![]() 02.12.2003 09:45:57 | |
---|---|
No, jossitellaan nyt sitten. Onko kenellekkään tullut mieleen, että mitä jos Suomen pojista ei vaan ollut oikeasti isoiksi tähdiksi? Maailmanlaajuisen tähteyden voima saattaa olla kova paikka. Mitä jos jannut ei edes "uskaltanut" kokeilla täysillä... meni niin sanotusti pupu pöksyyn... No way!! Hanoi Rocksin historia on erinäisissä lehtiartikkeleissa dokumentouita sen verran luotettavasti (siis ei pelkästään mitään Andyn juttuja) ettei tuommoista voi edes epäillä. Tuo täysillä eteenpäin menenminen nimenomaan oli syynä Sam Yaffan lähtöön.(ei siis jaksanut enää) Kun pitäisi tehdä töitä non-stoppina ja samaan aikaan olla sekaisin niin on aika vaikea pysyä täysjärkisenä. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. | |
![]() 02.12.2003 09:47:34 | |
Eli introssa oon soitellu C F pari kertaa, kunnes tulee C E Am G ja C se on Fmaj7. Ja tuossa tulee C E Am Fmaj7 G ja C Joo, olen joskus opetellut ko. biisin , en nyt muista mihin kohtaan tuolla kertosäkeellä viittaat. I'm living on Chinese Rock , all my best things are in hock. | |
![]() 02.12.2003 12:11:10 | |
Tämän päivän ilta-sanomista: McCoy ja Monroe raivostuivat Mötley Crüe -yhtyeelle Rockyhtye Hanoi Rocksin johtohahmot Andy McCoy ja Michael Monroe ovat raivostuneet legendaariselle Mötley Crüe -tukkaheviyhtyeelle. Suurelle yhdysvaltalaiselle Entertainment Weekly -viihdelehdelle antamassaan lausunnossa McCoy ja Monroe pitävät Mötley Crüen tuoreen kokoelmalevyn nimeä halveksittavana. Mötley Crüen kokoelman nimi on Music to Crash Your Car to, Volume 1. Suomennettuna levyn nimi tarkoittaa "Musiikkia, jonka tahdissa romuttaa autonsa, osa 1". Lue tänään Ilta-Sanomista, mikä suututti Andyn ja Michaelin! ...että sellasta... Ihan oikea reaktio Mikelta ja Andylta. Toivottavasti Mötikät saavat ansionsa mukaan. With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us | |
![]() 02.12.2003 14:52:34 (muokattu 02.12.2003 14:54:21) | |
Miks te muuten edes yritätte tehä Hanoista jotain isoo stadionbändiä? Mitä väliä sillä on, että hanoi oli klubibändi? Järjestäen jokaisesta rockbändistä tulee huonompi kun homma menee isoks. Ite ainakin haluan muistaa hanoin tollasena niinkun se oli, enkä minään naurettavana stadionbändinä. Ja jos jossitellaan, niin miksei jossitella sitä, että ehkä hanoin seuraava levy oliskin ollu niin uskomattoman paska, että sitä ei olis kuunnellu enää kukaan. Miten sitten muistettais Hanoi Rocks. Sitäpaitsi mitä oliskaan käyny jos valmiiks huumeongelmainen porukka olis noussu vitun isoks. Luuletteko, että jätkät olis vähentäny huumeita. Ja noi jutut, että Axl sano, että hanoi on hyvä. Mitä siitä? Eihän Axl:n hanoista diggaaminen oo sen suurempi juttu kun kenen vaan fanin. Sitäpaitsi, Max Cavalera nimee suosikkibändikseen terveet kädet, ja kukaan ei puhu siitä samaan tyyliin kun siitä, jos joku stara sattuu tykkään hanoista. Ja onkos terveet kädet nyt sitten Beatlesia isompi juttu kun max cavalerakin ylisti? | |
![]() 02.12.2003 15:03:24 | |
Ja onkos terveet kädet nyt sitten Beatlesia isompi juttu kun max cavalerakin ylisti? Kyllä se siltä vaikuttaa. Who the fuck is Mick Jagger... | |
![]() 02.12.2003 15:54:48 | |
Steven suhun mä vähän luotinkin tässä aiheessa..mutta olipa edes sinne päin! Ja terveet kädet on tosiaan Beatlesia suurempi, no question.. | |
![]() 02.12.2003 16:51:04 (muokattu 02.12.2003 17:01:19) | |
Gypsy: Miks te muuten edes yritätte tehä Hanoista jotain isoo stadionbändiä? Jotkut yrittää. Tämän ketjun koko ajatushan oli jossittelu, joten se suotakoon heille anteeksi, vaikka ihmeelliseksi vänkäämiseksi tämäkin mielestäni mielenkiintoinen näyttää menneen. Kukin tyylillään. (no offence) Jossittelun aiheesta tekee mielenkiintoiseksi nimenomaa se, että Hanoi Rocksin omat tavoitteet oli kuitenkin siellä "stadionosastossa". (Kirjoitin aiheesta ketjun ekalle sivulle, eikä mulla oikeastaan oo siihen mitään lisättävää.) Mitä väliä sillä on, että hanoi oli klubibändi? Ei mitään, ainakaan mulle. Järjestäen jokaisesta rockbändistä tulee huonompi kun homma menee isoks. Ite ainakin haluan muistaa hanoin tollasena niinkun se oli, enkä minään naurettavana stadionbändinä. Melko lailla samaa mieltä olen. - It's been a long time coming - | |
![]() 02.12.2003 20:40:32 | |
No, jossitellaan nyt sitten. Onko kenellekkään tullut mieleen, että mitä jos Suomen pojista ei vaan ollut oikeasti isoiksi tähdiksi? Maailmanlaajuisen tähteyden voima saattaa olla kova paikka. Mitä jos jannut ei edes "uskaltanut" kokeilla täysillä... meni niin sanotusti pupu pöksyyn... Hmm, valitsemallaan elämäntavalla ainakin herrat McCoy ja Monroe ovat minulle osoittaneet että siinä on ehkä kaksi tämän maan kovinta äijää. Rohkeutta tuskin puuttuu himpun vertaa, ehkä sitä on liikaa. Nämä jannuthan eivät eläkettä tule saamaan. Muista vanhan Hanoin tyypeistä en sitten osaakaan sanoa juuta enkä jaata.. Allekirjoitustasi lainaten, koska täällä noita persreikiä näyttää riittävän - sen enempää tähän jossitteluun puuttumatta. "If assholes could fly this place would be an airport" :D "It's hard being faithful when you're in love with life" -Tyla Hetkellisten Mielijohteiden Arkisto | |
![]() 02.12.2003 20:52:36 | |
ainoa asia mitä mä en hanoi- jutuissa ymmärrä on, et miks se on joillekkin punainen vaate?! kaikkia muita bändejä saa täällä kehuskella rauhassa (ainakin melkein!) mutta aina, kun hanoista yritetään keskustella asiallisesti tai joskus vähän jopa jossitella, niin aina on samat nimimerkit sanomassa omat mielipiteensä ja muistuttamassa siitä, että he oli narkkareita, ei he ole saaneet mitään aikaan ja et se ja se on sata kertaa parempi bändi, ja ne on nyt jo liian vanhoja ja jajajajajaja.. teidän mielipiteet on nyt jo kuultu taas, voitaisko antaa niitten jatkaa tätä keskustelua, joita bändi (vieläkin) kiinnostaa! ja selventääkseni teille itku-iineksille hanoi ei ole elämäni, joten ei mua haittaa jonkun muun mielipiteet, mut kun ne saadaan kuulla joka hanoi-topicissa, joissa SINUN mielipiteitäsi ei edes kysytä! emmäkään oo tuol heavy-osastol riehumas, et mitä toiki örisee ja et eiks toi osaa muutaku tota tiluliluu, KOSKA se ei ole mun juttu, joten annan asiasta kiinnostuneiden jupista rauhassa.. enkä mä nyt meinannu et heavy- jäbät on näit hanoi-vihaajia, mut esimerkiks noin bebehh! "I'm so high, the music makes high" Lost Boyz | |
![]() 02.12.2003 21:05:01 | |
Mutta kun porukka jossittelee täällä ihme hanoikiihko päällä. Nähään asiat niinkun halutaan eikä niin kun ne on. Ei yhtään ajatella niitä asioita, mitkä pisti vastaan hanoin stadionbändiks tuloo, ajatellaan vaan, että vittu ne oli paras ja vincemurhaaja pilas kaiken. kyllä muakin hanoi kiinnostaa ja tykkään bändistä. Ja ei mun kiinnostusta bändiä kohtaan laske se jos ne käyttää kamaa, päinvastoin. | |
![]() 02.12.2003 21:11:02 (muokattu 02.12.2003 21:14:15) | |
Gypsy: --- ajatellaan vaan, että vittu ne oli paras ja vincemurhaaja pilas kaiken. Montako tollasta kirjoitusta tässä ketjussa on? Mä en löydä oikeastaan yhtä ainutta. - It's been a long time coming - | |
![]() 02.12.2003 21:26:48 (muokattu 02.12.2003 21:39:02) | |
Montako tollasta kirjoitusta tässä ketjussa on? Mä en löydä oikeastaan yhtä ainutta. Tuskin yhtään. Yleishenki hanoi keskusteluissa vaan yleensä on se, eikä tosiaankaan pelkästään m.netissä. Etitään syntipukkia sille, että hanoista ei ikinä tullu sitä, mitä jotkut näköjään olis sen halunnu olevan. Uskomatonta, että vincestä on tehty syyllinen kaikkeen. Mä en pysty näkeen vince neiliä syyllisenä. Ja kun ajatellaan, että oli nopee auto, kaks rokkistaraa, tie, missä olikin yht' äkkiä yhessä kohassa vettä. Niin sillon mä en edes usko, että alkoholilla oli osuutta tapahtuneeseen. Ylinopeus oli se, mistä kaikki johtu, ja ylinopeutta olis varmasti ollu ilman alkoholiakin. Vincellä vaan lähti auto käsistä. Se oli onnettomuus. Sillä, että alkoholia oli nautittu, päästään vaan pistään syy vincen niskaan. No, tää auto-onnettomuusjuttu nyt on vaan yks juttu. Ne kuitenkin sai hyvän määrän hyviä levyjä kasaan ja oli kasassakin kohtuullisen ajan rock-bändiks. että he oli narkkareita, ei he ole saaneet mitään aikaan Ja kuten sanoin. Mua se ei haittaa vaikka ne olis ollu kuinka narkkareita, päinvastoin. Ja en todellakaan mene väittään, että ne ei mitään saanu aikaan. Saihan ne. En mene sanoon myöskään, että se ja se oli parempi bändi koska tommonen bändien vertailu nyt on aika naurettavaa. Ja miks muuten aina pitää verrata GNR:ää ja Hanoita. LISÄYS. Ja kyllähän mä GNR:stäkin tykkään helvetisti, mutta olen silti tästä aika pitkälti samaa mieltä: ja Släässi on suurinpiirtein yhtä kova ja rok kuin K-kaupan pakastealtaassa selällään kellottava silakka. Ei mulla oo semmosta, että jos mä diggaan jostain bändistä, niin mä sokeena vaan haluan nähä sen kaikin puolin hyvänä. Kyllä mä tunnustan tosiasiat | |
![]() 02.12.2003 21:38:18 | |
Tuskin yhtään. Yleishenki hanoi keskusteluissa vaan yleensä on se, eikä tosiaankaan pelkästään m.netissä. Etitään syntipukkia sille, että hanoista ei ikinä tullu sitä, mitä jotkut näköjään olis sen halunnu olevan. Ihme yleishenki, kun sitä ei tämän ketjun kirjoituksista löydy. Likipitäen kaikki tämän ketjun kirjoittajat on olleet pääsääntöisesti sitä mieltä, että Hanoi Rocks ei olisi noussut maailmanmaineeseen tai se olisi ollut hyvin epätodennäköistä, vaikka kolaria ei olisi tapahtunut. Uskomatonta, että vincestä on tehty syyllinen kaikkeen. No montako tollasta kirjoitusta tässä ketjussa on? Että Vince Neil esti Hanoi Rocksin nousun maailmanmaineeseen? Tuskin yhtään niitäkään. Mä en tajua miten sä jaksat vouhottaa näistä asioista tässäkin ketjussa ilman mitään syytä. Mutta eihän mun tarvikaan tajuta. - It's been a long time coming - | |
![]() 02.12.2003 22:00:31 (muokattu 02.12.2003 22:23:41) | |
Näin siellä vaan puhuttavan razzlen kuolemasta ja siitä kuinka razzle oli hanoin yhteishengen kannalta tärkee. Ehkä näin olikin. Ei razzlen puuttuminen kuitenkaan bändiä hajottanu, ja niinhän sanoit itekkin. Ja minähän se olin kuka rupes puhumaan vincen syyttömyydestä ja kyllä täällä kuitenkin porukka syyttää vincee aika helvetisti tapahtumasta kun sen puheeks ottaa. Mä nyt halusin ottaa puheeks vincen syyllisyyden/syyttömyyden koska yleensä hanoi keskustelussa ja andyn mielessä se on niin paljon esillä. Hanoin uudesta levystä en muuten tykkää. Sais se andy pistää niitä hittejään enemmän levylle mitä nytkin piti olla taskussa vaikka kuinka. Jos tyyli menee suoraviivasempaan monroen tyyliin niin tuskin tulee enää hanoi levyä mistä voin rehellisesti sanoo hirveesti tykkääväni. Tässä on myös turha puhua levymyynnistä, koska täytyy muistaa, että GNR:llä oli alusta alkaen enemmän tukea levy-yhtiön puolelta. Ja jos nyt sitten vertaillaan, niin tähän haluan sanoo, että mikäköhän oli syy, että GNR:llä oli se levy-yhtiön tuki? Ei sitä arvalla heitetä kuka saa levy-yhtiöltä kuinkakin paljon tukee. LISÄYS: Tais olla muuten just Classic Rock lehti missä oli muutama vuos sitten iso monen sivun juttu hanoista. | |
![]() 02.12.2003 23:58:20 | |
ainoa asia mitä mä en hanoi- jutuissa ymmärrä on, et miks se on joillekkin punainen vaate?! kaikkia muita bändejä saa täällä kehuskella rauhassa (ainakin melkein!) mutta aina, kun hanoista yritetään keskustella asiallisesti tai joskus vähän jopa jossitella, niin aina on samat nimimerkit sanomassa omat mielipiteensä ja muistuttamassa siitä, että he oli narkkareita, ei he ole saaneet mitään aikaan ja et se ja se on sata kertaa parempi bändi, ja ne on nyt jo liian vanhoja ja jajajajajaja.. Junttien, Punaniskojen ja Tuulipukujen luvatussa maassa, katsos ;P Mitä tulee tuohon Mötley-kokoelman nimeämiseen, minusta se kuulostaa ihan Nikki Sixxiltä. Taitaa olla Nikkin oma sairas tapa kuittailla Vincelle.. "It's hard being faithful when you're in love with life" -Tyla Hetkellisten Mielijohteiden Arkisto | |
![]() 03.12.2003 11:24:39 | |
Musiikillisesti on monia rock-pumppuja joita pidän "parempina" kuin Hanoita. Hanoi on vaan eka se "elämää suurempi" bändi joka suomessa synty. Tätä bändiä on tullut seurattua jo sieltä alusta alkaen ja tähän liittyy jotain sellaista jopa omaan elämään liittyviä tapahtumia, jotka säilyvät mukana aina hautaan asti. Aikanaan sitä maailmanvalloitusta seurattiin ja bändin loppuminen oli pettymys, mutta mennyttä mikä mennyttä. Mut olishan voinut olla : On Madison Square Carden tonight HANOI ROCKS opening act: Rolling Stones ;) Who the fuck is Mick Jagger... | |
![]() 03.12.2003 11:41:29 | |
Gypsy: Ja minähän se olin kuka rupes puhumaan vincen syyttömyydestä ja kyllä täällä kuitenkin porukka syyttää vincee aika helvetisti tapahtumasta kun sen puheeks ottaa. Mä nyt halusin ottaa puheeks vincen syyllisyyden/syyttömyyden koska yleensä hanoi keskustelussa ja andyn mielessä se on niin paljon esillä. Jep, liityyhän se aiheeseen tavallaan väkisinkin ja nousee aina esiin, kun jossitellaan. Vince Neil sai muistaakseni syytteet rattijuopumuksesta ja kuolemantuottamuksesta, taisi olla "manslaughter by vehicle" englannin kielelle, tai jotain sinne päin. Korjatkaa, jos olen väärässä. Vince Neil myönsi molemmat syytteet oikeutetuiksi ja tuomittiin. Tuomio oli lievä, varmasti johtuen onnettomuuden olosuhteista, joita säkin tossa pohdit. Jos tää tuomio oli jonkun mielestä oikeusmurha ja Vince syytön, niin voi mennä lähinnä itseensä. Samat syytteet Neil olisi saanut suunnilleen jokaisessa maailman kolkassa. - It's been a long time coming - | |
![]() 03.12.2003 14:58:35 | |
Jep, liityyhän se aiheeseen tavallaan väkisinkin ja nousee aina esiin, kun jossitellaan. Vince Neil sai muistaakseni syytteet rattijuopumuksesta ja kuolemantuottamuksesta, taisi olla "manslaughter by vehicle" englannin kielelle, tai jotain sinne päin. Korjatkaa, jos olen väärässä. Vince Neil myönsi molemmat syytteet oikeutetuiksi ja tuomittiin. Tuomio oli lievä, varmasti johtuen onnettomuuden olosuhteista, joita säkin tossa pohdit. Jos tää tuomio oli jonkun mielestä oikeusmurha ja Vince syytön, niin voi mennä lähinnä itseensä. Samat syytteet Neil olisi saanut suunnilleen jokaisessa maailman kolkassa. Mutta oikeuden näkemys ja esim mikä olis ollu razzlen oma näkemys asiasta on kaks eri asiaa. Oikeudenhan on pakko tuomita vince rattijuoppona kuolemantuottamuksesta. Voin väittää, että jos razzle pääsis ite päättään niin vincelle tuskin tulis tuomioo. Vincestä nyt on kuitenkin tehty MURHAAJA monessa paikassa ja varsinkin Andyn päässä. Ja eihän se tietenkään saanu edes syytettä murhasta. Kyllä mun mielestä vincelle kuulu rattijuoppoudesta ja kuolemantuottamuksesta syytteet joten en pidä sitä minään oikeusmurhana. No, samapa tuo. PS. Vehicular manslaughter se tais englanniks olla. | |
![]() 03.12.2003 16:01:50 | |
Mutta oikeuden näkemys ja esim mikä olis ollu razzlen oma näkemys asiasta on kaks eri asiaa. Oikeudenhan on pakko tuomita vince rattijuoppona kuolemantuottamuksesta. Voin väittää, että jos razzle pääsis ite päättään niin vincelle tuskin tulis tuomioo. Vincestä nyt on kuitenkin tehty MURHAAJA monessa paikassa ja varsinkin Andyn päässä. Ja eihän se tietenkään saanu edes syytettä murhasta. Kyllä mun mielestä vincelle kuulu rattijuoppoudesta ja kuolemantuottamuksesta syytteet joten en pidä sitä minään oikeusmurhana. No, samapa tuo. PS. Vehicular manslaughter se tais englanniks olla. En nyt tiedä mitä Andy on viimeaikoina puhunut, mutta jossain haastattelussa Andy ja Mike sanoivat, että eivät ole Vincelle katkeria ja että onnettomuus olisi voinut sattua kelle tahansa heistä. Eikös ne ole vain suuttuneet tuolle levyn nimelle. En ole lukenut sitä Ilta-Sanomien juttua. | |
![]() 03.12.2003 16:18:27 (muokattu 03.12.2003 16:24:16) | |
Gypsy: Mutta oikeuden näkemys ja esim mikä olis ollu razzlen oma näkemys asiasta on kaks eri asiaa. Oikeudenhan on pakko tuomita vince rattijuoppona kuolemantuottamuksesta. Voin väittää, että jos razzle pääsis ite päättään niin vincelle tuskin tulis tuomioo. Vincestä nyt on kuitenkin tehty MURHAAJA monessa paikassa ja varsinkin Andyn päässä. Ja eihän se tietenkään saanu edes syytettä murhasta. Kyllä mun mielestä vincelle kuulu rattijuoppoudesta ja kuolemantuottamuksesta syytteet joten en pidä sitä minään oikeusmurhana. No, samapa tuo. Totta kai oikeuden oli pakko tuomita Neil kuolemantuottamuksesta. Ei kuljettajan vastuu ajoneuvosta ja sen matkustajista mihinkään katoa, vaikka matkustaja tietäisi kuljettajan olevan juovuksissa. Toki on äärimmäisen typerää mennä kyytiin ja osan syystä voi perustellusti ottaa omalle kontolleen, kuten mainitsit. "Mitä mieltä Razzle itse olisi" tai "minkä tuomion Razzle antaisi" on mun mielestä sitä samaa kahvipöytä-tason pohdiskelua, jossa Neilistä tehdään murhaajaa. Sellaistahan m-net on pullollaan. Sinänsä oon samaa mieltä, että "shit happens" (tjsp.) kuvaa tuota autokolaria varmaan aika hyvin. Ei muuta kuin happy rock'n'roll kaikesta huolimatta. Ihan mukavahan näistä jutuista on vaihtaa mielipiteitä. - It's been a long time coming - | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)