scottie 14.11.2003 08:10:09 | |
---|
aamen. itsekin toivoisin tänne esim. Nebula, fu manchu, the datsuns(ei nyt mitään stoneria), hellacoptersia, dozeria, spiritual beggarsia ym. ManChu kuulemma kevättalvella kiertää (euroopassakin) paikkoja, joihin se ei viime kesänä päässyt. peukut pystyyn. (scott itse kertoi.) Gas, grass or ass, no one rides for free! |
HC-Audio 14.11.2003 22:29:09 | |
---|
No ei helvetti sinun kanssasi tähtisilmä. what's ur problem man? "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
scottie 17.11.2003 09:03:51 | |
---|
Heitä HC audio suosikki 'Chu levyt kehiin. Kuinka monta sulla on? Gas, grass or ass, no one rides for free! |
HC-Audio 17.11.2003 15:32:39 | |
---|
mulla on king of the road joka on mielestäni paras, sit mulla on california crossing ja in search of pitäs hankkia. Ja paita jostain... "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
jannu 17.11.2003 16:05:21 | |
---|
Kannattaa oikeasti lukea tuo stonerrock.com:in Josh Homme-haastis, mikäli kiinnostaa kuinka stoner rock -nimi sai alkunsa... Katoaa viimeinenkin hiven genreajatelun glooriasta. Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
vanttera 18.11.2003 14:20:04 | |
---|
Katoaa viimeinenkin hiven genreajatelun glooriasta. onko se hyvä? sehän on noin vuoden vanha haastis, muistaakseni. homme sitä jälkeenpäin pyyteli anteeksikin. muutta hyvä stoneri on perkeleen hyvää musaa, itseäni lainaan. huonot suoritukset uusitaan. |
jannu 18.11.2003 15:37:50 (muokattu 18.11.2003 15:38:55) | |
---|
onko se hyvä? sehän on noin vuoden vanha haastis, muistaakseni. homme sitä jälkeenpäin pyyteli anteeksikin. muutta hyvä stoneri on perkeleen hyvää musaa, itseäni lainaan. Niin, siis se Stornerrock.comin haastis on juuri sen Kerrangin jutun jälkipuintia. Kerrangissa Homme dumasi koko genren suurinpiirtein alimpaan helvettiin ja tästä ihmeissään stonerrock.comin ylläpitäjä kirjoitti Hommelle kirjeen. Tuo "haastattelu" on siis Hommen vastaus kys. kirjeeseen, ja asiallinen onkin. Mies puhdistaa ilmaa onnistuneesti. On muuten IMHO rockmaailman fiksuimpia jätkiä tuo Joshua H. Parempi kauna- kuin kaurapuuro... |
Huevos 18.11.2003 15:42:56 | |
---|
On muuten IMHO rockmaailman fiksuimpia jätkiä tuo Joshua H. vai olisinko minä? no, olisinhan minä. |
vanttera 18.11.2003 18:12:45 | |
---|
Niin, siis se Stornerrock.comin haastis on juuri sen Kerrangin jutun jälkipuintia. Kerrangissa Homme dumasi koko genren suurinpiirtein alimpaan helvettiin ja tästä ihmeissään stonerrock.comin ylläpitäjä kirjoitti Hommelle kirjeen. Tuo "haastattelu" on siis Hommen vastaus kys. kirjeeseen, ja asiallinen onkin. Mies puhdistaa ilmaa onnistuneesti. On muuten IMHO rockmaailman fiksuimpia jätkiä tuo Joshua H. jep, näinhän se oli. oma suosikkini on kuitenkin oliveri. ja samoilta tiimoilta löytyy muitakin asiallisia hlöitä, grohl, björk ja PJ. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
vanttera 18.11.2003 18:13:38 | |
---|
vai olisinko minä? no, olisinhan minä. olisit, jos olisit joku muu. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
scottie 19.11.2003 08:40:28 | |
---|
Ja paita jostain... Voi jäädä haaveeksi, paitsi jos ostat "garage salesta" money orderilla. hankalaa ja kallista. Mulla silti on 1 Fu paita, Mach 1 = semmoinen kuin Brantillä CC levyn sisällä. Levyni: Daredevil, In Search Of..., The Action Is Go, King Of The Road, California Crossing ja Go For It...Live. Gas, grass or ass, no one rides for free! |
hamykakka 19.11.2003 11:53:31 | |
---|
Yksi aivan helvetin hyvä bändi johon kannattaa myös tutustua on Clutch, vissiin Brittiläinen. Stoneria toki, mutta laulajalla on on omanlaisensa ote ja biisitkin ovat jotenkin "progeilevia", Pure Rock Fury platta ainakin kolisi itselle. I never gonna work another day in my life |
Huevos 19.11.2003 11:55:04 | |
---|
eiks clutch oo ih an jenkkibändi? |
vanttera 19.11.2003 15:25:57 | |
---|
Voi jäädä haaveeksi, paitsi jos ostat "garage salesta" money orderilla. hankalaa ja kallista. Mulla silti on 1 Fu paita, Mach 1 = semmoinen kuin Brantillä CC levyn sisällä. Levyni: Daredevil, In Search Of..., The Action Is Go, King Of The Road, California Crossing ja Go For It...Live. kyllähän noita paitoja keikoilta saa, eli kerran vuodessa. tosta daredevilistä tuli muuten mieleen, että nebulalla ja fumallahan on paljon yhteistä. ja nebulan To the center- levyllä on lisää sitä HC-audion peräänkuuluttamaa leslie-soundia. eli kuulostaa samalta kuin vesipiipun läpi puhuminen. IMO, daredevil on fuman huonoin levy, jopa aivan alun demot on parempia. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
scottie 20.11.2003 12:23:27 | |
---|
IMO, daredevil on fuman huonoin levy, jopa aivan alun demot on parempia. Satun kuuntelemaan sitä just ja on pakko sanoa ettei se ihan näin ole. onhan siinä joitan pikkasen täytebiisin tapasia, mutta kyllä trapeze freak, tilt, coyote duster, travel agent ja wurkin' rokkaavat ihan kuin in search offilla ikään! Nebulahan oli (basisti vaihtunut) kokonaan kasattu vanhoista 'Chu jätkistä. E.glassin ja R.romanon tietävät kaikki, mutta myös M.abshire soitti fu'ssa, ennen bradiä. to the center on todella weirdo levy, mutta ne nebulan ekat ovat vielä parempia.. Gas, grass or ass, no one rides for free! |
scottie 20.11.2003 12:29:11 | |
---|
vituttaa kyllä etten koskaan voi nähdä fu manchua keikalla sen in search of.. kokoonpanossaan. Olisi se vain nannaa. Kuuntelin Daredevilin muuten läpi ja perun puheeni täytebiiseistä, ne kaikki rokkaa. Gas, grass or ass, no one rides for free! |
vanttera 20.11.2003 14:10:09 | |
---|
Kuuntelin Daredevilin muuten läpi ja perun puheeni täytebiiseistä, ne kaikki rokkaa. roger that, nevermind.
Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
HC-Audio 20.11.2003 14:50:42 | |
---|
Eikös Fu-manchussa oo se Kyussin rumpali? joku Björk Brant tai joku vastaava..? muistgaako joku? "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |
vanttera 20.11.2003 17:27:38 | |
---|
Eikös Fu-manchussa oo se Kyussin rumpali? joku Björk Brant tai joku vastaava..? muistgaako joku? totanoin, Brant Björk on soittanut mm. Kyussissa ja Fu Manchussa. lisäksi sooloprojekti nimeltään...ömm...Che! jep tulihan se sieltä. tällä hetkellä qotsan miehiä, eli blues for the red sun-kokoonpano on jälleen kasassa. lisänä toki vahvistuksia, mark lanegan ja dave catching. Tämän hetken tilanteesta ei kyllä 100% varmuutta ole kun se väki vaihtuu varsin usein ja varsinkin rumpalit ovat kierrätysmateriaalia. Kaiken kaikkiaan mainio rumpali. Ei kuitenkaan soita Fu Manchussa ainakaan kiertueilla. siellä rumpalin pallia pyörittää scott reeder niminen jätkä. Vrt. kyussin basisti esim. circus leaves town-levyllä. eli pienet on piirit ja suuri vaihtuvuus. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
HC-Audio 20.11.2003 19:42:37 | |
---|
eli pienet on piirit ja suuri vaihtuvuus NO näköjään.. "Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" |