Wk 28.08.2005 17:28:56 | |
---|
En oikein pidä sen lauluäänestä, enkä oikein niistä biiseistäkään, yhdellä keikalla käväsin vahingossa, en tiennyt että siellä esiintyy myös Vilkkumaa :) WK |
tigrushka 28.08.2005 17:51:24 | |
---|
karmein lauluääni mitä oon ikinä kuullu (kuin liitutaulua raapis kynsillä) ei eih.... en pidä Maijan äänestä sitten yhtään. Joihinkin biiseihin se sopii kohtuullisesti, mutta yleisesti en pidä. Se "pahimpia on aaaaaaamut" -lallatus on hyvä esimerkki, jossa Maijan karmea ääni kuulostaa tuplasti hirveämmältä. Todellakin korvia riipivä ääni, sille vetää kamaluudessa vertoja vain se rasittava vinkukitara jota on tungettu lähes joka biisiin. Maija Vilkkumaa on kuin Katri Helena: kummankin ääni saa minut vaihtamaan radiokanavan, kummankaan suurta suosiota en tule koskaan ymmärtämään. I got stripes ^..^ |
Pluto 28.08.2005 18:11:18 | |
---|
Todellakin korvia riipivä ääni, sille vetää kamaluudessa vertoja vain se rasittava vinkukitara jota on tungettu lähes joka biisiin. Mulla ei ole mitään Maijan lauluääntä vastaan, mutta tän kitarajutun mäkin olen huomannut. Ainakin radiosta kuultuna kertakaikkisen paska soundi. Tosin tämä sama juttuhan vaivaa noin 99% uudesta suomalaisesta musiikista. Aina se sama skittasoundi, missä ei yritetäkään hakea minkäänlaista vaihtelua tai tunnelmaa. Dillon, you son of a bitch! |
Juugeli 03.09.2005 18:32:25 | |
---|
Onkos kukaan muuten lukenut tätä Luca Garganon Maija-kirjaa? Ajattelin, että jos tässä syksyn yo-kirjoituksien jälkeen hommaisi luettavaksi. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
wewwie 03.09.2005 20:21:16 | |
---|
aika jännä ääni. aika hankala sanoa siitä mitään. biisit hyviä ja muut levyt omistan paitsi uusimman. toimii. vittuilu on taitolaji. jo yli 500 jäsentä. |
Leevo 03.09.2005 22:34:06 | |
---|
Onkos kukaan muuten lukenut tätä Luca Garganon Maija-kirjaa? Ajattelin, että jos tässä syksyn yo-kirjoituksien jälkeen hommaisi luettavaksi. On tullut kyllä se nuottiosio soiteltua läpi usempaankin kertaan, kirjastosta lainasin. En koskaan lukenut kokonaan mutta selailtua tuli ja kyllähän siinä ihan mielenkiintosiakin juttuja tuntui olevan. Vilkkumaan musiikki on kyllä aina iskenyt meikäläiseen mutten ole niin fani että hänen lapsuutensa ja uransa mua sinänsä kiinnostaisi. "Räkä-Malmi rääkyy ja mä oon ympäri lavaa." -Andy McCoy |
cookiemonster 04.09.2005 14:34:37 | |
---|
Joku Vilkkumaan äänessä panee vastaan pahasti. Se kuulostaa välillä todella kimeältä. Laulut on kyllä ihan hittejä, mutta sanoituksia kyllä ihmettelen... Ne on selvästi suunnattu 15-vuotiaille teiniangsteille eikä niistä löydy mitään syvällistä. Tosin levyjä en ole koskaan kokonaan kuunnellut, joten arviot perustuu vain yksittäisiin kappaleisiin. |
Paradigma 04.09.2005 16:13:32 | |
---|
Hyvät biisit ja tiukka bändi taustalla. Sanotukset ei häiritse, mut Vilkkumaan ääni itessään vähän. Siinä 'kesä' biisissä on D# vireessä se kitara, aika niiq heviii!!11 http://www.mikseri.net/artists/?id=21846 |
Taijuli 16.11.2005 21:44:01 | |
---|
Hyvä laulaja. Ei minulla ainakaan mitään valittamista. Pidän hänen biiseistään varsinkin vanhemman puoleisista sellaisista :) Tumma ja tulinen.
Pieni ja pippurinen.
Eli...
