Krice 29.10.2004 18:22:58 | |
---|
En tiedä, mikä siinä laulajattaren äänessä on, mutta se aiheuttaa minulle joskus miltei erektion. Laulajan äänestä tulee aika ovelasti mieleen Terhi Kokkonen. |
MK73 30.10.2004 10:14:06 | |
---|
Juu, mielenkiintoinen tulokas tämä Indica. Kunnolliset tyttöbändit ovat niin ihania. Jonsulla on kieltämättä makee lauluääni, eikä hän ole biisintekijänäkään yhtään hullumpi. Vertailu Tiktakiin on sattuneesta syystä selvää. Kolmen minuutin poptykitysten sijaan Indican kappaleet ovatkin yllättävän aistikkaita, jotkut jopa hiukan "progemaisia". Erottuvat massasta edukseen. Pienikokoinen rumpalityttö Laura on tosiaan söde, ja komppaa napakasti. -Mutta ehkä vapautuneemmin, eikä ihan yhtä ankaralla tatsilla kuin kollegansa Tuuli. Taannoisessa radiohaastattelussa Indica uhosi tekevänsä ainakin kymmenen levyä, ja intohimo musan tekemiseen tuntui olevan kova. Onnea matkaan! |
Tb 08.11.2004 18:22:22 | |
---|
minuun Indica kolahti kyllä. Laulajalla on aika mahtava ääni, ja se todella muistuttaa Maija Vilkkumaata (loistava hänkin!). Ikuinen virta on mielenkiintoinen laulu, kuten Lasienkeli ja Saalistaja. Yllätyin iloisesti kun luin tästä keskustelusta, että omia laulujaan esittävät, huva huva! Tällainen piti minun bändistäni tulla noin saundin puolesta... *huoh* mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko) |
Peoplez 08.11.2004 22:35:51 | |
---|
Ainakin parempi kuin Tiktak. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
Mako 08.11.2004 23:26:13 | |
---|
Ihan Maija Vilkkumaan kuulonen. Eli eipä tuota kestä kuunnella, joo. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
Hannah 17.11.2004 13:21:26 | |
---|
Jossain kritiikissä mainittiin Jonsun soundin olevan pahimmillaan sekoitus (jotain-eivoimuistaakaikkee) ja Vilkkumaa-Maijan ikävimpiä maneereja. Tähän, ainakin sen vähän mitä oon kuullut perusteella, yhdyn minäkin. Samoin tekstien (edelleen kuullut vain ne pari radiohittiä eli elkää teloittako...) teennäinen pakkoriimitys ärsyttää. Mutta mä olenkin pirun nirso :) . |
Marlowe 17.11.2004 17:09:11 | |
---|
Jos Indica olisi yksinomaan miehistä koostuva yhtye, niin olisikohan se a) saanut näinkään paljoa positiivista kritiikkiä tai b) herättänyt ylipäätään keskustelua...? No joo. Myönnän omistavani "Scarlett"- singlen. Se on mielestäni ihan mukava popkappale - ja tottahan on, että laulaja Jonsu on hemmetin hyvännäköinen (jos luet tämän, niin profiilistani löytyvät kaikki tarvittavat yhteystiedot). = ) Jossain kritiikissä mainittiin Jonsun soundin olevan pahimmillaan sekoitus (jotain-eivoimuistaakaikkee) ja Vilkkumaa-Maijan ikävimpiä maneereja. Kate Bushin nimi on ainakin mainittu pariin otteeseen Indicaa koskevien juttujen yhteydessä. Ja mikä ettei, kyllähän tuossa jotakin samaa on. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
Mako 17.11.2004 19:44:21 | |
---|
Jos Indica olisi yksinomaan miehistä koostuva yhtye, niin olisikohan se a) saanut näinkään paljoa positiivista kritiikkiä tai b) herättänyt ylipäätään keskustelua...? Tai mitä jos Indica olisikin lätkäjoukkue? Joo. Ei täällä koskaan puhuta bändeistä joissa soittaa vain äijiä. "Kuka minä on?
Missä minä on?
Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston." |
rock_girl 18.11.2004 13:54:39 | |
---|
ku kuulin ekan kerran scarletin en pitäny mut nykyää se on hieno kappale..:) jos niien musa ois vähä rokimpaa nii sitä vois kuunnellakki enemmän...:) ikuinen virta on kans hyvä ja lasienkeli vai mikä olikaa.. jonsul on aika persoonallinen ääni, ei pelkästää hyväs mieles.. sil on ihanat hiukset, melki värjäsin sellaset joskus..xD You have to do, that thing you love, don't even think anything else.. |
Tuomas 18.11.2004 15:39:37 | |
---|
Indican levyn paras raita on viimeinen, Vettä vasten. Se on sopivalla tavalla apaattinen ja pateettinen. Ja Kate Bush -vertailujahan voi suorittaa vaikka keikalla, kun tytöt soittavat coverina Wuthering Heightsia. Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do! |
gheisari 18.11.2004 23:07:05 | |
---|
oon ihan tosi ihastunut siihen laulajaan. |
el Bastardo 18.11.2004 23:24:30 | |
---|
Kyllä se on tässäkin tyttöbändissä basisti söpöimmän näköinen. |
Marlowe 19.11.2004 23:05:21 (muokattu 19.11.2004 23:05:53) | |
---|
Tai mitä jos Indica olisikin lätkäjoukkue? Sitä voi miettiä. Joo. Ei täällä koskaan puhuta bändeistä joissa soittaa vain äijiä. Pitäisi varmaan käyttää enemmän hymiöitä. Lähinnä oli tarkoitus viitata puolivakavissaan siihen, että usein Indican kaltaiset nuorista naisista koostuvat yhtyeet saavat täällä runsaasti lisähuomiota ihan ulkomusiikillisten seikkojen vuoksi. = ) No, epäilemättä Indicasta puhuttaisiin siinäkin tapauksessa, jos soittajat olisivat parikymppisiä miehiä. The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby) |
overthewall 20.11.2004 16:38:08 | |
---|
Sisko kertoi tuntevansa kitaristin. Aikoo kuulemma mennä keikoillekin käymään. |
Dolmo 21.11.2004 15:30:09 | |
---|
Diggailen laulajan äänestä. Ihan kivaa settiä bändi pistää tulemaan, joskin tyylisuuntaa en koe omakseni. "Oma tyhmyyteni on minulle tärkeämpi, kuin vieras viisaus" |
Rasvaton 25.11.2004 20:20:23 | |
---|
Subtv:llä nyt |
Antti1997 25.11.2004 21:05:01 | |
---|
Subtv:llä nyt Argh, unhoitin. =( "Itseasiassa teidän kaikkien muiden avatarit pitäis poistaa, että saisitte ihailla vaan mun omaa.
" - Mark-Ken |
Anonymous-jazz 26.11.2004 02:58:04 (muokattu 26.11.2004 02:59:04) | |
---|
Tällä bändillä on sama manageri joka puhalsi Tik-Tak tyttöbändiltä rahoja niiden menestysvuosina 1998-2004. Tulee Indican tytöille rankat ajat taloudellisesti sillä tämä manageri ottaa omansa pois Indican keikkapalkkioista. Siinä vaiheessa kun mainetta on paljon ja bändishopparit pyörivät 10.000 €/keikka alkaa managerikin rikastumaan toden teolla jos tytöille annetaan vain 250 €/nenä. Teemujazz |
Lux 26.11.2004 11:56:36 | |
---|
Siinä vaiheessa kun mainetta on paljon ja bändishopparit pyörivät 10.000 €/keikka alkaa managerikin rikastumaan toden teolla jos tytöille annetaan vain 250 €/nenä. Tämähän ei nyt tähän ketjuun lainkaan kuulu, mutta jos nyt ei höpötettäisi ihan mitä sattuu. Tarkoittanet bändishopparilla keikan myyntisopimusta, ja haluaisinpa nähdä sen kotimaisen artistin, jonka keikkahinta on 10000 euroa. (jotkin festarikeikat on poikkeuksia) Ja luepa tuolta musiikkibisnes-osiosta kuinka keikkapalkkiot jaetaan, kyllä siellä managerinkin osuuksia on laskeskeltu. Tällä hetkellä Indican manageri on auttanut ne siihen missä ne on. Kovin moni pop- ja rockbändi olis uransa alussa kiitollinen moisesta työstä. vapaus
veljeys
vandalismi |
pehko 26.11.2004 13:03:36 | |
---|
Olen nähnyt jossain tv-ohjelmassa, olisiko ollut Katso Pois, jossa tuo kyseinen bändi soitti. Surkea kuin mikä. Basisti oli kyllä melko namu. ei voi olla namumpi ku Tik Takin Mimmu.... ;D Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |