Aihe: Izzy Stradlin
1 2 3 4 5
mafiakingkong
31.01.2006 14:45:11 (muokattu 31.01.2006 14:46:14)
Miltähän Izzykin nykyään näyttää vanhempana. Velvet Revolverin yhteydessä ja tämän uuden "Guns N' Rosesin" yhteydessä kun muut jäsenet ovat aika hyvin näkyneet julkisuudessa tänäpäivänäkkin (Steveniä lukuunottamatta, mutta silläkin on se oma bändiprojekti). Ei oo Izzystä oikeen mitään viimeaikoina kuulunut, eikä näkynyt..
stickyfinger
31.01.2006 14:51:14
Metal Sludgen sivuilla uudessa Dizzy Reedin haastattelussa Dizzy muuten kertoo muutaman mielenkiintoisen mielipiteensä ja kommenttinsa Izzystä.

http://www.metalsludge.tv/home/inde … ;task=view&id=1152&Itemid=1
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Artist
31.01.2006 15:55:05
Miltähän Izzykin nykyään näyttää vanhempana.

Izzy vuoden 2002 julkaistun levynsä kannessa:
http://images.amazon.com/images/P/B000068WEL.01._SCMZZZZZZZ_.jpg
"I don't know, he's always wearing shades"
Abgrund
13.02.2006 15:18:27
Pakko nostaa ylös vanha topic, anteeksi.

Izzy Stradlin - maailman paras komppikitaristi. Tuon miehen soitosta alkoi omakin innostukseni kitaran soittoon 12 vuotta sitten ja sillä tiellä ollaan edelleen. Apetite for destruction on maailman paras hard rock levy kautta aikojen.
Eihän Izzy toki teknisesti mikään maailmaa mullistava kitaristi ole, mutta jotenkin se soitto iski 8-vuotiaaseen pikkupoikaan aikanaan kympillä ja iskee edelleen. Slash oli aina vain sellainen tilulilu-mies ja ei sen enempää. Toki hyvä kitaristi hänkin ja tärkeä osa Guns n´ rosesia.

Apetiten kitarathan ovat panoroitu suurin piirtein niin että (muistaakseni) vasemmasta kanavasta tulee Izzyn ja oikeasta Slashin soitto - näin oli mukavaa kääntää aikoinaan Slash kokonaan pois ja keskittyä Izzyn komppeihin.

Parhaat sävellykset Gunnareilta ovat ehdottomasti Stradlinin kynästä ja hänen ensimmäinen soololevynsäkin on täyttä rautaa. Varsinkin Take a look at the guy:n lopun sooloilu on aivan huippua!

Tässäpä tätä ylistystä alkaa olemaan riittämiin. Onko muuten kenelläkään tietoa, että saako tuota Izzy -kirjaa mistään Suomesta? Googlaaminen ei ainakaan tuottanut tulosta.
Artist
13.02.2006 15:24:59
Tässäpä tätä ylistystä alkaa olemaan riittämiin. Onko muuten kenelläkään tietoa, että saako tuota Izzy -kirjaa mistään Suomesta? Googlaaminen ei ainakaan tuottanut tulosta.

En ole Suomessa tuohon kirjaan törmännyt, mutta tsekkaas täältä:

http://www.blackmarketpublishing.com/

Pitäisi siis olla 21 dollaria vastaan tilattavissa suoraan kustantajalta. Hieman epäselkeät nuo kustantajan sivut vaan ovat, eikä kirjaa tunnu löytyvän brittien amazonistakaan.
"When I say I'm in love, you best believe I'm in love, l-u-v!"
slowdive
29.06.2007 22:58:29
Tuli tässäkin ketjussa "ihan jees" -kategoriaan tuomitsemani JuJu Hounds levy otettua kevään mittaan tehokuunteluun ja tosiaan, mitä mainioin levyhän se kyllä sitten onkin.

Sen innoittamana hommasin tuon Riverin myös. Asiallista matskua Izzyltä edelleen, toki ei siitä mihinkään pääse että se ihan viimesin niitti olisi kun pykäis vielä pari piirun verran tarttuvampaa rokkia mukaan.

Mites tuo ketjun alussa mainittu kirja, onko lukeneita? Onko näkyny kaupassa?
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
slowdive
06.11.2007 13:44:36 (muokattu 06.11.2007 13:45:16)
Izzyltä pukkaa uutta akustista albumia. "Fire" on levyn nimi.
Ei varmasti hullumpaa. Omimmillaan äijän laulu tuollaisissa rennommissa meiningeissä.

Vähän näytteitäkin tarjolla:
http://www.chopaway.com/3_tracks.m4a

Suomenliputkin saa vissiin vetää salkoon:

Commented Stradlin: "It was a fun album to make. There are two songs I co-wrote with an old friend of mine... Timo Kaltia (guitarist/songwriter). He lives in UK. The songs are 'Box' and 'Seems to Me'. The writing started with those two songs and I took off from there."

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=84215
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (B.Marley)
Artist
06.11.2007 13:48:13 (muokattu 06.11.2007 13:50:35)
Izzyltä pukkaa uutta akustista albumia. "Fire" on levyn nimi.