MINÄ :D |
arancia 17.11.2005 10:20:37 | |
---|
Vanhempia levyjä olen jonkin verran kuunnellut, mutta vasta uusin levy teki todella vaikutuksen. Levy sisältää mielestäni Vilkkumaan vahvimpia kappaleita ja henkilökohtaisesti tämän levyn kappaleet iskevät eniten. Karismaa Vilkkumaasta ainakin löytyy. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
yellow 09.04.2006 10:08:27 | |
---|
Liveraportti: Aivan järkyttävää SONTAA eilinen Rauman keikka! Bändi soitti aivan puuttellisilla PA-vehkeillä, minkä vuoksi styrkkareista tietysti vedetty nupit kaakkoon niin, että kaikki on yhtä puurometeliä. Vilkkumaa rääkyy kuin Udo Dirkscneider yrittäessään saada ääntänsä ilmoille. Kitaravolyymi on suurinpiirtein Motörheadin tasolla niin että veri suihkuaa korvista. Se oli ensimmäinen ja viimeinen Vilkkumaa-keikkani. Ärsyttävä muija muutenkin, mutta ajattelin sen edes livenä olevan kelvollinen. |
Malakias 09.04.2006 10:26:53 | |
---|
Ärsyttävä muija muutenkin, mutta ajattelin sen edes livenä olevan kelvollinen. Nyt kyllä lähdetty bilettämään ihan oikealla asenteella... No, kyllähän se aika pahalta kuulostaa. It's allways too Loud |
Cathi777 09.04.2006 23:13:53 | |
---|
Ei mennyt Kuusankoskenkaan keikka kovin vahvasti Maijalta lauantaina. Ääni on aika järkyttävässä kunnossa ja oli vaan sellaista kähinää. Oli myös paljon sellaisia kohtia joita ei pystynyt ollenkaan laulamaan vaan niissä kohdissa ei kuulunut yksinkertaisesti mitään, kun ääni ei riittänyt. Ei kyllä toisaalta ole ihmekään tuolla laulutyylillä jos alkaa ääni menemään paskaksi. Ei ollut mikään nautinto keikkaa seurata eikä kauheasti tee mieli mennä uudestaan. Only pop music can break my heart... |
nikomati 09.04.2006 23:50:35 | |
---|
Onkos kukaan muuten lukenut tätä Luca Garganon Maija-kirjaa? Ajattelin, että jos tässä syksyn yo-kirjoituksien jälkeen hommaisi luettavaksi. Olen lukenut, mutten enää siitä paljoakaan muista. koskaan ei voi olla liian gei. |
Mage 10.04.2006 08:53:46 | |
---|
Parinviikon takainen hämeenlinnan keikka oli ainakin hyvä ja Maijan ääni kesti "rankemmatkin" biisit. Bändi sopi taustalle erinomaisesti. Keikka sai hyvälle tullelle ja ei mun mielestä musiikissa tarvi olla mitään sen syvällisempää... Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän |
mimmas 13.04.2006 22:08:17 | |
---|
Maija tekee sellasta musaa että se toimii kun on oikein masentunu/eronnu just. Sillon kun kuuntelee jotain Ilosanoma- kappaletta niin se auttaa. Okei, antakaa mennä boys. |
meitu 14.04.2006 20:10:54 | |
---|
Nyt muuten tulee Maijan keikka parhaillaan radiosta Ylexiltä. Ne jotka soittaa ne tietää |
rijnswand 19.05.2006 12:39:33 | |
---|
Tykkään kyllä, tyttöystävä kuunetelee välillä kotona. Bändin kitaristi tosin tökkii pahasti... Mikko |
Junkie 23.05.2006 10:04:13 (muokattu 23.05.2006 10:07:09) | |
---|
Kylhän sitä Vilkkumaata kuuntelee. Ehottomasti paras kappale taitaa olla Satumaa tango :). Jeps, tykkään ja arvostan sekä musiikkia että sanoja. Mahtavat lyriikat. No shit, Sherlock..! |
juuso a 23.05.2006 12:53:33 | |
---|
Tykkään kyllä, tyttöystävä kuunetelee välillä kotona. Bändin kitaristi tosin tökkii pahasti... Mun mielestä kitaristi on just hyvä. Edellisellä levyllä oli tosin paljon parempia kitarajuttuja mitä tolla uudella. "The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle |