rakki 10.05.2004 18:09:51 | |
---|
Olin Tehosekoittimen keikalla itse tässä viime kesänä, ja mielestäni lavaesiintyminen oli hyvää mutta selvästi rutiininomaista. Samanlainen meininki vähän kaikilla keikoilla, sama kaava ja samat jutut. Ihan kivoja kesäbiisejä kuitenkin tekevät, ja kyllähän heitä lavallakin katselee. Minkäs sille mahtaa että on tehty keikkoja jo niin saakelisti, että jutut alkaa mennä itsestään. I have something against you. |
HulluSimo 10.05.2004 18:34:23 | |
---|
olipa eilenkin mahtava keikka, biisit oli tosiaan sovitettu aika funkiksi eli yleisö saatiin ainakin tanssimaan. mitään perushittikavalkadia eivät vetäneet, mukana oli niin vanhoja helmiä kuin pari coveriakin. eli loistosetti kaikinpuolin. Mutta oliko yhtä hieno lavalle tulo kuin Nosturissa? :D Eli kettinkien varassa katosta laskeutumalla. |
TiMiTheShiT 20.04.2006 01:10:53 (muokattu 20.04.2006 01:15:48) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 709 päivää vanhaan ketjuun! ja kauheasti painaa :DD Mut jeh tiedä sit mikä nostalgia iski ja kaivoin tuota bändi kuunteluun.... Kyllä, "Pakko päästä pois" "Asfaltti polttaa" on vaan kovia biisejä.... Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa Fishbone Soldier #1 |
nikomati 20.04.2006 10:55:44 | |
---|
ja kauheasti painaa :DD Mut jeh tiedä sit mikä nostalgia iski ja kaivoin tuota bändi kuunteluun.... Kyllä, "Pakko päästä pois" "Asfaltti polttaa" on vaan kovia biisejä.... hemmetin kovin uppoaa bändi kyllä vieläkin mulle. hargaanen aijä tuntee arvon rakkauden |
Guitar Hero 20.04.2006 11:10:08 (muokattu 20.04.2006 11:10:39) | |
---|
Huh, tulipas sitä ylistettyä tällaista "teinibändiä" =) heh, mulle tehis oli juurikin tällaisessa kategoriassa alkujaan - johtuen varmasti osaksi ihan siitä linjasta, mitä bändikin veti. sillä deeveedeenä julkaistulla keikallakin olin ja kyllä jälkeenpäin vähän hävettää etten tajunnut silloin nauttia yhdestä suomen kovimmasta livebändistä rokimmillaan - naisia jahdatenhan se aika kului :/ avovaimon tavattuani sain pakostakin "täyden laidallisen" tehistä ja olin aivan myyty. parhaiten toimii 'rakkauden gagsterit' ja 'freak out!', mutta myös muut fiiliksistä riippuen. tässä on kuitenkin bändi, joka jokaisella levyllä uusiutui, mikä on arvostettava piirre orkesterissa. ja kun soppaan vielä lisätään tero, yksi suomen kovimmista rumpaleista, niin lopputulos on jo historiaa. toimii kuin tauti niin levyllä kuin livenäkin. vikana vuonna sitten käytiin useampi keikka fiilistelemässä, kun tuli tieto bändin lopettamisesta. mun mielestä siinä meni kaikin puolin hyvä bändi - ja pieni osa minua samalla :) R.I.P Come to the dark side. We have cookies |
aivokuolio 21.04.2006 13:48:07 | |
---|
Kylläpä alkaa Tehosekoitin taas maistumaan näin kevään myötä. Nämä levyt jotka on aikanaan kuunneltu totaalisen puhki alkavat tuntumaan aina jotenkin ilmojen lämpenemisen myötä älyttömän hyvältä. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Folcce 21.04.2006 13:55:52 | |
---|
Kuuluu kesään! Harry Potter? Kuka vitun urpo se on?
-Snoop Doggy Dogg- |
maelstorm 21.04.2006 15:15:18 | |
---|
ennustan comebackia kesälle 2007! :) Siivet. |
Medication 21.04.2006 16:28:06 | |
---|
Mihin hävisi Tehosekoittimen Matti? Matilla oli juorujen mukaan Saimaa-niminen bändi heti Tehosekoittimen hajottua, mutta siitäkin alkaa olla jo kohta 2 vuotta eikä mitään ole ainakaan minun korviini kantautunut. |
aivokuolio 21.04.2006 16:30:54 | |
---|
Mihin hävisi Tehosekoittimen Matti? Matilla oli juorujen mukaan Saimaa-niminen bändi heti Tehosekoittimen hajottua, mutta siitäkin alkaa olla jo kohta 2 vuotta eikä mitään ole ainakaan minun korviini kantautunut. Pikkuhiljaa edistyy. Haluavat tehdä pitkään ja hartaasti pohjatyötä ennen keikkoja ja julkaisuita. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Folcce 21.04.2006 21:17:38 | |
---|
ennustan comebackia kesälle 2007! :) Ei haittais. Harry Potter? Kuka vitun urpo se on?
-Snoop Doggy Dogg- |
Tupuna 23.04.2006 11:38:36 | |
---|
Siitä ei ole kuin pari päivää, kun muistelin Tehosekoittimen keikkoja. Millään keikoilla ikinä ei ole ollut niin loistava fiilis, kuin Tehiksen keikoilla. Edelleenkin bändi on mielestäni Suomen paras rokki- ja livebändi. Bändin hajoaminen harmittaa minua yhä! Mutta hei, pidetään me lippu korkealla: pidetään Tehiksen musiikki kuuntelussa ainiaan! :) ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Lurker 23.04.2006 11:40:13 | |
---|
Joo, Saimaa on kyl edelleen olemassa. |
olke 07.11.2006 22:07:44 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 198 päivää vanhaan ketjuun! -Ihan v*tun sama. Tänne on vaan pakko tulla kertomaan oma mielipiteensä Teharista. Noin 4 vuotta sitten heräsin kaverini lattialta. Hän laittoi heti ensimmäisenä mankkaan soimaan Ei enempää blues, Ei enempää down -biisin, joka iski minuun kuin krapula, joka myöskin iski minuun mutta vain hetken myöhemmin. Silloin ei mennyt kauhean vahvasti ja juuri sen takia Tehari kuulosti korvissani erityisen hyvältä. Siitä alkoi ujohko tutustumismatka Tehosekoittimen maailmaan. Aluksi otin tarkan korvani alle Golden Greats- levyn, jonka parissa viihdyin aika pitkään. Maailma on sun ja Joku kuten minä olivat mielestäni silloin aikanaan Teharin parhaita biisejä. Sitten ajan myötä sain hankittua Teharin levyistä varmuuskopiot, joiden avulla tutustuin koko julkaistuun materiaaliin. Jopa kaikista paskimmatkin Teharibiisit kuulostavat mielestäni hyviltä nykyään (poisluettuna Rock´n Rollin Luuseri, Tatuoituna ja Ihmisen luonto jne.). Koviten iskee tällä hetkellä Patajätkä, Ei enempää blues Ei enempää down ja Pakko päästä pois, vain muutamat mainitakseni. Painu kotiis Tiina -biisi on aivan järjetöntä herkkua aina silloin harvoin kun pääsen sitä kaverini vinyyliltä kuuntelemaan. Hommasin äskettäin sen Vauhdissa- DVD:n ja kyllä se meininki vähän Arskaa kaipailee. Itselleni muutenkaan Tehari ei koskaan jättänyt kauheaan vahvaa livebändileimaa, mutta en ollut todistamassakaan mitään muuta kuin aamupäiväisiä festariesityksiä. Loppusanoiksi vaikkapa tämä Oh Boy en lopettaa mä voi -kappaleen lause : Ei äiti tiedä miten maailma makaa, kun räntä niittaa mut ojan pohjaan. Vois paree olla jos en olis syntynyt.. |
Folcce 08.11.2006 23:27:17 | |
---|
Harry Potter? Kuka vitun urpo se on?
-Snoop Doggy Dogg- |
oodi 21.11.2006 08:35:54 | |
---|
Opin tykkään aika myöhäisessä vaiheessa, mutta ainahan se on ollut yläasteelta saakka parhaimmistokesäbiisien joukossa. Sellaista tyypillistä festari-musiikkia, josta tulee hyvä fiilis :) Kuuluu perinteiseen pirskemusiikkimakuun.. Pianistilla ei ole varaa olla käsi |
Vainhaalee 21.11.2006 17:38:16 | |
---|
Ensimmäinen bändi jota tuli oikein ikävä kun lopettivat... Tosi tiukkoja biisejä ja uskomaton livebändi. Parin jäähyväiskeikan jälkeen ei heti ikävä kyllä vaivannut, oli ne niin pakolla vedettyjä, ainakin siltä se näytti, onneksi oli jo nähnyt mihin yhtye parhaimmillaan pystyi. The Flashing Psychedelic Kid |
nikomati 21.11.2006 21:46:34 | |
---|
Ensimmäinen bändi jota tuli oikein ikävä kun lopettivat... Suomalaisista bändeistä myös donkkareiden lopetuspäätös sai suun mutruun. koskaan ei voi olla liian gay |
juuso a 23.11.2006 14:43:17 | |
---|
Suomalaisista bändeistä myös donkkareiden lopetuspäätös sai suun mutruun. Just tässä kuuntelen donkkareita.:) Itse kuulun kanssa myöhäisheränneisiin jotka rupesi kuuntelemaan tehiksiä vasta hajaoamisen jälkeen. En silloin alussa edes kauheasti diggaillut enkä ehtinyt koskaan näkemään bändiä livenä. Paitsi telkusta.. Mulla on toi kokoelma ja Freak Out! joita on tullut melko paljon kuunneltua. Onhan toi hyvä bändi, sitä ei käy kieltäminen. |
Cathi777 23.11.2006 19:16:40 | |
---|
Ensimmäinen bändi jota tuli oikein ikävä kun lopettivat... Tosi tiukkoja biisejä ja uskomaton livebändi. Parin jäähyväiskeikan jälkeen ei heti ikävä kyllä vaivannut, oli ne niin pakolla vedettyjä, ainakin siltä se näytti, onneksi oli jo nähnyt mihin yhtye parhaimmillaan pystyi. Joo, ihan sama juttu mullakin. Viimeiset keikat olivat kyllä niin onnettomia ja olisi olettanut, että tuollainen bändi olisi lopettanut oikeasti tyylikkäästi. Only pop music can break my heart... |