Niin, tuokin taitaa kahden edellisen tapaan (Like A Dog ja Miami) olla saatavilla vain iTunesista. Olisi kiva, jos julkaisisi uuden albumin vielä cd-formaatissa, mutta ymmärrettävää on vaikkei julkaisisi.
"Yeah, Funhouse boy will steal your heart away"
Joees
06.11.2007 14:16:52
Niin, tuokin taitaa kahden edellisen tapaan (Like A Dog ja Miami) olla saatavilla vain iTunesista. Olisi kiva, jos julkaisisi uuden albumin vielä cd-formaatissa, mutta ymmärrettävää on vaikkei julkaisisi.

Persiistähän tuo, mut minkäs teet. Hyvää kamaa on noillakin varmasti mut ompa jäänyt hommaamatta. Perkele.
Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks!
itsy
08.11.2007 20:06:58 (muokattu 09.11.2007 15:33:33)
Pakkohan minunkin tähän ketjuun kommentoida :) Loistava komppikitaristi ja säveltäjä, ei käy kieltäminen. Kaikki gnr:n levyt löytyypi ja soololevyistä Ride On sekä 117_, jonka hankin huikeaan 1e hintaan kirppikseltä :)
Joees
08.11.2007 23:27:13
Pakkohan minunkin tähän ketjuun kommentoida :) Loistava komppikitaristi ja säveltäjä, ei käy kieltäminen. Kaikki gnr:n levyt löytyypi ja soololevyistä Ride On sekä 117degrees (en tiedä miten saa astemerkin), jonka hankin huikeaan 1e hintaan kirppikseltä :)

Kannattaa hommata ne muutkin soololevyt. Hyvää kamaa ovat ne. Erityisesti Ju Ju Hounds, joka on mun mielestä aivan järjettömän kova rokkilevy.

Mua kiinnostaisi saada noi uudemmatkin iTunes julkaisut mutta perkele. Julkaisis levyllä ne ;-)
Hello punks!
itsy
08.12.2007 12:31:57
Muaha, mun Izzy Stradlin 1e putki otti jatkaakseen kun löytyi Ju Ju Hounds eurolla :) On muuten kova levy, tasaista paahtoa kovalla meiningillä.
Joees
08.12.2007 17:35:38
Muaha, mun Izzy Stradlin 1e putki otti jatkaakseen kun löytyi Ju Ju Hounds eurolla :) On muuten kova levy, tasaista paahtoa kovalla meiningillä.

Mun mielestä Izzyn parhaimpia levyjä on tuo Ju Ju Hounds. Ehdottomasti.
Hello punks!
itsy
09.12.2007 14:07:59
Mun mielestä Izzyn parhaimpia levyjä on tuo Ju Ju Hounds. Ehdottomasti.

Izzyn ääni on kyllä vähän varmempi ja voimakkaampi uudemmilla, mutta kyllä tykkään itsekin tästä enemmän kuin muista mitä omistan.
Jako
18.07.2008 23:56:07
Izzyltä tullu uusi albumi, "Concrete".

Täältä kulee "Drove" biisin levyltä; http://www.myspace.com/izzystradlinfansite

Ei taida saada ku iTunesista atm.
Joees
20.07.2008 15:53:16
Izzyltä tullu uusi albumi, "Concrete".

Täältä kulee "Drove" biisin levyltä; http://www.myspace.com/izzystradlinfansite

Ei taida saada ku iTunesista atm.

Noita iTunes-levyjähän siltä on tullut joo jo muutamia. Kunnon levyjä ne olla pitäis. En oo hommannut ainuttakaan noista uusista levyistä. Sen sijaan kaikki levyt jotka saa cd-muodossa on tulult hommattua kyllä.
Hello punks!
Artist
20.07.2008 16:39:15
Noita iTunes-levyjähän siltä on tullut joo jo muutamia. Kunnon levyjä ne olla pitäis.

Izzy ei kai halua olla missään tekemisissä musiikkibisneksen kanssa, ja iTunes on helppo tapa saada materiaalinsa jakeluun nimelliseen hintaan ilman ihmeempää säätämistä.
"I got first class taste in second class town"
Dull Finn
22.07.2008 07:52:12

Kolisee täpöllä tämä Concrete.
Joees
22.07.2008 13:09:15
Izzy ei kai halua olla missään tekemisissä musiikkibisneksen kanssa, ja iTunes on helppo tapa saada materiaalinsa jakeluun nimelliseen hintaan ilman ihmeempää säätämistä.

Juu näin mäkin oon kuullut. Harmi sinänsä.
Hello punks!
Artist
22.07.2008 19:50:34
Juu näin mäkin oon kuullut. Harmi sinänsä.

Mielestäni vähän kaksipiippuinen juttu; toisaalta hienoa ja kunnioitettavaa (toimia ikään kuin "musabisneksen ulkopuolelta"), toisaalta huonoa on se, että jakelukanava on meikäläiselle epäsuotuisa.
"I got first class taste in second class town"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)