, kuten todettua, keskittyä siihen musan kuuntelemiseen.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
aivokuolio
09.03.2008 21:24:11 (muokattu 09.03.2008 21:25:07)
Minkä takia tahraantui? Mä ainakin pidän nykyisen Hanoin ihan eri juttuna kuin vanhan Hanoin. Tuskin edes haluavatkaan leikkiä vanhaa. Nykyinenkin Hanoi kun toimii helvetin hyvin ja uusin levy on mun mielestä vallan mainio.

No sen takia että ennen nimi Hanoi Rocks meinasi sitä myyttistä ja maailman epäonnisinta, kaikkien aikojen kovinta kotimaista rock'n'roll-bändiä jonka näkemisestä pystyi vaan haaveilemaan. Biisi olivat upeita rock/pop-pläjäyksiä, joissa oli samaan aikaan jotain todella sympaattista mutta ajoittain myös sitä ihan oikean vaaran tunnetta.

Nyky-Hanoi ei moista meikäläiselle sitä tarjoile, eikä nimi Hanoi Rocks enää tarkoita samaa minulle mitä se tarkoitti joskus penskana. En sano että bändi olisi välttämättä huonompi bändi kuin ennen, mutta se tietty magia ja fiilis siitä on mun kohdalla hävinnyt. Nyt kävi näin.
Satellite Kid
10.03.2008 02:11:53

En viitsinyt tästä edes mainita kun tämähän on itsestäänselvyys - jokaiselle jolla kuuloaisti pelaa :)
stagestar
14.03.2008 15:17:25
Jes! Löysimpäs lopultakin Fallen Angels älpyn ! Kuunnellu en ole vielä, ei ole ollut sopivan rauhallista hetkeä. Levyllähän soittaa koko hanoi rocks. Ja aika halvalla sain, joten ei kai mikään sen harvinaisempi kuitenkaan ole.
rok rok !!!
RocknRoll
14.03.2008 20:10:28
Ite bongasin Anttilan alelaatikosta Shooting galleryn levyn.

Aihetta sivuten siis..
Sliv
14.03.2008 21:49:55
Ite bongasin Anttilan alelaatikosta Shooting galleryn levyn.

Aihetta sivuten siis..

Samoin ja pitihän se ostaa ;)
-Mickill-
15.03.2008 19:51:37
Biisi olivat upeita rock/pop-pläjäyksiä, joissa oli samaan aikaan jotain todella sympaattista mutta ajoittain myös sitä ihan oikean vaaran tunnetta.

Nyky-Hanoi ei moista meikäläiselle sitä tarjoile, eikä nimi Hanoi Rocks enää tarkoita samaa minulle mitä se tarkoitti joskus penskana. En sano että bändi olisi välttämättä huonompi bändi kuin ennen, mutta se tietty magia ja fiilis siitä on mun kohdalla hävinnyt. Nyt kävi näin.

Oon ite vähän samoilla linjoilla, kyllä nää uudetkin levyt toimii mutta jokin siitä tuntuu uupuuvan. Oon tässä miettinyt noita uusia levyjä kuunnellessa että jos jokaiselta kolmelta lätyltä ottaisi neljä parasta biisiä niin siinä olisi yksi vanhan Hanoin tasoinen lätty kehissä. Eli on se sävelkynä hieman tylsyny vuosien varrella, mutta kyllä Andy ja Mike vielä nää uudemmat rokkitulokkaat negativenakedit jne. pesee.
There's nothing left to say but fuck you anyway.
Stradlin
17.03.2008 14:23:23
Eikös se Makkonen nykyään ole vähän enemmän mukana biisinteossa kuin 80-luvulla?
Siitäkin syystä ehkä vähän eri meininki näillä uusilla lätyillä.

Monroen soolot+Demolition23 (jamitänäitänyton) on IMO olleet aina vähän sellaisia tasapaksuja, jopa tylsiä, kun taas Andylla löytyy ihan kuningasbiisejä oikeastaan joka levyltä.
"There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff
teg
17.03.2008 15:20:38
Eikös se Makkonen nykyään ole vähän enemmän mukana biisinteossa kuin 80-luvulla?
Siitäkin syystä ehkä vähän eri meininki näillä uusilla lätyillä.

Monroen soolot+Demolition23 (jamitänäitänyton) on IMO olleet aina vähän sellaisia tasapaksuja, jopa tylsiä, kun taas Andylla löytyy ihan kuningasbiisejä oikeastaan joka levyltä.

No nyt mollat "pyhää levyä". Tuo Deomlition 23 levyhän on täyttä timanttia alusta lopppuun. Kolme ensimmäitä biisiä muodostaa sellaisen alkujysäyksen, että alta pois. Täydellijnen kolmen vartin rokilevy, jollaisia ei enään tänä päivänä tehdä. Hienoja biisejä kaikki, olkoonkin että joukossa myös lainatavaraa. Vieläkin muistelen lämmöllä sitä ainoaa kertaa kun kyseisen bändin näin vuonna 95. Edelleen yksi kovimmista rokkikeikoista, joita on tullut todistettua.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)