Aihe: Turbonegro
1 2 3 4 5 6 7
Medication
22.11.2004 15:11:06 (muokattu 22.11.2004 15:17:04)
Turbonegron tuleva levy on ainoa julkaisu, jonka ilmestymistä odotan. Nyt vain istutaan kädet ristissä toivoen, että Apocalypsen ja Scandinavian linja jatkuu ja ehkä jopa paranee.

--

Tuosta Kaistan versiosta on jäänyt muuten pois alkuperäisen englanninkielisen tiedotteen tärkeä kommentti Euroboylta:

"We've got 11 hits, all of them beautifully negative switchblade serenades."
jazzy
22.11.2004 16:36:47
Turbonegrolla on aika 'huvittava' vaikutus minuun. Samanlainen suhde mulla on Rammsteinin musaan, rupee vaan naurattamaan.. Ei sillä tavalla, et ne ois säälittäviä (ei tietenkään!), mut jotenkin vaan naurattaa.
Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa.
Kapina
22.11.2004 22:16:40
Turbonegrolla on aika 'huvittava' vaikutus minuun. Samanlainen suhde mulla on Rammsteinin musaan, rupee vaan naurattamaan.. Ei sillä tavalla, et ne ois säälittäviä (ei tietenkään!), mut jotenkin vaan naurattaa.

Eihän se sitten voi olla paskaa!
Don't get me wrong.
edutheman
23.11.2004 14:40:43
Turbonegro on just ässä ! ! ! Ass Cobra, darkness forewer löytyvät, Lisää tarvii saada!
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
Revolution
23.11.2004 14:59:34 (muokattu 23.11.2004 14:59:44)

Sehän siinä on nimenomaan tarkoitus! Huumoria lasissa 110%.
Time may change me, but i can't trace time.
mikko1
23.11.2004 22:28:12
semmonen kysymys, mitä en oo uskaltanu missää muualla kysyä, miten noihin jugendeihin konkreettisesti liitytään?
vanttera
23.11.2004 23:26:04
semmonen kysymys, mitä en oo uskaltanu missää muualla kysyä, miten noihin jugendeihin konkreettisesti liitytään?

Ei olis kannattanut vieläkään kysyä. ;I

Sun tarvii tuntea paikallisen Jugendin pomot, sitten voit anoa jäsenyyttä. Toki jos sinusta ei ole ko. Jugendin jäseneksi, voit aina perustaa oman.
Tarviiko joku mua johonkin? Mä jeesaan!
jazzy
26.11.2004 08:22:58
Sehän siinä on nimenomaan tarkoitus! Huumoria lasissa 110%.

Juu, mission completed.
Pitää kuitenkin aika tosissaan pitää musasta, jos ostaa levyn (mitä minä en kyllä tekisi).
Paitsi, että multa kyllä löytyy levyhyllystä Turmion Kätilöiden "Teurastaja" sinkku. Oli pakko ostaa, kun oli niin tyylikäs levynkansi..
Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa.
Sarko
08.12.2004 14:07:36
Apocalypse Dudes on epäilemättä paras Skandinaavinen rock-levy tähän asti.
This is not a test of powers.
pierumooses
08.12.2004 14:53:20
Turbonegroa on wildboyzin alkutunnarissa.
KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!! KISS ON PASKA!!!
kirjoittelija
08.12.2004 15:29:45

Voit laittaa haluamasi jaoston pressalle mailia että tekisi mieli liittyä, mutta useat Jugendit eivät ota uusia jäseniä vaan mailin perusteella, vaan pitää sitten tavata porukkaa ensin ja opetella tuntemaan ja sitten hyväksytään Jugendiin. Jugendeissa on kuitenkin yleensä tärkeää että kaikki on kavereita ja tulee toimeen, siksi pitää tsekata että henkilökemiat toimii.
Nobeastsofierce
11.12.2004 14:13:52
Never Is Forever on todellakin hyvä levy, tutustukaa kuitenkin itse ja päättäkää sitten. Älkää nyt väärin ymmärtäkö on minulla Apocalypse Dudeskin ja se se paras minustakin on.

Ja sitten tuo Euroboys/Kåre and The Cavemen. Yksinkertaisesti loistava ja Filadelfia on tosiaankin coolein kappale. Ei kannata kuitenkaan ihan Turbonegro faniuden pohjalta lähteä kuuntelemaan. Alotin kyllä topicinkin niistä, mutta ei se ole niin kauhean suosittu ollu.
Is she really going out with him?
vantage
11.12.2004 23:03:59
Omistain vain tuon Scandinavian leatherin,
Loistava levy!
Ranggaa oli tuolla ruisrokissakin.
"Tell me what to do, I got a special place for you..." IHKK #5
carlos
11.12.2004 23:11:42
Turbonegron tuleva levy on ainoa julkaisu, jonka ilmestymistä odotan. Nyt vain istutaan kädet ristissä toivoen, että Apocalypsen ja Scandinavian linja jatkuu ja ehkä jopa paranee.
Apocalypsen linja sais jatkua,Scandinavian linja parantua.
Standin' with the fury that they had in '66
waldemarx
19.12.2004 13:27:04
Paras norjalainen bändi, mitä oon kuullu. Helvetin kovia biisejä. Kaikki levyt ois tarkotus ostaa tässä lähiaikoina.
Jackie
19.12.2004 19:08:52

Siun pitää tehä verivala.. no ei nyt sentää. Vicepresident of Turbojugend Imatra
Vittu siks ku mul on parempi saundi!!
kyuss
20.12.2004 14:53:46 (muokattu 20.12.2004 14:57:51)
"Apocalypse Dudes" ja "Scandinavian Leather" on ehdottomasti ostamisen arvoisia. Niiden jälkeen voi tsekata vaikka "Ass Cobran".

Vaarallisilla vesillä liikutaan, kun ulkomusiikillisista seikoista tulee noinkin tärkeitä juttuja. Turbonegron tuskin kannattaa tehdä ns. "vakavaa" rock-levyä. Mihinpä tiikeri raidoistansa pääsee (tai KISS maskeistaan).
Sarko
23.04.2005 18:07:21
Turbonegro on täydellistä dekadenttia neroutta, itseasiassa totean että mielestäni Turbonegro on juuri SE totaalinen Rock-bändi, mä rakastan Turbonegroa. Attanas.
Show No Mercy
aivokuolio
23.04.2005 18:39:13
Party Animalsin julkaisua siirretään ainakin Norjassa eteenpäin, koska levy on päässyt vuotamaan jo nettiin.
mustan huoneen testi.
carlos
23.04.2005 18:44:59
Party Animalsin julkaisua siirretään ainakin Norjassa eteenpäin, koska levy on päässyt vuotamaan jo nettiin.

Hmm.. miksiköhän sitä sitten siirretään eteenpäin..?
www.scandinavianleather.com kertoo, että levy tulisi 9. toukokuuta.
I can't hide but I can run for miles
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)